home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 897 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 178295 gange)
torkR
Førsteholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #405: 23 Jan 2014, 11:22 »

Jeg skal i gang med 2017/2018 med Sevilla. Jeg jagter fortsat de to store og jeg overvejer lidt en transferbombe i form af Luis Suarez & Alvaro Negredo..

Dilemma 1
Luis Suarez er nu fyldt 30 år og han er sat til salg i Liverpool. Han er sat til salg for 275.000.000 kroner og han vil kræve omkring 1,4 millioner kroner i ugen. Han vil derfor blive den klart bedst betalte spiller i truppen og selvfølgelig en stor profil.

Mit spørgsmål er om han er de mange penge værd? Jeg har 2-3-4 unge regens, der har potentielle til at de vildeste angribere i ligaen og ellers har jeg Cornelius, Alvaro Vazquez og den "nye Mario Kempes" - Noberto Alonso rådighed til at blive valgt som min eneangriber. Cornelius har været det klare førstevalg valg siden han blev købt for 1½ sæson siden og han blev suveræn intern topscorer i sidste sæson.

Skal jeg hente Suarez?

Dilemma 2
Jeg forhandler ligeledes med Alvaro Negredo, der kan hentes i Marseille for bare 19.000.000 kroner. Han er 31 år og vil kræve omkring 5-600.000 kroner i ugen. Det er omkring de bedst betalte i klubben, der tjener omkring 500.000 kroner i ugen.

Skal jeg hente Negredo?

Negredo 100%. Jeg har Suarez i mit spil med Arsenal, og han er meget skuffende synes jeg. Negredo derimod bombede løs i City, og bomber nu i Liverpool da de har købt ham som erstatning for Suarez Smiley

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #406: 23 Jan 2014, 18:10 »

Årstallet er 2014 og sæsonen er netop slut. Jeg er manager for Cardiff og har været det i et vildt år, hvor vi endte på 6. pladsen, dog uden at komme i Euro League. Klubben har nogle spændende spillere (Cornelius, Caulker, Jonathan Dos Santos, Steven Taylor etc.) og jeg tror, at det kunne blive et ret spændende projekt at blive der.

Problemet er, af Wenger netop har sagt op i Arsenal, og jeg har mulighed for at få jobbet der.

Transferbudgettet i Cardiff er ca. 20 millioner, 215 i Arsenal.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for jeg vil gerne spille i Europa, men vil også gerne prøve projektet i Cardiff.

Skal jeg tage Arsenal-jobbet? Deal eller no-deal?

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #407: 23 Jan 2014, 18:24 »

Tag et par sæsoner mere i Cardiff.

#Respect

The Captain says goodbye!

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #408: 23 Jan 2014, 18:39 »

Jeg har stor succes i Chelsea, men min trup er alt for bred. Så skal jeg sælge Mata for 260 mio til Manchester City. Jeg bruger ham kun som reserve, men han er den spiller der sælger flest trøjer. Deal eller no deal?

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #409: 24 Jan 2014, 13:56 »

Årstallet er 2014 og sæsonen er netop slut. Jeg er manager for Cardiff og har været det i et vildt år, hvor vi endte på 6. pladsen, dog uden at komme i Euro League. Klubben har nogle spændende spillere (Cornelius, Caulker, Jonathan Dos Santos, Steven Taylor etc.) og jeg tror, at det kunne blive et ret spændende projekt at blive der.

Problemet er, af Wenger netop har sagt op i Arsenal, og jeg har mulighed for at få jobbet der.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for jeg vil gerne spille i Europa, men vil også gerne prøve projektet i Cardiff.

Selvom jeg er Arsenal fan, så er jeg også i fm sammenhæng fan af en udfordring, så vil sige du skal blive og se om du ikke kan føre Cardiff til noget endnu bedre... Der skal nok komme en mulighed mere for at komme til en storklub...

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #410: 24 Jan 2014, 13:59 »

Jeg har stor succes i Chelsea, men min trup er alt for bred. Så skal jeg sælge Mata for 260 mio til Manchester City. Jeg bruger ham kun som reserve, men han er den spiller der sælger flest trøjer. Deal eller no deal?

