home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 251 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Norwich City
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Norwich City  (Læst 6297 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Norwich City
« : 26 Okt 2013, 21:34 »

Norwich City F.C.

"The Canaries"




Norwich City F.C.
Klubben fra det nordlige England er grundlagt i 1902, og kommer fra byen Norwich, som rumme godt 120.000 indbyggere. Fodbold klubben Norwich har en 3. plads som bedste placering i Englands bedste række, men det er godt 20 sæsoner siden, altså i 92/93. Klubben har vundet Liga cupppen 2 gange, dog er sidste sølvtøj fra 1985. Klubben har tidligere haft en håndfuld danskere, mest kendte må være Thomas Helveg og David Nielsen
Norwich spiller hjemme på Carrow Road hvor der er plads til ca. 27.000 tilskuere, så der ser jeg bestemt udvidelses potentiale.

Så jeg synes det er på tide at få noget metal til Norwich, og det skal gøres ved at smide Chris Hughton ud af klubben og selv tage styringen.

Selv har jeg fået ideen til Norwich, efter at have set en masse billeder af talenter, hvor at jeg bemærkede at en del af managers største talenter havde være et smut forbi eller i Norwich, hvor en person havde simuleret en masse sæsoner frem.

Norwich har et par profiler i form af deres nye angribere Gary Hooper og Van Wolfswinkel på toppen, på midtbanen har de talentet Nathan Redmond, Pilkington og Leroy Fer, og i forsvaret er der bæstet Bassong.

Økonomien i Norwich er også ganske fornuftig, de starter med ca. 450.000 ekstra til lønninger og lidt over 60 mio. til indkøb, så med lidt salg her og der, vil jeg vurdere at man kan hente et par profiler.
Norwich er seeded som nummer 13, og det synes jeg bestemt er muligt.


Spring på vognen og giv Norwich et skud!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #1: 26 Okt 2013, 23:25 »

Virker til jeg er den eneste som er game på Norwich.
Men altså, jeg vil forsøge mig med en 4-2-4, med 2 offensive kanter og 2 angribere.
Jeg har fået solgt lidt overskydende spillere, og hentet nogle fornuftige forstærkninger.
Jeg har hentet forsvarsbæstet Ever Alvarez Balanta, som skal spille side om side med klippen Bassong.
Så har jeg hentet Zuculini på fri, som skal spille med Leroy Fer, og sidst men ikke mindst, Leandro Damiao, som skal bombe på toppen sammen med Ricky!
Logged

Fabregas
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Norwich City
« Svar #2: 26 Okt 2013, 23:34 »

Jeg er også hoppet på Norwich-vognen.
Efter første halvdel af sæsonen ligger jeg nummer 11, spiller 4-3-3 og har indtil videre fungeret okay.
Ind har jeg hentet Carlos Fierro og Will Hughes, derudover har jeg lånt Jonathan Dos Santos som er glimrende i det opbyggende spil. I januar transfervinduet har jeg benyttet mig af at låne Lewis Holtby, efter manglende spilletid i Tottenham.
Satser på en god midterplacering i denne sæson, hvor efter jeg vil prøve at sætte målet efter europæisk fodbold næste sæson.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #3: 27 Okt 2013, 00:09 »

Har nu fået de 2 første liga kampe overstået.
Første kamp var ude imod West Brom, og det blev til en lidt kedelig 0-0, dog havde jeg klart flest store chancer, og burde nok have vundet den kamp, dog tilfreds med 1 point i min debut, nu når det var en ude kamp.
Kamp nummer to, var min første store prøve, hjemme imod Liverpool, og sikke en kamp, efter 57min gjorde Damiao det til 1-0 på et straffe han selv fremtvang, og i 90+3 gjorde Elmander det til 2-0. Fantastisk sejr.

Jeg spiller kontra fodbold, og mit forsvar står fantastisk stabilt, jeg giver utrolig få chancer væk og er selv farlig så snart jeg har bolden, med nogle gode kanter og 3 fantastiske angribere i Damiao, Ricky og Elmander, som må rotere lidt, dog virker Damiao som det sikreste kort lige her fra start.

pt. 7 plads i ligaen, efter 2 kampe.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #4: 27 Okt 2013, 03:47 »

Jeg har nu spillet 22 Premier League kampe, og er placeret på en 15. plads, i starten af sæsonen gik det fantastisk, men så ramte jeg ellers muren, 6 nederlag i træk og 9 kampe i træk uden sejr.. av av av.
Jeg har dog fået vendt skuden, og er blevet lidt mere stabil.
Desværre for mit hold, er det kun Leandro Damiao som sørger for kasserne, hvor han har leveret 9 i 17 kampe.

