home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127862 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kjær sender Danmark i VM finalen endnu engang
« Svar #435: 05 Jan 2014, 11:33 »

Er det et skridt op i karrieren, at skifte til Southampton?  Smiley

Fra Shakhtar, et mesterhold i Ukraine med ambitioner om CHL til det danske landshold der opnår to sølvmedaljer i træk ved VM til Southampton. Nuvel, et rigtigt godt hold der med tiden ville kunne spille med om pladserne - og nu ved jeg jo heller ikke hvordan de er i dit save.

Men vil den store Nikolaj Poulsen ikke noget med sin karriere?  Wink Har han ikke ambitioner om at udvikle sig og træne bedre og bedre hold? Jeg stemmer på alt andet end Southampton!
.. Eller Palermo, for den sags skyld!  Cool

Jeg tror godt at jeg kan vinde PL med Saints! Måske ikke i denne sæson, men måske næste. Der er fremragende spillere her! Sterling, Ayew, Hinteregger, Wijnaldum, Montaya og Clyne fx. Opstemt
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kjær sender Danmark i VM finalen endnu engang
« Svar #436: 05 Jan 2014, 11:36 »

Jeg tror godt at jeg kan vinde PL med Saints! Måske ikke i denne sæson, men måske næste. Der er fremragende spillere her! Sterling, Ayew, Hinteregger, Wijnaldum, Montaya og Clyne fx. Opstemt

Selvfølgelig kan du det.. Men er det et skridt op eller er du bare ved at være træt af at være arbejdsløs?  Cool

Men det er jo selvfølgelig dig selv der ved det bedst. Du skal jo også gøre det, du selv har lyst til! Så får vi j også den bedste blog.  Smiley
Logged

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #437: 05 Jan 2014, 11:40 »

Vil i samme ombæring også lige give dig en omgang roser igen for bloggen!  Wink

Den er intet mindre end fantastisk og du har hjulpet mig igennem mange timer på jobbet, hvor der ingen mennesker har været. Tak for det og kæmp videre. På et eller andet tidspunkt skal du nok lande i Real!  funny .. det er i hvertfald mit ønske!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kjær sender Danmark i VM finalen endnu engang
« Svar #438: 05 Jan 2014, 11:41 »

Selvfølgelig kan du det.. Men er det et skridt op eller er du bare ved at være træt af at være arbejdsløs?  Cool

Men det er jo selvfølgelig dig selv der ved det bedst. Du skal jo også gøre det, du selv har lyst til! Så får vi j også den bedste blog.  Smiley

Det er ikke et skridt op, men nu er jeg næsten fremme i 2020 og har ikke fundet en ny klub endnu fordi alle de gode jobs bliver taget.. Jeg tror det her kan være en mulighed for at få karrieren på rette køl igen! Wink

Vil i samme ombæring også lige give dig en omgang roser igen for bloggen!  Wink

Den er intet mindre end fantastisk og du har hjulpet mig igennem mange timer på jobbet, hvor der ingen mennesker har været. Tak for det og kæmp videre. På et eller andet tidspunkt skal du nok lande i Real!  funny .. det er i hvertfald mit ønske!

Tusinde tak! Det er ved at være lidt tid siden med roser om bloggen! Er glad for du stadigvæk kan li' den champ! Wink

Jeg håber også at ramme Real på et tidspunkt, men Ancelotti sidder der sgu' og fylder! crazy
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #439: 05 Jan 2014, 11:43 »

go for the saints !! kunne være fedt Opstemt
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

madsbrøns
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kjær sender Danmark i VM finalen endnu engang
« Svar #440: 05 Jan 2014, 11:47 »

Det er ikke et skridt op, men nu er jeg næsten fremme i 2020 og har ikke fundet en ny klub endnu fordi alle de gode jobs bliver taget.. Jeg tror det her kan være en mulighed for at få karrieren på rette køl igen! Wink

Tusinde tak! Det er ved at være lidt tid siden med roser om bloggen! Er glad for du stadigvæk kan li' den champ! Wink

Jeg håber også at ramme Real på et tidspunkt, men Ancelotti sidder der sgu' og fylder! crazy

Folk bliver bare trætte af hele tiden at skulle smide om sig med ros - tror ikke det er ensbetydende med, at folk ikke stadig mener den er god!

