home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 88894 gange)
kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #345: 22 Apr 2014, 12:59 »

Verdens bedste fodbold hold skal da have et forsøg, så har netop spillet færdig spillet min første sæson og er lidt inde i anden sæson.

Første sæson forløb meget bedre end hvad jeg selv havde forventet. Jeg endte på en fin anden plads fire point efter Manchester United og et point foran Manchester City, så udsigten til champions league og en masse dejlige penge ligger lige rundt om hjørnet. Eneste indkøb i min første sæson var Eder Alvarez Balanta købt ind for 95mio.

Anden sæsons indkøb skal i da ikke snydes for!

Christian Eriksen, 200mio
Sebastian Rode, fri transfer
Franco Zuculini, fri transfer
Carles Planas, 26mio
Tobias Bortel (regen), 18mio
Jonathan Tah, 135mio
Gabriel Barbosa, 85mio

Dertil skal nok siges at jeg har solgt Luis Suarez til Real Madrid for 550mio så Gabriel Barbosa er købt ind for at erstatte ham. Så min anden sæson bliver der satset ben hårdt på talenterne, så det glæder jeg mig til at se hvordan fungere! Opstemt
Logged

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #346: 22 Apr 2014, 18:45 »

4 sæson er netop afsluttet.
Og det blev overraskende nok til et mesterskab og Fa cup sejr.
og for første sæson siden jeg startede vil jeg nu købe forstærkninger til truppen.
indtil nu har jeg kun hentet talenter. kun Eriksen, Hulk, Pizzaro og Rodrigo har været hentet som startere i de forgangne sæsoner.
og det gør også at mit transfer budget er på lidt over 2 mia.
ind er hentet, Fred fra Shaktar, og 2 regens som har kæmpe potentiale. Derudover Tielesman og Balanta er på vej ind, begge bliver hentet i Bayern som får godt 350 mio retur :-)
Logged

kennib
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Liverpool FC
« Svar #347: 24 Apr 2014, 08:39 »

Anden sæson er netop overstået og det blev bestemt ikke en forsættelse af min første sæson. Mine talenter var desværre ikke gode nok til at fastholde top placeringen og jeg måtte sande at en 6-plads var alt hvad det kunne blive til, det giver dog stadig europæisk fodbold, men kunne godt mærke at jeg manglede en Luis Suarez, men jeg har talenterne og de bliver kun bedre, naturligvis skal der forstærkninger til klubben hvis vi skal have en topplacering igen. Så jeg har selvfølgelig handlet ind og solgt to markante spillere.

Ind er kommet:

Victor Wanayama, 125mio
Nathaniel Clyne, 60mio
Iker Muniain, 310mio
Christian Benteke, 135mio
Koen Casteels, 110mio
Luke Shaw, 360mio

Af de markante spillere er kæmpe talentet Raheem Sterling solgt til rivalen Manchester City for hele 400mio, Simon Mignolet er solgt for 170mio til Shakhtar og sidst er Mamadou Sakho solgt for 100mio til Monaco.

Der er blevet købt for en lille milliard og solgt for små 700mio.

Suso skal overtage for Sterling mens Muniain skal kæmpe med Coutinho om pladsen på venstre kanten, Wanayama skal kæmpe om den defensive plads på holdet mod Lucas, dog overvejer jeg at sælge ham hvis det rette bud tigger ind. Jeg ser bestemt frem til en vild sæson, hvor jeg selv mener at burde kunne kæmpe med i top 3!
Logged

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #348: 14 Maj 2014, 12:52 »

Så er ligaen vundet 4 runder før tid!

Mere følger når sæsonen er helt færdig  Thumbs Up
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #349: 14 Maj 2014, 23:03 »

Efter mange forsøg ramte jeg endelig plet! I de sidste par udgaver af FM har jeg uden held forsøgt at få Liverpool til tops, men første nu er det lykkedes efter mit andet save med Liverpool i dette års FM.

