home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 475 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Manchester United
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 69684 gange)
RKI
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #45: 03 Dec 2013, 21:36 »

Hvad gør i med jeres VB når i har spillet et par sæsoner ? Smiley
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #46: 03 Dec 2013, 22:14 »

Alaba/Shaw
klasse/engelsk talent
Logged


manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #47: 04 Dec 2013, 18:55 »


Skal have en nye midterforsvar som bliver lejet ud til samme klub, så han kommer først i anden sæson mit valg står mellem Kurt zouma eller eder alvarez balanta.

Begge er 2 af de bedste så det ret svært fordi har allerede Jones han er fastmand.
Eller skal jeg købe begge og omskole Jones til en boldvindene central midtbane?
Hva synes i?
Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #48: 04 Dec 2013, 18:59 »

Køb Balanta, han bliver hjernedød god Opstemt
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #49: 04 Dec 2013, 19:02 »

Køb Balanta, han bliver hjernedød god Opstemt

Under at jeg først hørte om ham idag Smiley men alle siger det samme som dig han bliver hjernedød, hmm men synes du det bedre at købe begge og omskole Jones eller bare nøjes med ham balanta
Logged

tottenhamfrem
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #50: 04 Dec 2013, 19:58 »

Synes du bare skal nøjes med balanta. Mine erfaringer i fm14 med zouma, har været at han ikke bliver ligeså god som i fm13 Thumbs Up
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #51: 04 Dec 2013, 19:59 »

Synes du bare skal nøjes med balanta. Mine erfaringer i fm14 med zouma, har været at han ikke bliver ligeså god som i fm13 Thumbs Up
Okay tusind tak, ser virkelig frem til ham:)
Logged

gadeberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #52: 08 Dec 2013, 05:28 »

Nu vil jeg dele lidt af min erfaring fra United med den første sæson kørt igenem, Jeg var så uheldig at få De gea skadet i 9 måneder i pre sæsonen, jeg valgte at bruge alternativet Lindegaard som må siges ikke at have skuffet mig! Han fik Golden glove med 17 clean sheets. Ganske pænt for den høje dansker. Jeg valgte at spændere en del penge, købte blandt andet fischer, shaqiri og mit ynglings køb, Matias Fernandez fra Fiorentina, Fernandez var et fantastisk køb! Han ligger nr 2 som assist giver, lige efter Rooney, Rooney både bomber og ligger op til mål hele tiden, han er vel tæt på at have været medskyldig i 1/4 af mine mål.
endnu nogle spillere der har gjort det fantastisk for mig er Vidic (selvfølgelig) nani, young og carrick.
Det skal siges at jeg valgte at sælge shaqiri igen efter 1 sæson grundet at han var utilfreds over manglende spilletid for første holdet, solgte ham for 400 millioner til Real Madrid, og kort efter Solgte jeg også Welbeck for 400 millioner til Chelsea. Jeg købte også Benteke første sæson og solgte ham sæsonen efter, det gav et profit på 110 millioner.
Jeg spiller en kontrolleret 4-2-3-1 med korte afleveringer.
Min start 11'er så nok cirka sådan her ud.

Lindegaard (De gea som sagt skadet)
Rafael - Ferdinand (rokeres med Jones/evans) - Vidic - Evra
Carrick - Fellaini
Nani - Fernandez - Young
Rooney (Van persie flopper for vildt for mig, 11 mål på en sæson.....)

til sidst vil jeg lige hilse og sige, jeg vandt alt der vindes kan.. Smiley
Håber i vil tage mit eksempel til jer og købe Fernandez, tro mig det kan hurtigt gå hen og blive alle pengene vær, og mere til Wink
Logged

MUFC - for life !

gadeberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #53: 08 Dec 2013, 05:42 »

får at give mit besyv med på transfer fronten kan den lige komme her Wink

ind 13/14
Timo Werner - 65 mil
De Rossi - 165 mil  (Flob) solgt igen- 110 mil
Will hughes - 85 mil (lejet ud)
Matias Fernandez - 40 mil (3 bedst bedømte spiller i PL første sæson)
Cristian Tello - 75 mil (lejet ud)
Fischer - 160 mil (lejet ud)
Shaqiri - 180 mil solgt igen 400 mil
Benteke - 190 mil solgt igen 300 mil
Schmeichel - 9,5 mil indgået i byttehandel med Valencia og 300 mil for Lucas Moura

Ud 13/14
Büttner - 60 mil
Hernandez . 205 mil
Anderson - 90 mil
Cleverly - 195 mil

Som i kan se blev der første sæson brugt mange penge, de blev så hentet hjem igen på 14/15 sæsonen.
Hvor jeg blandt andet solgte Evans for 270 mil til Arsenal, fabio for 180 mil, Fletcher for 31 mil, Lindegaard for 90 mil, de rossi for 110 og shaqiri for 400 Wink
Logged

MUFC - for life !

