home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 293 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 148096 gange)
Krustan
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #480: 20 Jun 2014, 23:55 »

Han er suværent min mest stabile spiller, og Aston Villa, Everton og Sunderland er interesserede i ham  Peace

Hmm, det var underligt :p
Han er pisse ringe for mig :i
Logged

Krustan
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #481: 21 Jun 2014, 14:37 »

Nu har jeg givet Jonas Knudsen et par kampe mere, og det ser ud til at han er blevet lidt bedre.
Jeg tror bare lige han skulle lære at spille for Danmarks bedste klub Wink  Thumbs Up
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #482: 22 Jun 2014, 11:59 »

Så blev det tid til et nyt save med Brøndby fra min side, modsat tidligere saves så bliver det her politisk anderledes, politisk på den måde at jeg har nogle krav til holdet, og dets sammensætning.

De forlyder: Truppen må maks have 3 udlændinge, minimum 15 spillere som er Egen avl klub (udlændinge købt tidligt tæller, men stadigvæk maks 3 udlændinge på noget givent tidspunkt), resten op til en trup størrelse på 23-26 skal derfor være egen avl i landet.

Indkøb må kun foregå som følger: Spillere skal findes af min spejder, og derfor har jeg i starten 5 spejdere i Norden, mens Sivebæk er sendt til spanien. Undtagelsen er spillere jeg har spillet imod, da jeg regner med at have nok personale tilstede på stadion, til at få en god vurdering af en spiller den vej rundt.

Jeg giver 2 sæsoner til at opnå denne fordeling.

Taktisk er der også sket en del siden mit sidste Brøndby save, dengang var det offensive wingbacks, ankermand, centralt placeret playmaker/felt til felt og eneangriber, denne gang ser det således ud: 4-1-3-2

Det er for så vidt startet godt, hvis vi da ser bort fra sidste kamp hvor jeg havde for meget tillid til nogle trætte spillere (80-85 fitness), og fik en lussing af min onde ånd, Aab. Kampprogrammet afspejler en solid start.

Transfer mæssigt har jeg smidt spillere ud for 190 millioner, blandt disse er Holst til 70 millioner kontant til City nok det mest overraskende for mig, da jeg ikke har set ham gå for mere end 42-45 før, City tog også Hjulsager, mens jeg har smidt folk som Albrechtsen, Dumic, Antipas, Corlu, Verbist videre også, og lejet Da Silva ud sammen med nogle ligegyldige U19 spillere.

Ind havde jeg mere syn for at der skulle være spillere der overholdt de kommende regler, og mine transfers blev derfor som følger: Indkøb

Ruud har jeg ikke haft muligheden for at se før 15 dage efter vinduet lukker så for første gang i manager må jeg nu prøve Daniel A. Pedersen af, mens Sisto er købt, til at komme ind næste sommer, sammen med Esbjergs Casper Nielsen, og Frederik Rønnow. Lasse Rise er nok den mest overraskende spiller jeg har hentet, han blev hentet fordi han har spillet for klubben som ungdomsspiller og er egen avl i klubben, og så dækker han mange pladser hvilket gør ham til den perfekte indhopper, specielt grundet salget af Hjulsager, mente jeg der skulle en ekstra offensiv mand ind.

Truppen til denne sæson, Ørnskov, Almebäck, og et par af de unge, får til vinterpausen, til at overbevise mig om deres værd, ellers bliver der ryddet lidt op i truppen til den tid.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #483: 01 Jul 2014, 23:30 »

Hvordan går det for dig, Belthazor? Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #484: 02 Jul 2014, 01:19 »

Jamen det gik sådan, at jeg endte med at skuffe lidt, og jeg fik derefter et krav om 11 point i 5 kampe til 2. sæson, hvor jeg havde 11 nye spillere på vej ind, 5 til start 11'eren, så jeg startede et nyt igen :p

Med nogle gode salg og handler over 2-3 sæsoner, blev det i første sæson til en Double, og anden sæson til overlegen liga sejr, gruppespil i CHL og sølv i pokalen, 3. sæson er lige gået igang, og det er først nu blevet stabiliseret med hvor meget jeg henter - har til denne, hentet en ny 3. keeper, et talent i Hvidovre, et brasiliansk-portugesisk midtbane talent, en ung venstreback fra Algeriet og Carlos Fierro, som var mit eneste dyre køb, 50 mil og 10 mil om året i løn.

