home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 37506 gange)
Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
FC Barcelona
« : 24 Okt 2013, 20:33 »

FC Barcelona

mes que un club






Vi skal da selvfølgelig have en tråd om klubben, som er mere end bare en klub!
Fra start af er der ikke brug for de store indkøb, og klubben har en fantastisk stamme som man kan bygge videre på, enten ved at hente enkelte store navne hver sæson, eller bruge klubbens unge spillere. Personligt vil jeg kigge mod klubbens ungdoms og b hold, hvor der render en masse talentfulde drenge rundt.
Derudover vil jeg forsøge at hente spillere som kan gå ind og få en sæson eller to enten på u19 eller b holdet, i den de er klar til at spille med de store drenge. Jeg vil generelt ikke hente spillere, som er over 23 år.
Taktikken skulle være ligetil. Jeg har forsøgt at kopiere Tata Martinos taktik, og det er hidtil gået forrygende i ligaen. 10 ud af 10 sejre inklusiv en 3-0 sejr mod Real Madrid. Dog fungere boldbesiddelsen ikke optimalt på udebane, men hey! Det gør den heller ikke i virkeligheden. I Champions Leagues er jeg kommet i gruppe med Olympiakos, cska og Napoli. 7 point efter tre kampe.

Af spillere har jeg hentet Balanta til midterforsvaret, som Tata også siges at være en stor beundrer af. Derudover kommer Robert fra fluminense til 2015. Jeg forsøger at kører grimaldo ind på når Alba har brug for en pause, det samme er tilfældet med dongou på toppen når Messi har brug for pause.
Oplever en hel del skader og har ikke kunne stille i min foretrukne opstilling en eneste gang.

Hvis i ønsker ss er i velkommen til at spørge.
Ser frem til at høre om jeres spil!
« Seneste Redigering: 24 Okt 2013, 21:09 af Nhg93 » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #1: 24 Okt 2013, 20:35 »

Hvis nogen ved hvordan jeg får billedet frem er i velkommen til at sige til! Smiley
Logged

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #2: 24 Okt 2013, 20:45 »



[img http://www.tapeteos.pl/data/media/511/big/FC_Barcelona_008.jpg /img]

Tilføj "]"efter img og "[" før /img
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #3: 24 Okt 2013, 20:50 »

Synes det vil se ret dumt ud med det gigantiske billede. Synes det vil se bedre ud med et normalt billede af deres logo.

Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #4: 24 Okt 2013, 20:58 »

Jeg er fuldstændig enig. Men opgiver billedet, jeg kan sgu ikke finde ud af det.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #5: 24 Okt 2013, 21:07 »

Kode:
[center][img ]http://i985.photobucket.com/albums/ae336/emilkallestrup/1668_zps89eb12ea.png[/img][/center]

Tag det der link og kopier ind i toppen af dit indlæg og tryk godkend Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #6: 24 Okt 2013, 21:09 »

Jeg takker og bukker! Smiley
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: FC Barcelona
« Svar #7: 24 Okt 2013, 21:10 »

Velbekomme Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #8: 26 Okt 2013, 14:11 »

Så er jeg nået til 1. Februar og har netop overstået et meget roligt transfer vindue. Ind kom thiago og zelalem. Jeg er stadig forarget over at klubben mistede sit største talent i sommers, så han skulle selvfølgelig hentes hjem, hvilket kostede mig 170 millioner samlet. Zelalem er i første omgang tiltænkt en rolle på u19 eller b holdet, og alt efter hvordan han udvikler sig vil jeg spille ham ind i løbet ad næste sæson.
Hvis vi ser på ligaen så ligger jeg nummer et. 21 kampe spillet og ja.. 63 point!! Det betyder at jeg ikke har sat et eneste point til. Men om jeg har skabt min hidtil bedste taktik, eller om det er en bug i beta versionen ved jeg ikke. Jeg ved dog at holdet dominerer alt!
Af de unge spillere har jeg givet chancen til grimaldo, dongou, ondoa og kaptoum. De to førstnævnte gør de fuldstændig fremragende! Og grimaldo før det virkelig svært for Alba at vide sig sikker på ventrebacken. Dongou kan ikke rigtig true Messi på toppen, men han slår til hver eneste gang han får chancen. Jeg er meget usikker på målmandsposten til næste sæson. Valdes smutter og jeg ville egentlig gerne have kørt en ung ondoa ind, men det virker ikke til at talentet rækker. Og så er han jo stadig meget meget ung. Jeg kigger lidt på ter stegen og courtois, men har endnu ikke besluttet mig for noget. I Champions League gik jeg sikkert videre fra gruppen, dog inkasserede jeg med første og hidtil eneste nederlag ude i Moskva. I 1. knockout runde skal jeg møde Arsenal. Derudover møder jeg Valencia i semi finalen i Copa del Rey.
Det var lidt om, hvordan mit spil er forløbet hidtil.
Spørg endelig om ss.

