home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 37606 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #105: 04 Apr 2014, 15:51 »

Så er der hentet to nye spillere til næste sæson Grin
Vigon:

Ozil
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #106: 08 Apr 2014, 16:40 »

Vildt!
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #107: 12 Apr 2014, 23:05 »

Så er der kommet en ny spiller til midtbanen!
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #108: 23 Apr 2014, 20:48 »

Så er mesterskabet i hus!
Logged

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #109: 26 Apr 2014, 12:36 »

Første sæson: 4 Pokaler, Cl, Bbva, Pokal, Supercup Opstemt

Messi med "kun" 34 mål og 8 assist i 38 kampe i ligaen Opstemt
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #110: 29 Apr 2014, 20:46 »

Har spillet indtil 2017 indtil videre

1. sæson
Købte i 1. sæson kun unge spillere som skulle spilles ind på holdet stille og roligt
Balanta - største forsvars talent i spillet IMO. Planen med ham var 1 år på B-holdet og så stille og roligt spilles ind på 1. holdet
Lucas Romero - det samme gælder ham som for Balanta, 1 år på B og en overgangs sæson
Gedion Zelalem - 16 år og fremtidens Xavi Peace Han skulle selvfølgelig på u-19 2 sæsoner og så op på B 2 år og så spilles ind
Kasper Kusk - hentet pga. den lille frikøbklausul, alene tiltænkt videresalg.
I vinteren hentede jeg 2 angribere i tyskland
Robert Lewandowski - ingen behov for introduktion, udset som back-up for Messi det første halv år, for lige at blive spillet ind og så er planen at rykke Messi ned som højre wing.
Timo Werner - elsker denne mand, kæmpe talent, men 17 år gammel blev han sendt tilbage på leje til Stuttgart og så lige som de andre 2 sæsoner på B og så spilles ind.
Jeg solgte ingen denne sæson. La Liga var utrolig spændene vandt med 1 point ned til Real. I Pokalen bruger jeg af princip kun spillere der har spillet på B-holdet og u-19, altså "La Masia folk" Tabte Finalen til Real. CL tog Chelsea, jeg røg overaskende ud allerede i 1/8-delsfinalerne. Lidt ligesom Barca's sæson IRL, dog lidt bedre ligamæssigt. En del skader omkring vinter kostede i CL.  Og det betød Balanta  måtte spilles ind noget før planen. Jeg fortryder ikke denne fremskynding, han har aldrig set sig tilbage. Fast mand fra slutningen af sæsonen frem til idag. Romero spillede et par kampe i slutningen af sæsonen, men ellers tilbragte han tiden på B-holdet, han var desværre ramt af et par skader, men gjorde OK. Zelalem var fremragende for U-19 og jeg besluttede allerede at rykke ham på B-holdet til næste sæson. Kusk fik et par kampe men imponerede ikke ligefrem. Den største skuffelse var Lewandowski 17 kampe  2(!) mål! skuffende.
Messi blev min topscorer med 35 mål i alle turneringer, liiiidt skuffende, taget hans tidligere sæsoner i betragtning. Men han var også skadet i 2 måneder.

Har igennem alle sæsoner brugt den velkendte 4-3-3 som Barca pragtisere, men har også engang imellem brugt 4-2-3-1 dog ikke ofte. 4-2-2-2 har været brugt når der virkelig skulle bruges offensive kræfter.

2. sæson
Jeg har igennem hele spillet haft en klar plan om fremtidens hold for mig
                           Valdes (Ter Stegen)
Alves(Montoya) Pique (Batra) Puyol (Balanta) Alba ( Grimaldo)
                         Sergio B (Romero, Muligvis rykket op med 3 centrale)
             Xavi(Zelalem) Iniesta/Cesc (Rafinha)
Pedro/Sanchez/Messi (Deulofeu)              Neymar(Neymar/Werner)
                                  Messi(Messi/Werner/Lewan)
Så allerede i foråret af 1. sæson sikrede jeg mig Ter Stegen. Hentede derudover Julian Brandt og Pol Ballesté på frie transfers, samt tre Regens, Segun Mohammed - DMC han starte på U-19 og så rykker han på B efter 1 sæson,
Khalid Saidi - FC han starter ligeledes på U-19 og får som de andre 2 sæsoner der og 2 på B så ser vi derefter
George Dubois - FH samme som overstående.
Ter Stegen er selvfølglig tiltænkt en startplads i stedet for Valdes
Pol Balléste er tiltænkt B-holdet og så som reserve næste sæson.
Brandt får 2 år på B og så en sæson hvor han skal spilles ind.
Pintos kontrakt blev ikke forlænget, valgte at rykke Ortola op fra B, som reserve. Deulofeu, Rafinha, Roberto, Dos santos og Bojan vendte alle tilbage fra leje. Dos santos er ikke fremtid på holdet. Roberto får en sæson på 1. holdet til at overbevise, samme gælder Bojan, også får Rafinha en sæson på B. Deulofeu skal stille og roligt spilles ind.
Montoya, Adriano og Sanchez er solgt.
Sæsonen blev en større succes, vandt Ligaen 5 point ned til Real. Tabte i 5. runde af pokalturneringen, og hentede CL-trofæet med sejr over Juventus. Messi blev igen topscorer 24 mål i ligaen og 38 i det hele, stadig ikke helt tilfredsstillende. Neymar er begyndt at spille bedre  7  mål og 9 assist i 34 kampe. Lucas Romero blev spillet stille ind efter vinter. Spillede efteråret for B-holdet sammen med B-holdets stjerne Zelalem 6 mål og 9 assist i 18 kampe for en bare 18-årig! De to bliver spændene at følge. Det gør de sammen med Timo Werner der nettede 15 mål i 18 kampe for B-holdet. Lewandowski scorede 9 mål i 27, havde forventet mere.

