|
bettenelle
|
|
Her er et af Lee Nicholls, han har kun fået 23 kampe siden start af spillet. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
weichardt86
|
|
ikke hvad jeg havde håbet på :-) har købt ham til wolves i første sæson så nu må vi se om jeg kan få ham bedre eller om jeg skal købe en anden senere hen:-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettenelle
|
|
ikke hvad jeg havde håbet på :-) har købt ham til wolves i første sæson så nu må vi se om jeg kan få ham bedre eller om jeg skal købe en anden senere hen:-)
Det kan kun blive bedre med nogle flere kampe, end han har fået i mit spil (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DanishDynamite
Lilleputspiller
|
|
Nogen der kan give et ss af Eder Alvarez Balanta og Tomas Martinez?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Desailly
Lilleputspiller
|
|
Nogle der har et SS af James Wilson fra Manchester United?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
Nogen der kan give et ss af Eder Alvarez Balanta og Tomas Martinez?
Kan i hvert fald vise dig den ene et par sæsoner fremme. 
On another note... vil bar li vise hvad jeg pt har fået ud af Wilshere  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HulkOmaniA
|
|
|
|
|
|
|
|
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
|
|
|
|
|
Kaw89
|
|
Nogen der kan smide et SS af følgende lidt ude i fremtiden?  - Remy Cabella - Kiko Casilla - Luciano Vietto - Lucas Romero - Emilio Nsue Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bettenelle
|
|
Remy Cabella  Kiko Casilla  Luciano Vietto  Lucas Romero  Emilio Nsue  Albin Ekdal  Her er de i år 2020 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaw89
|
|
Hej. Er der nogen der kan smide SS af følgende spillere nogle år ude i fremtiden? - Facundo Ferreyra - Gabriel Barbosa - Donis Avdijaj - Aleksandar Mitrovic - Alvaro Vadillo - Gabriel Iancu - Alex Grimaldo - Diego Reyes - Juan Bernat Leder efter mulige emner til mit Real Sociedad hold. Ved godt det var mange - vil virkelig sætte pris på det. Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robinho4ever
|
|
Hej. Er der nogen der kan smide SS af følgende spillere nogle år ude i fremtiden? - Facundo Ferreyra - Gabriel Barbosa - Donis Avdijaj - Aleksandar Mitrovic - Alvaro Vadillo - Gabriel Iancu - Alex Grimaldo - Diego Reyes - Juan Bernat Leder efter mulige emner til mit Real Sociedad hold. Ved godt det var mange - vil virkelig sætte pris på det. Tak  Jeg vil da gerne hjælpe dig, og håber ikke det er for sent ;-) AvdijajBernatReyesGrimaldoIancuVadilloMitrovicBarbosaFacundo FJeg har ikke været inde at undersøge, hvor meget spilletid de enkelte spillere har fået gennem sæsonerne, hvorfor tallene skal tages med forbehold....
|
|
|
|
|
|
No sólo soy perfecto, soy Madridista también.
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Hej. Nogen der kan smide et SS op af følgende spillere, lidt ude i fremtiden. Guido Vadalá Youri Tiellemans Jeremie Boga Mitchell Beeney Nathaniel Chalobah Mario Pugliese Bertrand Traoré Ryan Gauld Abdelhak Nouri Nathan På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|