home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  1 Bruger, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 178266 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #810: 13 Okt 2014, 12:00 »

Har du lavet private samtaler med ham?
Mine spiller plejer at sige til sidst at de gerne vil blive i klubben og ønsker at komme af transferlisten.

Han reagerede ikke på noget så fik ham skudt afsted som fri transfer, med en klausul om at jeg får 50 % af næste salg. Der var ikke nogen der gad byde på ham med en tilbagekøbsklausul. Så tog det næstbedste. Han røg så endda til en af de mindre klubber, så chancen for han bliver solgt videre er jo ganske fornuftig. Bar det ikke bliver for småpenge han ryger videre, og hvis jeg selv henter ham igen, så får jeg ham til halv pris Wink

Btw. så fjernede jeg selv mit tidligere indlæg da jeg havde sendt ham afsted (og spørgsmålet blev mindre relevant), men kan se du lige nåede at citere det Wink Tror bar ikke at jeg kunne nå at få ham til at skifte mening inden han skrev under med en anden klub her i slut december.
« Seneste Redigering: 13 Okt 2014, 12:03 af Highbury » Logged

frandseen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #811: 13 Okt 2014, 19:10 »

Når 3 hold har lige mange point, fjerner man resultaterne mod det 4. hold, og kigger på hvordan de 3 hold har klaret sig indbyrdes mod hinanden. Det kan godt være du er bedre indbyrdes end Napoli, men dine (og Napolis) resultater mod Valencia tæller altså også med i denne "minigruppe".

Aha! Tak for hjælpen!
Logged

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #812: 17 Okt 2014, 15:46 »

Hej

Jeg spiller online sammen med en kammerat og vi er efterhånden henne i år 2031. Vi spiller i den tyske liga og jeg er Dortmund og han er Bayern M.

Mit spørgsmål er om ikke at modstanden fra de andre hold af i ligaen bliver lettere jo længere man er i spillet?

Jeg synes de første år var der en okay modstand, men nu synes jeg det er ved at være kedeligt.
De sidste 10 sæsoner har jeg lavet over 100 mål i ligaen og rekorden er 137 mål, hvilket er da rimelig urealistisk.
nogle sæsoner har kun tabt en kamp og sidste sæson gik jeg ubesejret igennem.

Jeg synes godt at de kunne lave det svære også så der er lidt spænding i ligaen.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #813: 17 Okt 2014, 16:11 »

Hejsa, det er klart at nu flere år du når ud i fremtiden nu mere skrøbeligt er spillet, da det trods alt er begrænset hvor meget test der er lavet af hvordan de computer styrede hold i de forskellige ligaer agerer i 100 forskellige scenarier så langt frem i tiden.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #814: 17 Okt 2014, 16:48 »

fc-andeby det må vel bare betyde du ved hvad du laver? og hele tiden forbedre dit hold, vha. spillerkøb, bedre talentudvikling osv.

Du kan gøre det svære for dig selv, ved at sige du kun må bruge egne talenter, tyske spillere, osv. Det er det tætteste vi kommer på "sværhedsgrade" at man giver sig selv krav, du kunne også sætte et krav at du skal vinde alle dine kampe en sæson, for at holde motivationen oppe Wink
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #815: 17 Okt 2014, 16:52 »

Det er et kendt problem, at AI'en med tiden ikke er lige så god til 'squad building' som de garvede FM-gamere, og det er en del af årsagen til at nogle finder det lettere og lettere jo længere man når frem.
Logged



fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #816: 17 Okt 2014, 19:47 »

Det er et kendt problem, at AI'en med tiden ikke er lige så god til 'squad building' som de garvede FM-gamere, og det er en del af årsagen til at nogle finder det lettere og lettere jo længere man når frem.