Jeg ville ikke være glad for at slippe en så god spiller til mine rivaler. Men hvis du ikke bruger ham, så er det self heller ikke godt, men kan du ikke sende ham afsted til udlandet i stedet?

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #411: 24 Jan 2014, 15:48 »

Synes du skal fortsætte dit projekt med Cardiff - du kan jo evt. gemme spillet, så du har mulighed for at spille med Arsenal (aaarghh), når du evt. mister lysten til Cardiff. Selv spiller jeg altid med missionen om at gøre mit starthold til verdens bedste! Peace

LasseSJ
Reserveholdsspiller

« Svar #412: 24 Jan 2014, 17:15 »

Haha, det gav lidt sig selv.
Arsenal valgte at afslå mit tilbud efter jobsamtalen og anstte i stedet Hiddink.
CSKA Moskva ville have mig bagefter, men dem takkede jeg pænt nej til.
Cardiff-projektet lever endnu! Smiley

Olympique Lyonnais, AFC Ajax, AGF
Rouge et bleu sont nos couleurs, Lyonnais est notre coeur!

JimmyGP
Manager

« Svar #413: 27 Jan 2014, 12:04 »

Hey..

Wingbacks hænger ikke på træerne og spillere fra Balkan er jo noget ret almindeligt i Fiorentina.. Tror I der komme en god wingback ud af Ignjovski?

Han kan i øvrigt hentes på fri transfer  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #414: 27 Jan 2014, 12:29 »

Han er en fin backup, men tror du kan finde bedre wingbacks! Ligner også mest han har sine forcer i def. Desuden har han kun 10 i afl. så han smider nok en del bolde væk og hans indlæg er heller ikke specielt godt..

JimmyGP
Manager

« Svar #415: 27 Jan 2014, 13:04 »

Han er en fin backup, men tror du kan finde bedre wingbacks! Ligner også mest han har sine forcer i def. Desuden har han kun 10 i afl. så han smider nok en del bolde væk og hans indlæg er heller ikke specielt godt..

Hmm.. øv.. der er faktisk ikke forfærdelig mange wingbacks at kæmpe om.. desværre..

Tror jeg er så flabet at jeg henter ham med henblik på at omskole ham.. ellers må jeg jo bruge ham på midtbanen eller hente en fortjeneste på ham.. han er jo gratis.. Wink

- Veni, vidi, vici -

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #416: 27 Jan 2014, 14:38 »

Sælger: Liverpool (Mig)
Køber: PSG

Emne: Coutinho
Pris: 250 mio

Deal or no deal?

manutdman
Førsteholdsspiller

« Svar #417: 27 Jan 2014, 20:06 »

Hej jeg mangler en back up for mitrovic på toppen tænker på købe barbosa eller cornelius.

Mig: southampton
Spillerne jeg efter: cornelius og barbosa

Anden sæson og Cardiff er rykker ned så cornelius bliver nok billig men barbosa er også billig?

Er stadig i første sæson men vil bare gerne vide hvem af dem jeg skal købe. Jeg regner med være med i CHL

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #418: 27 Jan 2014, 21:08 »

Hej jeg mangler en back up for mitrovic på toppen tænker på købe barbosa eller cornelius.

Mig: southampton
Spillerne jeg efter: cornelius og barbosa

Anden sæson og Cardiff er rykker ned så cornelius bliver nok billig men barbosa er også billig?

Er stadig i første sæson men vil bare gerne vide hvem af dem jeg skal købe. Jeg regner med være med i CHL

Jeg ville personligt gå efter Cornelius, han gør det ofte ret godt. Har dog selv Barbosa i Arsenal, men han spiller pt som 3. angriber da jeg har bedre at trække på.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #419: 27 Jan 2014, 21:09 »

Sælger: Liverpool (Mig)
Køber: PSG

Emne: Coutinho
Pris: 250 mio

Deal or no deal?

Hvis du kan hente en anden ind for de penge så ville jeg sige deal, ellers prøv at presse prisen lidt op..

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010