home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 95911 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller

Sv: Liverpool FC
« Svar #195: 03 Dec 2013, 09:20 »

Jeg er nu også kastet mig ud i et spil med Liverpool, sidst jeg spillede med dem, var i 2011, hvor jeg stoppede efter 18 sæsoner. Det skal nu gentages.
Jeg har haft store problemer med at finde et spil som virkelig kan fange mig i fm14, så nu håber jeg da at Liverpool kan.
Jeg vil starte ud med en kontrollerende 4-2-3-1.
Jeg vil gerne af med Jose Enrique, og Martin Kelly (når han er skadesfri) så jeg har brugt 2x75mio på Ben Davies og Nathaniel Clyne, 2 unge fantastisk engelske backs.
Har i ellers nogen forslag til forstærkninger? evt. en til midtbanen?

JKJ
Gæst

« Svar #196: 03 Dec 2013, 09:31 »

Kan varmt anbefale Will Hughes fra Derby. En spiller til fremtiden, men som allerede kan bruges fra start Wink

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #197: 03 Dec 2013, 11:18 »

Der er heller ikke rigtig nogle spil som fanger mig lige pt jakob95kp. Så jeg overvejer også liverpool for at prøve noget nyt! Smiley

jakob95kp
Førsteholdsspiller

« Svar #198: 03 Dec 2013, 11:23 »

Jeg kan så til gengæld slet ikke få det til at fungere, ender med at lysten hurtig forsvinder, når man bla. taber .... 7-1 til chelsea.

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #199: 03 Dec 2013, 12:23 »

Jeg kan så til gengæld slet ikke få det til at fungere, ender med at lysten hurtig forsvinder, når man bla. taber .... 7-1 til chelsea.
Selvom Liverpool er min hjerteklub er det virkelig også sjældent at jeg spiller med dem - specielt fordi jeg aldrig rigtig har fået det til at køre. Jeg synes virkelig, at Liverpool er en svær klub at spille med så det ender altid med jeg giver op fordi jeg mister motivationen..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Balkor
Lilleputspiller
*

« Svar #200: 06 Dec 2013, 22:30 »

Til dem der har problemer med Liverpool kan jeg varmt anbefale en (smal) 4-4-2 diamant-formation. De eneste deciderede kantspillere til rådighed er Sterling og Moses - sidstnævnte på leje. Derimod finder man i truppen en god DM (Lucas), nogle gode CM's (Gerrard, Henderson, Allen) og en super kreatør (Coutinho) til den offensive midtbane. Derudover har man to fantastiske angribere i form af Suarez og Sturridge - Med de to på toppen er den næste kasse altid lige om hjørnet.

Normalt fortrækker jeg en form for 4-3-3/4-2-3-1, men da det virkede kriminelt ikke at spille med både Suarez og Sturridge som centrale angribere måtte jeg hurtigt give 4-4-2'en en chance. Min største bekymring var hvorvidt midtbanen kunne være med - især mod nogle af de bedre hold. Jeg frygtede lidt at jeg - ved at forsøge at få mine bedste spillere på banen på deres foretrukne position - fik en formation som ikke havde den fornødne kontrol og bredde.

Når det så er sagt må jeg sige at det er gået bedre end jeg havde forventet - I første sæson blev jeg hurtigt slået ud af både FA og Capital One Cup'en - men tilgengæld blev det til et mesterskab - ét point foran Manchester United, efter at have slået dem 3 - 0 på Anfield i 35. spillerunde. Det blev nu kun til 78 point, men de andre tophold smed point konstant - United blev 2'er med 77, mens Chelsea satte sig på 3.-pladsen med sølle 65 point.
Alt i alt vandt jeg 25 kampe, spillede 3 uafgjort og tabte 10 med en målscore på 79-42.

Når jeg er tilfreds med min 4-4-2 - på trods af det "billige" mesterskab - skal det ses i lyset af, at jeg var lidt uheldig med at jeg fik en bunke skader halvvejs igennem sæsonen. Coutinho var kun involveret i 24 kampe - Mignolet i 29.
Da Gerrard ligeledes var ude med en mindre skade i samme periode førte det til at jeg hentede Benayoun og Antonio Adan på frie transfers for at styrke bredden. Adan var godkendt uden at være prangende - Benayoun gjorde det desuden rigtigt godt i de 12 kampe han var involveret i - hvoraf de 3 var fra start.