- Han er PISSE irriterende så! Flyt dig, Carlo. Nikolaj skal til!  Cool Men det er faktisk det samme i mit save. De vinder alt og han smutter derfor ikke.  Skuffet
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #441: 07 Jan 2014, 14:21 »

Medmindre du får tilbudt JOBBET, så vent til efter næste slutrunde. Der er altid nogle af de gamle managers, der har siddet på tronen i de helt store klubber i flere år, der lige skal prøve at lege lidt med landshold.

Tysk fodbold kunne være spændende at få dig til Smiley

Super fed blog stadigt, men det har den jo været fra først indlæg af  Thumbs Up
Logged


Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kjær sender Danmark i VM finalen endnu engang
« Svar #442: 08 Jan 2014, 13:45 »

Folk bliver bare trætte af hele tiden at skulle smide om sig med ros - tror ikke det er ensbetydende med, at folk ikke stadig mener den er god!

- Han er PISSE irriterende så! Flyt dig, Carlo. Nikolaj skal til!  Cool Men det er faktisk det samme i mit save. De vinder alt og han smutter derfor ikke.  Skuffet

Jeg håber det er det, og ikke at bloggen er ved at gøre folk mætte!

Kunne være skide sjovt at komme til Madrid! Opstemt

Medmindre du får tilbudt JOBBET, så vent til efter næste slutrunde. Der er altid nogle af de gamle managers, der har siddet på tronen i de helt store klubber i flere år, der lige skal prøve at lege lidt med landshold.

Tysk fodbold kunne være spændende at få dig til Smiley

Super fed blog stadigt, men det har den jo været fra først indlæg af Thumbs Up

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal takke ja eller nej. Det er derfor der ikke har været en opdatering siden, men nu må vi lige se!

Jeg tænker også noget tysk fodbold kunne være sjovt!

Er glad for du er vild med bloggen! Det er for nice!
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #443: 08 Jan 2014, 14:00 »

Folk er da bestemt ikke trætte af bloggen - det er en fremtidig hall of famer! uden tvivl, bliv endelig ved
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

JKJ
Gæst
 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #444: 08 Jan 2014, 17:15 »

Folk er da bestemt ikke trætte af bloggen - det er en fremtidig hall of famer! uden tvivl, bliv endelig ved

Tror heller ikke folk er trætte af den, men vi kan jo ikke skrive et indlæg efter hver opdatering fra dig  Peace

Jeg er kun træt af at der til tider går lidt for lang tid mellem dine opdateringer  Wink
Logged

martindue
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #445: 09 Jan 2014, 15:12 »

Tag Liverpool for 1 år og se hvad der sker. Hvis jeg læser boksen(Den som skriver at Rafa er fyret) så er de sluttet på 5. pladsen, så der må da være en form for kvalitet i truppen. Hiv så Eriksen til LFC og lad ham udfolde sig! :-)
Logged

Brøndby IF - Siden 1985
Liverpool - Siden Jan Mølby
Football manager - Fordi det er fedt

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #446: 09 Jan 2014, 15:40 »

Rigtig fed blog, har følget med siden begyndelsen, men har dog ikke skrevet så meget Smiley

Håber at se mere fra den her blog Smiley
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #447: 09 Jan 2014, 22:12 »

Tusinde tak til alle jer der har stemt dette som årets blog 2013! Det er jeg godt nok stolt af! Havde jeg på ingen måde regnet med skulle ske!
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #448: 09 Jan 2014, 22:16 »

Tusinde tak til alle jer der har stemt dette som årets blog 2013! Det er jeg godt nok stolt af! Havde jeg på ingen måde regnet med skulle ske!

Tillykke og fortjent. Få så gang i den blog igen!
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: Bøge & Bakker
« Svar #449: 10 Jan 2014, 11:56 »

Kom så med en update Cesc!!
Logged

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010