home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 461 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 37617 gange)
vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #75: 18 Feb 2014, 19:49 »

Tak! Smiley hvordan gør Bojan det? Smiley
Han gør det faktisk ret godt 8 mål i 24 kampe Wink ikke vildt men det er da okay Grin
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #76: 18 Feb 2014, 21:32 »

Vil da også lige dele min taktik med jer. Jeg ligger pt. nr 1 efter 20 kampe. Det er blevet til 15 vundet kampe, 4 uafgjort og kun 1 kamp tabt.

I pokalen er i i kvartfinalen hvor jeg skal møde Valencia og i CL er jeg gået videre fra gruppen med 5 vundet kampe og 1 nederlag.

http://gyazo.com/340944df2af852eefefccad15df20035
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #77: 22 Feb 2014, 10:10 »

Jeg har lige spillet min første kamp med min nye 2-7-1 eller 2-1-5-1-1 taktik, og ligger ud med at vinde 7-1 mod elche! Jeg tror at denne taktik vil kunne fungere godt mod mindre hold! Næste test er hjemme mod Atletico, der skal den da også afprøves Smiley

Edit: kampen blev vundet 3-0! Dog fik Atletico rødt i starten af anden halvleg, hvorimod jeg fik efter 84. Dog skal det siges at de havde 16 skud, 5 på mål og en åben. Synes det er fint med et to mands forsvar Smiley
« Seneste Redigering: 22 Feb 2014, 10:20 af Nhg93 » Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #78: 22 Feb 2014, 10:57 »

Jeg har lige spillet min første kamp med min nye 2-7-1 eller 2-1-5-1-1 taktik, og ligger ud med at vinde 7-1 mod elche! Jeg tror at denne taktik vil kunne fungere godt mod mindre hold! Næste test er hjemme mod Atletico, der skal den da også afprøves Smiley

Edit: kampen blev vundet 3-0! Dog fik Atletico rødt i starten af anden halvleg, hvorimod jeg fik efter 84. Dog skal det siges at de havde 16 skud, 5 på mål og en åben. Synes det er fint med et to mands forsvar Smiley

kan du ikke prøve at ligge et ss op ad den taktik? Wink
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #79: 22 Feb 2014, 11:16 »

Kan jeg da godt når jeg lige har spillet min kamp Smiley

Edit: Her har du den Smiley https://imageshack.com/i/nr1qlop

Jeg tænker at det er en taktik, som primært skal bruges i kampe, hvor man er sikker på at vinde, eller hvis man skal op og jagte et resultat.

Jeg har brugt taktikken i 4 kampe, og har en målscore på 20-3 i de fire kampe!! Smiley dog er det også kampe, som burde vindes. De har alle været på hjemmebane og har været imod Elche, Atletico, Sporting Gijon og Las Palmas. Atletico kampen er den eneste, som måske ikke SKULLE vindes Smiley

Jeg kan godt ligge den op til download, hvis der er en, der kan fortælle mig, hvordan det skal gøres.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2014, 11:30 af Nhg93 » Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #80: 22 Feb 2014, 12:50 »

Jeg har netop brugt taktikken i min første udekamp og slog almeria 4-1! Jeg står og skal møde Real om fem kamp, men frygter at jeg vil få en snitter, hvis jeg bruger den imod dem Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #81: 25 Feb 2014, 15:04 »

Så er Mesterskabet hjemme! sindsyg tæt med Real!
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #82: 25 Feb 2014, 15:14 »

Fedt! Grin
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #83: 25 Feb 2014, 15:20 »

"Dansks chef"? Det er værre end jeg troede.
Logged



vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #84: 25 Feb 2014, 15:22 »

"Dansks chef"? Det er værre end jeg troede.
haha ja det er lidt fucked Grin
Logged

Dios
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #85: 25 Feb 2014, 17:33 »

Andre end mig der har formået at få Valdés tilbage på kontrakt igen efter at han går på fri transfer?

Jeg ventede en lille uges tid, hvor jeg bød på nogle yngre talentfulde målmænd, men de var for dyre. Så tilbød jeg Valdes kontrakt, da han stadig var på fri transfer, og det takkede han sørme ja til Smiley

Udover det, så er Neymar, Messi og (her i anden sæson) Deulofeu jo for vilde Smiley
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #86: 25 Feb 2014, 18:35 »

Jeg vil anbefale dig også at bruge grimaldo, montoya og sergi Roberto, de bliver rigtig vilde Smiley det gør "den nye Eto'o" for den sags skyld også!
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #87: 27 Feb 2014, 07:20 »

Jeg vil anbefale dig også at bruge grimaldo, montoya og sergi Roberto, de bliver rigtig vilde Smiley det gør "den nye Eto'o" for den sags skyld også!
jep helt enig de bliver fucking vilde Opstemt
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #88: 27 Feb 2014, 08:48 »

Jean Marie Dongou bliver hvert fald fuldstændig sindssygt bomber-materiale! Jeg havde et spil "Bøge & Bakker"-bloggen, hvor han røg til PSG og virkelig bare satte alle til vægs med sine mange mål. Virkelig en klassespiller, som jeg vil bruge så meget som muligt.

Generelt vil jeg som manager i Barcelona forsøge at bruge så mange unge som muligt, da man helt sikkert vil kunne få skabt et storhold i fremtiden nærmest kun ved brug af dem. Simpelthen for sindssygt hvad La Masia har skrabet sammen af unge stjerner.

Sergi Roberto kan som Nhg93 også nævner, virkelig blive en succesfuld spiller.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #89: 27 Feb 2014, 08:56 »

Jean Marie Dongou bliver hvert fald fuldstændig sindssygt bomber-materiale! Jeg havde et spil "Bøge & Bakker"-bloggen, hvor han røg til PSG og virkelig bare satte alle til vægs med sine mange mål. Virkelig en klassespiller, som jeg vil bruge så meget som muligt.

Generelt vil jeg som manager i Barcelona forsøge at bruge så mange unge som muligt, da man helt sikkert vil kunne få skabt et storhold i fremtiden nærmest kun ved brug af dem. Simpelthen for sindssygt hvad La Masia har skrabet sammen af unge stjerner.

Sergi Roberto kan som Nhg93 også nævner, virkelig blive en succesfuld spiller.
Overvejer lidt at gøre det samme; starte et spil og bruge de unge så meget som muligt.

Hvad er din plan med Sergi Roberto? Så vi jeg har forstået bliver han pacet til at overtage for Xavi, men i spillet synes jeg måske han ligner Iniesta lidt mere.
Logged

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010