home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Shakhtar Donetsk
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Shakhtar Donetsk  (Læst 28017 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #30: 28 Okt 2013, 22:07 »

Så står supercuppen for døren.
Jeg har haft en rigtig flot sæsonoptakt og nu skal den flotte optakt med over i ligaen

Ind er kommet:
Adebayor - 170
Anderson - 60
Robinho - 44
Dembele - 187
Dante - 95

Ud er gået:
Ingen endnu, men et par stykker er på vej ud, og skal ud af klubben inden transferen er omme, så jeg kan få min aftale med Coentrao på plads
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #31: 28 Okt 2013, 22:19 »

Er også startet op med Shakhtar efter, at mit første save crashede.

Filosofien er den samme. Vil forsøge at holde det østeuropæisk krydret med nogle brassere.

Ind er kommet:
Milan Badejl
Dedé
Leandro Damiao
Sergiy Sydorchuk
Varazdat Haroyan
Otavio
samt en masse brasilianske talenter, der kommer til, når de flyder 18.

Ud er gået:
Hübschmann
Alex Teixeira
Haroyan (leje)
Kobin
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #32: 28 Okt 2013, 22:55 »

Halvdelen af sæson spillet og stadig ubesejret i ligaen. Det er på trods af mange skadesproblemer, blandt andet har Bernard brækket benet og ude et halvt år. I Champions League endte jeg i gruppe med Benfica, Sociedad og Olympiakos. Har vundet mod Olympiakos og Sociedad. Tabte i overtiden 2-1 til Benfica. I Pokalen røg jeg ud på straffe. Stillede med reserver.


Luis Fernando Muriel har været et bæst indtil videre. 15 mål i 15 kampe. Ikke dårligt!
« Seneste Redigering: 28 Okt 2013, 23:10 af Boerre » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #33: 29 Okt 2013, 10:31 »

Fandme nice, at der er så mange med i tråden! Muriel ligner da et klassekøb, simpelthen vildt med 15 mål i 15 kampe. Hvordan spiller du Boerre?

I anden sæson, hvis man vinder ligaen, får man også 466 millioner til at handle spillere for. Super cool, at man kan sætte sit eget præg på truppen!

Jeg har kig på ukrainske talenter, kan I nævne nogle udover Koval der er værd at satse på? Eller skal man blot vente på der kommer gode regens?
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #34: 29 Okt 2013, 10:55 »

Fandme nice, at der er så mange med i tråden! Muriel ligner da et klassekøb, simpelthen vildt med 15 mål i 15 kampe. Hvordan spiller du Boerre?

I anden sæson, hvis man vinder ligaen, får man også 466 millioner til at handle spillere for. Super cool, at man kan sætte sit eget præg på truppen!

Jeg har kig på ukrainske talenter, kan I nævne nogle udover Koval der er værd at satse på? Eller skal man blot vente på der kommer gode regens?
Spiller offensivt og meget frit. Muriel er måljager mens de to kanter er invendige angriberer. Spiller meget smalt, hvor backerne står for bredden. Spiller med meget høj forsvarslinje, så jeg kan generobre bolden hurtigt og derved opnå høj boldbesiddelse. Dettte giver dog nogle kæmpe chancer væk engang i mellem, men når man scorer ca. 3 mål per kamp går det.  Det hele fungere meget godt, dog er jeg træt af at lukke mål ind på dødbolde. Noget jeg har haft problemer med i de seneste FM-spil.
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #35: 29 Okt 2013, 18:04 »

Fandme nice, at der er så mange med i tråden! Muriel ligner da et klassekøb, simpelthen vildt med 15 mål i 15 kampe. Hvordan spiller du Boerre?

I anden sæson, hvis man vinder ligaen, får man også 466 millioner til at handle spillere for. Super cool, at man kan sætte sit eget præg på truppen!

Jeg har kig på ukrainske talenter, kan I nævne nogle udover Koval der er værd at satse på? Eller skal man blot vente på der kommer gode regens?

Måske Erik Sviatchenko? Ved dog ikke, om han gider til Ukraine - det ville hvert fald han ikke i FM 13.  Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #36: 29 Okt 2013, 22:19 »

Måske Erik Sviatchenko? Ved dog ikke, om han gider til Ukraine - det ville hvert fald han ikke i FM 13.  Smiley

Han gider ikke. Den lille pimp.

Men noget jeg finder lidt mærkeligt, og en smule urealistisk, er de spillere som gerne vil til klubben...

Isco, Suarez, Walcott, Varane, Marcelo, Fellaini, Nasri, Ramsey, Di Maria, Ramires, Subotic, Diego Costa, Draxler, Modric, Pogba osv.

Alle de nævnte spillere, spiller i større klubber end Shakhtar. De spiller for nogle fa de bedste klubber i verden, også vil de gerne til Shakhtar. Jeg finder det meget urealistisk... Er det også sådan i jeres spil, at I har mulighed for at hente så gode spillere til klubben?
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #37: 30 Okt 2013, 09:47 »

Han gider ikke. Den lille pimp.

