home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 445 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmålstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmålstråden  (Læst 177832 gange)
Inter
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #15: 23 Okt 2013, 19:49 »

Er dette en god bærbar http://www.computercity.dk/product/14373771/packard-bell-enle11bz-11208g1-baerbar-pc?ref=section&sec=123265201232635812326357#prod-desc til at kunne kører FM14 på med mange lande på(England, Spanien, Frankrig, Danmark, Tyskland, Holland og Italien)?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #16: 24 Okt 2013, 16:32 »

Hvorfor er det at den ikke giver en grund til at man ikke kan byde på spillere eller tilbyde kontrakt? Jeg er IKKE under transferforbud, men alligevel kan jeg konsekvent hverken byde eller tilbyde kontrakt.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #17: 24 Okt 2013, 17:08 »

Hvorfor er det at den ikke giver en grund til at man ikke kan byde på spillere eller tilbyde kontrakt? Jeg er IKKE under transferforbud, men alligevel kan jeg konsekvent hverken byde eller tilbyde kontrakt.

Er din klub lige blevet overtaget? for så kan det være grundet overvejelser omkring din personlige fremtid i klubben - det skete for mig sidste sommer, var pænt træls, der røg 4 uger af mit transfer vindue..
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Varto
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #18: 24 Okt 2013, 23:14 »

Jeg har hørt at i beta versionen har spillerne de samme stats som i fm13 er dette rigtigt ?

På forhånd tak  Thumbs Up
Logged

Liverpool FC YNWA <3

Svartovich
Gæst
 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #19: 24 Okt 2013, 23:25 »

Jeg har hørt at i beta versionen har spillerne de samme stats som i fm13 er dette rigtigt ?

På forhånd tak  Thumbs Up
Det er ikke korrekt, har set mange eksempler, men et enkelt er Makienok. Han har fået bedre stats over hele linjen. Smiley
Logged

MWibeck
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #20: 24 Okt 2013, 23:31 »

Lige et par spørgsmål: er den bug ang. målmandsfejl rettet i den nyeste patch? Hvornår tror I den næste patch kommer? Først ved udgivelse? Kan man spille videre på sit spil og samtidig få rettet eventuelle fejl med en patch eller skal man så starte på nyt spil? Til sidst vil jeg lige høre, om Steam har åbnet for, at man kan smide Facepacks o.lign. ind i spillet nu?
Logged

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #21: 24 Okt 2013, 23:48 »

Lige et par spørgsmål: er den bug ang. målmandsfejl rettet i den nyeste patch? Hvornår tror I den næste patch kommer? Først ved udgivelse? Kan man spille videre på sit spil og samtidig få rettet eventuelle fejl med en patch eller skal man så starte på nyt spil? Til sidst vil jeg lige høre, om Steam har åbnet for, at man kan smide Facepacks o.lign. ind i spillet nu?

Du kan da sagtens bruge facepacks allerede  Huh
Logged

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #22: 24 Okt 2013, 23:48 »

Lige et par spørgsmål: er den bug ang. målmandsfejl rettet i den nyeste patch? Hvornår tror I den næste patch kommer? Først ved udgivelse? Kan man spille videre på sit spil og samtidig få rettet eventuelle fejl med en patch eller skal man så starte på nyt spil? Til sidst vil jeg lige høre, om Steam har åbnet for, at man kan smide Facepacks o.lign. ind i spillet nu?

Man plejer ikke at behøve at skulle starte et nyt spil for at fejlene er rettede, så det går jeg virkelig ud fra at man heller ikke skal her.
Logged

MWibeck
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #23: 24 Okt 2013, 23:59 »

Du kan da sagtens bruge facepacks allerede  Huh

Det ved jeg godt, men der skulle være lavet noget nyt, så man kan tilføje dem inde i Steam?
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #24: 27 Okt 2013, 09:43 »

Nogen der ved hvor man finder beskrivelsen af hver spillerrolle? Det er den del jeg har markeret med en rød boks i FM13 her jeg leder efter i FM14 http://i320.photobucket.com/albums/nn330/D4nskeren/Unavngivet_zps1bf45799.png
Logged

FC Barcelona

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #25: 27 Okt 2013, 09:49 »

I dropdwonmenuen når man vælger rolle skal man bare holde musen over også kommer det frem Smiley
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #26: 27 Okt 2013, 09:53 »

Ahh fandt det, tak skal du have!
Logged

FC Barcelona

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #27: 27 Okt 2013, 09:53 »

Så lidt Wink
Logged

MWibeck01
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #28: 27 Okt 2013, 12:20 »

Hvordan er spillet efter den seneste opdatering (14.0.3.) - er der nogle store fejl? Fortsætter I jeres beta-spil i den fulde version?
Logged

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmålstråden
« Svar #29: 27 Okt 2013, 12:44 »

Hvordan er spillet efter den seneste opdatering (14.0.3.) - er der nogle store fejl? Fortsætter I jeres beta-spil i den fulde version?

Der er stadigvæk nogle fejl ja. Forsvars ratings er alt for høje. Hele mit forsvar spiller med et snit på over 8. Der er sikkert andre, men det er mest den jeg lægger mærke til. Og jeg regner klart med at fortsætte.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 57 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010