home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1196 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna  (Læst 60550 gange)
Andrus
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #180: 21 Nov 2006, 00:10 »

Sikker en blog! Drt har været en fornøjelse at følge med hvad sker i din fodboldverden, og vil læse med i fremover Smiley men en ting, som jeg bemærket: Hvad sker med Kongsøn Raul? har prøve at se efter ham i din trup, men kunne ikke finde ham :S
Logged

// Andrus

FC Midtjylland Vs. Real Madrid = Dream Match!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #181: 21 Nov 2006, 00:11 »

Han er røget ned i B-truppen sammen med Emerson, Diarra(solgt nu), Beckham, Nistelrooy! Han er jo ved at være gammel!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Andrus
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #182: 21 Nov 2006, 00:12 »

Han er røget ned i B-truppen sammen med Emerson, Diarra(solgt nu), Beckham, Nistelrooy! Han er jo ved at være gammel!

Hmm, ok må jeg se nogle SS af dine bedste spiller? Plus Raul?
Logged

// Andrus

FC Midtjylland Vs. Real Madrid = Dream Match!

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #183: 21 Nov 2006, 00:20 »

1. december - 31. december
God måned


Albacete vs Real Madrid 1-1(0-1)
Vi skulle vinde ude mod Albacete, men det blev i stedet et antiklimaks. Vi kom foran allerede i kampens første minut, da Javier Camino sendte bolden i mål til 1-0. Dog skulle vi være glade for, at det i dag var vores modstanderes angribere der ikke var skarpe. Vi var presset i bund gennem hele kampen, men fik klaret os lige indtil det 83. minut, hvor det lykkedes for Albacete at udligne. Helt fortjent.

CL, Udinese vs Real Madrid 2-2(1-1)
Sidste gruppekamp i puljen. Vi er videre, men derfor vil vi gerne slutte godt af. Desværre kom vi bagud med 1-0, da Gil scorede. Heldigvis fik Bojan udlignet, så vi kunne gå til pausete med uafgjort. I anden halvleg kom vi igen bagud, men igen lykkedes det for Bojan at udligne i halvlegens sidste minut til slutresultatet 2-2.

Real Madrid vs Alavés 2-0(1-0)
Hjemme mod Alavés fik vi den forventede sejr, da Bojan og Yakar Madríz stod for målene i 2-0 sejren. Det sidste mål sat ind på straffe. I det 79. minut blev Alavés præsenteret for to røde kort.

Atlético Madrid vs Real Madrid 0-1(0-0)
Lokalopgøret var endnu engang en udfordring. Men denne gang trak vi det længste strå, da vi vandt 1-0 på et mål scoret allerede i kampens sjette minut af vores nyindkøb Rubén Ramos.




Første knockoutrunde lodtrækning.





Xerez vs Real Madrid 1-2(0-1)

Oprykkerne fra Xerez skulle slås, og det blev de, men det holdt meget hårdt. Sejrsmålet blev sat ind i det 94. minut af Rafael van der Vaart der udnyttede en løs bold på kanten af feltet. Vi var kommet foran i første halvleg, da Yakar Madríz havde scoret. I halvlegens sidste minut blev Xerez reduceret til 10 spillere, men alligevel lykkedes det dem at udligne, da Marino Defendi passerede Casillas i målet. Men som skrevet tidligere lykkedes det os alligevel at få de tre point.

Real Madrid vs Rayo 2-0(1-0)
Rayo måtte ikke være et problem, og det blev de heller ikke, da vi scorede et mål i hver halvleg, og dermed vandt kampen med fortjent 2-0.
Første mål blev scoret af Nani, mens 2-0 målet blev sat ind af Rafael van der Vaart. Til sidst i kampen blev Rayo præsenteret for et rødt kort.


Real Madrid vs Espanyol 1-0(1-0)
Espanyol blev også besejret i en hård kamp. Kampens enlige mål blev sat ind af vores kreatør Rafael van der Vaart i det tyvende minut.





