home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Schalke 04
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Schalke 04  (Læst 43376 gange)
Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #15: 27 Okt 2013, 15:24 »

Er også startet med Schalke. Ind er hentet Ivan Klasnic på fri og Emil Larsen. Vender tilbage når sæsonen engang er færdig spillet.

Edit: Solgte Fuchs for 50 mil til Lazio, ind kom Jesper Juelsgård.
« Seneste Redigering: 27 Okt 2013, 15:33 af Boerre » Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #16: 27 Okt 2013, 17:39 »

Nu har jeg også været igang i et stykke tid og det er faktisk blevet til 4 sæsoner i Schalke.

I første sæson solgte jeg Christian Fuchs til Monaco for 92 mio. og brugte så de penge til at styrke bredden og købe en ny venstreback, samt angriberen Timo Werner.

Det er blevet til 3 mesterskaber på de fire år og spillere som Draxler, Goretzka, Koladsiac og Papadoupolous er blevet til fantastiske spillere, samt at nogle af mine Regens også er belvet rigtig gode, så har et rigtig godt hold, som ejg kan smide et SS af senere.
Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #17: 27 Okt 2013, 18:12 »

Nu har jeg også været igang i et stykke tid og det er faktisk blevet til 4 sæsoner i Schalke.

I første sæson solgte jeg Christian Fuchs til Monaco for 92 mio. og brugte så de penge til at styrke bredden og købe en ny venstreback, samt angriberen Timo Werner.

Det er blevet til 3 mesterskaber på de fire år og spillere som Draxler, Goretzka, Koladsiac og Papadoupolous er blevet til fantastiske spillere, samt at nogle af mine Regens også er belvet rigtig gode, så har et rigtig godt hold, som ejg kan smide et SS af senere.

Du må meget gerne smide ss af dem Smiley også timo werner og max meyer hvis du kan Wink
Logged

FHelms
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Schalke 04
« Svar #18: 14 Nov 2013, 18:59 »

Så er jeg halvvejs i første sæson med mit Schalke save. Og hvilken fantastisk halvsæson det har været!
Har virkelig været positivt overrasket over mandskabet, og overvintrer som 1'er (har spillet 2 kampe mere end Bayern)
Gik videre i CL efter en heldig gruppelodtrækning.
Eneste minus pt. er det tidlige exit fra pokalturneringen (2. runde)

Nu skal jeg bare have fundet et par spillere til bredden, gerne en højreback samt en angriber + evt. ny keeper.
Tager gerne imod forslag!

Har andre ligeså gode erfaringer med Schalke holdet?

* Skærmbillede 2013-11-14 kl. 18.52.49.png (132,44 KB - hentet 402 gange.)
* Skærmbillede 2013-11-14 kl. 18.53.38.png (98,2 KB - hentet 432 gange.)
* Skærmbillede 2013-11-14 kl. 18.55.58.png (187,12 KB - hentet 371 gange.)
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #19: 15 Nov 2013, 12:40 »

Startede et nyt spil med Schalke. Endte 3'er i første sæson, efter suveræne Dortmund og Bayern. Mine to transfervinduer er forløbet således:

Sæson 1:


Sæson 2:


Håber at kunne udfordre Bayern og Dortmund denne sæson.
Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #20: 15 Nov 2013, 13:24 »

Jeg har også startet et spil med Schalke, er halvvejs i første sæson og har besluttet kun at købe tyske spillere.

Ind er kommet Timo Werner, Sebastian Jung og Julian Brandt, sidstnævnte på fri transfer, betalte dog 11 mill for at få ham med det samme.
Jeg lurer på at hente Ter-Stegen og Volland ind til sommer.

Jeg gik til vinterpause på en andenplads, og efter de tre første kampe ligger jeg der stadig.
Er videre på en 2'plads i Champions League, var i gruppe med Gala, Chelsea og FCK. Har trukket Arsenal i 16-del, bliver to spændende opgør.
Røg tidligt ud af pokalen, det var dårligt.
Vender tilbage når 1. sæson er afsluttet.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04
« Svar #21: 15 Nov 2013, 17:57 »

Har fået Lewis Holtby hjem. 35 mil måtte jeg af med. Noget af et scoop. Regner med han går direkte ind og erstatte Boateng, som ikke har imponeret.

Desuden mistede jeg også Howedes. Solgte ham for 300 til Real. Boateng røg også til Real for 50 mil. Ind hentede jeg Andre Schurle og Sakai.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2013, 18:38 af Boerre » Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #22: 15 Nov 2013, 23:20 »

Holtby blev jeg også tilbudt, har bare ikke gode erfaringer med ham i Manager, men overvejede længe om jeg skulle købe ham, afslog dog, nu er Schürrle utilfreds i Chelsea, så jeg lurer på om han skal til Gelschenkirchen til sommer!

Arsenal blev slået 5 - 4 sammenlagt og har trukket Napoli i semifinalerne i CL, på udebane fik jeg en god 2 - 1 sejr med hjem, og skal snart spille returen.
2. pladsen i Bundesligaen ser sikker ud, Bayern er klart i spidsen, men med små 8 kampe tilbage og 9 point ned til Gladbach, ser det rigtig godt ud!
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #23: 16 Nov 2013, 11:22 »

Jeg har endnu ikke fået et rigtigt spil igang i dette års FM, men det skal være nu!

