home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Spillererfaringstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden  (Læst 85329 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #45: 01 Dec 2013, 18:19 »

Fedt hvordan bruger du ham? Jeg er lidt nervøs over hans dårlige førsteberøring!!

Jeg tror det var som Inside forward, men han fungerede også fint som winger. Jeg vandt ligaen et år, hvor han var top 5 af mine spillere. Gomez på den anden fløj Smiley
Logged


snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #46: 02 Dec 2013, 10:44 »

Til jer der mangler en rigtig god central forsvarsspiller med et kæmpe udviklings potentiale, bør i kigge på Stefano Denswil fra Ajax. Jeg er i gang med anden sæson og han har udviklet sig helt fænomenalt! Uden at vide det med sikkerhed, så tror jeg han har potentiale til at blive en af de bedste forsvarsspillere i spillet og jeg tror sagtens man kan få ham til en overkommelig pris (igen uden at vide det, da jeg selv spiller med Ajax) - men har fået flere bud på over 100 millioner for ham på bare en enkelt sæson. Viser lige nogle screenshots af ham:

I starten af spillet (klik på billedet hvis ikke i kan se det):


Her ser i ham så blot 1,5 år efter med næsten fuld tid på førsteholdet (klik på billedet hvis ikke i kan se det):


Han har udviklet sig til en sand stjernespiller!
« Seneste Redigering: 02 Dec 2013, 10:54 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #47: 02 Dec 2013, 10:55 »

Jeg er ret vild med hans concentration og decisions, hvad får han i rating over en sæson? Kunne være interessant at vide hvad han ville få i eksempelvis PrL.
Logged


snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #48: 02 Dec 2013, 10:58 »

Hans rating efter næsten en halv sæson er på 7,56 hvilket må siges at være mere end godkent for en 21 årig. Kan ikke helt huske hvad han fik i første sæson.. Kan man se det nogle steder?

EDIT: Har fundet det - der havde han faktisk kun en rating på 6,94. Til denne sæson har han dog fået en noget bedre forsvarsmakker i form af Ezequiel Garay hvilket måske har noget at sige. I første sæson spillet han med Moisander, som ikke har været særlig god.
« Seneste Redigering: 02 Dec 2013, 11:00 af snaever » Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #49: 02 Dec 2013, 11:10 »

Han har også udviklet sig meget på 1 sæson med spilletid, hvilket er positivt. Jeg vil dog personligt hellere gå efter Doria, da han er 18 og kan blive homegrown, dog ikke helt de samme stats i de to førnævnte.
Logged


snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #50: 02 Dec 2013, 11:13 »

Han har også udviklet sig meget på 1 sæson med spilletid, hvilket er positivt. Jeg vil dog personligt hellere gå efter Doria, da han er 18 og kan blive homegrown, dog ikke helt de samme stats i de to førnævnte.
Well Denswil er så også homegrown ved mig, men det er så fordi jeg spiller med Ajax  Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #51: 04 Dec 2013, 16:19 »

Nogen her der ved om maupay er lige så vanvittig god som i 13?
Logged

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #52: 05 Dec 2013, 00:40 »

Nogle som har erfaringer med Diego Costa? og hvis der skulle være det hvordan bruger i ham så?
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #53: 05 Dec 2013, 01:17 »

Nogle som har erfaringer med Diego Costa? og hvis der skulle være det hvordan bruger i ham så?
Kunne forstille mig han var giftig som dyb. angriber!
Logged


Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #54: 08 Dec 2013, 22:51 »

Nu spiller jeg med Real Madrid, og har i min ungdomsafdeling nogle okay talenter..

Men kom til at tænke på om de ville udvikle sig bedre ved at spille på 2. holdet, end at spille på u19-holdet. Nogen der har erfaring med dette?
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #55: 16 Dec 2013, 21:07 »

Nogen der har erfaring med Tello fra Barcelona og Jesé fra Real Madrid?
Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #56: 17 Dec 2013, 10:51 »

Hey folkens

Hvad er jeres erfaring med Kasper Schmichel. Hvor højt niveau kan han spille på? Er Cardiff og ved ikke om han er meget bedre end det jeg i forvejen har.

Logged

Milevskie
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #57: 17 Dec 2013, 11:14 »

Jeg er ligeledes Cardiff og har hentet Schmeichel. Han spiller OK, og udvikler sig også OK, men så heller ikke mere end det. Han er an anelse bedre end hvad du har i forvejen. Jeg lukker dog stadig ret mange vilde mål ind, og jeg har lidt på fornemmeren, at det er pga. ham.

Jeg er i starten af 3. sæson med Cardiff og har solgt Corner for 245 af de lange. Skal derfor bruge en ny bomber. Overvejelserne går på Lacina Traore, Alvaro Morata el. Rodrigo. Har nogle erfaringer med disse som ene angriber?
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #58: 17 Dec 2013, 11:15 »

Hey Brando. Efter min mening bør du ikke signe Schmeichel. Han er fin i Championship, men laver mange dumme børnefejl, og har ikke niveauet til at komme op ad i Premier League Smiley
Logged

Brando
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden
« Svar #59: 17 Dec 2013, 11:27 »

Hey Brando. Efter min mening bør du ikke signe Schmeichel. Han er fin i Championship, men laver mange dumme børnefejl, og har ikke niveauet til at komme op ad i Premier League Smiley

tak for hurtigt svar Opstemt
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010