Svartovich
Gæst
|
|
Well, han er nu hentet. 70 nu og 5 efter 50 kampe Røverkøb. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Nhg93
|
|
Røverkøb.  Tror at jeg prøver at leje ter stegen ud 
|
|
« Seneste Redigering: 14 Feb 2014, 22:57 af Nhg93 »
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Har snart været 4 sæsoner i Dortmund og har vundet 3 mesterskaber snart det 4 plus 2 tyske cups og 2 super cups. Men nu har Arsenal meldt sig på banen at de vil have mig . kan få et stort transfer bugde og 33mil løn bugdet skal jeg smutte til arsenal eller blive og kæmpe og pokalen med de store øre i Dortmund?
|
|
|
|
#Respect
The Captain says goodbye!
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Min klub: Schalke Spiller: Benteke Køb/Salg: Køb Sælger: Aston Villa Dato: 2. sæson 1. vindue Pris: 130 mio eller Min klub: Schalke Spiller: Mandzukic Køb/Salg: Køb Sælger: FC Bayern 2. Sæson 1. vindue Pris: 130 mio Hvem skal jeg vælge ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
AndreasNord
|
|
Uden tvivl Benteke
|
|
|
|
[quote=Mongolia FC] De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent!  Taget fra vman
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Uden tvivl Benteke
Kan også købe Mitrovic for ca samme beløb... Stadig Benteke ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
NEJ Mitrovic er facking crasy!
|
|
|
|
#Respect
|
|
|
|
manutdman
|
|
Kan også købe Mitrovic for ca samme beløb... Stadig Benteke ?  Mitrovic!! Det lige før mine modstandere meldte manden til politet efter hver kamp. Manden er ulovlig god
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Tak for svar begge to! Det er desværre kun blevet til ½ sæson FM dette år, så godt I kunne hjælpe. Jeg prøver at lande ham  EDIT: Han blev købt for 117 mio og får en 4-årig kontrakt på 250k p/u 
|
|
« Seneste Redigering: 15 Feb 2014, 23:02 af fck-drengen »
|
|
|
|
|
|
Est-1892
|
|
Han er et MONSTER har haft ham i 4 sæsoner i dortmund..
|
|
|
|
#Respect
|
|
|
|
22
|
|
Lucas Andersen vs. Maxime Lestienne, januar 2014?
De skal have nogenlunde samme løn, men jeg kan spare ca. 5-7 mio. ved at hente Lucas og min økonomi er ret trængt..
|
|
|
|
|
|
|
|
El Cubo
|
|
@fck-drengen: Han har halvejs igennem sæsonen 16-17 scoret 32 mål. og har spillet 27 kampe! han er den bedste!
|
|
|
|
|
|
|
|
SirSøndergaard
|
|
Min klub: Everton Spiller: Ishak Belfodil Køb/Salg: Køb Sælger: Inter Dato: 3. sæson Pris: 107 mio
eller Min klub: Everton Spiller: Haris Seferovic Køb/Salg: Køb Sælger: United 3. Sæson vinter Pris: 77 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
SirSøndergaard
|
|
Min klub: Everton Spiller: Jonjo Shelvey Køb/Salg: Køb Sælger: Swans Dato: 3. sæson Pris: 77 mio
eller Min klub: Everton Spiller: Gaston Gil Romero Køb/Salg: Køb Sælger: ... 3. Sæson vinter Pris: 45 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Min klub: Everton Spiller: Jonjo Shelvey Køb/Salg: Køb Sælger: Swans Dato: 3. sæson Pris: 77 mio
eller Min klub: Everton Spiller: Gaston Gil Romero Køb/Salg: Køb Sælger: ... 3. Sæson vinter Pris: 45 mio
Ingen tvivl. Gaston Gil Romero!
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|