home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 69383 gange)
pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Manchester United
« : 18 Okt 2013, 20:19 »

Traditionen tro må vi have en United tråd. Synes holdet ser fornuftigt ud, med en åbentlys svaghed på venstre kant.
Mener at Fellaini og Carrick er et godt makkerpar til central midtbane, med Fletcher og Cleverly som backup. Forsvaret ser stadigt rigtigt godt ud, men 3 stk skal skiftes i løbet af nogle år. Rafael er efterhånden en af de bedste højre backs i spillet, og vil fungere i mange år. God backup i Smalling og Jones. Vidic vil vel kunne spille ihvertfald 2 år i forsvaret. Ferdinand kører nok på sidste år, og Jones vil være den naturlige afløser for ham. Evra er fortsat klasse og burde holde i 2 år, Luke Shaw virker som den naturlige afløser, Fabio som backup. De Gea har fornuftige tal, og et kæmpe potientale, Lindegård en ok backup, så heller ingen grund til at handle på det punkt.
På offensiv midt spiller jeg Rooney og Kagawa som backup, Van Persie på toppen, Hernandez som backup, igen rigtigt stærkt. Højrefløj er ok, med Nani og Valencia, kunne være godt at sælge en af dem og købe en absolut verdensstjerne. Venstrekanten er det kun Young som kan spille der naturligt, er igang med at omskole Januzai, men tror hans bedste plads er centralt offensivt, der er United dog godt besat. Har budt på Di Maria, som er den eneste jeg kunne finde som virker til at være en forstærkning på venste kant, hvad gør i?Huh

                  De Gea
Rafael   Vidic    Ferdinand   Evra
            Fellaini   Carrick
Nani     Rooney     Young
           Van Persie 
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #1: 18 Okt 2013, 20:23 »

Du kunne evt. bruge Danny Welbeck på venstrekanten, hvor han også flere gange er blevet brugt i virkeligheden.
Logged

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #2: 18 Okt 2013, 21:32 »

Synes desværre ikke Welbeck er et bedere alternativ. Vil gerne have en virkelig klassespiller.
Logged

GGMU
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #3: 20 Okt 2013, 00:20 »

Jeg har bruger Kagawa på venstre kanten som indvendig angriber, og han gør det helt sindsygt godt. Har godt nok kun spillet 7 kampe men det allerede blevet til 4 mål og 3 assister.

Jeg har fået helle holdet til at fungere godt, undtagen Rooney. Anvender ham i den nye rolle, skyggeangriber på den offensive midt. Synes beskrivelsen passer perfekt på den rolle han også spiller i virkeligheden man kan sku ikke få gang i ham. Hvordan bruger i ham?
Logged

pilested4
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #4: 20 Okt 2013, 10:59 »

God ide med Kagawa i den rolle. Det prøver jeg. Prøv Rooney som Falsk 9´er??
julian draxler virker som et godt alternativ til vestre kant, og kan fåes for ca 200 mil.
Logged

Superanden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #5: 20 Okt 2013, 16:11 »

Nu har jeg ikke spillet endnu, men jeg så i en anden tråd af Viktor Fischer bliver god på venstrekant - for Man Utd.. Måske en langsigtet billigere løsning? Smiley
Logged

MANCHESTER UNITED - Love United! - Hate Glazer!

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #6: 25 Okt 2013, 14:58 »

Er United tråden gået helt død?

Jeg har selv et spil med United, og er halvvejs igennem 2. sæson.
Den første sæson endte jeg med 93 pt. i ligaen og blev dermed mester. Van Persie bombede derud ad, som Komplet Angriber på toppen. Rooney ved siden af som Falsk 9'er, dog uden den helt store succes.

Alt andet failede dog i større eller mindre grad. Jeg ved ikke om min taktik simpelthen ikke slog til i Europa, da den virkede upåklageligt i ligaen, men ALT gik galt i ChL. Jeg røg ud i gruppespillet til A.C Milan og Basel (ond ånd!)

Jeg kom heller ikke langt i EL.

Jeg har derfor lavet taktikken til 2. sæson om og i stedet for en flad 4-4-2, med kontrolleret direkte spil, har jeg ændret den til en 4-2-3-1, med indvendige angribere og korte afleveringer. Det virker meget bedre, ikke mindst i Europa. I ligaen mærker jeg ikke den store forskel, men især resultaterne i ChL er blevet markant forbedret. I gruppespillet har jeg slået Dortmund både ude og hjemme, og kvalificeret mig til 1. KO-runde med to kampe igen..

Jeg er meget i tvivl om hvordan truppen skal se ud næste sæson, dog har jeg splashet en masse penge på nye unge spillere.
Logged

Keep calm and love football <3

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #7: 25 Okt 2013, 18:16 »

Hvordan er Januzajs potentiale i betaen?
Logged

Manchester United

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #8: 25 Okt 2013, 18:21 »

Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #9: 25 Okt 2013, 19:09 »

Uhhhhhh. Ikke dårligt. Starter en United karriere op, ene og alene pga. ham Opstemt
Logged

Manchester United

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #10: 26 Okt 2013, 00:21 »

Jeg er i betaversionen selvfølgelig også startet med Manchester United, og spillet har bragt mig til oktober. I transfermarkedet valgte jeg at holde relativt lav profil, og mine eneste aktioner var at skippe Ashley Young og Anderson afsted, mens jeg bragte Luke Shaw og Ross Barkley ind ad døren.