De største problemer jeg identificerede forud for sæsonen 2014/15 var:
Offensive frispark
Offensive hjørnespark
Defensive hjørnespark
Truppens bredde med Champions League på menuen

Efter 9 liga-kampe, 3 europæiske samt 1 Capital One Cup-kamp ser det ud til at i hvert fald to af mine problemer er fixet. Jeg er tilfreds med truppens størrelse og jeg ét mål lukket ind på hjørne kan også accepteres. To mål scoret på hjørne er nogenlunde - men jeg vil dog mene at der stadig er plads til forbedringer her. De offensive frispark har endnu ikke kastet mål af sig i ligaen - dette skal der helt klart arbejdes med.

I skrivende stund føres ligaen med fire point ned til Chelsea og Arsenal efter 8 sejre og 1 uafgjort med en målscore på 21-5. Nævneværdige resultater er 0-0 mod Manchester United, 2-1 over Tottenham samt en 5-0 sejr over Everton i åbningskampen på Anfield. Jeg er videre i Capital One efter en 3-0 sejr over Middlesbrough og i Champions League går det fantastisk. Der er spillet tre runder, hvilket har kastet hjemmesejre på 3-0 og 4-0 af sig mod henholdsvis AC Milan og PSG samt en 4-1 udesejr over Feyenoord. AC Milan har 6 point mens de to andre har 1 - dermed ligner det i den grad videre avancement.

Jeg kunne blive ved i en evighed - men alt i alt er Liverpool en fantastisk klub at give sig i kast med. Økonomien er god og det samme kan siges om truppen. Taktisk er det en fleksibel trup, der er mulighed for lidt af hvert selvom der dog er en klar mangel på deciderede kantspillere, skulle man ønske at gøre brug af disse.

Balkor
Lilleputspiller
*

« Svar #201: 06 Dec 2013, 23:05 »

Nå ja - og til dem der vil vide lidt mere om præcis hvordan jeg spiller min 4-4-2:

Holdindstillingerne lyder på;
Kontrol
Fluid
Aflever i dybden
Spil op fra forsvar
Arbejd bolden ind i feltet
Hårde indlæg
Chikaner modstander
Skub højere op
Højere tempo

Dermed ikke sagt at dette er tilgangen til enhver kamp i samtlige 90 minutter. Nogle gange bliver der skubbet endnu højere op. Spillet endnu hurtigere. Spillet mere direkte. Andre gange lige modsat. Det handler jo selvfølgeligt om at analysere modstanderes styrker/svagheder mod ens egne. Har man tænkt sig at stå højt er det dog uhyre vigtigt at få lukket ned for modstanderens kreative midtbanefolk hvis de har hurtige angribere. Derudover har jeg også haft stor success med at give dem mindre taktisk frihed i de store kampe (Fx ovennævnte PSG og AC Milan)

Der er ikke de store individuelle instrukser - udover at alle i forsvaret har "spil kortere" - men rollerne er noget i stil med:
Målmand: Målmand (Forsvar) - Mignolet. Klart førstevalg - gør det fantastisk.

Backs: Fullback (Support/Angreb) - José Enrique sidder tungt på den venstre, mens Martin Kelly har gjort det så fremragende på den højre at han nu er førstevalg - Glen Johnson får dog stadig rigeligt med spilletid.

Midterforsvar: CB (Cover/Stopper / Forsvar/Forsvar) - Sktrel og Agger er det klare førstevalg. Skrtel som stopper, Agger som cover. Mod to angribere kan Forsvar/Forsvar tages i brug.

DM:
Defensiv Midt/Boldvindende - Lucas er det åbenlyse førstevalg, Joe Allen er nok den bedste back-up.

CM: Box-to-box & Advanced Playmaker (Support/Support) - Henderson som Box-to-box, Gerrard som Playmaker. Joe Allen er igen et godt alternativ.

AM: Advanced Playmaker (Support/Attack) - Coutinho giver jo sig selv - men Luis Alberto er også ganske god.

Angribere: Advanced + ?? - Sturridge spiller altid som Fremskudt, Luis Suarez kan spille lidt af hvert - alt efter modstander. Typisk som Komplet (Support/Angreb) men til tider også som Trequartista eller som dyb. Aspas er en god back-up da han ligeledes kan spille de fleste roller i angrebet eller som den offensive midt.

Nogle roller afhængiger lidt af modstanderen: Fx vil Suarez typisk starte som Komplet (Support) mod hold som PSG, Chelsea osv. Backs vil også typisk være Support i kampe hvor jeg vil have en lidt mere balanceret tilgang - mens de i andre vil spille mere offensivt. Rollerne er som regel altid de samme (bortset fra min DM) - men om de spiller Defensiv/Support/Angreb er forskelligt fra kamp til kamp, det afhænger af hvordan modstanderens svagheder bedst udnyttes.

