home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1070 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Milano kalder <- Tidligere klubber: BVB09, Real, Bologna  (Læst 60540 gange)
Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #165: 19 Nov 2006, 17:27 »

Tillykke med titlen, hvad er så fremtidsplanerne?
Logged

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #166: 19 Nov 2006, 17:29 »

Tillykke! Kan an få et ss af stillingen i Danmark?

Kan godt lide opstilling af bloggen!
Super duper. Wink
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Mikkellas
Gæst
 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #167: 19 Nov 2006, 17:30 »

Ja, tillykke med mesterskabet. Det var sgu tæt til sidst, hele fire hold der kunne vinde! Ja, jeg har bare det samme spørgsmål som Bademesteren: Hvad er fremtidsplanerne?
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #168: 19 Nov 2006, 17:34 »

Tillykke! Kan an få et ss af stillingen i Danmark?

Kan godt lide opstilling af bloggen!
Super duper. Wink

Jep, men er længere fremme! Så du får bare slutstillingen fra sæsonen Smiley


Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sehested47
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #169: 19 Nov 2006, 17:46 »

Jep, men er længere fremme! Så du får bare slutstillingen fra sæsonen Smiley




Tak...  Smiley
Logged

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

Mikkellas
Gæst
 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #170: 19 Nov 2006, 17:47 »

AGF som nr. 4? Hvad sker der lige? Thumbs Up
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #171: 19 Nov 2006, 17:48 »

Olë Real are the best team in the world.
Logged

Hala Madrid!

Mads
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #172: 20 Nov 2006, 11:02 »

Sikke en sidste runde Grin
Dejligt med endnu et mesterskab til cv'et, siger du jobbet op eller har du allerede en masse tilbud på bordet.
Lige meget  hvem du skifter til skal jeg nok blive ved med at poste mine fantastiske indlæg Grin No Problemo Opstemt

HDGAO
Logged

Location: Grand Bay, Mauritius, Indian Ocean, Africa, The Planet Earth, The Universe

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #173: 20 Nov 2006, 18:40 »

1. juni - 17. august
Opsigelse af landstrænerjob


Vlaar skulle videre

Her efter sæsonen var det på tide at evaluerer på den flotte præstation af den unge trup. Én af de spillere, som jeg valgte at skille mig af med er den 26-årige hollandske forsvarsspiller Ron Vlaar, som aldrig rigtig er faldet til i Spanien, og har brugt tiden mest på bænken. Vi købte ham før sæsonen for 33.000.000 kroner, og har her et år efter solgt ham videre til Auxerre i Frankrig for 55.000.000 kroner.

En anden spiller som vi hentede var den unge franskmand Dorian Dervitte. Ham har vi også valgt at skille os af med igen efter han kun har spillet på andetholdet. Vi har solgt ham for 21.000.000 + 20% af næste videresalg. En meget god handel når vi selv gav 20.000.000 for ham.



Dervitte og Vlaar(billedet) takker af i Madrid





Ny sponsorkontrakt

Vi har i dag underskrevet en ny sponsorkontrakt med Adidas, der altså fortsætte med at sponserer tøj og andre rekvisitter til holdet. En aftale der vil indbringe os op imod 60 millioner kroner årligt, og løber de kommende 6 år.


Real Madrid fortsætter i Adidas





Ingen fast kontrakt til Adu

Efter vi lejede amerikanske Freddy Adu i Dortmund har der været meget tvivl om han skulle have en fast kontrakt. Han har vist glimt at godt spil, men har i flere kampe været henvist til en plads på bænken til fordel for Nani og Ronaldo. Derfor er det meget naturligt, at vi nu vælger at sende ham tilbage uden kontrakt, så de 55.000.000 kroner kan bruges til at forstærke holdet et andet sted.





Så stod den på FIFA Confederations Cup for mit senegalisiske landshold. Vi var kommet i pulje med Spanien, Uruguay, samt værtsnationen Kina. På forhånd en gruppe der så svær ud, og det blev da også for svært.