Hvilke taktiske dispositioner har i gjort jer med Schalke? Jeg overvejer at spille boldbesiddende hvor jeg arbejder bolden i boksen til Huntelaar og Szalai. Det bliver formentlig i en 4-2-3-1-formation hvor jeg spiller med en defensiv- og en central midtbanespiller. De to midtbanespillere kommer til at spille sideforskudt for at opretholde balance på midtbanen. Startopstilingen bliver noget der ligner;

Hildenbrand
Uchida Hówedes Matip Fuchs
Jones
Höger
Farfan Boateng Draxler
Huntelaar


Kolasinac, Meyer, Goretzka, Clemens og Avdilaj skal over tid spilles ind på holdet, ligesom jeg vil forsøge at hente spillere som Gnabry, Zelalem, Werner, Younes, Brandt og Ginter.
« Seneste Redigering: 16 Nov 2013, 11:25 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #24: 16 Nov 2013, 11:56 »

Brandt og Werner spiler allerede de mindre vigtige kampe for mig, er ved afslutningen af sæson 13/14, de bliver rigtig gode, Meyer har været fast mand altid! Wink

Jeg bruger to formationer 4 - 1 - 2 - 2 - 1, altså med at en defensiv midt, to spillere midt på banen og to offensive kanter. Dette er min Europa/svære udehold formation og fungerer optimalt, Jones, Neustadter og Kolasinac har skiftet meget med spilletid, dog vil Jones kun forlænge til en ALT for høj løn, så han ryger til sommer.

Når jeg er favorit er min opstilling 4 - 2 - 3 - 1 den er helt klassisk med to på midten og fire spillere rigtig offensivt, fungrerer rigtig godt, men man skal være på vagt overfor kontra fodbold.

Jeg spiller selv i et langsomt tempo og har bedt mine spillere om at afslutte mindre, i håbet om at de spiller chancen større. Direkte afleveringer og hårde indlæg.
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #25: 16 Nov 2013, 12:47 »

Brandt og Werner spiler allerede de mindre vigtige kampe for mig, er ved afslutningen af sæson 13/14, de bliver rigtig gode, Meyer har været fast mand altid! Wink

Jeg bruger to formationer 4 - 1 - 2 - 2 - 1, altså med at en defensiv midt, to spillere midt på banen og to offensive kanter. Dette er min Europa/svære udehold formation og fungerer optimalt, Jones, Neustadter og Kolasinac har skiftet meget med spilletid, dog vil Jones kun forlænge til en ALT for høj løn, så han ryger til sommer.

Når jeg er favorit er min opstilling 4 - 2 - 3 - 1 den er helt klassisk med to på midten og fire spillere rigtig offensivt, fungrerer rigtig godt, men man skal være på vagt overfor kontra fodbold.

Jeg spiller selv i et langsomt tempo og har bedt mine spillere om at afslutte mindre, i håbet om at de spiller chancen større. Direkte afleveringer og hårde indlæg.
Bruger du Kolasinac på den defensive midtbane? Jeg er ved at omskole ham til venstreback, en position som han også spiller i virkeligheden. Jeg håber at han kan blive min fremtidige venstreback, og overvejer allerede her i første sæson at skille mig af med Fuchs for at få penge til Werner.
Logged

welbz is dat guy

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #26: 16 Nov 2013, 14:16 »

Jeg er også startet med Schalke, og har lavet et par ændringer i truppen.

              Hildebrand
  Jung-Höwedes-Matip-Fuchs
           Höger-Jones
Yarmolenko-Boateng-Draxler
               Huntelaar

Derudover står spillere som ter Stegen, Brandt, Werner og Ginter højt på ønskelisten præcis som hos jer andre, mens jeg forsøger at spille Kolasinac, Meyer, Goretzka og Clemens ind på holdet i løbet af sæsonen.

Bremen venter i første ligakamp om få dage, og satser på at komme stærkt fra start.
Logged

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #27: 16 Nov 2013, 14:33 »

Hold da op.. Schalke har faktisk et utroligt spændende hold - Startede med dem igår.

Transfers:
Ind:
Timo Werner
Anthony Reveilliere

Ud:
(Masse på leje)
Marco Hoger
Anthony Annan
Hildebrand
Hoogland

Opstilling:

                             Fahrmann/Unnerstall
Reveilliere/Uchida - Höwedes - Papadopoulos - Aogo/fuchs
                                    Neustädter
                  Goretzka/Boateng -   Jones/Kolasinac
     Farfan                                                            Draxler
                                         Huntelar
             

Vanvittigt hvilket talent hold man kan stille med! Tror dette bliver et sjovt save Smiley!
           
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #28: 16 Nov 2013, 14:52 »

Hold da op.. Schalke har faktisk et utroligt spændende hold - Startede med dem igår.

Transfers:
Ind:
Timo Werner
Anthony Reveilliere

Ud:
(Masse på leje)
Marco Hoger
Anthony Annan
Hildebrand
Hoogland

Opstilling:

                             Fahrmann/Unnerstall
Reveilliere/Uchida - Höwedes - Papadopoulos - Aogo/fuchs
                                    Neustädter
                  Goretzka/Boateng -   Jones/Kolasinac
     Farfan                                                            Draxler
                                         Huntelar
             

Vanvittigt hvilket talent hold man kan stille med! Tror dette bliver et sjovt save Smiley!
           
Hvad gav du for Werner?
Logged

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04
« Svar #29: 16 Nov 2013, 14:59 »

Hvad gav du for Werner?

http://gyazo.com/80ad7112d85a5799404f8ab259d6d6d9

Noget af det, er dog i fremtids klausuler Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010