Hvad angår min DM spiller denne som regel Defensiv Midt hvis modstanderen har en AMC - men ellers er han ofte boldvindende istedet - igen afhænger det meget af modstanderen og hvilken rolle jeg har behov for at han spiller i kampen.

Når alt dette er sagt er det dog vigtigt at være omstillingsparat. Én taktik vinder ikke samtlige kampe. Fx vandt jeg 4-1 ude over WBA, efter at være kommet bagud tidligt i kampen. Jeg formåede slet ikke at kontrollere kampen, men ved at gå over til at spille på kontra fik jeg vendt kampen. En Sturridge der løber bag om Craig Dawson og Jonas Olsson? Jo tak.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2013, 23:16 af Balkor » Logged

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #202: 07 Dec 2013, 20:57 »

Har valgt at starte på en ny i LFC.
jeg har ændret lidt i den formation jeg normalt spiller med i LFC og spiller en noget mere defensiv udgave af 4-2-3-1

af indkøb har jeg skruet lidt ned i forhold til hvad jeg plejer men handles skulle der
idet min formation består af 2 defensive midtbane spillere, så derfor skulle der udskiftes lidt.

Matuidi har i tiden hos mig, været min skrællemand han er den spiller i PRL med flest gule kort, men er alligevel en af mine bedre spillere, siden hans ankomst er hans værdi fordoblet og må siges at være et klasse køb.
Jonathan dos Santos er derudover også en rigtig god handel, han fungere mest af alt som backup for Lucas og Matuidi men for 16 mio kr har han virkelig over præsteret og jeg er også godt tilfreds med hans præstationer.

Glemte helt af fortælle hvordan jeg præstere, lige pt. hedder det en 5. plads, med 1 point op til City der ligger på en 3. plads. derudover er jeg i Capital One Cup finalen med mit "reserve" hold. da jeg hovedsageligt har spillet med alle dem der normalt ikke får spilletid.
min Topscore efter 24 kampe er Suarez med 12 mål som også ligger nr. 3 på topscore listen.
Den helt store overraskelse på holdet må siges at være Iago Aspas der i 15 kampe har scoret 5 mål og lavet 6 oplæg fra den offensive midtbane.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2013, 21:09 af pati924 » Logged

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #203: 08 Dec 2013, 00:03 »

Første sæson færdig spillet.
Det blev "desværre" til en 4. plads, da jeg ikke formåede at vinde over West Ham på den sidste dag og så blev det til en Capital One Cup triumf hvor jeg med "reserveholdet" vandt 2 - 0 over Wigan.
Af salg er der allerede røget et par stykker.
Daniel Agger bød Monaco på, og kunne ikke sige nej tak til 190 mio.
PSG havde sat sig for at få Glen Johnson købt fri, og det fik de da også, men de måtte slippe med hele 185 mio.
Derudover ville jeg gerne af med Alberto da han ikke rigtig har fået spilletid og bare hævede sin løn, og da Norwich stod klar med 26 mio for ham, kunne jeg ikke sige nej.
Indkøb har jeg hentet Eduardo Vargas gratis fra Napoli, derudover har jeg hentet Mohamed Diame for 31 mio. så lige nu har jeg 410 mio at hente spillere for, men forventer ikke de store forstærkninger, da jeg rent faktisk har spillet rigtig godt.
Suarez blev topscore med 23 mål, og Sturridge blev den spiller med flest assists i ligaen og på en 3. plads kom Countinho.

Derudover er Real Madrid lige kommet med et bud på 400 mio for Lucas. og da han har siddet ude en del pga. karrentæner, så var det en fantastisk mulighed for at komme af med ham, han har "kun" spillet til et gennemsnit på 6.98 og er desværre, i min bog ikke bestået, på et hold der får en 4. plads i ligaen.