Opstillingen jeg har valgt er den samme som der tages udgangspunkt i under David Moyes, og mit ideelle hold lyder som følger:

            De Gea
  Rafael-Jones-Vidic-Evra
       Carrick-Fellaini
   Nani-Rooney-Kagawa
           van Persie

De Gea, Rafael, Evra og Vidic kan der ikke diskuteres, mens jeg har valgt Phil Jones til at spille fast, idet han et af spillets absolut største talenter til midterforsvaret. I FM er Fellaini ganske enkelt et bæst, og han er med afstand min bedste centrale midtbanespiller, selvom Carrick også gør det fornuftigt, og Barkley får sine indhop i ny og næ. Nani gør det super på højrekanten, mens jeg roterer meget i venstresiden, hvor der er kampe til både Kagawa, Welbeck og ikke mindst Januzaj, som har et enormt potentiale i FM. RvP bomber kasser ind, og har i skrivende stund scoret 8 mål i 7 kampe, heraf to mod i Manchester City, som jeg bankede med 5-2.
Logged

Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #11: 26 Okt 2013, 02:30 »

Kan anbefale Eder Balanta til at overtage fra Vidic.
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #12: 28 Okt 2013, 08:32 »

Jeg er naturligvis også startet med United i FM14, og det har indtil videre kastet et Premier League-trofæ af sig i første sæson. Fik skrabet 91 point sammen (15 mere end City), hvilket var yderst tilfredsstillende. Rafael (average rating på 7.95) og Robin van Persie (24 mål og 20 assists) var mine bedste spillere, og førstnævnte har været meget attraktiv til den nye sæson med bud fra Real Madrid og PSG på over 30 millioner pund.

Den nye sæson er startet fint med otte sejre, to uafgjorte og et nederlag i ligaen, mens en af sæsonens fornemmeste præstationer kom i Champions League, da PSG blev banket med 5-1. Jeg har også noget at revanchere her, eftersom holdet røg ud i gruppespillet sidste år.

Jeg prøver at spille, som United gør det virkeligheden - 4-4-2/4-5-1-agtigt. Jeg har ikke købt nogle stjerner, kun unge spillere med stort potentiale. Jeg arbejder meget på at få udviklet spillere som Michael Keane, Will Keane og Andreas Pereira så godt som muligt, så de måske en dag kan spille på førsteholdet.
Logged

El Cubo
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #13: 28 Okt 2013, 08:49 »

Jeg prøver at spille, som United gør det virkeligheden - 4-4-2/4-5-1-agtigt. Jeg har ikke købt nogle stjerner, kun unge spillere med stort potentiale. Jeg arbejder meget på at få udviklet spillere som Michael Keane, Will Keane og Andreas Pereira så godt som muligt, så de måske en dag kan spille på førsteholdet.
Når du nu siger virkeligheden, er det så med udgangspunkt i Moyes eller Fergie?

Og din 451 opstilling hvordan er den formet?



Logged

Fck_mester
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #14: 28 Okt 2013, 12:57 »

Jeg har også startet en United i Beta, og jeg kunne hurtigt konstatere at jeg manglede en midtbanespiller med klare forcer i det defensive. Derfor købte jeg Lars Bender (!!!!!), og så var tanken at Bender, Fellaini og Cleverley skulle dække de to centrale pladser. Da det så gik op for mig hvor vild Carrick faktisk er, røg Cleverley en plads ned i hierakiet.

Jeg mente, som flere andre herinde, at man mangler en god venstrekant og derfor hentede jeg Insigne fra fra Napoli for ca. 150 millioner. Han må siges at have været et fantastisk køb, og ham skal jeg helt sikkert huske til andre saves. Vil lige indskyde at jeg solgte Javier Hernandez for 200 millioner til Arsenal, hvilket gav lidt ekstra til økonomien.

Havde dette været et spil i den fulde version (ikke Beta) havde jeg brugt de sidste penge på en hente talenter, men det gør jeg mig ikke så eget i, når jeg ved at jeg max spiller en halv sæson Smiley

Jeg endte med at stille op som følger:

De Gea
Rafael - Jones - Vidic - Evra
Bender - Carrick/Fellaini
Zaha/Kagawa - Rooney - Insigne
Van Persie/Welbeck

Zaha gjorde det overraskende godt for mig, og han skaber en helvedes masse ravage med sin teknik og hurtighed. Rooney brugte jeg som fremskudt playmaker support, men undervejs prøvede jeg ham også af som skyggeangriber, hvilket han gjorde rigtig godt (Kagawa ligeså som back-up).
Vil lige indskyde at Welbeck er endt med at slå Van Persie af ! Van Persie gjorde det ikke dårligt og scorede fint med mål, men Welbeck var bare fuldstændig ustyrlig for mig, så blev  nødt til at bruge ham fast.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010