home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1167 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Liverpool FC
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: Liverpool FC  (Læst 95772 gange)
Risom
Manager

Sv: Liverpool FC
« Svar #105: 01 Nov 2013, 23:33 »

Hvor er det fedt du er med i FM! Ville nok også have købt mig selv, hvis jeg havde muligheden.  Tunge

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

bredden
Lilleputspiller
*

« Svar #106: 01 Nov 2013, 23:42 »

Tak for svaret om upload!
En anden ting, der undrer mig, og som jeg ikke helt kan finde ud af om er fedt eller ufedt. Det drejer sig om spillernes karakterer. De er voldsomt lave i deres gennemsnit i forhold til de seneste mange års spil. Det er vel blot noget, man skal vænne sig til, men nyt er det i hvert fald for mig, at blive nummer to i ligaen og kun have to spillere med et snit på over 7. Dog er det rart, at forsvarspillerne ikke hiver 8+ i gennemsnit år efter år.
« Seneste Redigering: 01 Nov 2013, 23:44 af bredden » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #107: 01 Nov 2013, 23:43 »

# Bredden ...

Du er fandme lærernem.

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #108: 02 Nov 2013, 20:31 »

Min arvtager for Gerrard. Han overtog kaptajn-tjansen som 19 årig. Gav meget for ham, men han har udviklet sig rigtig fint efter min mening så det hvis man ser i bagspejlet var pengene ret godt givet ud

Lindkvist
Juniorspiller
**

« Svar #109: 03 Nov 2013, 10:01 »

Første sæson overstået og hvilken sæson!
Mestre i første sæson, en sæson hvor de andre tophold og lavede nogle fejl og f.eks. Tottenham skiftede træner.
Min topscore var Leandro Damiao som scorede 20 basser, Suarez og Sturridge lavede henholdsvis 15 og 17.
Min bedste spiller var dog Sakho som var en klippe i forsvaret og Miralem Pjanic som var spilleren med flest assist i ligaen!

Jeg har skiftet lidt frem og til mellem 3 opstillinger i sæsonen. Valget har stået mellem en meget offensiv 4-3-3, en mere "normal" 4-5-1 og så en 3-5-2 som jeg har brugt som kontra/kontrollerende i de svære opgør.

4-5-1

4-3-3

3-5-2

Som og tidligere nævnt i den her tråd har jeg købte jeg i første sæson Damiao, Mirelem Pjanic og så Timo Werner som blev lejet tilbage til stuttgart.

I anden sæson er der kommet flere penge til og dermed kommer der også flere og større indkøb nu hvor der er Champions League fodbold.

De mest nævneværdige salg er Aspas til 70 mio, og Borini til 70 mio. Derudover har jeg også solgt Reina.
Alt i alt indtil videre (17 juli. 2014 er der solgt for 218 mio.)

Jeg planlægger at prøve at hente James Ward-Prowse men synes han er lidt dyr! Ellers så er planen at vente lidt i transfer vinduet og se hvilke spillere der bliver utilfredse og derfor kan fås til udsalgspris!

Spirit of Shankly!

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #110: 03 Nov 2013, 10:05 »

Ser rigtig godt ud Smiley

Kan du evt smide hold instillinger til hver af de 3 taktiker Smiley

Mange tak.

#Respect

The Captain says goodbye!

Est-1892
Førsteholdsspiller

« Svar #111: 03 Nov 2013, 10:06 »

Undskyld over så lige at at de var der!

#Respect

The Captain says goodbye!

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #112: 03 Nov 2013, 12:16 »

Har lige fået FM og er selvfølgelig begyndt med Liverpool Smiley
Har lige spillet min første venskabskamp, og hvad sker der lige for at jeg har 40 skud og 0 mål.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #113: 04 Nov 2013, 10:53 »

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #114: 04 Nov 2013, 11:15 »

Har lige fået FM og er selvfølgelig begyndt med Liverpool Smiley
Har lige spillet min første venskabskamp, og hvad sker der lige for at jeg har 40 skud og 0 mål.

Det er desværre et typisk problem i FM og jeg har det samme problem. Jeg ved ikke hvordan man kan ændre på det..

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #115: 04 Nov 2013, 12:25 »

Det ser bestemt fornuftigt ud må man sige!

For mit vedkommende begynder det også at se rigtig godt ud - dog først i 4. sæson. Lige nu ser tabellen således ud:
Jeg slog netop Manchester City, som lå lige i røven på mig, så jeg er godt tilfreds.

Resultaterne er først begyndt at vise sig i 4. sæson, fordi jeg har eksperimenteret med en hulens masse taktikker, som i sidste ende førte til den klassiske formation, som man næsten ikke kan gå galt i byen med:

Hvis nogen skulle være interesseret, så vedlægger jeg også lige de taktiske instruktioner, hvis man er lidt i problemer og mangler inspiration. Taktikken her medfører mange skud på mål, og i langt de fleste tilfælde har jeg mest boldbesiddelse:

Og et aspekt, som er blevet ret vigtigt for FM dette år, er jo den økonomiske del. Jeg finder det ret svært at få indtægterne til at overstige udgifterne hver måned. Selvom økonomien ikke viser sorte tal på bundlinjen, så er det dog en positiv udvikling klubben har været igennem:

Og sidst men ikke mindst, så vil jeg råde jer til fokusere rigtig meget på at udvikle Jerome Sinclair. Hans stats bliver modbydeligt gode, hvis man sammenligner med hans tal i starten!

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #116: 04 Nov 2013, 12:52 »

Hvem er ham stanciu?

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #117: 04 Nov 2013, 13:00 »

Hvem er ham stanciu?

Jeg stødte på ham i tredje sæson, hvor han var fuldstændig fænomenal for Steaua. En rigtig dygtig playmaker type, som er rigtig dygtig til at finde den vitale aflevering. Grunden til hans relative lave karakterer og faktisk faldende stats på det seneste, er fordi han har haft en længerevarende skade, som han har haft svært ved at komme over. Men han bliver rigtig vigtig for holdet, er jeg sikker på.

willeo
Juniorspiller
**

« Svar #118: 04 Nov 2013, 13:04 »

Og her er et lille bevis på, at Sinclair er værd at satse på:

Han er lige blevet kåret som vinder i skrivende stund Smiley

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #119: 04 Nov 2013, 13:23 »

Hvad måtte du smide for ham så?
Har du lavet ham om til striker? Det ser sku godt ud! Tak for rådet! Smiley

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 25 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010