FIFA Confederations Cup, Spanien vs Senegal 6-0(3-0)
Ikke meget at sige om kampen. De var bare bedre. Villa(3), Torres(2) og Gutierrez(1). Vi fik også udvist Cheikh N'Diaye og Souleymane Diawara i det 60. minut. Det efterfølgende straffespark brændte Villa dog på vores anden målmand. Men alt i alt en skandaløs indstilling til tingene.

FIFA Confederations Cup, Kina vs Senegal 0-4(0-3)
Vi rejste os med en flot sejr. Køge-spilleren Djiby Fall fik debut og kvitterede med et hattrick. Vores sidste mål blev sat ind af midtbanespilleren Mustapha Diallo.

FIFA Confederations Cup, Senegal vs Forlan(Uruguay) 0-5(0-2)
Vinder vi er vi videre, taber vi er vi ude. Og det blev et stort nederlag til Diego Forlan. Senegal er langt fra en klasse som jeg vil arbejde med.

Kan nævnes at Spanien vandt Confederations Cup efter finale sejr over - ja hvem - Uruguay







Spiller ind og ud

Ind:
Conor McCormack fra Birmingham, Midtbane, Fri transfer
Daniel Garcia Gil fra Barcelona, Angriber, Fri transfer
Silva fra Valencia, Angriber, Fri transfer
Rubén Ramos fra Espanyol, Offensiv midtbane/Angriber, 55.000.000 kroner
Chen Haili fra Beijing(Samarbejdsklub), Forsvar, 50.000 kroner
Jonathan Hervé fra Paris SG, Forsvar, 60.000.000 kroner
Martín Montero fra Catania, Forsvar, 62.500.000 kroner
Mattia Buccelli fra Catania, Angriber, Fri transfer
Yakar Madríz fra Osasuna, Midtbane, 57.500.000 kroner


Samlet sum: 285.000.000 kroner

Ud:
Borja Gómez til Burgos, Fri transfer
De Paz til Levante, Fri transfer
Dorian Dervitte til Palermo, 21.000.000 kroner + 20% af næste salg
Ron Vlaar til Auxerre, 55.000.000 kroner
Cicinho til Frankfurt, 30.000.000 kroner





Ronaldo årets fodboldspiller i Europa

En fortjent titel til Ronaldo, der virkelig har været i storform for os i sæsonen. De 650.000.000 er givet godt ud.





Nistelrooy årets spiller hos supporterne

Efter en flot sæson er Nistelrooy blevet kåret til årets spillere af Real Madrids fanklub. Helt fortjent.





Træningskampe

Benidorm vs Real Madrid 0-0(0-0)
Cristiano Ronaldo skadet i to måneder
Istres vs Real Madrid 0-3(0-1)
20' 0-1 David Buyo
54' 0-2 Yakar Madríz
65' 0-3 Nani

Estoril vs Real Madrid 0-3(0-1)
4' 0-1 Nani
73' 0-2 Celsinho
76' 0-3 David Buyo

Ac. Viseu vs Real Madrid 1-7(1-4)
1' 0-1 Javier Camino
4' 1-1 Nivaldo
9' 1-2 Javier Camino
21' 1-3 Celsinho
29' 1-4 Celsinho
46' 1-5 David Beckham
74' 1-6 Rubén Ramos
78' 1-7 David Beckham

Clermont vs Real Madrid 0-2(0-0)
70' 0-1 Rubén Ramos
73' 0-2 Rafael van der Vaart

Beira-Mar vs Real Madrid 0-4(0-2)
43' 0-1 Celsinho
45' 0-2 Conor McCormack
48' 0-3 Celsinho
93' 0-4 Yakar Madríz





[color=Black]Opsagt min stilling som landstræner i Senegal, måske nyt landstrænerjob på vej

Efter den skuffende indsats i Confederations Cup har jeg valgt at opsige min stilling som landstræner i Senegal. Der var simpelthen ikke nok materiale at arbejde med til at jeg mener, at kunne skabe et klasse hold.

Dagen efter jeg sagde op blev jeg tilbudt landtrænerjobbet i Grækenland, men valgte at takke nej.





