home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 774 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 160364 gange)
whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #255: 01 Feb 2014, 15:11 »

Synes da at du skulle prøve nogle lidt mindre klubber med mere udfordring Smiley De fleste bund/midterklubber kan ramme niveauet som f.eks. Tottenham, Arsenal og Schalke er på, i løbet af et par sæsoner, både sportsligt og økonomisk.

Så har du muligheden for at bygge noget op selv og 'starte fra bunden'.

Men hvis du absolut kun vil spille de nævnte pengeklubber Wink - så ville jeg tage Schalke. De har kommende stjerner, men de er alligevel et niveau under de andre du nævner, økonomisk - noget som dog ændrer sig ret meget i løbet af et par sæsoner. Hvis du får nogenlunde succes altså!

Synes dog personligt du skulle prøve ADO Den Haag, West Ham eller Stade Rennais Thumbs Up
Klubber så langt nede fanger generelt ikke min interesse Smiley har spillet lidt med Nottingham forest men det mistede jeg også lidt interessen for. Jeg er mest til midterkluber/lige under toppen klubber som kan have potentialet til store tider men ikke nødvendigvis har opnået det endnu
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #256: 02 Feb 2014, 19:47 »

Jeg skal til at prøve kræfter med Bundesligaen for første gang i flere FM sæsoner.. Men hvem skal jeg være? Jeg har kigget lidt på det hele og jeg er endt op med følgende hold:

- Mainz
- Hoffenheim
- Wolfsburg
- Stuttgart
- Gladbach

Jeg vil gerne spille en 4-5-1 med en ankermand, der styrer spillet mellem forsvaret og midtbanen.. Hvem skal jeg være? På forhånd tak Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Gungner
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #257: 03 Feb 2014, 10:49 »

Jeg ville helt klart gå med Wolfsburg. De har lidt penge, der kan blive nødvendige hvis du vil have en eller to mand ind.
Hvis du er mere til hold der ingenting eller meget lidt har ifm penge, ville Stuttgart være mit andet bud.
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #258: 03 Feb 2014, 22:10 »

Dav

Jeg søger en klub enten i den italienske, spanske eller tyske liga. Den tyske liga er at foretrække. Kravene er bare, at det skal helst ikke være Dortmund, Leverkusen, Bayern, Schalke og Stuttgart. Klubben skal dog kunne lokke Timo Werner til, da jeg gerne vil se, hvor god han kan blive. Timo Werner er altså derfor 1. prioritet, så hvis der ikke er andre klubber, der kan lokke ham til udover ovenstående, kan det måske blive en mulighed, men klubber udover dem foretrækkes.
Har selv prøvet Gladbach hvor han ikke havde lyst til at skifte.

Måske er det heller ikke muligt at erhverve ham i første sæson i sommertransfervindu et? Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #259: 04 Feb 2014, 00:56 »

Jeg er selv lige gået i gang med Wolfsburg.. Meget spændende hold - god økonomi og tror faktisk man kan skabe et ret godt hold i løbet af få sæsoner.. Wink er selv ved at hente et par spændende tyske spillere ind Wink

Jeg har selv haft kig på Timo Werner - han vil ikke til klubben pt., men jeg er sikker på at han vil enten til vinter eller den kommende sommer  Wink

Så mit bud er helt sikkert Wolfsburg Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #260: 04 Feb 2014, 16:38 »

Jeg søger en klub, som jeg håber I vil hjælpe mig med:

Liga: Spanien/England/Tyskland/Italien
Økonomi: Min. sikker
Stadion: 30000+

Ekstra:
Det skal være en klub uden fløje - Altså fx. ikke Chelsea, hvor nogle af deres bedste spillere ligger på fløjene.

Håber I kan være behjælpelige :-)
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #261: 04 Feb 2014, 17:13 »

Jeg søger en klub, som jeg håber I vil hjælpe mig med:

Liga: Spanien/England/Tyskland/Italien
Økonomi: Min. sikker
Stadion: 30000+

Ekstra:
Det skal være en klub uden fløje - Altså fx. ikke Chelsea, hvor nogle af deres bedste spillere ligger på fløjene.