Men noget jeg finder lidt mærkeligt, og en smule urealistisk, er de spillere som gerne vil til klubben...

Isco, Suarez, Walcott, Varane, Marcelo, Fellaini, Nasri, Ramsey, Di Maria, Ramires, Subotic, Diego Costa, Draxler, Modric, Pogba osv.

Alle de nævnte spillere, spiller i større klubber end Shakhtar. De spiller for nogle fa de bedste klubber i verden, også vil de gerne til Shakhtar. Jeg finder det meget urealistisk... Er det også sådan i jeres spil, at I har mulighed for at hente så gode spillere til klubben?

Nogle af dem ja, men ikke dem alle, er i første sæson.
Men har da hentet spillere som Adebayor, Dante, coentrao, Anderson, Dembele og Robinho, deres klubber må være at betegne som bedre klubber
« Seneste Redigering: 30 Okt 2013, 09:49 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #38: 30 Okt 2013, 20:53 »

Vil da lige smide en update efter de første 7 kampe i sæsonen, og lidt info om mine køb, så folk kan drage fordel af min erfaring med dem indtil nu.

Efter 7 kampe er vi ubesejeret, med 6 sejre og 1 uafgjort, og ligger nummer 1 på målscore som lyder på 23/6 ganske fint, under 1 mål pr kamp lukket ind og et snit på OVER 3 må pr. kamp

Indkøbene

Coentrao - den dyre spanier har været en STOR forstærkning til venstre back, han ligger stabilt mellem 7,20 og 7,50.

Dante - Dante har været en klippe i forsvaret, han har dog været ude med en skade i 3 runder. gnm. 7.47

Anderson - Anderson blev i sin første kamp skadet, og har mest af alt været på bænken, han har startet inde 2 gange, og er kommet ind i 5 kampe fra bænken snit på 6,98, han startede rigtig skidt, men har de sidste 2 kampe spillet til 7,40

Dembele - Dembele har været rigtig stabil, og været en vigtig brik i mange kampe, han har stået for 1 mål, været indblandet i MANGE, ligger med en afl. succesrate på 90% og er rigtig habil på midten. Han har startet inde i 5 kampe, og er kommet ind fra bænken i en - gnm. 7.2, synes hans karakter er under hans præsationer.

Robinho - Robinho lider under STOR konkurrence, det er ikke nemt når man konkurrer med Costa og Bernard, Robinho er kun startet inde 2 gange, men er kommet ind fra bænken 4 gange. Han står noteret for 2 mål! og 4! assist, med et snit på 7.62 skulle man tro han var fast materiale, men både douglas og bernard ligger med +7.7

Er imponeret af alle mine indkøb, og de har alle leveret.
Mit eneste problem er at jeg har FOR mange udlændinge, og bliver nødt til at sælge på et tidspunkt. 

OOOOOG vil da lige tilføje at jeg har fået en ret så hård gruppe i CHL
Chelsea
Shaktar
Zenit
Napoli
« Seneste Redigering: 30 Okt 2013, 20:57 af Dehli » Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #39: 30 Okt 2013, 21:19 »

Han gider ikke. Den lille pimp.

Men noget jeg finder lidt mærkeligt, og en smule urealistisk, er de spillere som gerne vil til klubben...

Isco, Suarez, Walcott, Varane, Marcelo, Fellaini, Nasri, Ramsey, Di Maria, Ramires, Subotic, Diego Costa, Draxler, Modric, Pogba osv.

Alle de nævnte spillere, spiller i større klubber end Shakhtar. De spiller for nogle fa de bedste klubber i verden, også vil de gerne til Shakhtar. Jeg finder det meget urealistisk... Er det også sådan i jeres spil, at I har mulighed for at hente så gode spillere til klubben?

Ork ja, oplever det også i et FCK-save, hvor mange alt for højt profilerede spillere gerne vil til klubben. Håber, de har fikset det til den fulde version.
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #40: 31 Okt 2013, 08:21 »

Vil da lige smide en update efter de første 7 kampe i sæsonen, og lidt info om mine køb, så folk kan drage fordel af min erfaring med dem indtil nu.

Efter 7 kampe er vi ubesejeret, med 6 sejre og 1 uafgjort, og ligger nummer 1 på målscore som lyder på 23/6 ganske fint, under 1 mål pr kamp lukket ind og et snit på OVER 3 må pr. kamp

Indkøbene

Coentrao - den dyre spanier har været en STOR forstærkning til venstre back, han ligger stabilt mellem 7,20 og 7,50.

Dante - Dante har været en klippe i forsvaret, han har dog været ude med en skade i 3 runder. gnm. 7.47

Anderson - Anderson blev i sin første kamp skadet, og har mest af alt været på bænken, han har startet inde 2 gange, og er kommet ind i 5 kampe fra bænken snit på 6,98, han startede rigtig skidt, men har de sidste 2 kampe spillet til 7,40

Dembele - Dembele har været rigtig stabil, og været en vigtig brik i mange kampe, han har stået for 1 mål, været indblandet i MANGE, ligger med en afl. succesrate på 90% og er rigtig habil på midten. Han har startet inde i 5 kampe, og er kommet ind fra bænken i en - gnm. 7.2, synes hans karakter er under hans præsationer.

