home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 198 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Introduktionsforum
| | |-+  Fck_mester
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fck_mester  (Læst 3660 gange)
Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Fck_mester
« : 28 Okt 2013, 12:13 »

Pænt goddag geeks.

Som  i nok har regnet ud er jeg nytilkommen til denne side, men er bestemt ikke ny i vores fælles passion Football Manager 2014. Jeg kan nøjes med at sige at kæresten ikke altid er helt tilfreds med mine prioriteringer af spillet og det har været genstand for en del skænderier gennem årene, så det beskriver vel meget godt min kærlighed til spillet.

Jeg har spillet spillet gennem mange år, og er derudover (naturligt nok) kæmpe fodbold fan helt generelt. Vil dog ikke ligge skjul på at min hjerte tilhører byens hold, F.C. København, og derudover har jeg stor sympati for Arsenal.

Jeg er meget glad for at have fundet et sted hvor man kan udveksle erfaringer og gode tips og råd om Football Manager, for tror efterhånden at en del af mine venner er trætte af at høre på mig nogle gange. Når jeg har et godt save kørende tænker jeg konstant på det, og har altså også et naturligt behov for at fortælle om alt hvad der sker i det pågældende save. Problemet er at ikke alle mine venner spiller Football Manager, og af dem der gør er det de færreste der spiller det så intenst som jeg. Derfor er jeg ustyrligt glad for at have fundet dette site, som helt sikkert vil hjælpe mig med at komme af med nogle af de ting man går med i tankerne.

Jeg er en 'manager-type' der ikke bare køber ind, men som altid har i baghovedet at holdet skal fungere som en enhed. Det betyder at jeg sjældent laver de store udskiftninger i samme vindue, men hellere vil sprede en stor udskiftning ud over flere transfervinduer. Derudover betyder det meget for mig at (så vidt muligt) have en kerne af spillere som har været på holdet i et stykke tid, hvilket jeg ofte synes afspejler sig i præstationerne fra holdet.

Ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal skrive, men skyd løs hvis i har nogle spørgsmål Smiley
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fck_mester
« Svar #1: 28 Okt 2013, 12:32 »

Bør måske lige tilføje at jeg er 24 år gammel, og bor på Nørrebro sammen med min kæreste. Til daglig arbejder jeg i et rejsebureau Smiley
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck_mester
« Svar #2: 28 Okt 2013, 12:44 »

Nej, nej, nej! Ikke flere FCK'ere! Smiley

Anyways, vi kommer nok ikke uden om jer!

Velkommen til.
Fedt med en større beskrivelse om, hvem du er og hvordan du begår dig som manager.
Det ku' godt lyde som om at du skulle forsøge dig med en blog - og især når blogkonkurrencen kommer.
Altid fedt at kunne læse nogle passionerede blogs, selvom jeg dog sjældent efterhånden bevæger mig derind.

Har heldigvis ikke selv problemer med fruen og mit FM-spil Smiley Ellers må hun jo bare få en lige højre og stikke ud i køkkenet.

Igen, velkommen til.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck_mester
« Svar #3: 28 Okt 2013, 12:52 »

IKKE FLERE FCK FANS  Sur

Anyways velkommen til, men holder du kun med de størr hold eller hvad?

FCK og Arsenal... fuck dem, Burnley is the shit!! Tunge
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fck_mester
« Svar #4: 28 Okt 2013, 12:59 »

Nej, nej, nej! Ikke flere FCK'ere! Smiley

Anyways, vi kommer nok ikke uden om jer!

Velkommen til.
Fedt med en større beskrivelse om, hvem du er og hvordan du begår dig som manager.
Det ku' godt lyde som om at du skulle forsøge dig med en blog - og især når blogkonkurrencen kommer.
Altid fedt at kunne læse nogle passionerede blogs, selvom jeg dog sjældent efterhånden bevæger mig derind.

Har heldigvis ikke selv problemer med fruen og mit FM-spil Smiley Ellers må hun jo bare få en lige højre og stikke ud i køkkenet.

Igen, velkommen til.

Mange tak Smiley

Det kunne da være det var noget jeg skulle overveje, tak for tippet Smiley
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fck_mester
« Svar #5: 28 Okt 2013, 13:02 »

IKKE FLERE FCK FANS  Sur

Anyways velkommen til, men holder du kun med de størr hold eller hvad?

FCK og Arsenal... fuck dem, Burnley is the shit!! Tunge

Hahaha det er så meget første gang jeg hører den Wink

Men nej det gør jeg ikke, har holdt med F.C København siden jeg var helt lille (dvs. før de begyndte at vinde alt), og har tilmed stået fast på nedre C siden jeg var 8 år gammel (ligeså før de begyndte at vinde alt).

Kan indskyde at jeg også har sympati for Crystal Palace, men det skyldes mere at jeg har familie der bor deromkring, og som følger dem Smiley
Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fck_mester
« Svar #6: 28 Okt 2013, 13:07 »

Derudover vil jeg gerne lige understrege hvad jeg også skrev i mit intro indlæg, at jeg er kæmpe fodboldfan !

Det eneste hold jeg decideret vil sige jeg er fan af, er F.C. København. Dette skyldes at jeg er i PARKEN og se ALLE kampe med FCK, og har som skrevet været det i rigtig mange år. Mener at jeg har misset 3-4 hjemmekampe i PARKEN siden jeg var 8 år gammel, så det synes jeg siger lidt.

I min verden er der stor forskel på at være 'fan og at 'holde med' et hold. Jeg er stor fan af FCK men holder med Arsenal Smiley Hvis det giver mening?
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fck_mester
« Svar #7: 28 Okt 2013, 14:35 »

Hahaha det er så meget første gang jeg hører den Wink

Bare rolig mr.FCK, hvis du spørger de andre brugere, går jeg nok for at være den mest hjernedøde og atypiske af alle herinde crazy Så forvent at hører nye ting, når jeg smider indlæg ind Grin
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Fck_mester
« Svar #8: 28 Okt 2013, 14:41 »

Bare rolig mr.FCK, hvis du spørger de andre brugere, går jeg nok for at være den mest hjernedøde og atypiske af alle herinde crazy Så forvent at hører nye ting, når jeg smider indlæg ind Grin

Hehe det vil jeg så skrive bag øret Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010