home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1116 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 159652 gange)
LosGuardiola
Ynglingespiller

Sv: Brøndby IF
« Svar #345: 29 Dec 2013, 18:01 »

bryder mig personligt ikke om "korset" som opstilling, men det er jo smag og behav, desuden ser jeg zuculini som en glimrende Regista på den defensive midtbane, så jeg kunne sagtens køre med 2 defensive midtbanefolk hvis det var mig, og så er jeg ked at at se holst på backen, ved godt man ikke har alverden fra start, men det er et sørgeligt syn :p

Vil i øvrigt råde dig til at bruge asani over Antipas, og så se om du kan få 9-10 mil for antipas nu, da han ikke forbliver de penge værd ret længe..

Jeg ville nok sælge Antipas og så hente en højreback, og lade holst få spilletid i slutningen af kampene i stedet for Paulo eller zuculini Smiley

det ser jo stærkt ud, og det med opstillingen er jo smag og behag, jeg spiller selv med sweeper/libero, som jeg i øvrigt måske mister nu, da Juventus har budt 65 mil + 50% fremtidigt salg for Gaston Silva, og jeg tror egentlig det er en god pris for en defensiv spiller i 3. sæson. Han er desuden blevet 21, og fast man for Uruguay - har valgt at tilbyde ham en ny 5årig kontrakt med samme løn som Kjær (250k om ugen - han får pt. 80k), så må vi se om han vil blive eller ej, ellers tror jeg at jeg rykker mine backs et hak tilbage, og spiller med 2 angribere, da jeg har en ung dansker der ser spændende ud, Christoffer Mortensen som kunne være en makker til Zivkovic, fremfor en backup til ham, hvis jeg mister min sweeper, da jeg har scoutet længe, og bredt efter en reserve libero, og der er langt mellem de dygtige tekniske forsvars spillere.
Starter forfra og bruger min erfaring..Wink
Fungere det med en libero?
Og vil så hente en højreback Smiley - Nogen med højt niveau, billig og hvis muligt som kan holde i længere tid?

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #346: 29 Dec 2013, 18:03 »

Ville foreslå dig at kigge på Milosevic fra sverige, og så igen eventuelt en højreback.

Derudover skift dine backs til wingbacks, lig zuculini ned ved siden af din ankermand, som Regista, træk kalle ned på den centrale, og ændre dine hold instruktioner til disse: Hold boldbesiddelse, kortere afleveringer, meget lavere tempo, tillad fløjspillere at bytte side, meget højere forsvarslinie, søg overlap, arbejd bolden ind i feltet, vær mere diciplinerede, chikanér modstander, vær aggresivt involveret, markér tættere, løb mod forsvar, spil breddere, spil op fra forsvar, hårde indlæg og aflever i dybden.
De fleste af disse er i forbindelse med at spille kontrollerende, i form af at holde i kuglen, spille den rundt i egne rækker, presse højt og hurtigt for at få den tilbage, få backsne til at søge overlap, stresse modstanderen og forsøge at spille sig frem til chancerne frem for at smide bolden frem og forsøge at løbe den i mål.

Derudover vil jeg foreslå dig at sætte individuelle roller til dine spillere, sådan at alle som minimum spiller kortere afleveringer, dine fløje varmer bolden, skyder mere og have bevægelsesfrihed, dine backs skal ligeledes skyde mindre, løbe ud på kanten med bolden, lave indlæg fra baglinjen, lomme længere frem og lave flere driblinger. Zivkovic skal gerne rykke i dybden, skyde mere og holde positionen (for ikke at lave en bendtner og ligge på kanten Peace), dine midtbane og forsvarere må gerne skærme mere af, og eventuelt lave færre risikable afleveringer fra de defensive spillere.

Vil ikke love at dette er nok til at redde dit hold, da det er tilpasset efter at spille med en libero pt.

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

LosGuardiola
Ynglingespiller

« Svar #347: 29 Dec 2013, 18:07 »

Ville foreslå dig at kigge på Milosevic fra sverige, og så igen eventuelt en højreback.

Derudover skift dine backs til wingbacks, lig zuculini ned ved siden af din ankermand, som Regista, træk kalle ned på den centrale, og ændre dine hold instruktioner til disse: Hold boldbesiddelse, kortere afleveringer, meget lavere tempo, tillad fløjspillere at bytte side, meget højere forsvarslinie, søg overlap, arbejd bolden ind i feltet, vær mere diciplinerede, chikanér modstander, vær aggresivt involveret, markér tættere, løb mod forsvar, spil breddere, spil op fra forsvar, hårde indlæg og aflever i dybden.
De fleste af disse er i forbindelse med at spille kontrollerende, i form af at holde i kuglen, spille den rundt i egne rækker, presse højt og hurtigt for at få den tilbage, få backsne til at søge overlap, stresse modstanderen og forsøge at spille sig frem til chancerne frem for at smide bolden frem og forsøge at løbe den i mål.