Robinho - Robinho lider under STOR konkurrence, det er ikke nemt når man konkurrer med Costa og Bernard, Robinho er kun startet inde 2 gange, men er kommet ind fra bænken 4 gange. Han står noteret for 2 mål! og 4! assist, med et snit på 7.62 skulle man tro han var fast materiale, men både douglas og bernard ligger med +7.7

Er imponeret af alle mine indkøb, og de har alle leveret.
Mit eneste problem er at jeg har FOR mange udlændinge, og bliver nødt til at sælge på et tidspunkt. 

OOOOOG vil da lige tilføje at jeg har fået en ret så hård gruppe i CHL
Chelsea
Shaktar
Zenit
Napoli

Spændende indkøb. Men Coentrao er altså fra Portugal bro Wink

Jeg synes det er fedt, at du både har hentet Anderson og Robinho. Det er mega fedt, at man holder det brasiliansk. Robinho ville også være realistisk, at de henter i virkeligheden - og egentlig det samme med Anderson. De to er ikke så store profiler for deres respektive klubber, og mon ikke de kunne lokkes til at tage forbi Ukraine og tjene lidt ekstra penge Wink

God start på sæsonen med 6 sejre! Du skal nok vinde mesterskabet. Det jeg godt kan li' ved den ukrainske liga er, at der kun er 30 kampe. Det gør at man hurtigt kommer igennem sæsonen og hurtigt kan bygge noget af sit eget op. Det er super fedt!

Håber du går videre fra din CHL-gruppe! Hold os gerne opdateret! Thumbs Up
Logged

champione
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #41: 31 Okt 2013, 08:40 »

Han gider ikke. Den lille pimp.

Men noget jeg finder lidt mærkeligt, og en smule urealistisk, er de spillere som gerne vil til klubben...

Isco, Suarez, Walcott, Varane, Marcelo, Fellaini, Nasri, Ramsey, Di Maria, Ramires, Subotic, Diego Costa, Draxler, Modric, Pogba osv.

Alle de nævnte spillere, spiller i større klubber end Shakhtar. De spiller for nogle fa de bedste klubber i verden, også vil de gerne til Shakhtar. Jeg finder det meget urealistisk... Er det også sådan i jeres spil, at I har mulighed for at hente så gode spillere til klubben?

Tror det er noget med at SI har fået virkelig på puklen over at spillerne afviser økonomisk stærke klubber - i virkeligheden sker der jo også nogle virkelig underlige transfers, Hulk - Zenit, Falcao - Monaco, James Rodriguez - Monaco osv.
Derudover så er nogle af de spillere du nævner - muligvis ikke faste startere?

Men umiddelbart er det et rimelig voldsomt mandskab du kan skrabe dig sammen dér  Wink

Edit: Kan jo også være de er helt umulige at tale kontrakt med - at de kræver fuldstændige ustyrlige summer i en kontrakt - hvor så det bliver urealistisk at hente dem..  Smiley
« Seneste Redigering: 31 Okt 2013, 08:42 af champione » Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #42: 31 Okt 2013, 08:51 »

Tror det er noget med at SI har fået virkelig på puklen over at spillerne afviser økonomisk stærke klubber - i virkeligheden sker der jo også nogle virkelig underlige transfers, Hulk - Zenit, Falcao - Monaco, James Rodriguez - Monaco osv.
Derudover så er nogle af de spillere du nævner - muligvis ikke faste startere?

Men umiddelbart er det et rimelig voldsomt mandskab du kan skrabe dig sammen dér  Wink

Edit: Kan jo også være de er helt umulige at tale kontrakt med - at de kræver fuldstændige ustyrlige summer i en kontrakt - hvor så det bliver urealistisk at hente dem..  Smiley

Ja, det er rigtig nok. Fodboldspillere har lidt over 10 år til at tjene gode penge i deres karriere, og det er stort set alle der vælger økonomisk. Hvilket er fuldt forståeligt.

Jeg selv sad og forhandlede intenst med Suarez. Han ville gerne, skulle give 220 og lønnen var til at betale. Jeg synes dog selv, at den var lidt for dyr for mig ift. at han er 27 år. Er meget nærig i FM. Men han ville for andre managere være nem at hente.

Måske er det realistisk, måske er det ikke. Nogle af spillerne jeg tidligere har nævnt, synes jeg er MEGET urealistisk.
Logged

TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #43: 31 Okt 2013, 14:42 »

Så er jeg også kommet igang med Shaktar!! :9
Logged

Dennerbif
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Shakhtar Donetsk
« Svar #44: 01 Nov 2013, 10:20 »

Så er jeg også lige startet op med Shakthar Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010