Er der slet ingen andre der spiller med denne fantastiske klub?Smiley
Logged

mathiasnh
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #9: 26 Okt 2013, 15:38 »

Så er jeg nået til 1. Februar og har netop overstået et meget roligt transfer vindue. Ind kom thiago og zelalem. Jeg er stadig forarget over at klubben mistede sit største talent i sommers, så han skulle selvfølgelig hentes hjem, hvilket kostede mig 170 millioner samlet. Zelalem er i første omgang tiltænkt en rolle på u19 eller b holdet, og alt efter hvordan han udvikler sig vil jeg spille ham ind i løbet ad næste sæson.
Hvis vi ser på ligaen så ligger jeg nummer et. 21 kampe spillet og ja.. 63 point!! Det betyder at jeg ikke har sat et eneste point til. Men om jeg har skabt min hidtil bedste taktik, eller om det er en bug i beta versionen ved jeg ikke. Jeg ved dog at holdet dominerer alt!
Af de unge spillere har jeg givet chancen til grimaldo, dongou, ondoa og kaptoum. De to førstnævnte gør de fuldstændig fremragende! Og grimaldo før det virkelig svært for Alba at vide sig sikker på ventrebacken. Dongou kan ikke rigtig true Messi på toppen, men han slår til hver eneste gang han får chancen. Jeg er meget usikker på målmandsposten til næste sæson. Valdes smutter og jeg ville egentlig gerne have kørt en ung ondoa ind, men det virker ikke til at talentet rækker. Og så er han jo stadig meget meget ung. Jeg kigger lidt på ter stegen og courtois, men har endnu ikke besluttet mig for noget. I Champions League gik jeg sikkert videre fra gruppen, dog inkasserede jeg med første og hidtil eneste nederlag ude i Moskva. I 1. knockout runde skal jeg møde Arsenal. Derudover møder jeg Valencia i semi finalen i Copa del Rey.
Det var lidt om, hvordan mit spil er forløbet hidtil.
Spørg endelig om ss.

Er der slet ingen andre der spiller med denne fantastiske klub?Smiley


Lyder som en stærk taktik.

Er det noget du vil smide et SS af? Smiley
Logged

Neal Caffrey!

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #10: 26 Okt 2013, 15:58 »

Selvfølgelig. Jeg er lige gået ind i en kamp, så kan smide ss op bagefter Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #11: 26 Okt 2013, 16:12 »

Logged

jacobkg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #12: 26 Okt 2013, 22:11 »

Det lyder til at Alex Grimaldo er en meget spændende LB. Vil du smide et SS op af ham?
Logged


Da vi stadig var gode <3

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #13: 26 Okt 2013, 23:32 »

Har ikke lige været hjemme, men jeg smider op når jeg har fået åbnet spillet Smiley

EDIT: Her er det Smiley

http://img30.imageshack.us/img30/3239/7n5m.png
« Seneste Redigering: 27 Okt 2013, 00:00 af Nhg93 » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #14: 27 Okt 2013, 15:46 »

Så fik jeg færdigspillet 1. sæson med Barcelona. Og hvilken en! Ligaen blev vundet overbevisende med 106 point mener jeg det var. Holdet spillede elendigt de sidste tre kampe og tabte hjemme til Getafe og spillede uafgjort hjemme med Atletico. Champions League trofæet blev hevet hjem efter en 1-0 sejr mod United og pokal turneringen efter en 1-0 sejr mod Real Madrid. Jeg er virkelig imponeret over Balanta og grimaldo, som begge spillede til gennemsnit over 8! Jeg er dog lidt skuffet over Messi, som efter egner standarder kun formåede at lave 21 mål i ligaen og 15 assists mener jeg det var. Dog blev han topscorer i Champions League med 8 mål.

Jeg tror at jeg vil sætte mit spil på standby for at afprøve min taktik med et andet hold. Det ender nok med at blive Tottenham Smiley
Håber at der er andre der komme igang med Barca!
« Seneste Redigering: 31 Okt 2013, 23:23 af Nhg93 » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010