home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  0 Brugere, 552 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 178461 gange)
Boerre
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #480: 08 Feb 2014, 21:32 »

Er lige startet med man utd:
Mangler en venstre indvendig angriber.

Bakkali, brandit eller Fischer.

hvem skal jeg købe de koster sådan set det samme, så prisen er ligegyldig.
Ville vælge Bakkali.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #481: 08 Feb 2014, 21:35 »

Okay Smiley så køber jeg bare begge bakkali og Fischer og sælger Young til Silkeborg Smiley hvor han høre til

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #482: 09 Feb 2014, 10:01 »

Mitrovic eller Cornelius?

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #483: 09 Feb 2014, 10:08 »

Mitrovic - Cornelius bliver rigtig god, Mitrovic bliver en verdensstjerne! Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #484: 09 Feb 2014, 10:17 »

Mitrovic - Cornelius bliver rigtig god, Mitrovic bliver en verdensstjerne! Smiley

Okay, nice..

De er jo ca. i samme prisklasse, så dope. Men jeg synes på samme tid de minder en del om Bendtner, der er min foretrukne angriber. Er lidt i tvlvl om det er værd at hente, når jeg også har et par solide regens hentet til klubben.

Hvad er dine erfaringer med Mitrovic?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #485: 09 Feb 2014, 11:08 »

Jeg blander mig lige. Jeg købte mirovic i første sæson og mener han scorede 22 mål i første sæson.
Han er en rigtig giftig herre

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #486: 09 Feb 2014, 12:28 »

Har valgt at hente ham til Arsenal.

Derudover har jeg hentet Lacazette, Peruzzi og Shaqiri, mens jeg pønser på at hente Thiago til klubben, da jeg lige har skilt mig af med Arteta.

Men mit spørgsmål er:

Balanta eller Mertesacker?

Per gør det fremragende og har kun ét år tilbage af sin 700.000 kontrakt.. Balanta kan købes for 50 millioner, mens jeg lige har fået en bud på 55 fra Napoli på Mertesacker. Han har dog rutinen og sikkerheden + højden på 2 meter.

Har Doria, Umtiti og Koscielny i forsvaret ellers.

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #487: 09 Feb 2014, 12:37 »

Derudover har jeg hentet Lacazette, Peruzzi og Shaqiri, mens jeg pønser på at hente Thiago til klubben, da jeg lige har skilt mig af med Arteta.

Men mit spørgsmål er:

Per gør det fremragende og har kun ét år tilbage af sin 700.000 kontrakt.. Balanta kan købes for 50 millioner, mens jeg lige har fået en bud på 55 fra Napoli på Mertesacker. Han har dog rutinen og sikkerheden + højden på 2 meter.

Helt klart balanta han bliver nok den bedste på den position og så kan man købe ham for en slik

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #488: 09 Feb 2014, 12:42 »

Men mit spørgsmål er:

Balanta ender med at blivenet sandt monster! Og kan både spille centralt og på backen Smiley han har i fire sæsoner i streg spillet til over 7 i rating for mig med 30 + kampe, og ligger i fjerde på 7,50. Han har 15 stats på 15 eller over for mig i fjerde sæson Smiley

Cesc
Landsholdsspiller

« Svar #489: 09 Feb 2014, 12:59 »

Jeg sælger Mertesacker og henter Balanta.. Så har jeg også et fremragende forsvar i fremtiden med Kos, Umtiti, Doria og Balanta!

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #490: 09 Feb 2014, 13:02 »

Jeg sælger Mertesacker og henter Balanta.. Så har jeg også et fremragende forsvar i fremtiden med Kos, Umtiti, Doria og Balanta!

Du får ikke et meget bedre FM-forsvar Wink

Madkazzen
Juniorspiller
**

« Svar #491: 12 Feb 2014, 12:59 »

Aguero for 30 mio pund? Jeg har faktisk allerede købt ham, men vil bare høre meningen om det? Han var sat til salg efter efter eget ønske af CIty

Tommasi1992
Lilleputspiller
*

« Svar #492: 12 Feb 2014, 13:13 »

Jeg har mulighed for at købe Gareth Bale til 340 millioner DKK. Jeg er Atletico Madrid så det er noget af et skifte, der er sat igang. Han skal dog have 2 millioner om ugen i løn + 62,5 mill i sign on fee både til ham selv og agenten.
Derudover får han 1 million pr. spillet kamp, 500k pr. mål + 21 mill for at komme på årets hold samt opnåelse af 15 mål i sæsonen.
Jeg synes det er fedt jeg har muligheden, men jeg må nok indrømme at jeg er imod at smide så mange penge efter en spiller. Jeg skal til at igang med 3. sæson og dermed fået nyt stadion + jeg har solgt Leo til 285 millioner så den økonomiske del er i orden.
Deal - No DeaL?

Nhg93
Førsteholdsspiller

« Svar #493: 12 Feb 2014, 13:16 »

Det er godt nok mange penge i den lange ende!!

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #494: 12 Feb 2014, 13:16 »

Jeg har mulighed for at købe Gareth Bale til 340 millioner DKK. Jeg er Atletico Madrid så det er noget af et skifte, der er sat igang. Han skal dog have 2 millioner om ugen i løn + 62,5 mill i sign on fee både til ham selv og agenten.
Derudover får han 1 million pr. spillet kamp, 500k pr. mål + 21 mill for at komme på årets hold samt opnåelse af 15 mål i sæsonen.
Jeg synes det er fedt jeg har muligheden, men jeg må nok indrømme at jeg er imod at smide så mange penge efter en spiller. Jeg skal til at igang med 3. sæson og dermed fået nyt stadion + jeg har solgt Leo til 285 millioner så den økonomiske del er i orden.
Deal - No DeaL?

Har han været skadet?? Det er fandme mange penge, når han vil have 1 million pr kamp også!  Shockeret

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010