home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:25:17 warmon Blogkonkur... [19] Journeyman - Skal...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 409 Gæster Online.

Indlæg: 1132757 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spillererfaringstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden  (Læst 86087 gange)
Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #90: 08 Jan 2014, 01:46 »

Jackson Martinez, hvilken rolle spiller i ham i?

Spiller oftest en 4-3-3 med kanter hvor han er alene på toppen, jeg mener dog ikke at han giver fuldt udbytte lige pt.


Btw.

Giroud scorede som en gal set over hele sidste sæson, men han havde perioder hvor han ikke kunne ramme kassen overhovedet. I den nye sæson her er jeg så ude for at manden ikke kan score overhovedet. Han banker den forbi hele tiden. Har i andre også oplevet at det svinger sådan? Og hvad har i gjort for at modvirke det?
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #91: 08 Jan 2014, 18:05 »

Nogen som har erfaring med Jack BUTLAND overvejer at købe ham til anden sæson i min southampton game men er han så dygtig, skal have en klasse keeper
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #92: 08 Jan 2014, 18:27 »

Nogen som har erfaring med Jack BUTLAND overvejer at købe ham til anden sæson i min southampton game men er han så dygtig, skal have en klasse keeper

jeg hentede ham til wigan i første sæson jeg spillede med dem.
Der blev han årets målmand, og med en del Clean Sheets.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #93: 08 Jan 2014, 18:31 »

jeg hentede ham til wigan i første sæson jeg spillede med dem.
Der blev han årets målmand, og med en del Clean Sheets.
Okay tusind tak, jeg skal have en ny målmand til anden sæson og da der er alle de der mærkelig regler om man skal hav en bestemt antal engelske spillere, så hvorfor ikke købe ham.

Tror du han kan blive en top 5 målmand i verden i spillet efter nogle år (-regens)
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #94: 08 Jan 2014, 18:55 »

Jackson Martinez, hvilken rolle spiller i ham i?

Spiller oftest en 4-3-3 med kanter hvor han er alene på toppen, jeg mener dog ikke at han giver fuldt udbytte lige pt.


Btw.

Giroud scorede som en gal set over hele sidste sæson, men han havde perioder hvor han ikke kunne ramme kassen overhovedet. I den nye sæson her er jeg så ude for at manden ikke kan score overhovedet. Han banker den forbi hele tiden. Har i andre også oplevet at det svinger sådan? Og hvad har i gjort for at modvirke det?

Ingen med nogen kommentar/hjælp/viden?
Logged

TripleX9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #95: 08 Jan 2014, 19:12 »

Ingen med nogen kommentar/hjælp/viden?

Jeg brugte ham som Falsk 9'er i Shaktar men spillede jo heller ikke 4-3-3 med 3 angribere, men hvis han er den centrale så tror jeg sagtens den rolle vil virke.

Angående Giroud scorede han for vildt for mig i først sæson, og var så ringe i anden at jeg solgte ham i Januar-vinduet
Logged


Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #96: 08 Jan 2014, 19:57 »

Jeg brugte ham som Falsk 9'er i Shaktar men spillede jo heller ikke 4-3-3 med 3 angribere, men hvis han er den centrale så tror jeg sagtens den rolle vil virke.

Angående Giroud scorede han for vildt for mig i først sæson, og var så ringe i anden at jeg solgte ham i Januar-vinduet

 Hi mate

Okay, han er alene på toppen, med to kanter der smider bolde ind til ham. Men kan være jeg skal lade ham spille en falsk 9'er så... for har oftest brugt ham som skarpretter...

Okay, så jeg ikke ene om det, for i sidste sæson lavede han alt i alt 27 kasser i 39(8) kampe alt imens det her i anden sæson er blevet til 9(1) kampe uden mål. Ku være jeg skulle sende ham ud af vagten. Har hentet unge spillere ind som så kan få mere tid.

Tak for din kommentar...
Logged

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #97: 08 Jan 2014, 19:59 »

Hvordan er folks erfaringer med Huntelaar i FM 2014? Har nogen fået ham til at være den stjernespiller, hans stats berettiger ham til at være?
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #98: 09 Jan 2014, 08:27 »

Hej er i første sæson med southampton:

Jeg skal enten omskole wayama, schneiderlein eller Lucas romero til central defensivmidtbane, men hvem synes i jeg skal gøre det med?

Wayama og romero vil jeg gøre til ankermand og schneiderlein vil jeg bruge som dybdeliggendeplayma ker, defensivmidtbane spiller eller den der nye regusta (pirlorollen)

Kom gerne med forklaringer hvorfor i synes den bestemte spiller.

Og nogle der ved om Will hughes er lige så vanvittig som i 13 skal bruge han på COM
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #99: 09 Jan 2014, 08:30 »

Jeg er i 2022 i mit spil - og han love dig for at Will Hughes bliver sindssyg - hvad angår hvem og hvorledes at omskole - så bliver du nødt til at vise nogle SS - hvertfald hvis jeg skal hjælpe dig
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #100: 09 Jan 2014, 08:33 »

Okay tak Smiley hvilken rolle bruger du ham som og som support eller offensiv.
Det kan jeg desværre ikke endnu først cirka kl 17, jeg desværre i skole Smiley
Logged

WittingB
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #101: 09 Jan 2014, 08:37 »

Jeg har ham ikke - han gider sgu ikke til Cambridge City Smiley - Men har kigget ham og scoutet ham, han er vild. Tror han er godt benyttet på den offensive midtbane
Logged

Kan man vippe PSG & Monaco af tronen? Følg bloggen her


Les Pitchouns - jagten på tronen

Månedens blogger :Dec, 2013

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #102: 09 Jan 2014, 08:47 »

Jeg har ham ikke - han gider sgu ikke til Cambridge City Smiley - Men har kigget ham og scoutet ham, han er vild. Tror han er godt benyttet på den offensive midtbane
Okay tusind Smiley kiggede også på andre spillere end ham men han er jo englænder og jeg er southampton
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #103: 09 Jan 2014, 09:26 »

Okay tusind Smiley kiggede også på andre spillere end ham men han er jo englænder og jeg er southampton
Hvad vil du med Hughes? Du har Wanyama, Schneiderlin og Ward-Prowse - det er en af PL's bedste midtbaner efter et par sæsoner i spillet.
Logged

welbz is dat guy

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #104: 09 Jan 2014, 09:33 »

Hvad vil du med Hughes? Du har Wanyama, Schneiderlin og Ward-Prowse - det er en af PL's bedste midtbaner efter et par sæsoner i spillet.
Jeg spiller på hjemmebane 4-2-3-1 og på udebane spiller jeg denne her
1CDM 2CM 1 COM 2 wings 1 angriber:

Altså det her bliver min formation

Boruc
Clyne lovren fonte shaw

         Wayama
  Schneiderlein ward prowse

Simone pepe.   Hughes.   Ince

               Lambert

Altså hughes spiller ikk samme plads som de andre han spiller lidt mere foran Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010