home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 369 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 43308 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #15: 14 Nov 2013, 18:54 »

Jeg er startet med Chelsea uden at benytte transferbudget i første transfervindue, da jeg finder det mest realistisk.

Det første der faldt mig i øjnene var, at jeg havde en meget meget bred trup til rådighed. Dog vil jeg forsøge ret hurtigt, at finde frem til mine foretrukne 11. Jeg har valgt at benytte følgende opstilling:

    x
x x x x
    x
  x  x
x      x
    x

Opstillingen bygger på en solid defensiv, som gerne skal kunne sikre mig mange clean sheets.

Jeg skal nok følge op løbende.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #16: 25 Nov 2013, 16:40 »

Er også startet med Chelsea. Ud er røget Mikel og Essien plus nogle udlejninger. Ind er hentet en røvfuld talenter:


Vender tilbage med resultater.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #17: 25 Nov 2013, 16:55 »

Hentede lige Lewandowski for 175 mio. efter jeg solgte Demba Ba for 125 mio. Synes selv det er meget godt købmandsskab :-)
Logged

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #18: 27 Nov 2013, 09:10 »

Nogle mega gode center forsvar til at presse Terry ud på bænken i 2 sæson ??
Logged

sebber1234
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #19: 27 Nov 2013, 10:08 »

Nogle mega gode center forsvar til at presse Terry ud på bænken i 2 sæson ??
Kurt Zouma, Simon Kjär, Dante, Dede?
Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #20: 27 Nov 2013, 10:10 »

Nogle mega gode center forsvar til at presse Terry ud på bænken i 2 sæson ??

Jeg har selv købt Éder Fabián Álvarez Balanta til Chelsea og der siger trænerne nu i slutningen af 2. sæson at Terry skal bænkes til fordel for Balanta.  Opstemt

Balanta er -10 i potential ability i spillet, så forvent en potential ability over de 180  Thumbs Up
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #21: 27 Nov 2013, 10:35 »

Jeg har selv købt Éder Fabián Álvarez Balanta til Chelsea og der siger trænerne nu i slutningen af 2. sæson at Terry skal bænkes til fordel for Balanta.  Opstemt

Balanta er -10 i potential ability i spillet, så forvent en potential ability over de 180  Thumbs Up
Slet lige hans PA. Det er jævnt irriterende at læse, når man helst ikke vil vide deres CA/PA-værdier.
Logged

welbz is dat guy

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #22: 27 Nov 2013, 10:43 »

Kurt Zouma, Simon Kjär, Dante, Dede?

Kjær? Er du helt væk??

Hvorfor bruger du ikke Chalobah? VERDENSKLASSE
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #23: 27 Nov 2013, 12:02 »

Kjær? Er du helt væk??

Hvorfor bruger du ikke Chalobah? VERDENSKLASSE
Verdensklasse i 2. sæson? Næppe.
Logged

welbz is dat guy

probst
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #24: 28 Nov 2013, 21:06 »

Álvarez Balanta er manden jeg købte, og han spiller udmærket... dog synes jeg han bliver rigtig hurtigt træt i forhold til mine andre spillere, unge som gamle?? og en anden ting, hvordan bruger i lukaku?
Logged

Nekker
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #25: 26 Dec 2013, 09:43 »

Vi skal da lige have gang i denne tråd igen Smiley

Efter nyeste patch har jeg startet et nyt save med Chelsea, og det går egentlig ret godt. Jeg har forsøgt at ramme den måde Chelsea spillede på da de blev mestre under Mourinho, dvs rimelig direkte, aggressivt genpres og en stram organisation. Det kører godt og specielt Lampard har jeg endelig fået til at finde fordums styrke. Mata og Hazard er ekstremt giftige som indvendige angribere, hvor de udnytter når Ba falder ned i banen og sender en dyb aflevering til dem.

Ud er røget Essien og Ivanovic. Jeg forsøgte at sælge Torres, men ingen vil have ham pga den høje løn. Ind er kommet Balanta, som allerede spiller til over 7 i snit på trods han ikke er fast. Derudover købte jeg Corchia, som har mange af de kvaliteter som Az også har. Sidste nye mand er Blaise Matuidi, der sammen med Mikel skal bruges som ankermand/def midt. Han fåes overraskende billigt, endte på 29 mil!

Opstillingen er en 4-5-1:
Keeper: Cech
HB: Azpilicueta/Corchia - sat på auto, men alt efter kampens udvikling ændres til angreb el. forsvar med søg overlap, mange assist. Derudover sat til at løbe ud på kanten med bold, får at bruge dem bredt i boldbesiddelse men smalt uden. Færre risikable afleveringer, da vi overlader de gyldne afleveringer til folk med bedre evner på det område!
CB: Luiz/Balanta - Begge hurtige forsvare, så de er sat til cover
CB: Terry/Cahill - Begge to gode placeringsevne, markering osv, så de er sat til stopper hvor Luiz/Balanta så falder ned når de går op
VB: Terry/Bertrand - Samme som HB. Håber dog på Luke Shaw næste sæson med Ashley som tutor, hvor Bertrand så sælges.
Unge: Her er både Omeru og Chalobah, hvor jeg dog mere ser Chalobah som en ny Ramires. AC får i næste sæson kampe i Liga Cup.