Derudover vil jeg foreslå dig at sætte individuelle roller til dine spillere, sådan at alle som minimum spiller kortere afleveringer, dine fløje varmer bolden, skyder mere og have bevægelsesfrihed, dine backs skal ligeledes skyde mindre, løbe ud på kanten med bolden, lave indlæg fra baglinjen, lomme længere frem og lave flere driblinger. Zivkovic skal gerne rykke i dybden, skyde mere og holde positionen (for ikke at lave en bendtner og ligge på kanten Peace), dine midtbane og forsvarere må gerne skærme mere af, og eventuelt lave færre risikable afleveringer fra de defensive spillere.

Vil ikke love at dette er nok til at redde dit hold, da det er tilpasset efter at spille med en libero pt.
Hold da op! Mange tak for hjælpen! Vil helt sikkert kigge på det? Men vil du forslå mig at prøve Libero eller? Og i givet fald, hvordan skal taktikken så se ud? Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #348: 29 Dec 2013, 18:15 »

til en libero, det fungerer godt, Milosevic er den billige løsning, han skal dog skoles, men han gør det fint, Gaston Silva er den dyre, jeg måtte give 18 mil i første vindue for ham, men han gjorde det suverænt - han skal også skoles til rollen.

Owomoyela er trods sin alder, hvis han holder sig skadesfri, en fantastisk back til højresiden, ellers Clemente Rodríguez, ham har jeg selv hentet denne sæson til 14 mil i en alder af 34 år, men han er stadig 16/16/16 accleraction/hurtighed/udholdenhed, hvilket er fantastisk!

Venstreback, mens boilesen er bedre på sigt, så er Juelsgård bare billigere fra start, og jeg vil anbefale at gå efter ham.
Derudover så kan en Stefan Johansen anbefales, ligesom Frederik Semb.
Til venstreback kunne en Ivan Obradovic hentes gratis, og er nok den bedste og billigste løsning til dig.

De "nødvendige" handler er i min bog:
fyre ALLE spillere med under 3 stjerner i potentiale fra b og u19 holdet for at løse penge.
Afskedige alle trænere og personale (eventuelt lad 1-2 spejdere blive), ansæt Elkjær som sportschef og få ham til at skaffe dig nyt personale, han finder dejligt billige folk og det kan løse godt 50k i lønbudgettet.

Sælg:
Thygesen, Antipas, Dumic, Makienok, Albrechtesen (sigt efter samlet 75 mil, gerne højere, afhængeligt af aktive ligaer, tror det kan give mere på dumic ikke at loade topspillere fra afrika, da Qatar holdene gerne byder 20 mil der..).
Køb: Zuculini, Zivkovic, Sisto, Obradovic, Sanou.
Overvej hvis du har penge til det, Gaston silva, Stefan Johansen, Frederik Semb, Uros Djurdjevic.
På sigt, spar sammen til Boilesen (kan eventuelt lejes i en sæson eller to), Schmeichel, Kasper Kusk og Brødrene Ankersen.

Download min nuværende version af Libero taktikken tilpas eventuelt et par af rollerne til dine spillere (specielt de centrale forsvare kan spille bedre af at være begrænset i Kanibalens tilfælde fremfor boldspillende i Aggers)

LosGuardiola
Ynglingespiller

« Svar #349: 29 Dec 2013, 18:24 »

til en libero, det fungerer godt, Milosevic er den billige løsning, han skal dog skoles, men han gør det fint, Gaston Silva er den dyre, jeg måtte give 18 mil i første vindue for ham, men han gjorde det suverænt - han skal også skoles til rollen.

Owomoyela er trods sin alder, hvis han holder sig skadesfri, en fantastisk back til højresiden, ellers Clemente Rodríguez, ham har jeg selv hentet denne sæson til 14 mil i en alder af 34 år, men han er stadig 16/16/16 accleraction/hurtighed/udholdenhed, hvilket er fantastisk!

Venstreback, mens boilesen er bedre på sigt, så er Juelsgård bare billigere fra start, og jeg vil anbefale at gå efter ham.
Derudover så kan en Stefan Johansen anbefales, ligesom Frederik Semb.
Til venstreback kunne en Ivan Obradovic hentes gratis, og er nok den bedste og billigste løsning til dig.

De "nødvendige" handler er i min bog:
fyre ALLE spillere med under 3 stjerner i potentiale fra b og u19 holdet for at løse penge.
Afskedige alle trænere og personale (eventuelt lad 1-2 spejdere blive), ansæt Elkjær som sportschef og få ham til at skaffe dig nyt personale, han finder dejligt billige folk og det kan løse godt 50k i lønbudgettet.