To rutinerede spillere til Madrid

Hvem det er må I vente med at se!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #184: 21 Nov 2006, 00:37 »

Ja fire updates på spillet i dag, og kan sige der ligger to og venter inden vi er helt med i spillet. Og der sker uventede ting Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #185: 21 Nov 2006, 06:51 »

Ja fire updates på spillet i dag, og kan sige der ligger to og venter inden vi er helt med i spillet. Og der sker uventede ting Wink

Bringh it on Grin
Det ser jo ud som om at det virkelig kører for tiden. Synes at opstillingen er den bedste hidtil.
Kunne også godt tænke mig et SS af din bedste spiller eller bare en eller anden

HDGAO
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #186: 21 Nov 2006, 18:09 »

1. januar - 31. januar
Farvel og Goddag til topspiller




Ronaldo skifter til AC Milan


Det først der sker i januar måneds transfermarkedet er salg af vores topspiller Cristiano Ronaldo til AC Milan. Ronaldo har offentligt sagt at han ville væk fra Real Madrid, og da Milan kom med et bud på 700.000.000 + 30% af næste salg, så tog Ramon Calderon sagen i egen hånd, og forhandlede denne aftale hjem. Dermed er vi altså uden en af vores største aktiver nu.




Zlatan og Sissoko til Madrid

De to storspillere der havde skrevet kontrakt med os, var den svenske primadonna Zlatan Ibrahimovic der er hentet i italienske Lazio. Han er hentet ind for at give noget rutine til et ungt hold. Den anden spiller er midtbaneslideren Mohamed Sissoko der er hentet til klubben fra den italienske serie A klub Inter.

Det har dog gjort de unge spillere nervøse, men de skal nok få deres chancer.





Copa del Rey, Real Madrid vs Betis 1-0(1-0)
Første kvartfinale kamp blev vundet over Betis med 1-0, der blev i kampen givet debut til Zlatan og Sissoko. Sidstnævnte stod også for dagens mål.





Getafe som samarbejdsklub




Villarreal vs Real Madrid 1-0(0-0)
Dumt nederlag. Ikke mere at sige





Defoe ind

Endnu en rutineret angriber er hentet ind, og det drejer sig om den engelske landsholdsspiller Jermain Defoe der er hentet i den engelske Premier League klub Manchester City. Han forventes at tage pladsen ved siden af Zlatan.




Copa del Rey, Betis vs Real Madrid 0-4(0-3)
4-0 på udebane mod Betis. Det er ikke hverdagskost, men vi spillede rigtig godt. Rafael van der Vaart sendte os foran med 1-0 i det 13. minut, mens Bojan med to mål indenfor tre minutter gjorde den til 3-0. Et kvarter inden i anden halvleg blev Rafael van der Vaart præsenteret for det røde kort, men alligevel lykkedes det for Yakar Madríz at score til kampens slutresultat 4-0. Dermed er vi videre med samlet 5-0.

Real Madrid vs Celta Vigo 4-0(4-0)
Endnu en 4-0 sejr. Denne gang stod Zlatan(2), Defoe og van der Vaart for målene i endnu en god kamp fra drengenes side.

Copa del Rey kvartfinale, Real Madrid vs Linares 2-1(0-0)
Første kvartfinale kamp, men det bliver svært, da vi har Vanden Borre, Celsinho og van der Vaart ude med karantæne til dagens kamp. Vi kom dog alligevel foran i kampens 58. minut, da Nicolás Millán slap fri og gjorde den til 1-0. 2-0 målet blev sat ind af Jermain Defoem der derned har fået en god start i klubben. Minuttet efter reducerede Linares til 2-1.

Real Madrid vs Gimnàstic 2-0(1-0)
Som sædvanlig pressede Gimnàstic os, men vi fik hevet en sejr hjem. Endnu engang kom engelske Jermain Defoe på måltavlen, og det igen sammen med det svenske superego Zlatan Ibrahimovic. Dermed en god 2-0 sejr.