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #54: 22 Dec 2013, 10:46 »

Kan også fortælle lidt om mit spil, har end til videre spillet 11 betydningsfulde kampe hvor de 10 er endt med en sejr og enkelt nederlag på udebane til Chelsea.

Ind 13/14:
Daniel Alves - 135 mil.
Javier Pastore - 132 mil.
Eder Alvarez Balata - 72.5 mil
Richairo Zivkovic - 7.5 mil.

Stiller op i en skæv 4-4-2 formation, hvor venstre kanten er trukket længere frem på banen. Spiller en kotrollerne stil med masser af boldbesiddelse, korte aflevering og opbygning nede fra.

Start 11:
David De Gea
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Alves - Fellaini - Carrick - Pastore
Rooney - Van Persie

Reserverne:
Lindegaard
Smalling - Evans - Balata - Fabio
Nani - Jones - Cleverley - Kagawa
Welbeck - Hernandez

Bredespiller: Valencia, Young, Giggs
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #55: 22 Dec 2013, 23:20 »

Efter et par intensive timers FM gaming, har jeg nu afslutter 1. sæson samt sommeren transfervindue, og det er derfor tid til en tilbagemelding omkring mit spil.

Premier League endte med et mesterskab 2 point foran Chelsea, spillet var ikke altid lige godt men en point høst på 91 point er jeg vældig tilfreds med. Robin van Persie leveret hele 23 assist i 33 kampe, desværre formået han ikke at score så mange mål og holdets topscorer blev Javier Pastore med 14 mål.

FA Cup og Carling cuppen var for at spille reserve og de unge kræfter ind, det gik som forventet efter et par sikker sejr mod lavere rangeret hold, røg jeg ud til henholdsvis Liverpool og Newcastle.

Champions league startede som en eventyr med 18 ud af 18 mulige point i gruppe spillet, og en sikker videre deltagelse til kvartfinalen på bekostning af Olympiakos. I kvartfinalen ventede Dortmund der var for stor en mundfuld og jeg røg ud med et samlet 4-3 nederlag.

Sæsonens spiller blev Rio Ferdinand der fandt sin anden ungdom, og leveret flere solide præstentationer. Bl.a scorede han 13 mål i 40 kampe i alle turneringer. Og var holdet 5 mest scorede spiller igennem sæsonen. Andre spiller der gjorde sig særdels godt bemærket er Robin van Persie, Javier Pastore, Daniel Alves og Marouane Fellaini.

Nani og Valencia spillede forfærdelig lige så snart de fik chancen, og Valencia endte med et gennemsnit på 6.11 efter 12 kampe og 0 assist.

Den nye sæson:

Jeg var tilfreds med hvordan taktikken fungeret i første sæson og valgt at holde fast i min skæve 4-4-2 formation. Dog skulle der skiftes ud på et par pladser, men start 11'eren er holdet stort set indtagt.

Ind 14/15:
Ercin Simsek - 62.5 mil (Regen)
Mickael Landreau - Fri
Wilfred Zaha - tilbage fra lejeaftale.
Ronaldinho - Fri

Ud: 14/15
Darren Fletcher - 30 mil
Anders Lindegaard - 10 mil + 20 mil efter 10 ligaoptræder.
Antonio Valenca - 42 mil + 50 af næste transfer
Nani - 65 mil
Jonny Evans - 92.5 mil.

Samt en masse ungdoms og reservespiller der ikke fik forlænget deres kontrakt.

