Så er den første af mine 3 ønskespillere i hus!
Jeg kan med glæde meddel at min 1. ud af 3 spillere på min ønskeliste er kommet i hus.
Lorenzo Insigne fra Napoli! 102 mio, er der blevet givet for ham, og har fået en løn på 265.000 Kr. Pr. Uge . Kontrakten udløber d. 30-06-2016. Han er en meget talentfuld spiller som hvis han spiller til sit fulde kan blive meget dygtig. Jeg håber i alle vil byde ham velkommen her til klubben, og jeg håber fansene glæder sig til at se deres nye mand i aktion for første gang
Luke Shaw fra Southampton! 36 mio for det unge talent, og en kontrakt på 210.000 Kr. i løn, som udløber 30-06-2016. Endnu et talent som jeg har valgt at hente til klubben. En spiller som vi forhåbentlig kan se her på banen i de næste mange år! Glæd jer til at se ham, det gør jeg i hvert fald
.
Tim Werner fra Stuttgart! 65 mio for nok en af de mest talentfulde angribere. I hvert fald et stort potentiale i ham. En kontrakt som giver den unge angriber 165.000 i løn indtil 30-06-2013. Nok ikke snart jeg giver ham muligheden!
Viktor Fischer fra Ajax = Ikke penge nok
Zakaria Bakkali fra PSV = Ikke penge nok
Álvaro Morata fra Real Madrid = Ikke penge nok