|
FCK88
|
|
Hey gutter.. ville bare lige høre om hvor mange der holder ekstra-bladet eller køber ekstra-bladet herinde?? For i sportssiderne i morgen kommer mit indlæg med i spalterne.. BTW hedder jeg Milan Milanovic... Så hvis I vil så prøv at kigge efter det i morgen i Ekstra-Bladet Sport 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Vi får det i klassen, men tror ikke vi får lørdagsudgaven! Desværre.
Hvilket "indlæg"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Bør Per Bjerregaard forlade Brøndby IF???
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Hvor henne? Her på siden?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
nej nej.. I EB.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
nej nej.. I EB..  Okay.. :S Jeg stopper bare her. Er en smule forviret! :S
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wirenfeldt
Gæst
|
|
Fedt! Jeg skal nok lige læse det, jeg skal arbejde hele dagen imorgen. I den lokale Brugsen  Så jeg læser det lige i pausen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
poi
Gæst
|
|
Nice .. Mon ik man kan se det på deres hp irc link name  Hey gutter.. ville bare lige høre om hvor mange der holder ekstra-bladet eller køber ekstra-bladet herinde?? For i sportssiderne i morgen kommer mit indlæg med i spalterne.. BTW hedder jeg Milan Milanovic... Så hvis I vil så prøv at kigge efter det i morgen i Ekstra-Bladet Sport 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donut17
|
|
er du sports journalist på EB, eller hvordan...skriv lige til mig, vil meget gerne selv skrive artikler om sport så vil meget gerne høre hvordan du fik foden indenfor
|
|
|
|
|
|
Succes is temporary - loyalty is forever
Forza FCK
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
er du sports journalist på EB, eller hvordan...skriv lige til mig, vil meget gerne selv skrive artikler om sport så vil meget gerne høre hvordan du fik foden indenfor
Altså jeg er ikke DECIDERET sportsjournalist men jeg er medlem af Sportspanelet inde på EB.dk ... prøv at kigge derinde.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Morientes
|
|
Er også medlem af Sportspanelet, ser frem til at et af mine indlæg bliver trykt...
|
|
|
|
|
|
"You´ll Never Walk Alone"
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
så er vi 2 Morientes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
donut17
|
|
sportspanelet?? hvad kan du uddybe det lidt?
|
|
|
|
|
|
Succes is temporary - loyalty is forever
Forza FCK
|
|
|
|