home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 273 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Bøge & Bakker
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Bøge & Bakker  (Læst 127770 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #120: 02 Nov 2013, 15:13 »

Du bliver bare ved med at imponere Wink fantastisk sæsonstart! Håber at du kan fastholde denne form gennem hele sæsonen Smiley

Mange tak! Det er dejligt at vide, at jeg holder niveauet! Har dog et par idéer til senere med, hvordan jeg kan hæve det! Thumbs Up

Ville være for vildt at gå ubesejret gennem sæsonen!
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #121: 02 Nov 2013, 15:40 »

Det ville være vanvittigt Wink men det virker ikke umuligt med den sæsonstart!
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #122: 02 Nov 2013, 17:03 »

Det ville være vanvittigt Wink men det virker ikke umuligt med den sæsonstart!

Jeg kan så fortælle dig, at Metalist er gået i stå og jeg ligger suverænt i toppen nu! Det fortsætter fandme det her vanvid!! Opstemt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #123: 02 Nov 2013, 21:14 »

Havde sgu ikke regnet med at vinde månedens blog! Det tror jeg aldrig jeg har gjort før - og slet ikke med en blog, der er oprettet den 26. i en måned. Mange tusinde tak til dem der har valgt det!!

Mega fedt, og jeg fejrer det med at banke en masse updates af den kommende uge! Jeg har spillet frem til januar 2015 - og jeg glæder mig til at fortælle om CHL-gruppen og de syv sidste kampe i efteråret! Måske er jeg stadigvæk ubesejret - det kan I høre mere om i morgen! Smiley
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: Guld & Beton
« Svar #124: 02 Nov 2013, 21:34 »

Havde sgu ikke regnet med at vinde månedens blog! Det tror jeg aldrig jeg har gjort før - og slet ikke med en blog, der er oprettet den 26. i en måned. Mange tusinde tak til dem der har valgt det!!
Uden at fornærme nogen kan jeg vidst godt siges at det er fuldt ud fortjent. Du har for det første spyttet opdateringer ud på stribe, men vigtigst af alt har du holdt en sindssyg høj standard rent kvalitetsmæssigt. Hvis du holder niveauet føler jeg mig ret sikker på denne blog en dag kommer i Hall of Fame. Smiley
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #125: 02 Nov 2013, 21:52 »

Fortjent titel ^^
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #126: 02 Nov 2013, 22:56 »

Uden at fornærme nogen kan jeg vidst godt siges at det er fuldt ud fortjent. Du har for det første spyttet opdateringer ud på stribe, men vigtigst af alt har du holdt en sindssyg høj standard rent kvalitetsmæssigt. Hvis du holder niveauet føler jeg mig ret sikker på denne blog en dag kommer i Hall of Fame. Smiley

Wow, tusinde tak. Mit mål er at gøre det til FmFreaks længste blog, så jeg skal altså slå min Kings Of-blog. Det bliver en hård kamp, men det kører da på skinner fra start af! Wink Skal vinde CHL tre gange med holdet!

Fortjent titel ^^

Mange tak!! Smiley
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #127: 02 Nov 2013, 22:57 »

Tillykke med Tripplen Champ, fuldt fortjent Opstemt
Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #128: 03 Nov 2013, 03:39 »

Tillykke med Tripplen Champ, fuldt fortjent Opstemt

Dette.

Det virkede umiddelbart lidt vildt at give alle tre titler til "en" person (selvfølgelig kan tråd-titlen siges, ikke at tilhøre en bruger, men alle de, der har bidraget til tråden), men on a second thought, så er der ikke noget at sige til det.
Godt nok har bloggen kun kørt i få dage, men niveauet har simpelthen været så højt, at det alligevel er helt igennem rimeligt, at den snupper prisen for månedens blog, og det kommer fra mig, som ellers ikke er altid er lige interesseret i det grafiske stads, eller det der med at skrive som om, det er en "virkelig" historie (hvad end det er journalistisk eller en anden synsvinkel), hvis det giver mening.

