home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1045 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 160472 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #180: 09 Jan 2014, 22:24 »

Enig med Gungner.. Wink

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36570.0  Thumbs Up

Men Shaktar Donetsk er det hold, der starter med det største transferbudget Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

CH
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #181: 10 Jan 2014, 13:35 »

Hej alle

Efter succesoplevelse med Liverpool i dette års FM har jeg brug for et nyt save inden januar update’en udkommer. Efter næsten 15 år med daglig manager, har jeg efterhånden prøvet en del hold.

Jeg har forskellige hold op til overvejelse og kunne godt bruge et par af jeres meninger:) Jeg er på udkig efter et udfordrende og fangende save.

Dynamo Kiev – Skabe et østeuropæisk storhold. Ekstra plus at deres 2.hold spiller i den næstbedste ukrainske række, og ens unge spillere kan få kamptræning uden at skulle udlejes.

Bilbao – Altid et længerevarende og spændende projekt at skabe et baskisk storhold. Dog er deres hold svagt i år i forhold til de foregående par år, ligesom mulighederne for at tjene mange penge gennem køb og salg af unge udenlandske regens er umulig.

HSV – et af mine faste manager- og favorithold. Deres økonomi og trup er dog meget svag, hvilket bestyrelsens forventninger ikke afspejler. Derudover er det en stor ulempe at reserveholdspillern e ikke får kamptræning på HSV II.

Dortmund – altid et fedt hold, og mulighed for at hente mange store tyske talenter fra de fleste hold på nær Schalke (Werner, Brandt, Volland osv.) dog bliver det relativt hurtigt for nemt. Som ved Dynamo Kiev er det et kæmpe plus at Dortmund II spiller 3. Bundesliga og reserve og ungdomsspillere kan få kamptræning uden at skulle udlejes,

Et fransk hold fra den nedre del af League 1 eller fra den næst bedste række, som har et godt ungdomsarbejde og som efter nogle år kan begå sig i toppen mod de etableret hold (f.eks. Sochaux, Nice, Caen eller Lens)

Jeg har aldrig været fan af portugisisk fodbold, men har dog haft et par saves med Porto gennem årerne (Jardel var noget af en kapacitet dengang). Dog har de fleste hold et 2.hold i den næstbedste liga, ligesom udlændige reglerne er tiltalende og der er mulighed for hive en masse sydamerikanske (især brasilianske) talenter til, hvorfor det måske kunne være interessant. Dog er Porto, Benfica og måske Sporting for lette.       

Har gennem tiden gange kastet mig ud i ambitiøse saves med f.eks. San Marino, Wrexham, Crew, Queens Park for blot at køre død i dem efter 1-3 sæsoner.   
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #182: 10 Jan 2014, 13:58 »

Har selv været tæt på at gå i gang med Lens mange gange efterhånden. Nu er jeg dog igang med LLM, men tror at den står på Lens næste gang, de har jo en rimelig historie og en lidt af en traditionsklub! Kunne være fedt at føre dem 'tilbage' til toppen af fransk fodbold (som nu også er blevet udfordrende med PSG og Monaco) og sidenhen gøre dem til en europæisk storklub opbygget med spillere fra deres opland. Smiley

Ellers kunne Sochaux også være fede tror jeg. Bilklubben er altid god for et par talenter, og den vinkel kunne være interessant med dem også.
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #183: 10 Jan 2014, 14:16 »

Har selv været tæt på at gå i gang med Lens mange gange efterhånden. Nu er jeg dog igang med LLM, men tror at den står på Lens næste gang, de har jo en rimelig historie og en lidt af en traditionsklub! Kunne være fedt at føre dem 'tilbage' til toppen af fransk fodbold (som nu også er blevet udfordrende med PSG og Monaco) og sidenhen gøre dem til en europæisk storklub opbygget med spillere fra deres opland. Smiley

Ellers kunne Sochaux også være fede tror jeg. Bilklubben er altid god for et par talenter, og den vinkel kunne være interessant med dem også.
Hvad blev der af nottingham?
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #184: 10 Jan 2014, 14:26 »

Hvad blev der af nottingham?

Sat på standby  Wink
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #185: 10 Jan 2014, 19:46 »

Hej Freaks

Jeg være på min skole i hele denne weekend og røv keder mig lige nu. Så tænkte jeg på at starte et spil op Smiley

Krav:
De må gerne have 50 mil så jeg har lidt at lege med.
Det må ikke være i italien, Rusland
Ellers er jeg meget åben for Bud

SÅ hjælp mig lige med at finde et hold Opstemt
Logged

FabioCannavaro
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #186: 11 Jan 2014, 11:50 »

Hey freaks Wink

Skal have gang i et nyt spil.. Har kigget lidt frem og tilbage, og er faldet over FC Porto som ser rigtige spændende ud! Nogle herfra som har erfaringer med dem i FM14? Kan se at der var en del som spillede med dem i FM13..

Go' weekend derude!
Mvh Fabio
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #187: 11 Jan 2014, 11:52 »

Min bror og jeg har aftalt at vi vil lave et netværksspil, hvor vi begge spiller i samme spil! Vi vil lave med to hold i de lavere engelske rækker, så vil høre om der er nogen der har nogle forslag? :-)
Det skal self være i samme række.
Tak på forhånd!
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #188: 11 Jan 2014, 18:22 »

Hej derude jeg har brug for at finde en ny klub at styre. Kravene er at der ikk skal være de høje forventninger, men de skal samtidig have et stort stadion som f.eks. Hvidovre har. Men til gengæld skal det også være muligt at rykke op i første sæson.
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #189: 11 Jan 2014, 18:29 »

NB Bornholm
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #190: 11 Jan 2014, 18:40 »

Okey. Måske i en højere div. behøver self. ikke at være et dansk hold...
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #191: 12 Jan 2014, 13:57 »

Hey Guys! Smiley

Jeg kunne godt tænke mig at starte med et Superliga hold! Med hvad for et er op til jer! Wink

Begrund meget gerne hvorfor jeg skal vælge det hold! Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #192: 12 Jan 2014, 14:01 »

Hey Guys! Smiley

Jeg kunne godt tænke mig at starte med et Superliga hold! Med hvad for et er op til jer! Wink

Begrund meget gerne hvorfor jeg skal vælge det hold! Smiley
FC MIdtjylland det er et pisse fedt hold og de har en rigtig god trup og nogle lovende talenter Smiley
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #193: 12 Jan 2014, 14:18 »

FC MIdtjylland det er et pisse fedt hold og de har en rigtig god trup og nogle lovende talenter Smiley

Ved du hvordan deres økonomi ser nogenlunde ud efter et par sæsoner? Smiley
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #194: 12 Jan 2014, 22:58 »

Ved du hvordan deres økonomi ser nogenlunde ud efter et par sæsoner? Smiley
Nej men tror den er okay Smiley
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010