home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Deal - No Deal
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 64 Udprint
Forfatter Emne: Deal - No Deal  (Læst 177476 gange)
Boxx
Landsholdsspiller

Sv: Deal - No Deal
« Svar #105: 17 Nov 2013, 11:09 »

Klub: Southhampton
Spiller: Gaston Ramirez
Køb/salg: Salg
Køber: Man City
Dato: Sommer 2014 (2. sæson)
Pris: 200 mio kr

Han er en af holdets største stjerne, sammen med Osvaldo. Han har spillet fantastisk i første sæson og udvikler sig rigtig godt, så er virkelig i tvivl, selvom det er mange penge!

Hvad er dine forventninger til dit hold i de næste par sæsoner?

Føler du, du er i en chance for at vinde noget med det samme, så behold ham. Vil du satse på nogle af de unge stjerne der kommer gennem systemet hos dig, så sælg ham og brug pengene på evt, billige erstatninger eller til at forbedre dit ungdomsystem (hvis det kan).

Jeg ville personligt nok beholde ham i et par sæsoner endnu, for at se om jeg kommer tæt på at vinde premier league, eller kommer i championsleague.

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #106: 17 Nov 2013, 11:31 »

Hvad er dine forventninger til dit hold i de næste par sæsoner?

Føler du, du er i en chance for at vinde noget med det samme, så behold ham. Vil du satse på nogle af de unge stjerne der kommer gennem systemet hos dig, så sælg ham og brug pengene på evt, billige erstatninger eller til at forbedre dit ungdomsystem (hvis det kan).

Jeg ville personligt nok beholde ham i et par sæsoner endnu, for at se om jeg kommer tæt på at vinde premier league, eller kommer i championsleague.
Tak for dit svar!
Til trods for det, har jeg valgt at sælge ham. Jeg kunne simpelthen ikke sige nej til den slags penge! Jeg har hele tiden forsøgt at købe spillere til fornuftige priser, og det vil gå fint i tråd med at sælge dyrt når muligheden byder sig. Jeg sluttede nr. 6 i første sæson, skal altså ud og spille europæisk, og satser i næste sæson på at komme i top 6 igen. Dette tror og håber jeg på kan lade sig gøre uden Ramirez.

Robberman
Landsholdsspiller

« Svar #107: 17 Nov 2013, 11:48 »

Tak for dit svar!
Til trods for det, har jeg valgt at sælge ham. Jeg kunne simpelthen ikke sige nej til den slags penge! Jeg har hele tiden forsøgt at købe spillere til fornuftige priser, og det vil gå fint i tråd med at sælge dyrt når muligheden byder sig. Jeg sluttede nr. 6 i første sæson, skal altså ud og spille europæisk, og satser i næste sæson på at komme i top 6 igen. Dette tror og håber jeg på kan lade sig gøre uden Ramirez.

Neeeeeeej! Du slipper da ikke en stjernespiller som dine trænere giver 5 stjerner vel?! Og så til en fremtidig konkurent i Manchester City! Du kunne have fået langt mere for ham, hvis du havde beholdt ham minimum en sæson mere.

Efter min mening har du skudt dig selv i foden  Peace

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #108: 17 Nov 2013, 11:58 »

Tak for dit svar!

Bliver altså nød til at erklære mig enig med Robberman. Jeg havde holdt ham i endnu en sæson, måske 2, når du skal kæmpe med i toppen af ligaen. Nu hvor han er væk, så vent lidt og se hvem City bruger, og køb måske en erstatning fra dem, når der er gået et lille stykke tid.

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #109: 17 Nov 2013, 12:09 »

Bliver altså nød til at erklære mig enig med Robberman. Jeg havde holdt ham i endnu en sæson, måske 2, når du skal kæmpe med i toppen af ligaen. Nu hvor han er væk, så vent lidt og se hvem City bruger, og køb måske en erstatning fra dem, når der er gået et lille stykke tid.
Neeeeeeej! Du slipper da ikke en stjernespiller som dine trænere giver 5 stjerner vel?! Og så til en fremtidig konkurent i Manchester City! Du kunne have fået langt mere for ham, hvis du havde beholdt ham minimum en sæson mere.