Og sidst men ikke mindst, valgte AC Milan at udløse Iago Aspas' frikøbsklausul på 100. mio, så desværre en spiller jeg bliver nødtil at sige farvel til
« Seneste Redigering: 08 Dec 2013, 00:36 af pati924 » Logged

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #204: 09 Dec 2013, 17:47 »

2. sæson er færdig spillet, og tingene er gået ret godt.
ligaen bød på en heldig 2. plads. og min angriberen jeg hentede til 2. sæson blev topscore i PRL. med 27 mål i ligaen hvor han spillede 34 kampe, og hele 44 mål i 47 kampe af betydning for klubben.
Suarez forblev en stor skuffelse i 2. sæson og har overvejet at sælge ham grundet hans fremskredne alder, og de udeblevende præstationer.
men tiden må vise om det rigtige tilbud kommer, af udskiftninger til 3. sæson er der ikke de store i sigte,

Salg:
Eduardo Vargas 62,5 mio (Galatesaray) Han blev hentet på fri transfer og håbede på han kunne gøre en forskel, han afgjorde sæsonens første kamp, men ellers præsterede han overhovedet ikke
Bojan 115 mio (PSV) blev hentet i barcalone for 60 mio og har skuffet fælt. 1 mål  i 17 kampe, og skulle skippes, derudover har der været bud efter Montoya og Kelly, men ingen af dem skal sælges da min trup fungere rigtig godt.

Køb: Af køb har jeg hentet 3 spillere på fri transfer
Francesco Bardi: hentet på fri i Inter, har stået fast for RC lens og stået til en karakter på 7.01 i 32 kampe, han blev nummer 2 i ligue 2. over målmænd med flest rent bur, så en fornuftig investering som reserve.

Angel Correa: hentet på fri i Barcelona, har spillet 37 kampe for Barcelona 'B' hvor han som offensiv midtbane har scoret 9 mål, lavet 8 oplæg og spillet med et gennemsnit på 8.89, en ung spiller som jeg håber at kunne udvikle på, da jeg har haft problemer med at min offensive midtbane ikke score mål eller laver oplæg, så han bliver en spændende spiller at følge.

Sergie Roberto: hentet på fri i Barcelona, han har spillet 3 kampe for Barcelona og i de 3 kampe har han spillet med en karakter på 7.25
han har lavet et enkelt oplæg i sæsonen for Barcelona, og håber lidt på jeg kan udvikle lidt på ham, og evt. få solgt ham med overskud.

Det har egentlig været planen at satse på egne talenter i første omgang. men det er desværre kun blevet til 2 angriber, 2 målmand, og 2 DM der er værd at satse på, så dem bliver der passet godt på så de ikke bliver overbelastet for tidligt, alle har dog fået debut i den sidste kamp i EL grp spillet som var ubetydelig for mig, derudover i FA CUP har de fået nogle minutter,

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #205: 09 Dec 2013, 21:03 »

Overvejer godt nok at prøve liverpool efter at have læst 14 sider Peace har aldrig spillet med dem før

pati924
Førsteholdsspiller

« Svar #206: 09 Dec 2013, 21:07 »

Overvejer godt nok at prøve liverpool efter at have læst 14 sider Peace har aldrig spillet med dem før

haha, læst 14 sider for at blive interesseret  Smiley
Well, der er god udfordring i dem, og du har nogle rigtig gode spillere at gøre med Smiley

Og så kan jeg få lidt selskab Wink

JKJ
Gæst

« Svar #207: 10 Dec 2013, 21:37 »

Så blev jeg endelig færdig med min 2. sæson

Det blev næsten en stor succes historie fra start til slut.
Jeg startede som lyn  og torden og fik en fantastisk start i PL hvor jeg gik fra sejr til sejr.
Samtidig fik jeg jo comeback i CL hvor jeg havde fornøjelsen af at skulle møde Barcelona, Dortmund og Feyenoord. Det  blev en noget blandet oplevelse hvor jeg desværre kun blev nr 3.
De 2 to kampe mod Feyenoord gav 4 point, 3 mod Dortmund- her var jeg dog bagud i samlet målscore. Hjemme mod Barca fik jeg 1 point og reelt skulle jeg inden den sidste kamp i gruppen kun bruge 1 enkelt point. Og det gik fantastik lige indtil det 93. min, 1-1 hvor Barca selvfølgelig scorer og jeg må nøjes med en 3. plads i gruppen.

Videre i PL gik det stadig forrygende, dog havde jeg lidt svært ved at lukke kampene, men vupti som kom der lige en patch og så haglede jeg pludselig mål ind Wink

Chelsea og de 2 Manchester hang dog godt med og ved juletid var alt næsten lige men så gik de 2 sidstnævnte klubber i stå mens Chelsea og os fortsatte med at få masser af point.

Ligacuppen blev en hurtig fornøjelse selvom jeg satsede lidt på den, men med nogle dumme skader ble jeg nød til at omprioritere og blev slået ud i 5. runde.