DM: Mikel/Matuidi - Veksler mellem anker/regista. De spiller kort, undtagen når de er regista, og skal sørge for ikke at komme med frem.
Unge: Chalobah fungerer rigtig godt her og ved ikke om Romeu er god nok når han returnerer.

MC: Lampard/Oscar - spilles som cm med angreb, hvor han er sat "kom længere frem" for at søge frem i banen. Samtidig spiller han mere direkte for at iscenesætte kanterne med dybe pasninger.
Unge: De Bruyne passer godt ind i den her rolle og har fungeret rigtig godt i de indhop og startere han har fået.
MC: Ramires - Felt til felt spiller, hvor specielt Ramires evner til de dybe løb bruges. Han er sat til at skærme mindre af, så han i forsvaret ikke forlader sin plads med alt for høje pres.
Unge: Her fungere både Van Ginkel og Chalobah rigtige godt, da de begge har en super fysik

Venstre kant: Hazard/Willian/Schürrle - Indvendig angriber, hvor Hazard virkelig blomstrer. Både Willian og Schürrle passer også perfekt hertil, så der er god mulighed for rotationer uden alt for stort fald i kvalitet. Sat til at drible mere, skyd mindre.
Højre kant: Mata/Willian/ Schürrle - Indvendig angriber. Samme indstilling som modsatte kant. Er IKKE sat til at bytte plads med modsatte fløj, og begge kanter trænes til både at søge ind i banen fra kanten samt at drible på henh. højre/venstre kant så de mestrer begge dele.

Dybdeliggende ang. - Ba/Eto/Torres - De får virkelig iscenesat kanterne når de trækker dybt med ryggen til mål, og får sendt kanterne bag om forsvaret. Dog lidt samme problem som i virkeligheden, at ingen af dem shiner helt vildt. Lige pt. er Ba bedst, men har egentlig fået Torres til at fungere ganske udmærket. Jeg glæder mig dog til at få Lukaku tilbage. Så er planen han skal spille fast i samme rolle, og forhåbentlig få sendt både Torres og Eto afsted. Begge spillere tjener for meget i forhold til deres kvaliteter, og en mand som Welbeck eller Mitrovic ville være perfekt i rotation med Lukaku.

Sæsonen startede med 3 uafgjorte mod lette hold samt nederlag til Bayern i Super cup. Men stille og roligt som de blev vant til det taktiske kom resultaterne. United BULDRER afsted, men jeg har netop tilføjet dem deres første pointtab med en sikker 2-0 sejr hjemme. Arsenal blev også sendt hjem med nederlag og Stamford Bridge ser ud til at blive et uhyggeligt sted for udeholdene!

Ligger pt. nr. 2, omkring 5 point efter United og jeg er nået til starten af December. Til januar skal jeg i gang med at udvikle en ny taktik, og tankerne går på et 3-mands forsvar for at forsøge noget helt nyt med Chelsea Smiley
Logged

Morten-Winther
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #26: 23 Feb 2014, 12:27 »

Mit Chelsea spil kører rigtigt godt.
Har lejet en masse talenter ud ind er kommet
Dorian - FC - 7 kampe og med karakter på 7,53.
John Stones - Back - 27 kampe med karakter på 7,25
Ben Davies har jeg købt, men lejet ud til Swansea resten af sæsonen.

Så er rigtigt godt kørende på forsvars siden og lukker sjældent mål ind
30 kampe og har lukket 15 mål ind og scoret 54 mål - dog uden at mine angribere nærmest kan score.
Oscar er topscorer med 12 mål indtil videre.
Tabte dog kampen om Levandovski, som City desværre trak sig sejrsrigt ud af.

Spiller en opstilling der hedder
      X
   X X X
      X
X    X    X
   X    X
      X

Fungere super godt
Meget offensivt hold men samtidig bundsolid i forsvaret - men ser frem til at Cech får lidt konkurrence næste sæson da han "kun" spiller til 6,5.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #27: 23 Mar 2014, 10:53 »

Nogle der har en taktik alá den de bruger i virkeligheden?
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

bundgaard89
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #28: 25 Mar 2014, 20:23 »

Har lige startet et save med Chelsea. Der er blevet købt ungt ind til førsteholdet, da jeg på sigt har et desperat behov for spillere fra egen avl.

Så ind er kommet Luke Shaw for 200 mio, Facundo Cardozo for 44 mio og Youri Tielemans for 82.5 mio. Alle vil med tiden gå ind under egen avl og de kan helt sikkert også udvikle sig til habile førsteholdsspillere .

Min formation vil blive en 4-2-2-2 med 2 defensive midtbaner, 2 offensive og 2 frontløbere.. Håbet er at Eto'o og Torres kan levere en fornuftig mængde måle oppe foran, når de nu har 2 vidunderlige spillere til at hjælpe dem lige bagved.
Logged

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #29: 25 Mar 2014, 23:02 »

Jeg har godt nok startet et save med Chelsea i et forsøg på at spille som de gør i den her sæson. Håber jeg er færdig med sæsonen i morgen engang..
Logged

L'Imperatore di Roma er min første blog i årets fm22, følg med!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010