Cesc's arbejde med denne blog har ganske enkelt været suværent, og jeg må igen sige stort tillykke! Stor gevinst for FMFreaks, at have en blog som denne kørende.
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Guld & Beton
« Svar #129: 03 Nov 2013, 10:18 »

Urimelig god blog! Har ikke fulgt med i en blog længe, men denne har virkelig fanget mig. Godt skrevet med en fornuftig længde på dine updates.
Er det muligt og få at vide hvad dine budgetter har været på? Smiley
Logged

Waaah

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #130: 03 Nov 2013, 10:44 »

Shakthar er en af de rigeste klubber i spillet, hvis ikke den rigeste så han har nok haft mellem 350-450 millioner at købe for i begge sæsoner Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #131: 03 Nov 2013, 13:45 »

Tillykke med Tripplen Champ, fuldt fortjent Opstemt

Mange mange tak!

Dette.

Det virkede umiddelbart lidt vildt at give alle tre titler til "en" person (selvfølgelig kan tråd-titlen siges, ikke at tilhøre en bruger, men alle de, der har bidraget til tråden), men on a second thought, så er der ikke noget at sige til det.
Godt nok har bloggen kun kørt i få dage, men niveauet har simpelthen været så højt, at det alligevel er helt igennem rimeligt, at den snupper prisen for månedens blog, og det kommer fra mig, som ellers ikke er altid er lige interesseret i det grafiske stads, eller det der med at skrive som om, det er en "virkelig" historie (hvad end det er journalistisk eller en anden synsvinkel), hvis det giver mening.

Cesc's arbejde med denne blog har ganske enkelt været suværent, og jeg må igen sige stort tillykke! Stor gevinst for FMFreaks, at have en blog som denne kørende.

Tusinde tak bro! Jeg vil lige påpege, at det KUN er mig, der har opdateret transferbudgetter, som vandt månedens tråd! Der har jeg ikke fået hjælp, men selv ansat mig i alle klubber og kigget hvad de har! Et stort job, men vidste godt at det ville blive til nytte for mange og det var grunden til jeg satte tid af til det Smiley

Jeg havde på ingen måde regnet med at vinde månedens blog med en så 'kort' historie indtil videre. Det er virkelig dejligt, at få så rosende ord med på vejen og det hjælper helt sikkert til at forsøge og holde standarden! 1000 tak!!

Urimelig god blog! Har ikke fulgt med i en blog længe, men denne har virkelig fanget mig. Godt skrevet med en fornuftig længde på dine updates.
Er det muligt og få at vide hvad dine budgetter har været på? Smiley

Tusinde tak Cawersk. Længe siden. Fedt at du følger med, uden du normalt følger med i blogs. Jeg er glad for du kan lide længden! Synes også det er passende!

I begge sæsoner har jeg haft omkring 460 millioner at handle for! Thumbs Up
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #132: 03 Nov 2013, 16:42 »


Man skal kende sin besøgelsestid. Det må være sætningen, som beskriver dette års gruppe i Champions League. Jeg har til tider spillet fremragende fodbold med Shakhtar - og til tider har det været i den helt anden grøft. Der er blevet vundet to kampe ud af seks mulige, og det er simpelthen for lidt, hvis man vil gå videre i det forjættede land. Et kort resumé af gruppen herunder:

I den første kamp skulle vi tage imod Wolfsburg. Det var en meget tæt kamp med meget fysisk spil. Der blev gået til den fra begge mandskaber, og heldigvis kunne vi med en fremragende enkelmandspræstatio n fra Bernard vinde kampen med 1-0. Bernard satte hele Wolfsburg forsvaret med sine hurtige driblinger og vendinger, og kunne til sidst smække bolden i kassen bag en chanceløs Benaglio. Kampen var tæt, men i det store hele var det lidt ufortjent, at vi vandt denne kamp.

Den efterfølgende kamp var på Old Trafford. En meget speciel kamp, da det historiske stadion lagde græstæppe til en af de største oplevelser for de unge Shakhtar-spillere. Det skulle også blive en meget intens affære, dog uden de store chancer til ukrainerne. United sad på spillet fra start til slut, og efter en halv times spil, steg den høje N'Koulou op på et hjørnespark og headede bolden i kassen til stillingen 1-0. Det resultat holdt ind til slut minutterne, hvor Shakhtar lagde et lille pres og Fred fik udnyttet det store pres, og reducerede til resultatet 1-1. Et flot resultat mod Manchester United.

