Nhg93
|
|
Hej Første sæson
Køber: southampton (mig) Skal have enten zivkovic eller Alberto cerri.
Begge er gratis, den jeg køber skal Være 3 valg og få 5-10 kampe om året.
Hvem af dem har højst potentiale?
Zivkovic.
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Zivkovic.
Hmm okay havde bare læst cerri er bedre end zivkovic
|
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Okay tusind tak jeg snupper cerri, tak til Jer begge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T.Iglemose
|
|
Hmm okay havde bare læst cerri er bedre end zivkovic
Fordi potentialet er højere er det ikke ensbetydende med at spilleren er bedre!
|
|
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Fordi potentialet er højere er det ikke ensbetydende med at spilleren er bedre! Hmm nåh hehe ja nuværende niveau er ikke bedre, men altså ham med den højste potentiale blive bedst i fremtiden
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Zivkovic svinger mellem ca. X og Y i PA... Og selv hvis han har Y bliver han jo ikke nødvendigvis god.. Det samme gælder Cerri. Køber dog altid Zivkovic selv
|
|
« Seneste Redigering: 05 Feb 2014, 20:18 af 22 »
|
|
|
|
|
|
snaever
|
|
Zivkovic svinger mellem ca. 140 og 180 i PA... Og selv hvis han har 180 bliver han jo ikke nødvendigvis god.. Det samme gælder Cerri. Køber dog altid Zivkovic selv Hvad betyder PA og hvor ser du det henne?
|
|
|
|
“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly
|
|
|
|
Sirstaal
|
|
Hvad betyder PA og hvor ser du det henne? Formoder det er hans potentielle evner. (Potentiel Ability). Og han ser det vel i Genie Scout eller lign.
|
|
|
|
”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.
|
|
|
|
22
|
|
CA er Current Ability og PA er Potential Ability. Altså nuværende og potentielle evner. Du kan se det med Genie Scout^ FMRTE, eller editoren som kan downloades i Steam Men pas på det kan hurtigt ødelægge spiloplevelsen når du ved præcist hvor gode spillere kan blive..
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Zivkovic svinger mellem ca. 140 og 180 i PA... Og selv hvis han har 180 bliver han jo ikke nødvendigvis god.. Det samme gælder Cerri. Køber dog altid Zivkovic selv Redigerer du ikke lige din comment, således at man ikke kan se spillerens PA. Personligt synes jeg det er træls at blive spoilet disse værdier, og tror andre har det på samme måde.
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
manutdman
|
|
Nåh okay 22, der blev jeg lidt klogere havde heller ikk hørt om det der før
|
|
|
|
|
|
|
|
22
|
|
Redigerer du ikke lige din comment, således at man ikke kan se spillerens PA. Personligt synes jeg det er træls at blive spoilet disse værdier, og tror andre har det på samme måde.
Done. Er forresten ret beæret over at folk vælger at se bort fra alle andre indlæg end mine .. Og ret beset betyder PA ikke det store hvis de mentale stats mangler (Ravel Morrison) men beklager hvis det har ødelagt noget for nogen.
|
|
« Seneste Redigering: 05 Feb 2014, 20:25 af 22 »
|
|
|
|
|
|
manutdman
|
|
Deal eller no deal ? Første sæson
Køber southampton (mig) Spiller: fraser forster målmand Celtic
Pris 25 mil kr
Han får kun 3 stjerner i rapporten og rapporten siger at min nuværende målmand Arthur boruc er bedre, men boruc er fandme ikk god han laver mange fejl.
Forster har gode stats er han god nok hvis man sigter efter en god stabil målmand?
|
|
« Seneste Redigering: 05 Feb 2014, 22:16 af manutdman »
|
|
|
|
|
|