Casillas årets målmand i Europa
Ronaldo årets midtbanespiller i Europa


Endnu to titler til holdet, og begge er helt fortjent.[/color]




På baggrund af Kohler store succes i både Dortmund og Real Madrid, så har vi på Marca valgte at lave en stor artikel omkring Kohler. Hans fortid, Nutiden og Fremtiden vil blive berørt.
Det forventes at blive en større artikel, og derfor vil det også blive bragt ind imellem bare.

Kohler siger følgende om artiklen: "Det har været meget spændende at deltage i arbejdet omkring denne artikel om mig. Jeg havde ikke regnet med at spansk presse ville interesserer sig for en tysker i Spanien, men nu er jeg jo manager i den måske største klub i Spanien, så det vel meget naturligt."

Der vil i artiklen bliver bragt små citater fra spillere som Kohler har spillet sammen med, været træner for osv.

Læs med senere!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

F.C.K.
Gæst
 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #174: 20 Nov 2006, 18:44 »

Så er har jeg læst. Det var da en god updat, men knap så godt med senegal. Ka godt forstå du sagde op ...
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #175: 20 Nov 2006, 20:12 »


Marca går tæt på Real Madrid manager Jürgen Kohler


Som skrevet i bladet tidligere, så har vi her på Marca valgt at gå tæt på den 46-årige tyske manager Jürgen Kohler.
Kohler har igennem sin karriere spillet i flere klubber.

Han startede karrieren i Jahn Lambsheim, hvor han spillede i årene fra 1975 til 1981. Fra januar i 1982 skiftede han til en anden tysk klub, SV Waldhof Mannheim - hvor han fra 1983 til 1987 spillede med holdet i Bundesligaen inden det i 87 gik til 1. FC Köln. Efter en succesfuld periode i 1. FC Köln skiftede "Der kokser" i 1989 til FC Bayern München med hvem han i 1990 blev tyske mestre.

Efter triumfen med FC Bayern, så stod det på hans største triumf i hans karriere som spiller, da han i samme år - 1990 - var med til at løfte VM trofæet efter en finalesejr over Argentina på Stadio Olimpico i Rom. En kæmpe triumf for tyskerne.

"Der er ingen tvivl om, at verdensmesterskabet med Tyskland i 1990 i Italien efter en finalesejr over Argentina, er en af de største triumfer jeg har oplevet som spiller. Det var helt vildt, og jeg havde slet ikke regnet med at få spilletid, selvom jeg var fast mand i Bayern. Jeg har nok ind imellem været lidt for usikker, men det forsvandt efter denne finale."

"Jürgen var en meget vigtig forsvarsspiller
for os. Uden ham er jeg ikke sikker på vi var
nået så langt, han var uden tvivl bindeleddet
mellem forsvaret og midtbanen. Han var nok vores
vigtigste spiller sammen med Lothar
".
Citat Andreas Brehme.


Da tyskerne var blevet fejret stod den på nye kontrakt forhandlinger for Kohler. Denne gang trak Italien i den tyske forsvarsspiller. Han skiftede i 1991 til Torino klubben Juventus, hvor han blev i fire år. I 1993 vandt han sammen med Juventus Uefa Cuppen, endnu en stor triumf i en stor spillers karriere. Da foråret 1995 kom var det også nok for Kohler, han ville tilbage til Tyskland, og det var Borussia Dortmund hurtige til at finde ud af. Derfor var de ude med en kontrakt til "Der kokser".

Skiftet til Borussia Dortmund blev en stor succes for Jürgen. Året efter han var vendt tilbage var han med til at fejre et
mesterskab med de gule fra Westfalenstadion, men det var ikke det eneste han nåede i sin Dortmund tid. Da man året efter skulle spille Champions League i Dortmund, så var det med stor succes. Man vandt Champions League, og endte også med at vinde verdensmesterskabet for klubhold. Han nåede at vinde endnu et mesterskab med Dortmund inden han trak sig tilbage. Det sidste mesterskab blev vundet i 2002, efter her fik han kælenavnet Jürgen Kohler Football God
"Der er ingen tvivl
om at Jürgen Kohler
er den bedste træner
og spiller, som der
har været i BVB09."