Dernæst ventede der to opgør mod græske Olympiakos. Det første opgør var i Ukraine, hvor Shakhtar var hjemme på Donbas-Arena. En kamp, hvor Shakhtar spillede fremragende fodbold og længe lå til at vinde kampen med 1-0. I slut minutterne valgte Srna dog at begå et straffespark, som Olympiakos sikkert omsatte til et mål. Derfor endte opgøret uafgjort, hvilket var meget ufortjent. Olympiakos skulle derefter have æren af at være på hjemmebane. Endnu engang lavede Srna et straffespark, som Saviola slog til på ham sikrede en 1-0 føring. Olympiakos pressede meget på i første halvleg, og fik endnu et mål inden pausen. I gennem hele kampen stod der dog Shakhtar chancer på menuen, men spillerne havde kun succes med at lave ét enkelt mål. Det blev scoret af Stepanenko på en flugter til stillingen 2-1.

Turen i kamp nummer 5. gik til Tyskland, hvor Wolfsburg ventede og ville have hævn. Kampen var meget lige, og blev afgjort af et flot mål fra Ivan Perisic. Christian Benteke fik chancen fra start i dette opgør, og var meget opsat på at score og vinde startpladsen tilbage fra Chicharito. Bolden ville dog ikke ind for belgieren med den gode fysiske formåen. Han fik endda chancen fra 11 meter, men brændte på det groveste. Wolfsburg sikrede videre avancement sammen med United i denne kamp ved at slå os.

I det sidste opgør handlede det om at sikre 3. pladsen foran Olympiakos mod Manchester United. Det gik ud over højtalerne, at Olympiakos hurtigt var kommet foran med 2-0 mod Wolfsburg. Det gav en gnist i øjnene på Shakhtar spillerne, der spillede noget af det bedste fodbold jeg har set dem spille nogensinde. Hernandez scorede hurtigt mod sin gamle klub med et fremragende lob over De Gea på oplæg fra Honda. Dernæst lavede Rakitskyi et mål på hovedstød, og ved halvlegen var Shakhtar foran med 2-0. Anden halvleg startede med at Shaqiri og Rooney kom på banen, da United på ingen måde var med i kampen. De to viste fremragende takter, og hurtigt satte Rooney højrefløjen, Valencia, op og han scorede et sikkert mål. United presset blev dog kortvarigt, og derefter begyndte tilbagevendte Drogba at vise tænder. Han havde mange fremragende forsøg, og ramte træværket to gange. Til slut lukkede og slukkede Rakitskyi kampen med endnu et hovedstød, og det endte med en sejr på 3-1! En flot kamp, der sikrede Europa-light i foråret.

Shakhtar vandt den daværende UEFA Cup i år 2009.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #133: 03 Nov 2013, 16:48 »

Skriftligt er det sublimt som man kender det fra tidligere, fantastisk flot! En skam du ikke kom videre fra hvad der må beskrives som en nogenlunde overkommelig gruppe. Med den trup du har samlet dig burde du ihvertfald være endt over Wolfsburg. Men så må du bare gentage bedriften fra 2009 (:
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guld & Beton
« Svar #134: 03 Nov 2013, 17:46 »


Shakhar ligger nummer 1 vinteren over
10.12.14 - Донецк

Shakhtar Donetsk har været fremragende i denne sæson og har i de første 17 lavet hele 53 mål. De første 10 kampe endte med ni sejre og en enkelt uafgjort i sæsonåbneren imod Illichivets. Sidenhen er der spillet syv kampe mere mod Chornomorets, Poltava, Zorya, Dnipro, Metalurg D, Illichivets og Karpaty.

De forsvarende mestre fra Donetsk, har været suveræne i denne sæson og fører med ni point ned til nummer to, Chornomorets. I den 11. kamp i sæsonen mødte Shakhtar det stærke hold, Chornomorets. Chornomorets havde i sidste sæson i et fint tag på Shaktkar, og det lignede også at de skulle vinde på Donbas-Arena denne omgang. De kom foran efter 16. sekunders spil, men Olexiy Gai kom til at heade bolden i eget net små ti minutter efter. Den formstærke Bernard vendte kampen på hovedet, da han efter en times spil scorede kampen sidste mål til 2-1.

