home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hvem skal jeg være? FM14
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 44 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være? FM14  (Læst 160598 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #60: 04 Dec 2013, 16:12 »

Jeg leder efter et hold, der kan give mig en god udfordring. Det skal være et hold, som fokuserer på ungdommen. Holdet skal ikke kunne vinde titlen i første sæson. Og det skal være i en af de fem store ligaer. Mine bedste spil i FM13 var med Schalke og Leverkusen, så lidt i den støbeske.
Real Sociedad har et spændende, ungt hold med nogle rigtig gode træningsfaciliteter . Hvis du får hyret den rigtige stab, er der bestemt mulighed for at få opbygget en stor talentfabrik, der kan producere den næste generation af spanske boldekvilibrister.

I det sydlige England finder man som bekendt Southampton, som igennem mange år har produceret et hav af dygtige fodboldspillere. Holdet er blevet væsentligt forstærket, men jeg tvivler stærkt på, at man kan gå hen og vinde Premier League i første sæson, omend det selvfølgelig kan lade sig gøre. Derfor vil jeg mene, at denne klub også opfylder dine krav.

Den tyske hovedstadsklub, Hertha Berlin, er nyoprykkere i første sæson, og selvom klubben har format og har en stor fanskar bag sig, så er det rigtig mange år siden, de for alvor har været betegnet som et storhold i Tyskland. Det er et forholdsvis ungt og talentfuld hold, og klubben har ligeledes nogle ganske fine forhold til at avle talenter. Jeg har dog kun spillet med dem i et par sæsoner i en ældre version som en slags mellemstation til en større klub, så jeg ved ikke, hvor mange talenter der er garanti for. Forholdene er dog som sagt rigtig gode, så man burde kunne få noget ud af det. Jeg ved også, at der gemmer sig nogle talentfulde spillere fra start.

Jeg synes personligt, at Serie A altid er spændende. Her kunne Atalanta være en mulighed. Truppen har fin kvalitet uden at være prangende. Det er en blanding af talentfulde kuld og lidt mere garvede spillere. Faciliteterne er eminente, og så er der en god sjat unge talenter i støbeskeen.

« Seneste Redigering: 04 Dec 2013, 16:16 af Daniel Nordentoft » Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #61: 04 Dec 2013, 16:30 »

Jeg leder efter et hold, der kan give mig en god udfordring. Det skal være et hold, som fokuserer på ungdommen. Holdet skal ikke kunne vinde titlen i første sæson. Og det skal være i en af de fem store ligaer. Mine bedste spil i FM13 var med Schalke og Leverkusen, så lidt i den støbeske.

Du kunne kigge væk fra de 5 store ligaer og så kigge på Anderlecht! De har et godt hold til at starte med, masser af talenter og du kan købe gode spillere efter første sæson.

Jeg har en super godt spil hvor jeg lige er startet 3 sæson, har f.eks lige solgt Balanta for 220 mio og så har fået lånt Januzaj fra Man Utd.
Logged

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #62: 05 Dec 2013, 16:43 »

Hej jeg har fundet nogle hold men ved ikke helt hvilket jeg ville være kan i hjælpe mig?
Köln, Mallorca, Portsmouth, Leeds, Real Sociedad, Luton eller Southampton.
begrund gerne!
på forhånd tak;-)
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #63: 05 Dec 2013, 16:45 »

Jeg har haft et af de fedeste saves nogensinde med Luton, så dem kan jeg kun anbefale! De hører slet ikke til i Skrill Premier. Før dem tilbage til PL igen! En lækker udfordring, der tager tid Smiley Ellers Portsmouth, som er et af mine ynglingshold! De er ikke længere så ramt af økonomi problemer, og de har nogle fremragende unge spillere! Tjek evt. Portsmouth tråden her på siden, som der er rigtig meget gang i!
Logged

Arsenal <3

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #64: 05 Dec 2013, 16:49 »

