home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1119 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Southampton FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: Southampton FC  (Læst 62199 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Southampton FC
« Svar #120: 25 Dec 2013, 18:30 »

Er efterhånden begyndt at blive et stabilt hold, der hører til i toppen, og vinder de kampe der er på vippen. I 2. sæson ligger jeg nr. 1 ved årsskiftet, og stort set alle mine spillere præsterer! Jeg håber selvfølgelig at jeg kan vinde PL, men endnu en top 3 er målet, samt en kvartfinale i CL (Har trukket gala i ottendedelsfinalen).

Nu er nogle af mine næste del-mål at have over 50% britiske spillere i truppen, samt 25% italienske spillere, da det er min formands krav at hente flere italienere til.

Eneste handel indtil videre i dette vindue er, at jeg har hentet en VB ved navn E. Balanta fra River, og ja jeg ved godt han hverken er Italienere eller brite, men han er et stort talent, og jeg mangler en backup på VB, samt han har et videresalgspotentia le. Smiley Derudover spiller han også centerforsvar.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #121: 25 Dec 2013, 18:44 »

Kan se der er gang i et par spil med The Saints!
Jeg vil da også lige skrive en lille smule om midt spil Smiley

Min start 11'er er således:

Benteke
De Bruyne                              Lallana
Ward-Prowse - Wanyama - Schneiderlin
     Shaw - Nastasic - Lovren - Clyne
                       Valdes

Mit reserve hold er:
                   Lambert/Rodriquez
Ramirez                                       Salvio/Barkley
           Cork/Barkley - Defour - Khedira
Boilesen - Chiellini - Musachicco - Chambers

Første sæson blev det til en FA cup sejr og en 3 plads i ligaen med 65 point
Anden sæson blev det til en CC sejr og en 3 plads i ligaen med 70 point + et nederlag samlet i kvartfinalen i CHL Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #122: 27 Dec 2013, 16:33 »

Er efterhånden begyndt at blive et stabilt hold, der hører til i toppen, og vinder de kampe der er på vippen. I 2. sæson ligger jeg nr. 1 ved årsskiftet, og stort set alle mine spillere præsterer! Jeg håber selvfølgelig at jeg kan vinde PL, men endnu en top 3 er målet, samt en kvartfinale i CL (Har trukket gala i ottendedelsfinalen).

Nu er nogle af mine næste del-mål at have over 50% britiske spillere i truppen, samt 25% italienske spillere, da det er min formands krav at hente flere italienere til.

Eneste handel indtil videre i dette vindue er, at jeg har hentet en VB ved navn E. Balanta fra River, og ja jeg ved godt han hverken er Italienere eller brite, men han er et stort talent, og jeg mangler en backup på VB, samt han har et videresalgspotentia le. Smiley Derudover spiller han også centerforsvar.
Balanta er nok det største FC/FV talent i spillet Smiley tvivler på du finder en der er bedre før regens kommer ind

blomvikings
Manager

« Svar #123: 28 Dec 2013, 12:44 »

Det umulige er ved at ske Smiley Jeg har netop vundet PL efter 36 spillerunde, især fordi topholdene (City, United og Chelsea) tager point fra hinanden på kryds og tværs og samtidigt smider nogle underlige point !

I CL slog jeg sikkert Gala ud 6-3 samlet, derefter møder jeg Chelsea og tænker at det nok slutter, men efter 0-0 ude og hjemme, beslutter Luke Shaw sig pludselig for at lave TO kasser i forlænget spilletid Smiley Så trækker jeg Real Madrid i Semi (den anden semi hedder Shakhtar - Atalante WTF?) og i første kamp hjemme slår jeg Real 2-0 !

FA cuppen glippede, da jeg tabte til Everton efter ET, CC vandt jeg sikkert, PL er sikret, CS vandt jeg i starten af sæsonen (sjovt nok). Cl er langt fra hjemme, men jeg havde ikke troet at jeg havde klaret den så langt.