Citat Dr. Reinhard Rauball

På landsholdet blev det til 105 kampe for forsvarsspilleren, der også scorede to mål i sin landsholdstid. Han nåede udover verdensmesterskabet i 1990, også at vinde europamesterskabet i 1996, hvilket blev afholdt i England. Desværre for Kohler blev han allerede skadet i den første kamp.

"Ja, det var nok den største skuffelse jeg oplevede i min tid som spiller. Det var meget skuffende, men det var fedt, da Oliver Bierhoff sendte bolden i mål på Golden Goal og sikrede os mesterskabet."

I de 398(28 mål) klubkampe, som Kohler nåede inden han i 2002 stoppede karrieren, var hans indsats altid kendetegnet ved en 100% vilje og indstilling til at gå forrest. Udover de store triumfer som Kohler fejrede, så kalder han den tabte duel med Marco van Basten i europamesterskabs semifinalen i 1988, som det mest lærerige gennem hans karriere. I en direkte duel med Kohler i det 89. minut af semifinalen, lykkedes det for van Basten at afgøre kampen, og sende de senere europamestre i finalen.

Det var første del af serien om Kohler. Næste gang gælder det nutiden!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #176: 20 Nov 2006, 20:22 »

Fedt med et interwiev Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #177: 20 Nov 2006, 22:41 »

18. august - 30. september
God start på Champions League


Supercopa, FC Barcelona vs Real Madrid 1-1(1-0)
Den nye sæson starter med møde mellem pokalvindere og mestre, og vi lagde ud på Camp Nou. Kampen endte 1-1 efter en lige kamp, Xavi sendte Barcelona i front, mens Zapater scorede selvmål til 1-1. Må sige, at Barcelona virker til at have den bedste trup i Spanien.

Supercopa, Real Madrid vs FC Barcelona 0-1(0-0) samlet 1-2
Barcelona er vindere af Supercopa efter Piqué scorede det afgørende mål.




Champions League grupperne






Gimnàstic vs Real Madrid 1-3(1-2)
Det er aldrig nemt ude mod Gimnàstic, og med et hold, hvor både Becks og Nistelrooy er sat af, så er vi uden den store rutine. Det kunne da også ses, da Katsouranis bragte Gimnàstic foran med 1-0. Vi skulle dog bare igang, og var fortjent foran med 2-1 ved pausen, da første Javier Camino fik udlignet og senere Celsinho sendt os foran. I det sjette minut af anden halvleg var det Javier Camino med sit andet mål i kampen, som der scorede til 3-1.




Truppen til Champions League

Iker Casillas
David Soria
Tomás Mejías

Patricio Araujo

Ronaldo er vigtig, hvis målet om succes skal opfyldes

Fabricio Coloccini
Vincent Kompany
Martín Montero
Jonathan Hervé
Anthony Vanden Borre
Jorge Berti
David Mateos

Yakar Madríz
Conor McCormack
Cristiano Ronaldo
Cani
Celsinho
Nani
Rafael van der Vaart
Rubén Ramos
David Beckham

Nicolás Millán
Bojan Krkic
Javier Camino
Silva
Ruud van Nistelrooy





Real Madrid vs FC Barcelona 0-1(0-0)
Endnu en kamp mod Barcelona, og endnu et nederlag. Denne gang var det Gennaro Gattuso der scorede kampens eneste mål i Barcas 1-0 sejr.

Champions League, Fenerbahce vs Real Madrid 1-4(1-3)
Første Champions League opgør skulle spilles i Tyrkiet. Et svært opgør, men jeg troede på det, og da der var spillet tolv minutter så det godt ud. Vi kom nemlig foran med 1-0 ved Rafael van der Vaart som spillede en super kamp. Ti minutter efter 1-0 målet var Rafael van der Vaart endnu engang på pletten med sit og holdets andet mål. Rafael van der Vaart ville dog lige scorer et vaskeægte hattrick, og det gjorde han så i det 38. minut. Men i det 40. minut lykkedes det for Fabinho at få reduceret. I det 58. minut af anden halvleg scorede vi til 4-1, og IGEN var det Rafael van der Vaart der stod for scoringen. Fire mål af vores offensive midtbanespiller.