I FA-cuppen gik alt efter planen de første runder, havde i den grad lodtrækningsheld, mødte kun lavere rangerede hold frem til kvartfinalen og alle skulle spilles på Anfield.

Ind i det nye år blev det lidt mere intenst da jeg kom ind i februar og hvor jeg skulle beslutte mig for om jeg ville satse på EL også. I første knock-out kamp skulle jeg møde PSG og da jeg havde smadret dem med 4-1 ude i den første kamp satsede jeg alt derefter i EL.

Da der manglede 8-9 kampe i PL fik jeg min eneste formkrise i sæsonen, selvom jeg roterede en del og prøvede at holde folk friske  gik kampene pludselig ikke min vej mere i de tætte kampe og jeg begyndte at tabe det forspring jeg havde opbygget til Chelsea. I den 3. sidste kamp var det derfor mere end vigtigt at jeg slog netop dem hjemme på Anfield for at blive mestre. Og med 2 scoringer mod 0 skulle jeg kun bruge 1 point for at blive mester og det klarede Chelsea selv fint for mig ved at tabe de 2 sidste kampe også.
Så det endte med at blive et rimeligt sikkert mesterskab, ihf på papiret  Smiley

I FA-cuppen skulle jeg i semifinalen møde de blå naboer fra Everton, og det blev særdeles nervepirende at se på, men efter forlænget spilletid kunne jeg booke tid til finalen med en 3-2 sejr.
Her skulle jeg møde Newcastle som vel i, for mit hold ihf, blev den mest kedelige kamp i hele sæsonen. Efter 120 min stod det stadig 0-0 og vi havde tilsammen haft 10 skud på mål, heraf 1 inden for rammen - altså tilsammen efter 120 min!!
Vi skulle dog gennem 18 straffespark inden jeg kunne trække mig tilbage med en sejr på 5-4!!

I sæsonens sidste kamp skulle jeg møde Dynamo Kiev i EL finalen. Efter at have smadret Sparta Moskva med 9-5 samlet i semifinalen var jeg klar til finalen.
Og her var der helt andre boller på suppen end den mod Newcastle. Efter 30 min førte jeg 4-1. Det endte også sådan og sæsonen må siges at være mere end godkendt.

Det skal lige tilføjes at Dortmund slog Barca i CL finalen, så det siger lidt om min hårde gruppe i CL.

Min offensiv har været forrygende:
Suarez 37 mål - 9 ass
Sturridge 31 - 8
Sterling  15-16
Coutinho 5-19
Sinclair 12-6

Så den bliver der ikke pillet ved.
Jeg forventer et ganske stille transfervindue til den kommende sæson.
Aspas, Alberto, Sosu og Enrique er sat til salg. De er kun marginal spillere og er ganske dyre at have på bænken.
Så skal jeg også snart have besluttet mig for hvad jeg gør på målmansposten. Reina og Mignolet er lige i overkanten af klasse keepere så der skal tages en beslutning - tror jeg Wink

Jeg satser videre på de unge spillere. Ibe, Rossiter, Chirivella og Ojo er hevet op på 1. holdet og vil få deres chancer i løbet af sæsonen.
Gerrard er dog ved at være færdig så måske jeg vil hente en klasse midtbane spiller ind. Dog har Hughes taget mere end godt efter så det skal lige overvejes grundigt.

Sæsonens helt store må er dog at få udbygget Anfield, men det kan vist også blive svært nok Wink

TobTob
Lilleputspiller
*

« Svar #208: 10 Dec 2013, 21:39 »

Så blev jeg endelig færdig med min 2. sæson

Det blev næsten en stor succes historie fra start til slut.
Jeg startede som lyn  og torden og fik en fantastisk start i PL hvor jeg gik fra sejr til sejr.
Samtidig fik jeg jo comeback i CL hvor jeg havde fornøjelsen af at skulle møde Barcelona, Dortmund og Feyenoord. Det  blev en noget blandet oplevelse hvor jeg desværre kun blev nr 3.
De 2 to kampe mod Feyenoord gav 4 point, 3 mod Dortmund- her var jeg dog bagud i samlet målscore. Hjemme mod Barca fik jeg 1 point og reelt skulle jeg inden den sidste kamp i gruppen kun bruge 1 enkelt point. Og det gik fantastik lige indtil det 93. min, 1-1 hvor Barca selvfølgelig scorer og jeg må nøjes med en 3. plads i gruppen.