Jeg får stadigvæk ikke nogle særligt gode talenter fra klubbens eget akademi :/ Og jeg sidder stadig og overvejer om jeg skal søge en ny klub efter sæsonen, eller hvad jeg bør gøre Smiley

Hvad synes i?

blomvikings
Manager

« Svar #124: 28 Dec 2013, 13:41 »

Det er dybt sindssygt det der foregår, men jeg formår kun at tabe 1-0 i Madrid, og samtidig vinder Atalante 4-0 hjemme mod Shakhtar (samlet 4-1) og dermed hedder CL finalen Southampton - Atalanta Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #125: 30 Dec 2013, 16:23 »

Så fik jeg langt om længe afsluttet min 2. sæson i Southampton, det gik således:

CS sejr, PL sejr, CC sejr og CL sejr Smiley Jeg missede kun FA cuppen! Den vandt jeg dog sidste år, så jeg har vundet den en enkelt gang med klubben. Nu har jeg så besluttet mig for at tage endnu en sæson med klubben, både for at vinde VM for klubhold, samt for at se om jeg kan få nogle gode regens fra eget akademi, hvilket virkelig ikke har været tilfældet so far!

På stadionfronten har jeg fået varme i banen, samt udvidet med hele 8757 siddepladser Smiley Og så har klubben efter meget pres fra mig, gået med til at investere langt mere i ungdomsarbejdet.

Derudover er jeg også blevet landstræner for selveste Holland, der fyrede deres træner efter 5 kval kampe og 6 point. Jeg har stadig muligheden for at kvalificere Holland til næste års EM.

På transferfronten er det gået HELT amok !

Overblik over nævneværdige handler:

UD:
Dejan Lovren - 170 mio (Man Utd)
Gaston Ramirez - 380 mio (Man City)
Pablo Osvaldo - 92,5 mio (Napoli)
Adam Lallana - 165 mio (Liverpool)
Rui Patricio - 72,5 mio (Juventus)
James McCarthy - 165 mio (Granada)

IND:
Kevin De Bruyne - 200 mio (Bayern)
Oscar - 275 mio (Chelsea)
Thibaut Courtois - 120 mio (Chelsea)
Ross Barkley - 112 mio (Everton)
Aleksandar Mitrovic - 117 mio (Anderlecht)
Samt 4 regens for i alt ca 100 mio Smiley

Truppen ser derfor nu således ud:

MM:
Akinfeev
Courthois*

Forsvar:
M. Kelly
N. Clyne*
D. Santon
C. Chambers
E. Balanta*
L. Shaw*
Maicon*
K. Zouma

Midtbane/Wings:
O. Romeu
C. McManaman
V. Wanyama*
M. Verratti
Oscar*
R. Barkley
K.D. Bruyne*
A. O-Chamberlaine*
T. Cleverly
J. Ward-Prowse*
A. Schürrle

Angreb:
R. Lambert
R. Lewandowski*
A. Mitrovic

*'erne er min start 11'er pt.

Og til den nye sæson har jeg ændret lidt i taktikken, og gået fra 3 centrale midtbane spillere, til 2 centrale samt en OMC, så den nu ser således ud:

MM-Målmand-Forsvar
FH-Back-Automatisk
FC-Midterforsvar-Forsvar
FC-Midterforsvar-Forsvar
FV-Back-Automatisk
MC-Boldvindende-Forsvar
MC-Felt-til-felt-Support
OMH-Indvendig angriber-Angrib
OMC-Enganche-Angrib
OMV-Indvendig angriber-Angrib
AC-Komplet angriber-Angrib

Alt for nu Smiley Spørg hvis i vil vide noget.

