home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1395 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 198425 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller

Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #75: 07 Nov 2013, 08:37 »

Nogle der kan svare mig på, hvorfor der stort set ingen regens er kommet efter første sæson? Jeg har lige spillet med Man. United en hel sæson, og der er stort set kun kommet engelske, walisiske og skotske regens. Få danskere og 2 tyskere samt 2 franskmænd. Det er status 1 juli 2014.

Ting der hjælper på flere regens er stor database, load spillere fra kontinenterne, have en masse ligaer med.

Hvis du f.eks. kun har den engelske liga med, vil du hovedsagligt få nogen herfra. Har du loadet alle top spillerne fra syd amerika f.eks., vil du få flere herfra.

Loader du den argentinske og brasilianske liga hjælper det også.

Normalt plejer jeg at køre med en 10-15 ligaer og så 2 kontinenter hvor jeg henter spillere fra (Topklub spillere fra england og topklub spillere fra afrika)

Men prøv dig lidt frem, du kan godt tilføje ligaer til et nuværende spil.

Jeg ville personligt aldrig starte et spil med en database under de 80-90.000.
« Seneste Redigering: 07 Nov 2013, 08:39 af NAsMaR » Logged

JimmyGP
Manager

« Svar #76: 07 Nov 2013, 09:08 »

Findes der Real name fix til FM14 og hvornår får man det rigtige tyske landshold?

På forhånd tak Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 07 Nov 2013, 09:29 »

Du kan godt bruge den fra FM13 der hedder susie

http://fmfreaks.dk/index.php?action=download;id=891

Det er dog vigtigt du kun kopiere "Inc" mappen med over, og inden du kopiere over sletter alt i "Inc"

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #78: 07 Nov 2013, 11:05 »

Ting der hjælper på flere regens er stor database, load spillere fra kontinenterne, have en masse ligaer med.

Hvis du f.eks. kun har den engelske liga med, vil du hovedsagligt få nogen herfra. Har du loadet alle top spillerne fra syd amerika f.eks., vil du få flere herfra.

Loader du den argentinske og brasilianske liga hjælper det også.

Normalt plejer jeg at køre med en 10-15 ligaer og så 2 kontinenter hvor jeg henter spillere fra (Topklub spillere fra england og topklub spillere fra afrika)

Men prøv dig lidt frem, du kan godt tilføje ligaer til et nuværende spil.

Jeg ville personligt aldrig starte et spil med en database under de 80-90.000.
Har stor database med, og over 100.000 spillere. Resten af de små lande står som "Vis kun". Det er derfor det undrer mig lidt, at der ikke er flere regens at gøre med.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #79: 07 Nov 2013, 11:26 »

Har stor database med, og over 100.000 spillere. Resten af de små lande står som "Vis kun". Det er derfor det undrer mig lidt, at der ikke er flere regens at gøre med.

Hvis din scouting knowledge er ret lav, får man heller ikke ret stor søge område - kan være det er det så?

Jeg synes der var rimelig mange i mit 4 sæson lange Everton spil, dog ikke så mange af 4½-5 stjerners

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #80: 07 Nov 2013, 11:51 »

Hvis din scouting knowledge er ret lav, får man heller ikke ret stor søge område - kan være det er det så?

Jeg synes der var rimelig mange i mit 4 sæson lange Everton spil, dog ikke så mange af 4½-5 stjerners
Tvivler på at Man Utd's scouting knowledge er så lav.. Må bare tage endnu en sæson, og se om det samme er gældende.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #81: 07 Nov 2013, 12:41 »

Tvivler på at Man Utd's scouting knowledge er så lav.. Må bare tage endnu en sæson, og se om det samme er gældende.

Du behøver jo ikke at tvivle, du kan bare kigge Wink

Anyway så kommer regens udover en hel sæson på bestemte datoer for hvert land, det er nok det. De skal nok komme når du kommer godt ind i anden sæson.

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #82: 07 Nov 2013, 13:00 »

De plejer jo at komme allerede efter nytår i første sæson - i hvert fald af hvad jeg husker fra FM13...

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #83: 07 Nov 2013, 18:32 »

Findes der Real name fix til FM14 og hvornår får man det rigtige tyske landshold?

På forhånd tak Thumbs Up

Opdateret til FM14.

http://sortitoutsi.net/downloads/view/8116/fm14-real-names-fixes

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

blomvikings
Manager

« Svar #84: 07 Nov 2013, 21:14 »

Jeg har et par spørgsmål, sjovt nok Smiley

Jeg har endnu ikke købt spillet, men overvejer det kraftigt. Nu har jeg haft de sidste 15 CM/FM osv.-spil og jeg skal da også have FM14. Tanken var at vente på den første patch, men kan sgu næsten ikke vente.

Mine spørgsmål lyder; er spillet pengene værd nu her inden der kommer en patch? Hvis jeg køber spillet hos fx coolshop eller lign. får jeg så en aktiveringskode pr. mail med det samme?

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #85: 07 Nov 2013, 21:19 »

Jeg har et par spørgsmål, sjovt nok Smiley

Jeg har endnu ikke købt spillet, men overvejer det kraftigt. Nu har jeg haft de sidste 15 CM/FM osv.-spil og jeg skal da også have FM14. Tanken var at vente på den første patch, men kan sgu næsten ikke vente.

Mine spørgsmål lyder; er spillet pengene værd nu her inden der kommer en patch? Hvis jeg køber spillet hos fx coolshop eller lign. får jeg så en aktiveringskode pr. mail med det samme?
Jeg synes det er et rigtig fedt spil og er fuldt tilfreds.
Jeg købte spillet her, og fordi det var første gang jeg købte noget på siden ringede de lige til mig for at jeg skulle bekræfte at det var mig som havde bestilt det. Så maks 1-2 minutter efter jeg havde bekræftet det fik jeg koden på mail, og så kun til 269 synes jeg det var det hele værd! Opstemt

Link: http://www.playgames.dk/football-manager-2014-pcmac-p-957.html?gclid=CIXmhbK_07oCFXR6cAodhwcAqg

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Fresse94
Landsholdsspiller

« Svar #86: 07 Nov 2013, 21:23 »

De første patches er da vidst kommet?
Derudover, så tjek lige pm. om et par minutter.

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 08 Nov 2013, 14:25 »

Er der nogle der kan fortælle mig hvad reglerne er for en engelsk klub i forhold til hvornår de kan få arbejdstilladelse for spillere uden for EU? Prøver at signe en super vild og billig gut fra uruguay til mit Leicester hold, men kan ikke få at'en til ham.  Græder

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 08 Nov 2013, 15:10 »

Er der nogle der kan fortælle mig hvad reglerne er for en engelsk klub i forhold til hvornår de kan få arbejdstilladelse for spillere uden for EU? Prøver at signe en super vild og billig gut fra uruguay til mit Leicester hold, men kan ikke få at'en til ham.  Græder

Virker Google ikke? crazy

Citat
Currently a non-EU player applying for the permit must have played for his country in at least 75 per cent of its competitive 'A' team matches for which he was available for selection during the previous two years, and his country must have averaged at least 70th place in the official FIFA world rankings over the previous two years. If a player does not meet those criteria, the club wishing to sign him may appeal if they believe that he is a special talent and "able to contribute significantly to the development of the game at the top level in the UK.

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #89: 08 Nov 2013, 22:40 »

Virker Google ikke? crazy

Det var da en syg syg regl Shockeret

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010