(En lille bonus info er at Liverpool ligger sidst, med 14 point efter 22 kampe, og 5 point op over stregen)
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #5: 29 Okt 2013, 14:59 »

Jeg er nu blevet færdig med første sæson med Norwich, og det fik vel som forventet. Jeg endte som nummer 14, som også var den forventede placering inden sæsonen startede. Det så ellers rigtig godt ud imod slutningen, men så ramte jeg et formdyk og tabte de sidste 4 kampe :-(

Profiler for denne sæson:
Sebastian Bassong - 32 kampe - 2 kasser - 7.87 gns
Javier Garrido - 41 kampe - 1 kasse - 6 assist - 7.67 gns
Robert Snodgrass - 37 kampe - 6 kasser - 12 assist - 7.30 gns
Leandro Damiao - 35(1) kampe - 17 kasser - 7.26 gns
Ever Alvarez Balanta - 42 kampe - 1 kasse - 2 assist - 7,49 gns

Chelsea vandt PrL med 84 point, og hele 11 point ned til United som blev nummer 2, de hentede også ChL hjem, så Mourinho må siges at have fået en drømme start.

Jeg glæder mig nu til at få nogle penge til tranfers, da hele Liverpools hold er sat til salg for små penge, efter at de højest overraskende rykkede ned crazy
Prisskilte på et par interessante LFC spillere:
Sakho - 135 mio
Henderson - 25 mio
Coutinho - 115 mio
Sturridge - 35 mio
Aspas - 75 mio
Agger - 100 mio
Ochoa - 11 mio

Ellers vil jeg også skille mig af med enten Ricky Ticky (wolfswinkel) eller Hooper, samt skifte ud på kanterne hvor kun Snodgrass har levet op til forventningerne, den centrale Midtbane og evt mine Backs skal også forstærkes, men nu må jeg vente og se hvad penge pungen siger.

Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #6: 30 Okt 2013, 15:29 »

Fesent at ingen tør kaste sig ud i et eventyr med Norwich, det er faktisk slet ikke så dumt  Thumbs Up




Nå, men min anden sæson er startet, og jeg er kommet udmærket fra start. jeg har spillet 7 kampe, det har budt på 3 sejre, en enkelt uafjort og 3 nederlag (imod Arsenal, City og United)
Jeg har fået skiftet en del ud i truppen, da jeg synes mange spillere var overflødige eller fik for meget i løn.
Jeg har sjovt nok også handlet ind, og der har jeg brugt 198 mio, hvor imod jeg har solgt for 189.
INDKØB
Andreas Cornelius - 80 mio
Sebastian Corchia - 36 mio
Jordan Henderson - 14 mio
Jesper Juelsgård - 1,4 mio
Etienne Capoue - Leje
Nicolas Gaitan - 67,5 mio
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #7: 30 Okt 2013, 15:39 »

Jeg skal helt klart pveø at være Norwich på et tidspunkt! De har et vildt spændende hold, og på samme tid har de mulighed for at købe spændende spillere. Du har hvert fald hentet et par interessante navne! Jeg forstår fuldt ud alle dine indkøb, og synes det er et par rigtig gode handler alle sammen! Måske du kunne have fundet en bedre angriber end Corner til samme pris, men er jo trods alt dansker ;-)

Fedt at du selv holder tråden kørende. Jeg læser hvert fald lidt med ;-)

Ærgerligt du ikke fik Coutinho.. Hvor er han smuttet hen?
Logged

Wulff
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #8: 30 Okt 2013, 17:42 »

Skal helt sikkert prøve Norwich, når jeg på et tidspunkt får fingre i spillet Opstemt
Logged

Når den intellektuelle sol står lavt, kaster selv dværge lange skygger.

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #9: 31 Okt 2013, 12:32 »

Jeg skal helt klart pveø at være Norwich på et tidspunkt! De har et vildt spændende hold, og på samme tid har de mulighed for at købe spændende spillere. Du har hvert fald hentet et par interessante navne! Jeg forstår fuldt ud alle dine indkøb, og synes det er et par rigtig gode handler alle sammen! Måske du kunne have fundet en bedre angriber end Corner til samme pris, men er jo trods alt dansker ;-)

Fedt at du selv holder tråden kørende. Jeg læser hvert fald lidt med ;-)

Ærgerligt du ikke fik Coutinho.. Hvor er han smuttet hen?
Coutinho smuttede til City for sølle 90 mio... crazy
Havde både bud efter ham og Yarmolenko, hvor begge havde accepteret kontrakten, men valgte i sidste ende at satse på pengene hvor Coutinho tog til City og Yarmolenko til Monaco Skuffet
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #10: 31 Okt 2013, 12:57 »

Coutinho smuttede til City for sølle 90 mio... crazy
Havde både bud efter ham og Yarmolenko, hvor begge havde accepteret kontrakten, men valgte i sidste ende at satse på pengene hvor Coutinho tog til City og Yarmolenko til Monaco Skuffet

På den ene side synes man at de er nogle pengegriske cunts. Men på den anden side forstår man dem egentlig godt! crazy

De to ville ellers være spillere der kunne få dit hold hvor det først er sjovt!