Sælg:
Thygesen, Antipas, Dumic, Makienok, Albrechtesen (sigt efter samlet 75 mil, gerne højere, afhængeligt af aktive ligaer, tror det kan give mere på dumic ikke at loade topspillere fra afrika, da Qatar holdene gerne byder 20 mil der..).
Køb: Zuculini, Zivkovic, Sisto, Obradovic, Sanou.
Overvej hvis du har penge til det, Gaston silva, Stefan Johansen, Frederik Semb, Uros Djurdjevic.
På sigt, spar sammen til Boilesen (kan eventuelt lejes i en sæson eller to), Schmeichel, Kasper Kusk og Brødrene Ankersen.

Download min nuværende version af Libero taktikken tilpas eventuelt et par af rollerne til dine spillere (specielt de centrale forsvare kan spille bedre af at være begrænset i Kanibalens tilfælde fremfor boldspillende i Aggers)
Okay mange tak. Tror jeg vil prøve en libero Wink Kigger på backsne.. Men kan ikke helt finde ud af, hvem synes du er bedst at hente til venstre back?
Men tak for alle rådene!

Kan dog ikke hente filen? Så kan du evt. kort forklare den Smiley

LosGuardiola
Ynglingespiller

« Svar #350: 29 Dec 2013, 18:48 »

Gaston Silva, er det ham fra klubben:  Defensor Sporting? Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #351: 29 Dec 2013, 18:56 »

Prøver lige et nyt link først :p

Ehm, hvis du sælger godt, så gå efter Juelsgård/Ankersen, ellers så er Obradovic/Omowoyela dejlige gratis folk.

Det kommer i bund og grund an på hvad du har af penge, hvis du eksempelvis sælger Albrechtsen har du brug for Frederik Semb, og så kan det være at Obradovic er mere lige til for din pengepung en juelsgård, eller et leje af boilesen måske.

Det afhænger nok af hvad du har brug for mest, jeg vil dog anbefale at Hente Semb, Zuculini, Zivkovic, Sisto, Sanou, Obradovic, og enten Silva eller Milosevic, alt efer din pengepung - men gem penge til en højreback også, om det så bliver Owomoyela, Ankersen eller måske en ukendt sydamerikaner, så skal du bruge en Smiley

Sats foresten efter backs med minimum 13 i accleration/hurtighed/udholdenhed, GERNE MERE!, de får brug for det. (når vi når en 10 år frem køber jeg intet under 14/14/16 til de pladser.

og ja, det er ham fra Defensor Sporting... han minder en del om Agger i stats Wink

LosGuardiola
Ynglingespiller

« Svar #352: 29 Dec 2013, 19:53 »

Prøver lige et nyt link først :p

Ehm, hvis du sælger godt, så gå efter Juelsgård/Ankersen, ellers så er Obradovic/Omowoyela dejlige gratis folk.

Det kommer i bund og grund an på hvad du har af penge, hvis du eksempelvis sælger Albrechtsen har du brug for Frederik Semb, og så kan det være at Obradovic er mere lige til for din pengepung en juelsgård, eller et leje af boilesen måske.

Det afhænger nok af hvad du har brug for mest, jeg vil dog anbefale at Hente Semb, Zuculini, Zivkovic, Sisto, Sanou, Obradovic, og enten Silva eller Milosevic, alt efer din pengepung - men gem penge til en højreback også, om det så bliver Owomoyela, Ankersen eller måske en ukendt sydamerikaner, så skal du bruge en Smiley

Sats foresten efter backs med minimum 13 i accleration/hurtighed/udholdenhed, GERNE MERE!, de får brug for det. (når vi når en 10 år frem køber jeg intet under 14/14/16 til de pladser.

og ja, det er ham fra Defensor Sporting... han minder en del om Agger i stats Wink
Kan ikke få det til at virke... Nok min pc...
Har hentet: Silva, Milosevic, Sanou, Zuculini og Zivkovic..
Resten af pengene satser jeg på nogen backs, men det bliver kun dem på fri transfer desværre Smiley

Forresten, kan det passe at hverken Milosevic eller Silva er Sweeper/Liberos? Kan de godt fungere selvom de er rød på positionen. Træner dem selvfølgelig i det Smiley

LosGuardiola
Ynglingespiller

« Svar #353: 29 Dec 2013, 20:00 »

Når man træner dem til liberos - Skal man så starte med at træne dem til sweeper så de har 100% fokus på det, eller skal man træne dem til den særlige rolle libero fra starten? Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #354: 29 Dec 2013, 20:18 »

ja de skal lige oplæres, men de har de vigtigste nøgle egenskaber til rollen som libero, så det går nok Smiley bare træn dem til libero let, og som sweeper position, og giv dem kampe, så er de lysegrønne på positionen inden jul Smiley

