home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Barcelona
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona  (Læst 37555 gange)
monne-jensen77
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #15: 31 Okt 2013, 19:10 »

Nhg93:

Vil du ikke sende hele din taktik Huh Ville gerne se hvad du gør i holdinstruktioner???
Logged

brau
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #16: 08 Nov 2013, 11:29 »

Jeg ligger pt. nummer 1. i ligaen med 7 point ned til Real Madrid efter 14 kampe. Det mest imponerende ved mit save er at holdet kun har lukket sølle 4 mål ind på de 14 ligakampe. Fører dødensgruppe i CL, hvor jeg er oppe i mod Man City, AC Milan og Anderlecht




Scorer ikke helt så mange mål som jeg havde håbet på, og jeg har i sær svært ved at få Neymar og de to centrale midtbanespillere til at præstere. Nogen der har samme problem eller evt. en løsning?  Smiley 



« Seneste Redigering: 08 Nov 2013, 11:31 af brau » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #17: 21 Nov 2013, 10:29 »

Nu er jeg også startede med verdens bedste hold. Mit mål er at vinde det hele.
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #18: 24 Nov 2013, 15:26 »

......[..]
Scorer ikke helt så mange mål som jeg havde håbet på, og jeg har i sær svært ved at få Neymar og de to centrale midtbanespillere til at præstere. Nogen der har samme problem eller evt. en løsning?  Smiley 

Neymar lavede heller ikke fantastisk mange mål for mig, men ved at sætte ham som "støtte" på OMV i stedet for "angreb", blev han den spiller i ligaen med flest assists (jeg har dog ingen erfaringer med, hvor mange assists han laver, når han er sat til "angreb"). Hvilket blandt andet bidrog til, at jeg fik nr 1 og 2 på topscore listen og samtidigt også vandt titlen for den mest scorende spiller i europa.
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #19: 03 Dec 2013, 02:14 »

Er startet med Barca og vil indføre en offensiv taktik som 4 2 2 2 med ang fløj på hver side og 2 skarprettere i angrebet (valdes. Alba pique Javier-m Alves. Sergio-B og Xavi. Inesta og santez/pedro. Neymar og Messi.

Skal ha hentet nogle unge spillere ind som kan blive trænet og spille på u og B hold i 2 års tid før de er klar ! Udover dette vil jeg hente en ung målmand, hvilket er det vigtigste!
Logged

UlrikE
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #20: 04 Dec 2013, 14:05 »

Startede i går mit første seriøse save med Barcelona op, efter utallige taktik forsøg gennem andre saves.
Det er endt op med en 4-3-3 taktik jeg fandt i workshoppen. Den fungere ganske udmærket og nu hvor vi nærmer os slutningen af oktober og 8 kampe spillet, fører vi ligaen med 2 point ned til Real og en målscore der hedder 29-1!!! Messi har 14 mål og Neymar 7 som topscore.
Lige så godt som vi spiller i ligaen, lige så svingende er vi i champions league hvor vi efter 3 kampe ligger nummer 2 med 4 point. det startede helt skidt med et 1-0 nederlag på udebane mod Dortmund, derefter fulgte hjemmebane kampen mod Steaua. hvor en tvivlsom 3-2 sejr blev hevet hjem efter en katastrofal 2 halvleg, sidst kom udebane kampen mod Shakhtar som endte 2-2 efter en stort Shakhtar pres gennem hele 2. halvleg.
Hvad der år galt i europa er mig en gåde, vi spiller en fantastisk 1. halvleg og har overtaget, hvorefter vi falder i gennem og indkassere nu 5 mål i løbet af de sidste 25 minutter af 2. halvleg
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #21: 05 Dec 2013, 05:22 »

Startede i går mit første seriøse save med Barcelona op, efter utallige taktik forsøg gennem andre saves.
Det er endt op med en 4-3-3 taktik jeg fandt i workshoppen. Den fungere ganske udmærket og nu hvor vi nærmer os slutningen af oktober og 8 kampe spillet, fører vi ligaen med 2 point ned til Real og en målscore der hedder 29-1!!! Messi har 14 mål og Neymar 7 som topscore.
Lige så godt som vi spiller i ligaen, lige så svingende er vi i champions league hvor vi efter 3 kampe ligger nummer 2 med 4 point. det startede helt skidt med et 1-0 nederlag på udebane mod Dortmund, derefter fulgte hjemmebane kampen mod Steaua. hvor en tvivlsom 3-2 sejr blev hevet hjem efter en katastrofal 2 halvleg, sidst kom udebane kampen mod Shakhtar som endte 2-2 efter en stort Shakhtar pres gennem hele 2. halvleg.
Hvad der år galt i europa er mig en gåde, vi spiller en fantastisk 1. halvleg og har overtaget, hvorefter vi falder i gennem og indkassere nu 5 mål i løbet af de sidste 25 minutter af 2. halvleg

Hvordan bruger du Messi og neymar ?
Logged

UlrikE
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #22: 05 Dec 2013, 20:55 »

Messi som falsk 9'er på toppen, Neymar som indvendig angriber på attack
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #23: 08 Dec 2013, 17:22 »

Er lige startet et nyt save, Messi er gud! Djævel


Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona
« Svar #24: 01 Jan 2014, 12:54 »

Hvor mange penge har Barca i transferbudget i 2. sæson og fremad? Opstemt
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #25: 02 Feb 2014, 01:48 »

hvilken taktik er bedst 4 2 3 1 eller 4 4 2 med offensive kanter!

og hvordan vil i bruge messi, cavani og aguero
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #26: 07 Feb 2014, 01:15 »

hvad har i erfaringer med talenter.. jeg er fx barcelona og har købt massere af super talenter fra 16 til 21 år. pt er der ikke plads på 1. holdet da det køre, men på et tidspunkt skal de unge så småt overtage, men i mellemtiden skal de jo gerne videre udvikles! og her kommet så det gyldne spørgsmål!! Wink

Skal de unge blive i klubben og spille på enten U9 eller Barcelona 2. Hold, eller skal de sendes til mine samarbejdes klubber rund omkring i de gode ligaer... hvor oplever i det udvikler sig bedst???
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #27: 07 Feb 2014, 06:14 »

hvad har i erfaringer med talenter.. jeg er fx barcelona og har købt massere af super talenter fra 16 til 21 år. pt er der ikke plads på 1. holdet da det køre, men på et tidspunkt skal de unge så småt overtage, men i mellemtiden skal de jo gerne videre udvikles! og her kommet så det gyldne spørgsmål!! Wink

Skal de unge blive i klubben og spille på enten U9 eller Barcelona 2. Hold, eller skal de sendes til mine samarbejdes klubber rund omkring i de gode ligaer... hvor oplever i det udvikler sig bedst???
Det ved jeg faktisk ikke men jeg har lejet nogle af mine unge talenter ud så de kan få noget førsteholdsfodbold Wink
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #28: 10 Feb 2014, 19:08 »

Jer der spiller med Barca. Hvordan går det i jeres saves?Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona
« Svar #29: 10 Feb 2014, 20:40 »

Jer der spiller med Barca. Hvordan går det i jeres saves?Smiley
det går sgu egentlig meget godt Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010