home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  AS Monaco
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: AS Monaco  (Læst 16713 gange)
ImAndersenTheGuy3
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #30: 28 Jan 2014, 14:30 »

Det er vildt hold med falken Falcao og Abidal med flere!
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #31: 28 Jan 2014, 15:22 »

Ingen der spiller med monaco mere?

Jo, jeg spiller med Monaco. Jeg sluttede nummer 2 i første sæson, så den står igen på Champions League i Monaco Smiley
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #32: 28 Jan 2014, 15:36 »

ulle94  hvordan har du spillet med Monaco og hvad taktik har du kørt med
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #33: 28 Jan 2014, 15:46 »

ulle94  hvordan har du spillet med Monaco og hvad taktik har du kørt med


Jeg har skiftet taktik her til anden sæson, men i første sæson spillede jeg en 4-4-2 baseret på kontra. Ikke særlig kønt, men skaffede mig de point, jeg skulle bruge efter en svær sæsonstart Smiley

Edit: Fik også nogenlunde gang i Falcao, der blev topscorer med 21 mål i ligaen. Her i anden sæson, har han startet ud med fem mål i de første fire kampe  Cool
« Seneste Redigering: 28 Jan 2014, 15:51 af ulle94 » Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #34: 28 Jan 2014, 15:50 »

ok har du haft købt spiller i første sæson
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #35: 28 Jan 2014, 15:54 »

ok har du haft købt spiller i første sæson

Ja, jeg købte ikke de vilde profiler ind, men derimod hvor jeg synes, der manglede kvalitet.

Så hentede Younes Kaboul for 100 mio (som blev min bedste spiller!!), Sebastian Corchia for 62.5 mio og så Ricardo Alvarez til venstrekanten som back-up til James. Derudover købte jeg Rugani og Pugliese.

Ved januarvinduet købte jeg ikke det store ind, men hentede dog Kanouté ind på en fri transfer - primært som mentor, men han spillede godt og blev hurtig fastmand ved siden af Falcao.
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #36: 28 Jan 2014, 15:58 »

Hedder din taktik noget  spicelt 
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #37: 28 Jan 2014, 16:03 »

Hedder din taktik noget  spicelt 

Hva mener du? Lavede selv min taktik, hvis du spørger, om jeg hentede en fra nettet Smiley
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #38: 28 Jan 2014, 16:11 »

ok
Logged

fodboldkiller1983
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #39: 28 Jan 2014, 16:32 »

ulle94 kunne du ikke slå din taktik om med det hele
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #40: 28 Jan 2014, 16:42 »

Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #41: 28 Jan 2014, 19:52 »

Det ser ud til, at jeg - efter flere forsøg - har fået Falcao til at bombe Peace 17 mål i 14 kampe   Thumbs Up
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #42: 30 Jan 2014, 16:03 »

Så blev anden sæson færdigspillet. Jeg vandt ligaen med 5 point ned til PSG, vandt Coupe de la Ligue, mens jeg røg ud i CL-kvartfinalen til Dortmund og i semifinalen af den franske pokalturnering.

Af sommerindkøb gjorde jeg Balanta, Siqueira, Peruzzi, John Obi Mikel og Valdes, der alle spillede fantastisk! Til vinter hentede jeg så Pedro Obiang og Paul Pogba - primært fordi Moutinho og Mikel var skadet i henholdsvis 4 og 2 måneder.

Falcao, håber jeg, vinder den gyldne støvle, eftersom han har scoret 41 mål i 45 kampe Peace

Er egentlig ganske godt tilfreds med truppen forud for næste sæson, hvor jeg måske skal have tyndet ud på den centrale midtbane. Derudover er Lamela (åndssvag god sæson for Tottenham!!) eller Hazard eneste transfermål!
Logged

Kristensen86
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: AS Monaco
« Svar #43: 27 Mar 2014, 15:08 »

Jeg er gået igang med Monaco for 5-6 gang nu og det begynder faktisk at kører..

Har 3 ting jeg prøver denne gang og synes selv det lykkes

nr.1 lad være med at køb vanvttig mange spillere, jeg har købt Santon i Newcastle og Diego Costa i Alt Madrid. og Lejet Javier Garcia i manchester city og det fungere faktisk godt nok.

nr 2 hav tålmodighed.  De første 10 kampe går oftes ret ringe, men jeg har skulle finde en opstilling , finde de rette folk til opstillingen, og så kører med det .

Jeg kører med følgende :

      MM
FH FC FC FV
      DMC
   MC  MC
     OMC
  ANG ANG

Det fungere faktisk  Thumbs Up

Nr 3 Meget ala nr 2 HAV TÅLMODIGHED og husk på Monaco er oprykkere, husk på de har i forvejen mange nye spillere og det skal spilles sammen også .

Jeg står selvfølgelig i dårlig stand hos min formand fordi jeg ikke er ubesejret som de jo et sted forventer, da jeg tog Champions League kval som forventning, ALDRIG vælge vinder af Liga som forventning så er du fyret inden jul , er mine tidligere erfarringer.

Jeg ligger pt efter 11 kampe 5 sejre 3 uafgjort og 3 nederlag og er en tæt pakket liga, hvor jeg har 8 point op til nr 2, som er der jeg forventer at slutte, så jeg kæmper videre.  Tunge
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: AS Monaco
« Svar #44: 16 Jun 2014, 22:50 »

Startede op med Monaco for et par dage siden, simpelthen for at have et hygge spil samt spille med en klub hvor penge ikke er noget problem Opstemt

Vidste ikke rigtig hvad jeg skulle synes om save efter de første 3 måneder, da jeg havde tabt lidt kampe og især spillet en del kampe uafgjort, men da først holdet kunne taktikken fuldt ud og spillerne kendte hinanden var der fart på! satsede på rimelig offensiv bold da jeg mener at holdets styrke klart lå i angrebet, hvilket også resulterede i at jeg lukkede en del mål ind men samtidig også scorede en masse mål, hvor jeg klart var det hold som scorede flest mål i ligaen Smiley http://gyazo.com/14e08be47f3571d155f2d9759fe65e46 Hvor blev Paris af? Peace

Falcao blev den helt store helt med 29 mål i sin første sæson i det franske
Berbatov scorede 17 mål
James Rodriguez tryllede også yderst fint med 16 mål og 13 oplæg
brugte Layvin Kurzawa fast på venstre back hvor han har gjort det rigtig fint og udviklet sig udmærket indtil videre, hvorefter han også har fået debut på det franske landshold

Indkøb første sæson :
Eliaquim Mangala
Mapou Yanga-Mbiwa
Facundo Piriz - lån
Garry Bocaly

Og ellers lånte jeg bare en masse spillere ud

Her til anden sæson skulle der selvfølgelig også bruges en del penge, bare fordi man kan Peace

Indkøb til anden sæson :
Erik Lamela
Ibrahim Sy
Victor Valdes
Gino Peruzzi
Viktor Fischer
Michael Bradley
Paul Pogba

Solgte også en masse spillere for mindre beløb, som i alt Gav 166 mill mere til transfers..
Heriblandt : Toulalan, Subasic, Germain, Raggi, Obbadi

Har 3 drømme spillere som jeg håber at kunne lokke til på et tidspunkt : Eden Hazard, Varane og Lloris
Mesterskabet skal selvfølgelig genvindes også satser jeg på minimum en kvartfinale i CHL Smiley

Andre der spiller med Monaco?

« Seneste Redigering: 16 Jun 2014, 22:51 af Angel3DG » Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010