Anyway:
Hank Moody <3
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #11: 31 Okt 2013, 16:08 »

På den ene side synes man at de er nogle pengegriske cunts. Men på den anden side forstår man dem egentlig godt! crazy

De to ville ellers være spillere der kunne få dit hold hvor det først er sjovt!

Anyway:
Hank Moody <3
Selvfølgelig forstår man dem da, Yarmolenko kunne have fået 340.000 om ugen hos mig, men valgte i stedet Monaco hvor han nu tjener 620.000. jeg bærer dælme ikke nag!

Hank er en legende!<3
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #12: 31 Okt 2013, 17:58 »

Hold da helt fast...
Synes jo egentlig selv, at min start på 2. sæson havde været ganske okay. 14 kampe, 6 sejre, 2 uafgjorte og 6 nederlag.  hvor af de 4 af nederlagene har været til Arsenal, United, City og Chelsea, kampe som det dog ikke kan forventes at jeg vil vinde, og 4 af dem var endda på udebane.
Jeg ligger nummer 10, som efter min mening er ganske okay, taget det svære program i starten med.
Jeg har fået samlet 20 point sammen, og Swansea på 5. pladsen har 24 point, så det er meget lidt der skiller top og midt fra hinanden.
alligevel får jeg en besked som, får mig til at svede.


Presset stiger på Norwich Bossen

Ledelsen i Norwich virker til endelig at have mistet tålmodigheden med manageren Jakob Kjeldgaard Pedersen, ifølge Football365.com

Football365.com rapporterer, at et skidt resultat imod Swansea i den kommende kamp i Premier Division kan afgøre hans skæbs




Av for den da.

Ud over det, har jeg lige et par profiler jeg vil nævne.
Topscore: Andreas Cornelius - 13(4) kampe - 6 mål - 3 assist - 7.29
Assistent: Nicolas Gaitan - 15(1) kampe - 1 mål - 8 assist - 7.24
Forsvarsklippe: Eder Alvarez Balanta - 17 kampe - 5 mål - 1 assist - 7.20

Og mit kamp program som jeg egentlig synes er forløbet godt.

Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Norwich City
« Svar #13: 01 Nov 2013, 08:12 »

Hold da helt fast...
Synes jo egentlig selv, at min start på 2. sæson havde været ganske okay. 14 kampe, 6 sejre, 2 uafgjorte og 6 nederlag.  hvor af de 4 af nederlagene har været til Arsenal, United, City og Chelsea, kampe som det dog ikke kan forventes at jeg vil vinde, og 4 af dem var endda på udebane.
Jeg ligger nummer 10, som efter min mening er ganske okay, taget det svære program i starten med.
Jeg har fået samlet 20 point sammen, og Swansea på 5. pladsen har 24 point, så det er meget lidt der skiller top og midt fra hinanden.
alligevel får jeg en besked som, får mig til at svede.


Presset stiger på Norwich Bossen

Ledelsen i Norwich virker til endelig at have mistet tålmodigheden med manageren Jakob Kjeldgaard Pedersen, ifølge Football365.com

Football365.com rapporterer, at et skidt resultat imod Swansea i den kommende kamp i Premier Division kan afgøre hans skæbs




Av for den da.

Ud over det, har jeg lige et par profiler jeg vil nævne.
Topscore: Andreas Cornelius - 13(4) kampe - 6 mål - 3 assist - 7.29
Assistent: Nicolas Gaitan - 15(1) kampe - 1 mål - 8 assist - 7.24
Forsvarsklippe: Eder Alvarez Balanta - 17 kampe - 5 mål - 1 assist - 7.20

Og mit kamp program som jeg egentlig synes er forløbet godt.



Hvilken opstilling bruge du?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Norwich City
« Svar #14: 01 Nov 2013, 08:15 »

Hvilken opstilling bruge du?
Jeg spiller det som FM, kalderen 4-2-4

-----------------Ruddy---------------
Corchia-Bassong-Balanta-Juelgård
---------Henderson-Zuculini--------
Snodgrass-------------------Gaitan
---------Cornelius--Damiao--------

Så rotere jeg en masse på mine backs hvor jeg også har Russel Martin og Garrido, samt på min centrale midtbane hvor jeg også har Leroy Fer (klasse spiller) og lejet Capoue.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010