3. sæson
Alves er ikke hvad han har været, så hentede Corchia, i Monaco, som skal spilles ind i denne sæson og så erstatte Alves fuldt ud efter sæsonen. Kusk god investering købt for 4 solgt for 33. Rafinha har ikke været overbevisende, så derfor har jeg besluttet at anskaffe mig en midtbanemand udefra, Alex Song er blevet solgt, og Rafinha var egentlig udset til at tage hans plads i truppen, James Ward-Prowse -  den nye iniesta er hentet ind i stedet. Det samme gælder mit VB-prospect Grimaldo, der ikke helt har udviklet sig som planlagt. Luke Shaw hentet ind i stedet. Føler umiddelbart at truppen er fremtidssikret nu, har også et par regens fra klubben selv på vej.
Bojan imponerede ikke og blev solgt.

Sæsonen blev til endnu et mesterskab 10 point foran Real. Røg igen ud i 5. runde i pokalen, jeg prioritere den ikke højt, og bruger fortsat kun "La Masia folk". CL blev genvundet på straffe over City. VM for klubhold, blev vundet. Romero spillede  et par kampe og jeg regner med at han får fast spilletid fra næste sæson. Balanta er et bæst med hovedet 10 mål i 29 kampe i ligaen :3 stensikker starter. Lewandowski imponerede heller ikke i denne sæson. 9 mål i 24. Jeg tror stille og roligt ikke på ham, han har stimer, men der er korte og sjældne.  Set i lyset af Lewandowski's mindre imponerende sæson og hans egen fremragende besluttede jeg at Werner skulle have spilletid på 1. holdet. 25 kampe og 9 mål! Han er fremtiden, det er Lewan ikke. Messi 40 mål , 26 i ligaen, det begynder at ligne noget. Neymar 6 mål 10 assist 30 kampe. Deulofeu 13 k 3 m 1 assist, han får mere spilletid i den kommende sæson, James Ward, 24 k 1 m 1 a. Xavi stil going strong 9 mål og 16 assist 27 kampe godt klaret af en 36-årig Pedro leverer stabilt. Ter Stegen står fremragende. 25 Clean sheets. Zelalem 4 mål og 8 assist i 38  var langt fra så gode som året før, dog var hans avg. steget til 7.37 fra 6.93. Han får en sæson mere på B-holdet. Batra får et par kampe men er ikke mere en del af fremtidens start-11.