Start 11'eren:
De Gea
Rafael - Ferdinand - Jones - Evra
Alves - Fellaini - Carrick - Pastore
Rooney - Van Persie

Reserverne:
Landreau
Smalling - Balata - Vidic - Fabio
Zaha - Cleverley - Kagawa - Ronaldinho
Welbeck - Hernandez
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #56: 29 Dec 2013, 15:38 »

Så blev min anden sæson i Manchester United også færdigspillet. Og jeg har netop afsluttet sommerens transfervindue.

Premier league blev vundet i sikker stil, mesterskabet var hjemme efter 31 spillerunder. Og jeg endte med en pointhøst på 92 point, 16 point bedre end Tottenham på anden pladsen. Javier Pastore blev igen holdets topscorer med 18 mål i PrL, mens Robin van Persie lavet flest assist med hans 27.

FA Cup og Carling cuppen blev igen i år spillet med reserverne, hvor Chelsea og Liverpool blev endestationen i cuppens. Dog vandt reservene hele 5-0 over Man City på Etihad i Carling cuppen.

Champions league blev lidt af et eventyr, ubesejret igennem turneringen helt frem til semifinalen. Hvor vi gik videre med en samlet 4-3 sejr over Atl. Madrid. Bayern Munchen ventede i finalen, hvor det blev til en 2-0 sejr på mål af Wayne Rooney og Robin van Persie. '

Rio Ferdiand, Robin van Persie og Javier Pastore holdt bedst gennemsnit igennem sæsonen. Hvor i mod Wayne Rooney skuffede.

Den nye sæson:

Jeg var igen tilfreds med hvordan taktikken fungeret. Dog har jeg haft mine bekymringer omkring jeg ikke bruger en playmaker. Noget som vil blive lavet om til den nye sæson. Så vi nu spiller med en boldvindende midtbane, og en fremskudt playmaker.

Ind 15/16:
Stephane Ruffier - Fri
Victor Wanyama - 127 mil.
Yari Barbini - 55 mil. (regen)
Christian Eriksen 375 mil + Michael Carrick.
Eddie Sharp - 125 mil. (regen)
German Gonzalez - 21 mil. (regen)

Ud 15/16:
Ashley Young - 27 mil.
Nick Powell - 26 mil. (Kan købes tilbage for 50 mil).
Chris Smalling - 62 mil. (Kan købes tilbage for 120 mil).
Javier Hernandez - 215 mil.
Fabio - 72 mil.
Michael Carrick - bytte.

Igen i år var der en masse reserver, og ungdomsspiller som ikke fik forlænget deres kontrakter.

Start 11'eren:
De Gea
Rafael - Balata - Jones - Evra
Kagawa - Eriksen - Fellaini - Pastore
Van Persie - Rooney

Reserverne:
Ruffier
Alves - Ferdinand - Vidic - Sharp
Zaha - Cleverley - Wanyama - Januzaj
Zivkovic - Welbeck
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #57: 01 Jan 2014, 12:58 »

Hvor mange penge har Man Utd i transferbudget i 2. sæson og fremad? Opstemt
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #58: 02 Jan 2014, 14:24 »

Godt spørgsmål, jeg er også blevet tiltalt af at starte op med Man Utd, mest af alt for at "rydde op" i klubbens (profil + sig. viser sikkert hvad jeg mener hermed Wink ).
I den forbindelse kunne det være fedt at høre hvad i andre har fået at lege med efter første og anden sæson. Det hænger naturligvis sammen med præstationerne første sæson, men bare for at få et lille indblik i hvor offensiv og satset man kan tillade sig at være Smiley
Logged

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #59: 02 Jan 2014, 14:52 »

Godt spørgsmål, jeg er også blevet tiltalt af at starte op med Man Utd, mest af alt for at "rydde op" i klubbens (profil + sig. viser sikkert hvad jeg mener hermed Wink ).
I den forbindelse kunne det være fedt at høre hvad i andre har fået at lege med efter første og anden sæson. Det hænger naturligvis sammen med præstationerne første sæson, men bare for at få et lille indblik i hvor offensiv og satset man kan tillade sig at være Smiley

Kan ikke huske de præcise tal. Er netop gået igang med 4 sæson efter 2 champions league triumfer i træk. Og fik 1.3 mia. at lege med.

Tror jeg havde omkring 700 millionær til anden sæson, og omkring 1 mia. til tredje sæson. Efter lånet er tilbage betalt tilbage i 2017, for man spillet bedste økonomi.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010