PhilipFlink
Manager

« Svar #126: 30 Dec 2013, 16:42 »

Hold da op dit spil er urealistisk, blomvikings Smiley

Nekker
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 30 Dec 2013, 16:42 »

Vanvittigt spil du har kørende der!! Hvem blev 2 og 3 i PL og hvordan var din vej fra 1/8 til finalen i CHL? Jeg startede selv med Southampton, selvom mit første spil altid er med hjerteklubben Chelsea. Men efter en halv sæson med skidt droppede jeg dem og gik tilbage til Chelsea Smiley

Kan ikke helt finde ud af om Southampton er for overvurderet i FM14? Schneiderlin, Wanyama, Shaw, Clyne, Chambers, Ramirez, Ward-Prowse, Lambert og Lallana er allerede eller bliver stjerner i spillet. Specielt Wanyamas fysik er jo vanvittig! De gør det godt i virkeligheden, men dog trods alt et stykke fra at præstere som du har fået dem til fra start af Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #128: 30 Dec 2013, 16:50 »

Hold da op dit spil er urealistisk, blomvikings Smiley

Fuldstændig, hvilket også er grunden til at dette nok bliver min sidste sæson i klubben, det er ved at blive lidt for meget…

Vanvittigt spil du har kørende der!! Hvem blev 2 og 3 i PL og hvordan var din vej fra 1/8 til finalen i CHL? Jeg startede selv med Southampton, selvom mit første spil altid er med hjerteklubben Chelsea. Men efter en halv sæson med skidt droppede jeg dem og gik tilbage til Chelsea Smiley

Kan ikke helt finde ud af om Southampton er for overvurderet i FM14? Schneiderlin, Wanyama, Shaw, Clyne, Chambers, Ramirez, Ward-Prowse, Lambert og Lallana er allerede eller bliver stjerner i spillet. Specielt Wanyamas fysik er jo vanvittig! De gør det godt i virkeligheden, men dog trods alt et stykke fra at præstere som du har fået dem til fra start af Smiley

City 2, Chelsea 3. Mht. CL kan du læse det i et tidligere indlæg Smiley

Men ja, de har virkelig en stærk trup fra start af, og mange af spillerne er eller bliver gode nok til højeste niveau !

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #129: 30 Dec 2013, 21:19 »

Hvor mange penge får man i transferbudget i anden sæson? Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #130: 30 Dec 2013, 21:49 »

Hvor mange penge får man i transferbudget i anden sæson? Smiley

Tror jeg fik 350-400 mio ca Smiley Men det afhænger jo selvfølgelig af resultater, spillersalg/køb og den samlede økonomi Smiley

DANzin22
Reserveholdsspiller

« Svar #131: 19 Jan 2014, 08:28 »

Tror jeg fik 350-400 mio ca Smiley Men det afhænger jo selvfølgelig af resultater, spillersalg/køb og den samlede økonomi Smiley

Hentede du Lewandowski på fri med Southampton?   Shockeret

KongenAA1987
Lilleputspiller
*

« Svar #132: 20 Jan 2014, 21:26 »

Ja nu prøver jeg med Southampton.

Skal til at spille min første kamp i ligaen i 1. sæson.

Spiller køb og salg inden (der må gerne grines, men jeg prøver)

Ud:
Morgan Schneiderlin (Kunne ikke sige nej til (115 mio)

Ind:
Kasper Kusk (Fri køb på 4 mio for udenlandske klubber)
Jakob Blåbjerg (4 mio)
Tom Ince (50 mio)
Chris Brunt (45 mio)
Peter Ankersen (22 mio)

Så må vi se hvordan det kommer til at gå.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 20 Jan 2014, 21:32 »

Godt valg dejlig klub Smiley jeg kommet i CHL allerede i anden sæson så alt er muligt med dem Smiley

Gode indkøb Smiley men desværre skulle du ikk sælge schneiderlein han er ren klasse spiller og jeg har sælger han før for over 300 mil Smiley men sådan er det Smiley jeg har også god erfaring har nok været dem over 200 gange haha Smiley

Schneiderlein, wayama og James ward prowse er vanvittige  og brug James ward prowse som fastmand han skuffer ikke

KongenAA1987
Lilleputspiller
*

« Svar #134: 20 Jan 2014, 21:45 »

Er lidt i  tvivl  om hvilken taktik jeg skal kører for vi gerne op og lave mål, men skal jo passe på de store hold

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010