Efter min mening har du skudt dig selv i foden  Peace
Uuuuh, overvejer om man burde reloade spillet… Ikke noget jeg normalt gør mig i, men må indrømme jeg er kommet noget i tvivl!

EDIT: Han er solgt..
« Seneste Redigering: 17 Nov 2013, 15:38 af xaagaard » Logged

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #110: 18 Nov 2013, 23:28 »

Barcelona byder 200 mill for Draxler, er nået til vinduet i starten af 2. sæson, hvad siger i?
Er selv mest til at sige nej, men er ikke sikker

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #111: 18 Nov 2013, 23:37 »

Barcelona byder 200 mill for Draxler, er nået til vinduet i starten af 2. sæson, hvad siger i?
Er selv mest til at sige nej, men er ikke sikker

200 mio er på ingen måder nok for Draxler!
Spiller selv med Schalke og har lige færdiggjort 2. sæson. Der var han min vigtigste mand til at fodre Werner og Schurrle oppe foran med fremragende oplæg! Smiley Har selv afvist bud på 330 mio pt
« Seneste Redigering: 18 Nov 2013, 23:42 af KarelPoborský » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

alex_champen
Reserveholdsspiller

« Svar #112: 19 Nov 2013, 00:22 »

200 mio er på ingen måder nok for Draxler!
Spiller selv med Schalke og har lige færdiggjort 2. sæson. Der var han min vigtigste mand til at fodre Werner og Schurrle oppe foran med fremragende oplæg! Smiley Har selv afvist bud på 330 mio pt

Ok, han ryger ingen steder, håber bare han tager steppet op og slår helt igennem i denne sæson Smiley

homosen
Lilleputspiller
*

« Svar #113: 19 Nov 2013, 10:54 »

Klub: AAB
Spiller: Nikolaj Thomsen
Køber: Standard
Dato: Sommer 2013
Pris: 21 Mil

Jimko18
Reserveholdsspiller

« Svar #114: 19 Nov 2013, 11:46 »

Klub: AAB
Spiller: Nikolaj Thomsen
Køber: Standard
Dato: Sommer 2013
Pris: 21 Mil

Jeg ville synes , at du skulle sælge. det er en fin sum penge og du burde kunne købe en fuldkommen erstatning for en 10 mil. og så er der jo 11. mil i banken.

Dog ville jeg altid, hvis det var mig selv afvise i første omgang og så tilbyde ham til alle klubber til måske 40 mil  og se om man derved ikke kunne fiske et par kr. mere Smiley

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #115: 19 Nov 2013, 13:10 »

Klub: As Roma
Spiller: Kevin De Bruyne
Køb/Salg: Køb
Sælger: Bayern
Dato: Sommervinduet 3. sæson
Pris: 62,5 mio kontant, 2 mio om måneden i løn.

Han er rated til 5 stjerner.

Deal or No deal

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #116: 19 Nov 2013, 13:18 »

Deal or No deal
Helt klart deal!

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #117: 19 Nov 2013, 13:31 »

Deal or No deal

Det virker til at være en skarp pris. Jeg har selv spillet med De Bruyne i Chelsea og han er bestemt en god spiller. Han er især farlig på hjørnespark. Han er minus 9 spiller, så det er lidt usikkert hvor god han er i potential ability, men hvis han bliver vurderet till 5 stjerner er han i hvert god nok til Roma  Smiley  - jeg vil sige deal

homosen
Lilleputspiller
*

« Svar #118: 19 Nov 2013, 14:25 »

Jeg ville synes , at du skulle sælge. det er en fin sum penge og du burde kunne købe en fuldkommen erstatning for en 10 mil. og så er der jo 11. mil i banken.

Dog ville jeg altid, hvis det var mig selv afvise i første omgang og så tilbyde ham til alle klubber til måske 40 mil  og se om man derved ikke kunne fiske et par kr. mere Smiley

Fik ham solgt for 25 mil, til Anzi

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #119: 20 Nov 2013, 22:50 »

Er blevet tilbudt 100. mio For Siem De Jong i Ajax og en 50% fortjeneste ved næste salg. Skal jeg gøre det? Og hvis ja, hvem ville i så hente som afløser?

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 64 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010