Dernæst mødte Shakhtar oprykkerne Poltava, der også fik ørerne i maskinen. Kampen var en lektion i god fodbold, selvom der efter første halvleg stod 1-1. Shakhtar kom tilbage i anden halvleg med en helt anden indstilling, og med topscorer, Sanchez, på banen. Bernard scorede hurtigt, hvorefter Alexis fulgte trop med et mål til 1-3. Rakitskyi scorede på hovedstød på indlæg fra Sobol, og til slut lukkede indskiftede Alexis Sanchez kampen med en flot scoring til 1-5. Nikolaj var meget stolt over denne sejr.

 - "Det var en fremragende kamp, og jeg var virkelig imponeret over hvordan holdet spillede. Det var rigtig gode takter vi viste, og det var endda efter en Champions League kamp om onsdagen."

Shakhtar havde derefter to hjemmebanekampe i træk mod Zorya og den udskudte kamp mod Dnipro. Den første kamp endte med hele 4-0, mens opgøret mod Dnipro endte med en lille sejr på 2-1. Ud af de seks mål Shakhtar scorede i disse opgør, var det seks forskellige spillere. Fred, Srna, Benteke, Dembélé, Candreva og Dante fik alle æren af at lave et mål - og det fremrangende Shakhtar spil fortsatte længere tid endnu.

Sidst Shakhtar mødte Metalurg D blev det en øretæve i Super Cup-finalen. Endnu engang skulle Shakhtar vise hvem der bestemte i Donetsk. Kampen foregik på Metalurgs Ds bane, men de havde på inden måde noget at imponere deres egne fans med. Shakhtar  havde ladet Christian Benteke starte i dette rivalopgør, og det viste sig at være en fremragende idé. Han kvitterede med 3 mål - to i første halvleg og et i anden. Bernard scorede også i første halvleg, og stillingen ved pausen var derfor 0-3. I kampens slutning fik Benteke lov at fuldende sit hattrick, da han tog et straffespark, som blev begået imod ham. Donetskopgørets sejrherre var dermed Shakhtar, der vandt med hele 1-4.

Shakhtar havde derefter en kamp mod den eneste modstander de ikke har slået i år - Illichivets - og denne gang skulle det heller ikke lykkedes. Trods mange chancer, ville bolden ikke i mål og Shakhtar måtte derfor tage til takke med årets første nederlag i denne sæson. Kampen endte med 1-0, og det var nogle meget skuffede Shakhtar fans man kunne ane på tilskuerpladserne. Efter kampen udtalte den unge målmand Koval følgende:

 - "Jeg er ked af vi tabte denne kamp. Vi fortjente bedre, men var ikke skarpe nok. Vi fløj i himlen og troede vi kunne vinde alle kampe. På den måde, er det godt at tabe, hvilket gør at vi vil arbejde ekstra hårdt fremover."

I år 2014s sidste kamp ville Shakhtar give deres tilskuere en god oplevelse. Det blev gjort med fremragende fodbold mod midterklubben, Karpaty. Allerede efter 23 minutter var Shakhtar også foran med hele 3-0. Målene var blevet scoret af Candreva, Srna og Bernard. Karpaty kom derefter bedre med i kampen, og fik sågar pyntet på resultatet ved pausen med en scoring til 3-1. I anden halvleg satte Shakhtar dog tempo på igen, og fik udlignet til slut resultatet 4-1 og sæsonens 15. sejr.

Sæsonens største oplevelse indtil videre for Shakhtars vedkommende har været Alexis Sanchez, der har været i fremragende form og scoret hele otte gange. Generelt har Shakhtar spillerne været i god form, og de ligger også på en sikker førsteplads. Den 28/2 2015 ligger Shakhar ud på udebane mod Arsenal Kyiv. Dernæst venter der endnu en udebane kamp mod Volyn.

Stillingen kan ses her.
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010