Hej jeg har fundet nogle hold men ved ikke helt hvilket jeg ville være kan i hjælpe mig?
Köln, Mallorca, Portsmouth, Leeds, Real Sociedad, Luton eller Southampton.
begrund gerne!
på forhånd tak;-)
 
Portsmouth, kunne være en god udfordring især på baggrund af hvor dårlig deres økonomi er.
Real Sociedad, har en yderst spændende og ung truppe, med masser af kvalitet til fremtiden.
Southampton, meget det samme som med Sociedad, men de har god økonomi og massere af talenter.
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #65: 05 Dec 2013, 17:11 »

Tag nu Stade Rennains!!!! De er virkelig nice.
Logged


vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #66: 06 Dec 2013, 09:59 »

Hej jeg virker måske lidt utålmodig men kan ikke bestemme mig for nogle af holdene, så tænkte om i kunne komme med nogle bud har følgene krav:
Må ikke spille i højeste række.
Økonomien skal ikke være alt for rige.
De skal spille i England, Tyskland, Danmark, Spanien.
Håber i kan hjælpe mig;-)
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #67: 06 Dec 2013, 11:20 »

Hej jeg virker måske lidt utålmodig men kan ikke bestemme mig for nogle af holdene, så tænkte om i kunne komme med nogle bud har følgene krav:
Må ikke spille i højeste række.
Økonomien skal ikke være alt for rige.
De skal spille i England, Tyskland, Danmark, Spanien.
Håber i kan hjælpe mig;-)
Jeg gør det tit selv når jeg skal have et nyt hold. Det jeg gør er at, jeg simulere første sæson, derefter vælger jeg et hold som er rykket ned. Så bygger jeg holdet op igen, jeg synes det er meget sjovt. Har haft en del fede saves på den måde, plus så køber jeg heller aldrig de samme spiller  Thumbs Up
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #68: 06 Dec 2013, 11:55 »

Hej jeg virker måske lidt utålmodig men kan ikke bestemme mig for nogle af holdene, så tænkte om i kunne komme med nogle bud har følgene krav:
Må ikke spille i højeste række.
Økonomien skal ikke være alt for rige.
De skal spille i England, Tyskland, Danmark, Spanien.
Håber i kan hjælpe mig;-)

Start med Leicester! Spiller i næstbedste række i England, og har en del gode spillere Smiley slå eventuelt vejen forbi klubtråden!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

lortengert
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #69: 06 Dec 2013, 12:01 »

Jeg gør det tit selv når jeg skal have et nyt hold. Det jeg gør er at, jeg simulere første sæson, derefter vælger jeg et hold som er rykket ned. Så bygger jeg holdet op igen, jeg synes det er meget sjovt. Har haft en del fede saves på den måde, plus så køber jeg heller aldrig de samme spiller  Thumbs Up

lyder faktisk ret sjovt! måske jeg skulle prøve det engang!
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #70: 06 Dec 2013, 12:37 »

lyder faktisk ret sjovt! måske jeg skulle prøve det engang!
Det er nu også ret sjovt Smiley
Logged

Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #71: 06 Dec 2013, 23:52 »

Når jeg engang bliver træt af at spille med Brøndby, vil jeg søge mod det engelske -
hvor valget står mellem Cardiff og Crystal Palace hvem bør jeg vælge? hvad taler for og imod? Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #72: 07 Dec 2013, 00:25 »

hvorfor ikke stade rennains!
Logged


Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #73: 07 Dec 2013, 00:32 »

stade rennains siger mig pt. ikke noget og det er de to hold som jeg overvejer lige nu Smiley
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal jeg være? FM14
« Svar #74: 07 Dec 2013, 14:14 »

Tror jeg prøver din metode @michaelpaw - er der nogen der kan anbefale en fed klub i 2. bundesliga? Gerne med fokus på ungdommen, og meget gerne en ellers 'dårlig' klub Grin
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 44 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010