home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 973 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 178140 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #615: 10 Mar 2014, 18:38 »

Jeg er Manchester United og er i transfervinduet inden 7. sæson. AC Monaco har tilbudt 450 millioner kroner for Angelo Henriquez, der sammen med Mitrovic og en udemærket regen roteret om angrebspladserne. Han scorede i foregående sæson (første sæson han rigtig har spillet for mig) 27 mål i 29(17) kampe, hvilket var præcis lige så mange som Mitrovic. Dog har jeg en 2-3 store talenter på mellem 19 og 21 til at løbe rundt, som har potentiale til at blive RIGTIG gode. Skal jeg sælge Henriquez for det forholdsvist store beløb og så satse på de unge, eller vente med at sælge?

Yohemming
Reserveholdsspiller

« Svar #616: 10 Mar 2014, 19:52 »

Jeg ville sælge, hvis det var mig.
Så kan du lige så godt begynde at satse på dine unge drenge, så de kan begynde at udnytte deres potentiale Wink

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #617: 10 Mar 2014, 21:06 »

Jeg ville sælge, hvis det var mig.
Så kan du lige så godt begynde at satse på dine unge drenge, så de kan begynde at udnytte deres potentiale Wink
Tilbuddet blev også accepteret, og han er nu Monaco spiller. Det var simpelthen for mange penge til at kunne afslå, og når jeg samtidig ikke er 100 procent afhængig af de unge leverer da jeg har Mitrovic, vil jeg mene jeg har lavet et godt salg Smiley

fck-drengen
Gæst

« Svar #618: 12 Mar 2014, 18:41 »

Har denne vidunderlige spiller i min klub som lige er røget med i CHL via en 3. plads i ligaen sidste sæson:

Har fået et tilbud på 300 mio dkk fra Real Madrid, og Alen Halilovic er klar til at tage over. Dog er Gomez' stats utrolige og han spiller virkelig godt, så deal/no deal ? Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #619: 14 Mar 2014, 19:02 »

Første sæson southampton er kommet i en gigantisk dilemma køber kun engelske spiller (næsten).

Skal have en målmand hvem synes i jeg skal købe:
Alex Mccarthy
John ruddy
Jason steele
Fraser forster

Forster har bedste stats men Alex Mccarthy har højst potentiale

darkalf
Manager

« Svar #620: 14 Mar 2014, 19:17 »

Alex helt sikkert. Han står fast for Liverpool i min brighton blog.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #621: 14 Mar 2014, 19:18 »

Alex helt sikkert. Han står fast for Liverpool i min brighton blog.
Okay tusind tak snupper ham Smiley

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #622: 16 Mar 2014, 22:15 »

Man utd første sæson med nyeste patch

Skal jeg købe shaqiri eller griezmann?

Synes den er rigtig svær. Shaqiri koster mig 150 eller griezmann 220, men har masser af penge så det lige meget med prisen.

Men hvem er bedst og hvem bliver bedst i fremtiden ?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #623: 16 Mar 2014, 23:28 »

Man utd første sæson med nyeste patch

Skal jeg købe shaqiri eller griezmann?

Synes den er rigtig svær. Shaqiri koster mig 150 eller griezmann 220, men har masser af penge så det lige meget med prisen.

Men hvem er bedst og hvem bliver bedst i fremtiden ?
Kommer an på din taktik. Hvis du spiller med klassisk kant så Greizmann, men hvis du spiller med indvendig angriber så Shaqiri.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #624: 16 Mar 2014, 23:33 »

Kommer an på din taktik. Hvis du spiller med klassisk kant så Greizmann, men hvis du spiller med indvendig angriber så Shaqiri.
[/quote
Jeg spiller med klassisk kant (fløjspillere) men efter den nye patch er shaqiri nu også en kantspiller faktisk.

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #625: 17 Mar 2014, 23:41 »

Køb Shaqiri !! han spiller altid så vildt for City når de køber ham, og det har de gjort med 2-3 forskellige saves jeg har haft

Sutharam
Reserveholdsspiller

« Svar #626: 17 Mar 2014, 23:46 »

Jeg er AS ROMA og er lige blevet færsig med 1. sæson. blev nr. 3 og derfor med i CHL kval. Nu er Man. city kommet med et bud på Kevin Strootman og jeg forslog 300 mio. kr. som de accepterede.

Dillemmaet er at det er mange penge, men Stroot man er kun 24 år. og er allerede en klasse spiller.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #627: 18 Mar 2014, 00:24 »

Jeg er AS ROMA og er lige blevet færsig med 1. sæson. blev nr. 3 og derfor med i CHL kval. Nu er Man. city kommet med et bud på Kevin Strootman og jeg forslog 300 mio. kr. som de accepterede.

Dillemmaet er at det er mange penge, men Stroot man er kun 24 år. og er allerede en klasse spiller.

Av det var ikke en af de lette!!! Hvis du kan finde en tilsvarende spiller med samme egenskaber lidt yngre synes jeg du skal sige Deal. Hvis du skal bruge en spiller som kan spille defensiv midt bliver det svært! Ellers kunne Ramsey eller Wilshere anbefales, men de er nok for dyre! Så måske jeg vil sige No Deal medmindre du kan finde en super regen:-) ha en super nat:-)

Swizz CataR
Manager

« Svar #628: 18 Mar 2014, 03:27 »

Jeg ville sige no deal Smiley Han er virkelig god, ikke mindst mentalt. Ikke alle spillere vil til Roma, så at få en bedre spiller for de samme penge vil være svært..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

ptrN
Manager

« Svar #629: 18 Mar 2014, 07:18 »

Deal. Du har Florenzi, Bradley og De Rossi. Bradley kan godt fungere nogle sæsoner endnu, og kør da en ung i stilling i mellemtiden.

welbz is dat guy

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010