Min nyfundne kærlighed for Tjekker og Israelere står dog stadig, og med salg af 2 tjekker for 200 mil, og yderligere salg for 100 i dette vindue, samt oprykning af en del talenter, ser det sku stabilt ud allerede.

Bruger 73 mil om året i løn, Timo Horn og Carlos Fierro får hver 10 og Will Hughes får 9, så resten af holdet spiller billigt. Derudover må jeg bruge 148,5 mil i løn, og brænde 220 mil af på transfers.

Min trup til 3. sæson som skal i gang nu, klik her

En del regens allerede, navnligt på bænken, har blandt andet den næste Thomas Helveg, Ebbe Sand, Peter Schmeichel (endda hentet i Hvidovre), den næste Thomas Gravesen, den næste Michael Laudrup og en gut jeg selv vil betegne som en habil Jon Dahl type. Om de så blir på det niveau ved jeg ikke, men jeg har haft helt vildt held med youth intake, fik 3 spillere sidste år med 4+ og 4 i år der alle stod til 4½ da de kom på kontrakt.

Holdets Motor består af en regen fra brasilien der dukkede op som 18 årig, uden klub som den køre Kenneth Santa insisterede på at vi skulle prøve, han blev fast mand da jeg solgte Kahlenberg fra i 2. sæson, en fremraggende dybdeliggende playmaker som nu bruges som felt til felt, for at give Hughes frihed foran, og vede siden af ham har jeg den fantastiske David Pavelka fra, fra Tjekkiet. De to Israelere Dor Micha og Sari Falah styrer henholdsvis forsvaret og kanten for mig, og nu håber jeg Fierro kan gå ind og gøre det nogenlunde som afløser for Superligaens mest scorende spiller nogensinde (på en sæson), Jan Chramosta, som skiftede til Bremen efter kun en sæson, for svimlende 135 millioner! Han lavede 9 oplæg, 10 gange kampens spiller i 30 kampe, med små 32 mål som gevindst. Det imponerende der  er at han spillede som AFLØSER første halve år i sidste sæson, men Nunez blev skadet og fik kun 4 kampe, så Chramosta scorede 8 mål i efteråret som makker til Makienok, men da Genoa smed 15 mil for den ramte Nunez, og 50 for Makienok, fik de begge to og jeg skiftede taktik, det var noget der virkede for vi spillede et forrygende forår, og Chramosta scorede derefter 24 mål i de 15 kampe der var i foråret. Højdepunktet uden tvivl hans 2 ugers periode med 5 mål over 2 kampe mod OB i pokalens semi finale, hattrick i Parken, Hattrick på Heden og 2 kasser i Århus. Glæder mig til at prøve Fierro nu, håber det blir som da Agger overtog i sin tid, at alle glemmer den tidligere spiller på positionen om 10 kampe, men frygter et flob, og er klar til at investere i en anden angriber til vinter hvis nødvendigt.

Har dog droppet de regler der lidt, og i stedet satser jeg på at have det sjovt med FM, da jeg virkelig føler at jeg kom ud i at være ked af mit save med det andet hold der, hvor jeg var for begrænset i kvaliteten, hvis spillere som Kahlenberg, Makienok, Holst eller Daniel A. eller Jesper Juelsgård var skadet, her er det tale om ren rå kvalitet hvor reserven sagtens kunne begå sig på et top 3 hold i rækken.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Desailly
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #485: 02 Jul 2014, 08:33 »

Kan ikke rigtigt finde en taktik til Brøndby, hvis du ville smide et download link op, ville det være dejligt! Smiley

Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #486: 02 Jul 2014, 16:54 »

Mit Brøndby hold til 3 sæson, som skal forsøge at give mig mesterskabet for anden gang og skabe succes i Europa Smiley

http://gyazo.com/e54face7d1770ee0342c93e5c4d3a3a3

Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #487: 09 Jul 2014, 02:09 »