OK, det er da en rimelig irriterende problem.
Sat lidt på spidsen, så kan man sige at man bare skal blive ved længe nok, så bliver man mester på tidspunk pga. at AI'en bliver dårligere  Grin
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #817: 17 Okt 2014, 20:30 »

OK, det er da en rimelig irriterende problem.
Sat lidt på spidsen, så kan man sige at man bare skal blive ved længe nok, så bliver man mester på tidspunk pga. at AI'en bliver dårligere  Grin

AI'en bliver vel ikke dårligere. Du bliver bare bedre.

Jeg oplever også i mine spil, at der er utroligt mange fyringer og at der sjældent er en manager der bliver lige så længe i klubben som jeg selv. Det er vel også med til at gøre at hver ny manager, "skal starte forfra", hvor du bygger på dit hold hele tiden.

Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #818: 17 Okt 2014, 21:05 »

Er nu for anden sæson i træk blevet indbudt til job interview hos Juventus, på trods af at jeg er manager for AC Milan.

Er det noget der sker ofte? at man bliver kontaktet for at diskutere job med rivalen? gentagende gange..
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #819: 17 Okt 2014, 22:13 »

Er det kun mig der tit oplever ved budkrig på squad rotationsspillere at blive afvist, mens andre (og dårligere) bud accepteres? F.eks. Wanyama er der 4 klubber der fik accepteret bud på 10,75 mio euro. Mit blev afvist og 13 mio euro ditto. Jeg er Milan og har ikke haft nogle forhold til Southampton - positive som negative....
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #820: 17 Okt 2014, 22:27 »

AI'en bliver vel ikke dårligere. Du bliver bare bedre.

Jeg oplever også i mine spil, at der er utroligt mange fyringer og at der sjældent er en manager der bliver lige så længe i klubben som jeg selv. Det er vel også med til at gøre at hver ny manager, "skal starte forfra", hvor du bygger på dit hold hele tiden.



har kun oplevet en manager sidde lige så længe i sædet som jeg selv Smiley selveste mourinho i chelsea, hvor jeg er man utd  Cool Cool
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #821: 18 Okt 2014, 09:00 »

Hvis man kommer lidt væk fra de store ligaer, så synes jeg faktisk godt man kan opleve managers der sidder i både 10 og 15 år ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #822: 18 Okt 2014, 10:03 »

Hvis man kommer lidt væk fra de store ligaer, så synes jeg faktisk godt man kan opleve managers der sidder i både 10 og 15 år ?

Jojo. jeg har også engang oplevet en manager sidde i en 30-40 år indtil han stoppede i en eller anden underlig klub, men jeg tænkte nu hovedsageligt på de store ligaer, hvor han spiller med sin kammerat.
Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

fc-andeby
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #823: 18 Okt 2014, 13:17 »

fc-andeby det må vel bare betyde du ved hvad du laver? og hele tiden forbedre dit hold, vha. spillerkøb, bedre talentudvikling osv.

Du kan gøre det svære for dig selv, ved at sige du kun må bruge egne talenter, tyske spillere, osv. Det er det tætteste vi kommer på "sværhedsgrade" at man giver sig selv krav, du kunne også sætte et krav at du skal vinde alle dine kampe en sæson, for at holde motivationen oppe Wink

Du kan have ret i at jeg kunne udfordre mig selv, med f.eks at bruge egne talenter. Men for det første er det næsten umuligt at finde gode tyske talenter så lang fremme og for det andet er man jo altid bange for at kammeraten overhaler en, selvom jeg vundet 10 mesterskaber på 11 år. :-)
Logged

HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #824: 18 Okt 2014, 13:22 »

Du kan have ret i at jeg kunne udfordre mig selv, med f.eks at bruge egne talenter. Men for det første er det næsten umuligt at finde gode tyske talenter så lang fremme og for det andet er man jo altid bange for at kammeraten overhaler en, selvom jeg vundet 10 mesterskaber på 11 år. :-)

Synes dog altid det er vilde tyske talenter der kommer når man er +10 år fremme i fm  Cool
Logged

Brøndby og Manchester United siden 1994/1995

Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010