Videre i PL gik det stadig forrygende, dog havde jeg lidt svært ved at lukke kampene, men vupti som kom der lige en patch og så haglede jeg pludselig mål ind Wink

Chelsea og de 2 Manchester hang dog godt med og ved juletid var alt næsten lige men så gik de 2 sidstnævnte klubber i stå mens Chelsea og os fortsatte med at få masser af point.

Ligacuppen blev en hurtig fornøjelse selvom jeg satsede lidt på den, men med nogle dumme skader ble jeg nød til at omprioritere og blev slået ud i 5. runde.

I FA-cuppen gik alt efter planen de første runder, havde i den grad lodtrækningsheld, mødte kun lavere rangerede hold frem til kvartfinalen og alle skulle spilles på Anfield.

Ind i det nye år blev det lidt mere intenst da jeg kom ind i februar og hvor jeg skulle beslutte mig for om jeg ville satse på EL også. I første knock-out kamp skulle jeg møde PSG og da jeg havde smadret dem med 4-1 ude i den første kamp satsede jeg alt derefter i EL.

Da der manglede 8-9 kampe i PL fik jeg min eneste formkrise i sæsonen, selvom jeg roterede en del og prøvede at holde folk friske  gik kampene pludselig ikke min vej mere i de tætte kampe og jeg begyndte at tabe det forspring jeg havde opbygget til Chelsea. I den 3. sidste kamp var det derfor mere end vigtigt at jeg slog netop dem hjemme på Anfield for at blive mestre. Og med 2 scoringer mod 0 skulle jeg kun bruge 1 point for at blive mester og det klarede Chelsea selv fint for mig ved at tabe de 2 sidste kampe også.
Så det endte med at blive et rimeligt sikkert mesterskab, ihf på papiret  Smiley

I FA-cuppen skulle jeg i semifinalen møde de blå naboer fra Everton, og det blev særdeles nervepirende at se på, men efter forlænget spilletid kunne jeg booke tid til finalen med en 3-2 sejr.
Her skulle jeg møde Newcastle som vel i, for mit hold ihf, blev den mest kedelige kamp i hele sæsonen. Efter 120 min stod det stadig 0-0 og vi havde tilsammen haft 10 skud på mål, heraf 1 inden for rammen - altså tilsammen efter 120 min!!
Vi skulle dog gennem 18 straffespark inden jeg kunne trække mig tilbage med en sejr på 5-4!!

I sæsonens sidste kamp skulle jeg møde Dynamo Kiev i EL finalen. Efter at have smadret Sparta Moskva med 9-5 samlet i semifinalen var jeg klar til finalen.
Og her var der helt andre boller på suppen end den mod Newcastle. Efter 30 min førte jeg 4-1. Det endte også sådan og sæsonen må siges at være mere end godkendt.

Det skal lige tilføjes at Dortmund slog Barca i CL finalen, så det siger lidt om min hårde gruppe i CL.

Min offensiv har været forrygende:
Suarez 37 mål - 9 ass
Sturridge 31 - 8
Sterling  15-16
Coutinho 5-19
Sinclair 12-6

Så den bliver der ikke pillet ved.
Jeg forventer et ganske stille transfervindue til den kommende sæson.
Aspas, Alberto, Sosu og Enrique er sat til salg. De er kun marginal spillere og er ganske dyre at have på bænken.
Så skal jeg også snart have besluttet mig for hvad jeg gør på målmansposten. Reina og Mignolet er lige i overkanten af klasse keepere så der skal tages en beslutning - tror jeg Wink

Jeg satser videre på de unge spillere. Ibe, Rossiter, Chirivella og Ojo er hevet op på 1. holdet og vil få deres chancer i løbet af sæsonen.
Gerrard er dog ved at være færdig så måske jeg vil hente en klasse midtbane spiller ind. Dog har Hughes taget mere end godt efter så det skal lige overvejes grundigt.

Sæsonens helt store må er dog at få udbygget Anfield, men det kan vist også blive svært nok Wink

Kan vi få din taktik? Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #209: 10 Dec 2013, 21:57 »

Kan vi få din taktik? Smiley

Det der med SS er ikke min stærke side, så desværre Wink

Edit:
spiller 4-3-1-2
og har som udganspunkt brugt den taktik "bredden" viser her, et par indlæg nede: http://fmfreaks.dk/index.php?topic=36525.105
Jeg har rettet den en lille smule til plus jeg selvfølgelig har brugt div individuelle indstillinger også.

« Seneste Redigering: 10 Dec 2013, 22:02 af JKJ » Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010