home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 309 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  HSV
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: HSV  (Læst 7090 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #15: 03 Aug 2014, 17:40 »

Min økonomi er som sådan rimelig sikker, har pt en balance på 313 millioner dkr. Men i det store hele så skylder klubben mange penge væk.
3 banklån på i alt 542 millioner.
Skylder formanden 60 millioner.
Skylder Supporter Trust 135 millioner.

Jeg tror jeg fik lidt mere til indkøb, hvad jeg lige kan se har jeg fået 210 millioner i alt, pga jeg også kom i Champions League og samtidig har valgt at have som mål at slutte i top 4. Problemet er mere at jeg kun ha 29millioner i lønbudget om måneden, og på en eller anden måde, så synes jeg alle de spillere jeg vil forlænge med og hente, have alt alt for meget i løn. Så det er den største udfordring.

Kommer en update snart omkring resten af 2014.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #16: 03 Aug 2014, 18:05 »

Update: Efteråret 2014 (1/11-2014 - 1/1-2015)

(11) Frankurt - HSV 2-2
(CHL, kamp 4) HSV - Lazio 1-0
(12) HSV - Nurnberg 1-1
(13) Schalke 04 - HSV 5-2
(CHL, kamp 5) Real Madrid - HSV 5-0

(14) HSV - Hannover 0-0
(Pokal, 3 runde) Hannover - HSV 1-2
(15) Gladbach - HSV 3-3
(CHL, kamp 6) HSV - Paris SG 2-3
(16) HSV - Kaiserslautern 3-1
(17) Augsburg - HSV 1-3



En forfærdelig periode med slemme nederlag til Schalke 04 og Real Madrid, og med nederlag til Paris SG var jeg helt ude af Europæiske fodbold, det endte med Lazio og Paris gik videre.
I Bundeseligaen er jeg begyndt at spille en del uafgjort kampe, heldigvis sluttede jeg af med 6 point inden vinterpausen.

Stillingen ser således ud af 17 kampe:
1) Dortmund 37 point
2) Bayern Munchen 34 point
3) Schalke 04 33 point
4) Augsburg 30 point
5) HSV 28 point
6) Gladbach 27 point

Jeg har i den første halvdel af sæson mødt både Dortmund, Bayern Munchen, Schalke 04 og Leverkusen på udebane, så der er mulighed for at kunne hente lidt ind med nogen hjemmesejre der.

I pokal kvartfinalen står den på Leverkusen.

Da jeg ikke er med i CHL mere, så tror jeg også holdet vil kunne præstere lidt bedre i næste halvdel af sæson. Jeg er kommet af med Skjeldbred til Augsburg for 11 millioner.
Ind til Januar kommer 16 årige Antonio Magalhäes fra Gil Vicente fra Portugal. Han er kant spiller.
Ind kommer også en anden 16 årige spiller, han er højre back og kommer fra Slavian Prag. Navnet er Jiri Kriva.
De er købt for samlet 10 millioner kroner.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #17: 05 Aug 2014, 13:13 »

Er selv lige startet med HSV, hvad ville være fair at få for Marcell Jansen?
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #18: 06 Aug 2014, 17:19 »

Blomvikings:
Så vidt jeg huske så har han vist en Frikøbsklausul ikke ?
Personligt ville jeg beholde ham, han har stadigvæk en okey alder, tysker, kan slå nogen gode indlæg.

Update på mit spil:
Så gik den ikke længere, efter en krise i starten af 2015, hvor jeg havde nogen svingene resultater, så var jeg indkaldt til bestyrelse møde hvor vi kom frem til at jeg skulle have 10 point i 15 kampe. Det skete ikke, og selvom jeg havde spillet mig til semi finalen i Pokalen og stadigvæk havde en CHL kval kamp inden for en realistisk rækkevidde.
Inden sæsonstart valgte jeg chl kval som mål, og selvom man skaffede klubben Champions League via en 3.plads, så fik man ikke særlig lang snor i klubben.

Jeg havde en god periode i klubben og vil fremover nok tænke mere over mine mål efter man har haft en overraskende god sæson.

Held og lykke til alle som spiller Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: HSV
« Svar #19: 08 Aug 2014, 13:12 »

Nå, hr Lindahl.
Jeg er blevet lidt hooked på HSV, så jeg hopper også ud i det! Lyder dog til at være en meget voldsom udfordring da du blev fyret selvom det egentligt gik godt!
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: HSV
« Svar #20: 09 Aug 2014, 13:19 »

God fornøjelse Smiley
Jeg følte på en måde at jeg havde et bedre hold til sæson 2. Jeg valgte også mine mål som CHL kval fordi jeg regnede med det gik ligesom i sæson 1, mine spillere var faktisk skuffet over jeg ikke gik efter mesterskabet, det er her FM fejler en smule, hvordan kan det overhoved være realistisk når Bayern er SÅ suveræne og samtidig med at HSV ikke har alle penge i verden, de ting og et mesterskab hænger ikke sammen.
Jeg blev fyret da jeg lå på 9 pladsen, så jeg vil sige at det godt kan forsvares, jeg gik jo selv med til at få 10 point ud af 15 mulige, men helt ærligt, jeg havde gode chancer for at komme med i Euro League via pokalen, for hvis jeg gik videre skulle jeg nok møde Dortmund i en finale som nok skal i CHL.

Så realistisk set synes jeg fyringen var ekstrem hård!
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010