Som sagt vandt jeg ligaen midt 84 point - hele 15 point ned til andenpladsen, som United tog med 69 point. Dette har altså været en exceptionel præstation, som i højgrad skyldes min giftige angrebsduo i form af Suarez og Sturridge, idet jeg havde plads til begge i min 4-1-2-1-2 opstilling (diamant). I Carling Cuppen kom jeg i finalen, men tabte desværre til netop United og i FA cuppen røg jeg ud til Chelsea i fjerde runde. Det gør dog ikke så meget, da jeg havde fuldt fokus på ligaen.

Spillerpræstationer:
Luis Suárez - 28 mål og 13 assists i alle turneringer. Endte som årets spiller i England og blev topscorer med 24 mål i ligaen.
Daniel Sturridge - 23 mål og 10 assists i alle turneringer, heraf 16 af dem i ligaen i 28 kampe.
Coutinho - 5 mål og hele 22 assists i 32 kampe. 21 af assistsne var i Ligaen og sammen med Eden hazard var han den med flest af slagsen. Han har haft stor indflydelse i denne sæson og har fodret mine to angribere.
Derudover kan det nævnes at Aspas faktisk har været en ganske habil back-up til angrebet med 13 mål i 24 kampe.

Af handler i første sæson skete der ikke så meget. Jeg sikrede mig Will Hughes som blev lejet ud til Derby i hele sæsonen og ham regner jeg med at køre stille og roligt ind på holdet i den kommende sæson. Derudover skaffede jeg mig William Carvalho som skal tage overfor Lucas når tiden er inde. Jeg lejede også Javi Garcia hos City, men han ryger tilbage igen.

Nu må vi se hvor langt jeg kommer i Champions League, men først skal jeg igennem et spændende transfervindue, hvor der både er mange spillere der ryger ud, men jeg forventer også et godt antal indkøb Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #350: 16 Maj 2014, 20:42 »

Har selv lige startet et save med Liverpool (mit første save med dem siden FM'09), og kan ikke undgå at bemærke at truppen er lidt tynd, så der skal købes breddespillere ind. Tænkte lidt på en Mohammed Diamé fra West Ham, og har ellers folk som Tom Ince, Will Hughes, Alberto Cerri og Keisuke Honda i tankerne.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #351: 16 Maj 2014, 20:45 »

Har selv lige startet et save med Liverpool (mit første save med dem siden FM'09), og kan ikke undgå at bemærke at truppen er lidt tynd, så der skal købes breddespillere ind. Tænkte lidt på en Mohammed Diamé fra West Ham, og har ellers folk som Tom Ince, Will Hughes, Alberto Cerri og Keisuke Honda i tankerne.

Jeg hentede Matuidi og Lallana som de to eneste. Det var faktisk nok i den første sæson.
Logged

Thaurat al Shabab

Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #352: 16 Maj 2014, 20:50 »

De er for dyre for mig. Eller Lallana er.
Og vil gerne have mere en to ind.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #353: 16 Maj 2014, 20:51 »

De er for dyre for mig. Eller Lallana er.
Og vil gerne have mere en to ind.
Hvilket sted mangler du bredde? Smiley
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #354: 16 Maj 2014, 20:53 »

Vil egentlig gerne have en decideret angriber, da jeg bruger Sturridge på fløjen. Så en back-up til Suarez (der nok også kommer til at spille på fløjen en gang imellem) og Iago Aspas. Ellers på den defensive midtbane, hvor Lucas ser ud til at være eneste mand. Og Venstre back.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #355: 16 Maj 2014, 21:03 »

Steven whittaker kan spille begge backs og er begge bennet, samtidig koster han mellem 15-20 mio.

På toppen kan du overveje at leje Fabio Quagliarella? Simon Rolfes er også ret billig til den centrale/def. han er bare gammel og kræver en del i løn.