Sæson 4.
Den by far aller bedste sæson.
3 spillere hentet til. Pedemas regen VB, stort talent får 2 sæsoner på B-holdet
Pione Sisto - fri transfer spiller på B-holdet, målet med ham er det samme som det var for Kusk.
Maurice Schiller - DMC/MC/FC Macherano kopi 2 sæsoner på B-holdet.
Roberto og Tello blev begge solgt, ingen af dem havde imponeret. Rafinha stadig lejet ud, han er stadig en del af planerne, men det her er han chance, hvis han ikke spiller godt er han fortid.
Blev mestre md 8 point ned til Real, fik 101 point. Røg ud i 5. runde endnu en gang, min målmand, Ondoa, koster hver sæson. Genvandt CL over Spurs og genvandt VM. Messi viste endelig hans topniveau over en hel sæson. 66 mål i alt  43 i ligaen og 11 i CL.  Alle mine offensiv spillere havde stærke sæsoner, ihvertfald dem i start-11. Neymar 12 mål og 20 assist, Deulofeu med 7 mål og 12 assist. Dette var gennembrudssæsonen for Romero med 27 kampe. Shaw fik 14 kampe og gjorde det fint er dog et stykke endnu fra Alba. James Ward spillede 19, og gjorde en god figur, med Iniesta og Xavi's stille og rolige fald vil han få mere spilletid i næste sæson. Lewandowski fik en del chancer i starten men 4 mål i 10 kampe og Messi's form i mende fik han ikke mere spilletid og blev solgt til United efter sæsonen. Det samme gælder Macherano som drager til Sao Paolo, Han er nede som 4. valg og jeg har en kommende stjerne på vej op til næste sæson. Khalid Saidi, som er et bæst på B-holdet. Werner scorede 5 mål i 25, jeg forventer store ting i næste sæson, hvor han ikke skal slås med Lewandowski om spille tid. Rafinha er ikke en del af planerne mere. Puyol stoppede efter sæsonen. Zelalem virker klar til en indspilningssæson efter 8 mål og 13 assist på B-holdet. Segun Mohamed og Dubois der begge spillede denne sæson på B-holdet er også inde i overvejelserne til næste sæson, især hvis Alves sælges, og afhænig af Iniesta og Xavis præstationer.
Er lige starte på 5. sæson.

Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #111: 06 Maj 2014, 18:41 »

Fuck er i mega underskud og skal til at sælge nogle spillere!
Logged

larzraz
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #112: 07 Maj 2014, 20:40 »

Wow hvordan er det gået til???  Shockeret
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #113: 13 Jun 2014, 12:58 »

Er efterhånden en del sæsoner inde i mit spil med Barca, her er min stærkeste opstilling, hvis alle var skadesfri. Nogen forslag til indkøb? Synes ikke der kan gøres noget offensivt pt., eller ville da gerne have Agüero, men han er simelthen for dyr.

Kunne godt tænke mig en erstatning for Busquets og så skal jeg snart af med Alves, der er ALT for gammel.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #114: 13 Jun 2014, 14:40 »

Phil Jones i stedet for Busquets, Danilo i stedet for alves.

Men hvor langt er du henne? Silva er vel også ved at være gammel, samme med xavi?

Pugliese i stedet for xavi eller Benassi fra inter. Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #115: 17 Jun 2014, 11:15 »

Phil Jones i stedet for Busquets, Danilo i stedet for alves.

Men hvor langt er du henne? Silva er vel også ved at være gammel, samme med xavi?

Pugliese i stedet for xavi eller Benassi fra inter. Smiley
Har fået spillet en sæson til siden sidst. Solgte Busquets. Kan ikke huske prisen lige nu, men den var oppe omkring 300 mio. til PSG. Xavi har stoppet sin karriere. Jeg har købt en ny defensiv midtbane, det blev Luiz Gustavo. Han gør det egentlig meget godt. Kostede mig 180 mio. kr.

Alves får mindre og mindre spilletid, da Montaya får de fleste kampe pt. Silva holder et par år endnu, men leder efter erstatninger. Marquinhos fra PSG er i min kikkert. Min midtbane ser såleds ud:

Pogba                Iniesta
           Gustavo

Jeg har Verratti som reserve. Kigger efter en ny central midtbane igen.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #116: 17 Jun 2014, 11:25 »

Hvorfor vil du skifte Busquets ud? Han er vel gennemført vanvittig i FM?
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #117: 17 Jun 2014, 11:54 »

Jeg digger ham ikke.

« Seneste Redigering: 17 Jun 2014, 12:47 af Legenden » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #118: 21 Jun 2014, 22:30 »

Har fået spillet en sæson til siden sidst. Solgte Busquets. Kan ikke huske prisen lige nu, men den var oppe omkring 300 mio. til PSG. Xavi har stoppet sin karriere. Jeg har købt en ny defensiv midtbane, det blev Luiz Gustavo. Han gør det egentlig meget godt. Kostede mig 180 mio. kr.

Alves får mindre og mindre spilletid, da Montaya får de fleste kampe pt. Silva holder et par år endnu, men leder efter erstatninger. Marquinhos fra PSG er i min kikkert. Min midtbane ser såleds ud:

Pogba                Iniesta
           Gustavo

Jeg har Verratti som reserve. Kigger efter en ny central midtbane igen.

udemærket midtbane Smiley
- hvis du sælger gustavo så køb phil jones Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #119: 22 Jun 2014, 11:31 »

Legenden lad nu vær med det der.. Han lavede den ene kikser, men efter min mening er han verdens bedste defensiv midtbane! Og en af de mest underratede spillere!!
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010