Copa del Rey kvartfinale, Linares vs Real Madrid 0-1(0-0)
Vi er videre efter Wallace scorede selvmål i det 90. minut. I semifinalen venter bysbørnene fra Atlético Madrid.

FC Barcelona vs Real Madrid 3-1(2-1)
Vi sluttede måneden med et 3-1 nederlag til Barcelona efter en lige kamp. Vores mål blev - selvfølgelig - scoret af Jermain Defoe
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #187: 21 Nov 2006, 18:18 »

Fede transfers Opstemt

Gode resultater, med undtagelsen af den sidste Skuffet
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real Madrid -> hvad nu??
« Svar #188: 21 Nov 2006, 19:05 »

1. februar - 18. februar
Farvel til Real Madrid


Copa del Rey semifinale, Atlético Madrid vs Real Madrid 1-0(0-0)
En god indsats, men desværre afgjorde Mathieu Bodmer kampen med et flot hovedstødsmål i kampens sidste kvarter.

Linares vs Real Madrid 0-2(0-1)
Sikker sejr på udebane mod Linares. Vi kom foran med 1-0 efter en halv times spil, da brasilianske Celsinho sendte bolden i mål til 1-0. I anden halvleg lykkedes det for Jermain Defoe at bringe os foran med 2-0. Det blev også kampens resultat.

Copa del Rey semifinale, Real Madrid vs Atlético Madrid 2-1(2-0)
Vi vinder, men er samlet ude af Copa del Rey på udebanemål endnu engang. Det er bare ikke godt nok, da vi kom foran efter 19. minutter ved Zlatan Ibrahimovic, derefter fik Atlético to røde kort, og vi var dermed 11-9. Det udnyttede vi også til at komme foran med 2-0 kort før pausen. Endnu engang var det Zlatan der stod for målet. Men i anden halvleg fik Atlético scoret det må der sendte dem videre, og vi fik Nani udvist. Det er ikke godt nok.

Real Madrid vs Betis 4-1(2-1)
Zlatan Ibrahimovic var i storslået spille humør i dagens kamp, og med et hattrick var han manden bag vores 4-1 sejr. Sidste mål blev sat ind af Rafael van der Vaart på et flot frispark.

Deportivo vs Real Madrid 0-0(0-0)
Skuffende uafgjort efter en kamp vi sad totalt på.




Kohler siger stop

Efter en sæson som ikke har været præget af godt spil har Jürgen Kohler i dag valgt at sige sin stilling op i Real Madrid. Det har ellers været en god start på sæsonen efter vinter. Men det skulle være nederlaget i Copa del Rey semifinalen der skulle have gjort udslagt.

Ramon Calderon siger: "Vi er meget skuffet over, at Jürgen har valgt at sige stop nu midt i sæsonen. Men det er ikke noget vi er så overrasket over, da han jo allerede i sin første sæson ikke var helt glad for tilværelsen. Vi er dog glade for at have haft ham i klubben, og kan kun takke ham for igen at have fået os i toppen af spansk fodbold."

Selv siger Kohler: "Som jeg nævnte i første sæson, så har jeg brug for større udfordringer. Jeg har allerede fået tilbud fra den engelske topklub Manchester City, men jeg er ikke interesseret i at komme til engelsk fodbold lige nu. Lige nu vil jeg slappe af, også må vi se om der kommer flere tilbud senere hen. Jeg er helt sikkert ikke færdig i fodboldverdenen."

Ovenpå Kohler opsigelse vil vi på Marca gerne vide om I stadig gerne vil læse om "Der kokser" som Kohler bliver kaldt, eller om vi skal droppe de sidste to artikler?

Afstemning tilføjet!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real Madrid -> hvad nu??
« Svar #189: 21 Nov 2006, 19:49 »

Overrasket over der ingen kommentarer kommer, eller nogen stemmer Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Tor1991
Gæst
 
Sv: BVB09 -> Real Madrid -> hvad nu??
« Svar #190: 21 Nov 2006, 19:52 »

Så har jeg stemt på Bayern, det ville være spændene..