Javier Saviola er også en af de gamle, som stadig er rigtig god. Elkeson er også god Smiley

Diarra & diop er begge på fri og er begge to rigtig fine backup til den def. midt
Logged


Gungner
Gæst
 
Sv: Liverpool FC
« Svar #356: 16 Maj 2014, 21:36 »

Så hellere Honda > Rolfes anyday Wink
Logged

Sirstaal
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #357: 24 Maj 2014, 16:47 »

Efter i et par måneder at have spillet med diverse hold i diverse ligaer, valgte jeg at prøve med Liverpool igen, som jeg tre gange tidligere i denne udgave af spillet har spillet med, uden den succes i første sæson jeg selvfølgeligt håbede på. Det lykkedes i denne sæson og jeg vandt ligaen med 8 point ned til United.

Jeg startede som jeg altid gør, uden transferbudgetter i første vindue, da jeg så starter med den trup mit valgte hold havde da sæsonen startede i sommers. Sæsonen startede flot ud og der skulle gå 14 kampe, før jeg i min 15. ligakamp fik mit første nederlag i ligaen, ude mod Fulham. ÆV!

Da det blev vinter fik jeg en smule penge at handle for og jeg hentede Sebastian Rode for 12 mio og Luciano Vietto for 46 mio.
Resten af sæsonen gik som håbet, fuldt fokus på ligaen, som jeg endte med at vinde. De to pokaler røg jeg tidligt ud af og det gjorde mig ikke det store, da jeg ikke vægtede dem så højt i første sæson.

Nu er jeg nået til sommeren og transfervinduet hen mod anden sæson.
Jeg har solgt følgende:  (priserne kunne og har i tidligere spil været bedre, men der var ingen planer med dem og de skulle væk!)
- Lucas Leiva for 310 mio. til PSG.
- Iago Aspas for 47 mio. til Sevilla.
- Fabio Borini for 90 mio. til  Leverkusen
- Luis Alberto for 31 mio. til Hoffenheim.

Ind har jeg fået:
- Zvonko Djukic (regen) for 3 mio. fra Maribor.
- James Ward-Prowse for 172 mio. fra Southampton.
- Éder Álvarez Balanta for 170 mio. fra River.
- Kevin Volland for 110 mio. fra Hoffenheim.
- Lucas Romero for 160 mio. fra SLB.
- Nathan for 36 mio. fra Atlético Paranaense.
- Jonathan Silva 48 mio. fra Estudiantes (LP).

Optakten har budt på flotte resultater ind til videre og jeg ser frem til at spille en ny sæson, som også byder på Champions League.

« Seneste Redigering: 24 Maj 2014, 19:06 af Sirstaal » Logged

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #358: 05 Jun 2014, 16:30 »

Er det kun mig der har problemer med at få solgt spillere?
Skal til anden sæson og kan slet ikke få solgt Allen, Toure eller Alberto. Har tilbudt Allen for 15 mio og jeg får ingen bud, Toure for 0 - ingen bud og nu er det ved at lykkes mig at sælge for Alberto for kun 6 mio. Det er virkelig frustrerende..
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

pati924
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Liverpool FC
« Svar #359: 14 Aug 2014, 11:10 »

Godt igang med et nyt Liverpool spil. og første sæson lakker mod enden, (det er med Marshall's sommer updateringer)
Og mit hold er alt overskyggende.
Ligger klart 1. efter jeg har spillet 30. kampe med 6 point ned til United som har spillet 1 kamp mere end mig. jeg er nået i CHL kvartfinalen hvor Chelsea venter.

Kampe jeg gerne vil fremhæve:
LFC 4 - 1 Tottenham
LFC 7 - 0 West Brom
LFC 5 - 2 Dortmund
Og så Daniel Sturridge, som har scoret 21 mål og lavet 7 oplæg i 24 kampe, og er topscore i ligaen.

Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010