Real Madrid vs Linares 2-0(2-0)
Linares skulle slåes, og det blev de, da første Yakar Madríz sendte os foran med 1-0, og siden Nani gjorde det til 2-0 inden Michu blev præsenteret for det røde kort for Linares.

Betis vs Real Madrid 2-0(1-0)
En skuffende kamp ude mod Betis, og derfor var det vel fortjent at vi tabte. Vi skabte dog mest, men er ikke skarpe nok.

Real Madrid vs Deportivo 1-0(1-0)
Hjemme på Bernabeu rejste vi os mod Deportivo. Vi spillede en god kamp, men uden at skabe chancer. Men heldigvis skabte Deportivo slet ikke noget, så det var nok med det mål som Javier Camino scorede i vores 1-0 sejr.

Champions League, Real Madrid vs Udinese 3-0(0-0)
Andet Champions League opgør, og en rigtig god sejr. Vi ser ud til, at kunne sikre os hurtig videre deltagelse i årets turnering. Vores mål blev scoret indenfor tyve minutter af anden halvleg. Først sendte Yakar Madríz os foran, siden kom vi yderligere foran ved først Javier Camino og siden Nani
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #178: 20 Nov 2006, 23:56 »

1. november - 30. november
Fremgang i ligaen


CL, Real Madrid vs Arsenal 1-1(1-1)
Hjemme mod Arsenal fortjent vi de tre point, men efter 1-1 ved halvleg, så var det vel ikke skidt at få point med hjem. Men statistikken siger vi fortjente de tre point. Arsenal kom foran ved Carlos Vela, men Javier Camino udlignede for os.

Athletic Bilbao vs Real Madrid 1-2(1-1)
Foran 1-0 ved Yakar Madríz så det godt ud, men Bilbao fik udlignet i halvlegens sidste minut. I anden halvleg fik vi Vanden Borre udvist, men alligevel lykkedes det os på mål af Silva at køre den fortjente sejr hjem.

Copa del Rey, Real Madrid vs Recreativo 1-0(1-0) samlet 2-0
Pokalkampen mod Recreativo blev vundet med 1-0, dermed samlet 2-0, da engelske Conor McCormack sendte bolden i mål efter tre minutter. Den unge englænder har aldrig rigtig slået igennem. I næste runde møder vi Betis.

CL, Real Madrid vs Fenerbahce 2-0(0-0)
Hjemme mod Fenerbahce ville et point sikre os videre deltagelse. Det startede dog ikke godt i en første halvleg der endte med 0-0. Først blev vi reduceret til 10 mand, da Silva blev præsenteret for det røde kort. Bare seks minutter senere brændte Martín Montero et straffespark begået mod Madríz. Dermed var stillingen 0-0 ved halvleg. I anden halvlegs start blev Fenerbahce også reduceret til 10 mand, og det gav os mere plads. Det var da også fortjent, da Rafael van der Vaart sendte os i front med 1-0 med sit femte mål mod Fenerbahce i to kampe. Da Fabinho i det 71. minut sendte os ud i 10-9, så var det ikke noget problem for Rafael van der Vaart at lukke kampen med sit sjette mål mod Fenerbahce.

Real Madrid vs Sevilla 1-1(0-0)
Sevilla skabte ikke de store problemer for os i dagens opgør. Alligevel lykkedes det os kun at få 1-1, efter Cani havde bragt os i front lige efter pauseteen. Men desværre fik Luke Moore udlignet på en kontra. Det er vidst ikke vores sæson i år.





Ronaldo verdens bedste spiller
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BVB09 --> Real Madrid - un nuevo principio
« Svar #179: 21 Nov 2006, 00:09 »

går hurtigt med updates her nu! Den næste kommer nu. Altså den fjerde siden kl. 20! vil gerne med, så I kan bede om screenshots af spillet når jeg er der! .. Hvordan er indtrykket ellers af bloggen, og hvem læser med?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010