Ellers flot sat op Thumbs Up
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: BVB09 -> Real Madrid -> hvad nu??
« Svar #191: 21 Nov 2006, 19:53 »

Det'da spændne hvad du vælger
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real Madrid -> hvad nu??
« Svar #192: 21 Nov 2006, 19:56 »

Så' der stemt Smiley

Ellers fine resultater i La Liga Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real Madrid -> hvad nu??
« Svar #193: 21 Nov 2006, 20:11 »

Jeg vil anbefale at du tager en lidt mindre britisk klub(Chelsea funny) funny funny


Og så kun køber britter. Ellers er det som om at man meget hurtigt kan få bygget et tophold op.


Logged

It's gonna be legendary

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 -> Real Madrid -> Ciao Bologna
« Svar #194: 21 Nov 2006, 22:37 »

1. april - 31. april
Nyt job - og første måned


Kohler præsenteret i Bologna
4. april 2012

Efter næsten to måneder uden job har Jürgen Kohler i dag underskrevet en noget overraskende kontrakt med den italienske midterklub Bologna. Det var ikke lige den klub man regnede med at han ville vælge, da han havde flere muligheder. Om skiftet siger Kohler selv.

"Jeg har store forhåbninger om, at jeg kan bygge noget stort op i Bologna. Jeg havde tilbud fra topklubber flere steder, men valgte altså at tage Bologna som ligger 13 i Serie A."

Men der skal uden tvivl forstærkninger til i klubben, hvis Kohler vil noget med holdet. Om det siger han selv.


"Ja, der skal uden tvivl købes spillere, og har allerede nogle forhåndskontrakter klar. Men desværre mister vi jo også en af vores bedste spillere, nemlig den norske back Kevin Larsen, samtidig med at Adu jo også tager tilbage til Dortmund efter sæsonen"

Målet for klubben i år er at undgå nedrykning, men kender vi Kohler ret, så bliver det ikke hans mål indenfor nogle år.

"Nej, selvfølgelig vil jeg ikke ligge at kæmpe mod nedrykning. Vi skal være med i toppen og mindst i europa cuppen indenfor de næste to sæsoner.

Herfra skal der bare lyde et velkommen til den tyske verdensklasse træner, som dermed overraskede alle i valget af sin nye klub.




Udinese vs Bologna 2-1(0-0)
Første kamp skulle spilles på Friuli, hvor Udinese tog imod. Det blev en meget åben kamp, hvor ingen af holdene fik scoret i første halvleg, men allerede i anden halvlegs første minut kom vi foran, da Dusan Djuric sendte bolden i mål. Men desværre fik vi ikke en sejr i min første kamp, da det noget ufortjent lykkedes for Udinese at score to gange, og dermed vinde 2-1.


Bologna vs Fiorentina 1-0(0-0)
Hjemme på Renato Dall' Ara skulle jeg stå en virkelig prøve, da klubbens fans bød mig velkommen til kampen mod Fiorentina. Det blev en kamp, hvor vi hele kampen igennem styrede spillet, og vi endte med en fortjent sejr, da Kristoffer Lie afgjorde kampen i det 90. minut. En fortjent sejr, men det holdt hårdt.

Palermo vs Bologna 0-1(0-1)
På Sicilien ventede de lyserøde fra Palermo, og det blev endnu en god kamp fra gutterne, da vi vandt en 1-0 sejr. Kristoffer Lie scorede vores mål, og sendte dermed tre point ind på kontoen. I anden halvleg fik Palermo udvist Ricardo Oliveira. Det var flot at se forsvaret holde de to klasse angribere Oliveira og Shevchenko væk fra chancer.

Bologna vs Sampdoria 0-3(0-3)
En enorm skuffelse. Medierne spåede en 1-0 sejr, men vi fik et 3-0 nederlag i en kamp, hvor vi var spillet ned under græstæppet - specielt i første halvleg.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010