LosGuardiola
Ynglingespiller

« Svar #355: 29 Dec 2013, 20:46 »

ja de skal lige oplæres, men de har de vigtigste nøgle egenskaber til rollen som libero, så det går nok Smiley bare træn dem til libero let, og som sweeper position, og giv dem kampe, så er de lysegrønne på positionen inden jul Smiley

Det sejler også nu.. Haha jeg tror det er mit spil den er gal med.. Wink

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #356: 29 Dec 2013, 21:19 »

altså det sejlede også lidt for mig i starten.. tager tid at få så mange nye spillere spillet sammen, taget i betragtning at din lukas, kanibalen, kalle, alex og Hasani er nye allerede, så er det jo et helt nyt hold Smiley

Det vil nok hjælpe at selv stå for trænings kampene, eventuelt endda annullere dem og arrangere en stribe (8-10 kampe) mod små hold, bare for at få mere erfaring med systemet Smiley

LosGuardiola
Ynglingespiller

« Svar #357: 29 Dec 2013, 21:54 »

altså det sejlede også lidt for mig i starten.. tager tid at få så mange nye spillere spillet sammen, taget i betragtning at din lukas, kanibalen, kalle, alex og Hasani er nye allerede, så er det jo et helt nyt hold Smiley

Det vil nok hjælpe at selv stå for trænings kampene, eventuelt endda annullere dem og arrangere en stribe (8-10 kampe) mod små hold, bare for at få mere erfaring med systemet Smiley
Men du vandt da mesterskabet alligevel ikke?

Har droppet liberoen.. Har fulgt mange af dine råd men med mine egne tilpasninger.. Backsne hedder nu Juelsgaard og Ankersen Wink

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #358: 29 Dec 2013, 23:29 »

Jo, jeg tog mesterskabet og pokalen første sæson, mesterskabet og Europa League i anden.. tabte desværre Super cuppen i 3. Peace

er igang med at spille mit nye forsvar ind i år... og så har jeg en spiller som åbenbart kun har et talent på niveau med kalles topniveau, men som er sindsygt god teknisk.. som enten skal rykke kalle af nu, eller skoles som kant og vikariere for kusk Smiley

Men med 3 nye mand i mit 5 mands forsvar, så kræver det nok lige lidt.

Og så har jeg iøvrigt godt 300 mil at lege med på markedet tilbage.. ved bare ikke hvad jeg vil have.. har 1 dag at beslutte mig, så det bliver nok et akut indkøb til backup på den defensive midtbane, og så en fløj med mulighed for at spille angriber...

Silva valgte iøvrigt at sige nej tak til Juventus, han ville ikke forlade sin nuværende manager! og skrev i stedet under på en kontrakt til 2020, for 250k om ugen... med de penge klubben har nu, tror jeg det bliver grundlønnen for en førsteholds spiller, og 300k for en nøglespiller ret hurtigt.. for der er nok nogle af de offensive som forlanger nye kontrakter, når forsvaret får dette..

Schmeichel har jeg forøvrigt afvist bud fra Manchester United på - de bød fandme noget så frækt som 25 mil + Lindegaard, som vil have over 300k i løn - og ikke er det værd Peace...

Hvis de byder de 50 jeg kræver, så ryger han altså.

Juelsgård og Ankersen er også rigtig gode backs, Ankersen havde jeg ikke pengene til, derfor blev mit valg Omowoyela, og jeg har fint tilfreds.. Crone har egentlig udviklet sig godt, bare ikke helt "nok".

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #359: 30 Dec 2013, 01:25 »

Det blev så til en transferfri John Guidetti, og et 18 årigt belgisk talent (regen), med et potentiale på 5 stjerner.. ja tak skipper.

edit: grundet hårde kampe i både CHL kvalifikationen og Supercuppen, måtte jeg et par gange stille reserver i suppen, er det noget de på bestyrelsesgangen ser på som en god forklaring på dårlige resultater de første 6 kampe? nej. Så der var trussel om fyring, og en Køhlert som mente jeg var uegnet til mit job... spillerne står naturligvis sammen om deres leder, og Zivkovic viser vejen med 4 perler mod Vejle.

Måske den herre bestyrelsesformand skulle pakke sammen og smutte, og så tage Køhlert med, den gavflab.

kan ske Zivkovic også lige skulle cementerer at han altså er førstevalget, nu hvor Guidetti er kommet til... han kan så se til fra bænken... min B holds manager, Christian Nielsen mener dog lige han skal blande sig og foreslå at sætte Zivkovic af, til fordel for Guidetti.. GALEHUS!!!!

« Seneste Redigering: 30 Dec 2013, 02:56 af BelthazorDK » Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010