Jeg er nu startet med Brøndby, hvor jeg vil forsøge at holde det så realistisk som overhovedet muligt. Det betyder et stort fokus på talentudviklingen, og så har jeg også hentet en opdatering fra fmscout, og derfor så er Semb og Elmander også at finde i den gule trøje Smiley

Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #488: 12 Jul 2014, 21:21 »

Hvilken opstilling bruger i?
Jeg ville egentlig gerne spille med Makienok alene på toppen, men er Nunez ik for go til bænken...?
Logged

casperdose95
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #489: 13 Jul 2014, 16:05 »

Jeg spillede Makienok som targetmand på toppen og Nunez bag ham, som off midt og det fungerede fint Smiley Nunez lavede mange mål og assists og fik senere hen 19 mio for ham Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #490: 13 Jul 2014, 16:49 »

Jeg brugte denne opstilling i sin tid med Nunez/Makienok, inden de begge røg videre til Genoa i mit nuværende for 50 (simon) og 15 (nunez), desværre var Nunez ude hele efteråret der, og i hans fravar havde Jan Chramosta hentet i Tjekkiet, spillet sig fandens varm, så jeg valgte at gå med til at begge røg udenlands der.

Edit: den sikrede en double første sæson, med 9 points forspring til FCK. Sidenhen har jeg dog skiftet til denne her:

Som kan hentes: Her
« Seneste Redigering: 13 Jul 2014, 16:53 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

farganis
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #491: 21 Jul 2014, 15:50 »

Jeg bruger Makienok som targetman, han scorede 25 mål i 1. sæson og har indtil videre scoret 8 mål i 7 kampe denne sæson
Logged

mhedegaard
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #492: 28 Jul 2014, 20:53 »

Jeg overvejer at starte en op med Brøndby, og jeg ville gerne høre, om der er et sted, man kan få de nyeste transfers, således at spillet er opdateret. Desuden er jeg ikke så god til taktik, men vil stadigvæk gerne lave min egen taktik, da jeg klart synes det er sjovest. Så jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan I tænker at Brøndby bedst kunne spille med den startende trup. Hvilken form for taktik ville passe bedst?
Logged

LosGuardiola
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #493: 28 Jul 2014, 21:50 »

Jeg brugte denne opstilling i sin tid med Nunez/Makienok, inden de begge røg videre til Genoa i mit nuværende for 50 (simon) og 15 (nunez), desværre var Nunez ude hele efteråret der, og i hans fravar havde Jan Chramosta hentet i Tjekkiet, spillet sig fandens varm, så jeg valgte at gå med til at begge røg udenlands der.

Edit: den sikrede en double første sæson, med 9 points forspring til FCK. Sidenhen har jeg dog skiftet til denne her:

Som kan hentes: Her
Kan man se din første opstilling ligesom den du har vist her? Sådan at man slipper for at hente den Smiley
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #494: 29 Jul 2014, 00:17 »

Kan man se din første opstilling ligesom den du har vist her? Sådan at man slipper for at hente den Smiley



Igen som altid, rollerne er subjektive, da jeg har lavet ændringer senere hen for at bruge den i nogle kampe, eksempelvis ville jeg bruge Kahlenberg som OMC trequartista og Thygesen som DMC dybdeliggende playmaker, hvis jeg brugte den trup man starter med, og så skole Nørgaard til MC/Dybdeliggende playmaker på sigt, for at være lidt stærkere defensivt, end med Kahlenberg som OMC, men han er konge deroppe så udnyt det!

På samme måde ville jeg også bruge Simon som Targetman support, ved siden af Nunez som Fremskudt, i dette tilfælde har den været brugt med Rooney og Chramosta (en gammel, afdanket rooney Peace), som Fremskudt / skarpretter, og med en Joey Barton som Dybdeliggende playmaker. (Har spillet i england for tiden).

Sørg dog for, for guds skyld at ændre de individuelle spillerindstillinge r også, hvis du vælger at ændre noget i forhold til den fil jeg har lagt op, men som udgangspunkt  var det sådan der jeg stillede op for det meste med 2 angribere.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010