Håber I kan være behjælpelige :-)
Sampdoria? Evt kig forbi tråden Smiley
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #262: 04 Feb 2014, 19:45 »

Hvis der ikke er nogen der ved hvem de skal være så kig lige forbi Sampdoria tråden Wink
Logged

CH
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #263: 05 Feb 2014, 11:27 »

Et sidste spil inden januar update. Dormund eller Atletico Madrid?- to spændende hold som ikke rigtig har købt noget specielt ind i vinterpausen, og som derfor ikke får de store ændringer i updaten (Note: Lewandowski smutter selvfølgelig)

Måske et brasiliansk hold - voldsomt mange unge talenter, men med min begrænset viden om de brasilianske klubber bliver det måske desværre hurtigt kedeligt:(

Forslag modtages gerne:)
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #264: 05 Feb 2014, 12:03 »

Et sidste spil inden januar update. Dormund eller Atletico Madrid?- to spændende hold som ikke rigtig har købt noget specielt ind i vinterpausen, og som derfor ikke får de store ændringer i updaten (Note: Lewandowski smutter selvfølgelig)

Måske et brasiliansk hold - voldsomt mange unge talenter, men med min begrænset viden om de brasilianske klubber bliver det måske desværre hurtigt kedeligt:(

Forslag modtages gerne:)

Præcis det med din manglende viden omkring de brasilianske klubber, kunne gøre dette spil blev meget interessant. Jeg havde samme oplevelse i MLS for noget tid tilbage, hvor jeg intet anede om systemet eller klubberne. Det var uhyre spændende og spille, og en dejlig oplevelse.  Med begrænset viden, får man sig overraskelser og der kommer nye spændende ting frem. Hvis jeg skulle foreslå en klub, kunne det evt være Cruzeiro. Gode talenter og dygtige spillere. Ellers er der jo Santos og Sau Paulo, som de store klubber Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #265: 07 Feb 2014, 23:09 »

Jeg tænker på at starte et spil op i Brasilien. Nogen som har nogle erfaringer med både hold og spillestil der?

Personligt tænker jeg ultraoffensivt. Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #266: 07 Feb 2014, 23:38 »

Jeg tænker på at starte et spil op i Brasilien. Nogen som har nogle erfaringer med både hold og spillestil der?

Personligt tænker jeg ultraoffensivt. Wink

Jeg har haft mange gode spil med Saõ Paulo og Santos, men det kan også være hold som Internacional eller Cruzerio.. Jeg har i tidens løbet prøvet med mange forskellige taktikker.. 3-5-2, som i Italien eller 4-2-3-1 har virket for mig.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Andso43
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #267: 09 Feb 2014, 15:24 »

Southampton eller Everton, hvem skal man vælge?
kan læse alle skriver southampton er interessante pga talentmassen. men hvem har bedst økonomi, bedste spillere og hvem vil man have det bedste hold med 2,3 og 4 sæson..
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #268: 09 Feb 2014, 15:44 »

Southampton eller Everton, hvem skal man vælge?
kan læse alle skriver southampton er interessante pga talentmassen. men hvem har bedst økonomi, bedste spillere og hvem vil man have det bedste hold med 2,3 og 4 sæson..

Southampton har en bedre trup synes jeg og en masse talenter og bedre økonomi.
Everton har en kæmpe gæld på minimum 1 milliard hvis jeg husker rigtigt.

Og tænk på lukaku er kun lejet så an smutter efter en sæson og deulefoe er også kun lejet til klubben, så hvis man ikke får en stor transferbudget til anden sæson så bliver det svært.
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #269: 09 Feb 2014, 16:08 »

Det er jo det der er sjovt ved Everton Smiley

De er en sub topklub, som faktisk ikke har fået en masse hjælp af sugardaddy'en. De spiller med om europæisk, på baggrund af udvikling af egne spillere og klasse managers de sidste mange år.

Ville uden betænkningstid vælge Everton frem for Southhampton, selvom jeg er glødende Liverpoolfan..

Nu er det jo ikke mig der spørger, men for mig at se er Southhampton alt for let.
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010