Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23472
0 Brugere, 956 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
aarvi123
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Brøndby IF
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
34
Forfatter
Emne: Brøndby IF (Læst 159722 gange)
Castrup1990
Lilleputspiller
Sv: Brøndby IF
«
Svar #300:
22 Dec 2013, 20:56 »
Jeg er gået i gang med min 8. sæson som manager for Brøndby. Det er indtil videre blevet til 7 danskemesterskaber og hele 3 CL titler.
De tre CL titler er blevet vundet noget heldigt i og med at lodtrækningen til 1/8 finaler osv. har været svære. Dette har tildes skyldtes min fantastiske målmand som er et produkt af egen avl.
http://i.imgur.com/MzkGaWL.png
Det samme er tilfældet med min defensive midtbane som ligeså er af egen avl
http://i.imgur.com/h2ykMiZ.png
og min fantastiske angriber(egen avl) som jeg lige har solgt til Wolfsburg for hele 400mio + 50% af næste salg.
http://i.imgur.com/zqc7AqC.png
Jeg har også været lidt heldig med de signinger som jeg har lavet. Den dyreste har kostet mig 30mio og er netop røget til Man City for 200mio + 50% af næste salg.
Jeg har den filosofi at jeg meget gerne vil købe mine spillere når de er helt unge, og udvikle dem til stjerner i Danmark og sælge dem videre for et stort beløb.
Jeg vil også helst hente spillere som har kontraktudløb, så jeg kan spare en smule penge. På fri transfer fik jeg f.eks. Pierre-emil Højbjerg.
Jeg spiller en 4-1-4-1 med 2 indvendige angribere på kanterne som bomber løs. Det er angribere som jeg har valgt at omskole til kanter.
Jeg har omkring 7 spillere som alle kan spille de forreste pladser. De har alle sammen 15+ i acceleration og hurtighed som gør at de løber fra næsten alt og alle.
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #301:
22 Dec 2013, 21:50 »
Citat af: Castrup1990 22 Dec 2013, 20:56
Jeg er gået i gang med min 8. sæson som manager for Brøndby. Det er indtil videre blevet til 7 danskemesterskaber og hele 3 CL titler.
De tre CL titler er blevet vundet noget heldigt i og med at lodtrækningen til 1/8 finaler osv. har været svære. Dette har tildes skyldtes min fantastiske målmand som er et produkt af egen avl.
og min fantastiske angriber(egen avl) som jeg lige har solgt til Wolfsburg for hele 400mio + 50% af næste salg.
Jeg har også været lidt heldig med de signinger som jeg har lavet. Den dyreste har kostet mig 30mio og er netop røget til Man City for 200mio + 50% af næste salg.
Jeg har den filosofi at jeg meget gerne vil købe mine spillere når de er helt unge, og udvikle dem til stjerner i Danmark og sælge dem videre for et stort beløb.
Jeg vil også helst hente spillere som har kontraktudløb, så jeg kan spare en smule penge. På fri transfer fik jeg f.eks. Pierre-emil Højbjerg.
Jeg spiller en 4-1-4-1 med 2 indvendige angribere på kanterne som bomber løs. Det er angribere som jeg har valgt at omskole til kanter.
Jeg har omkring 7 spillere som alle kan spille de forreste pladser. De har alle sammen 15+ i acceleration og hurtighed som gør at de løber fra næsten alt og alle.
fedt fedt, er også selv i 2021 med Brøndby, dog er det ikke blevet til nogen CHL titler, men har det virkelig sjovt med spillet, fordi jeg selv følger Brøndby meget i virkeligheden
[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent!
Taget fra vman
LosGuardiola
Ynglingespiller
«
Svar #302:
22 Dec 2013, 23:56 »
Citat af: DehnFM 22 Nov 2013, 09:53
VIGTIG VIDEN:
* Brug wingbacks i BIF - Køb Luis Felipe og Jussandro!
* Ophæv Bernburgs kontrakt - årsag: skader. Han accepterer altid - god dreng!
* Bolatti kan fås i første sæson - køb ham!
* Makienok er god - Rescaldani er BEDRE!
* Jeg er gældsfri i 3 sæson - klubben blev solgt i 2. sæson. Sørg for at præstere godt i ligaen og kvalificere dig til CL efter første sæson! Alle træningsfaciliteter er snart fuldt opgraderede - i 3. sæson.
* Hvis du ikke må ansætte nok trænere af din bestyrelse, så fyr alle fysioterapeuter og fyld op med trænere. Når der ikke er flere pladser tilbage, tillader din bestyrelse stadig at du ansætter en cheffys
VIIIIIIIIGTIG VIDEN I BIF!!!
Undskyld, for dn sene reaktion..
Har lige tjekket Rescaldini, og hans stats er rigtig gode..
Men hvordan fik du ham til? Han vil slet ikke forhandle med mig i første vindue..
LosGuardiola
Ynglingespiller
«
Svar #303:
23 Dec 2013, 00:13 »
Jeg har efterhånden en del gange uden held prøvet med Brøndby.
Målet er helt klart mesterskabet i første sæson. Alt andet er lige meget så længe det lykkedes.
Idéer til transfer og taktikken?
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #304:
23 Dec 2013, 16:12 »
Med en trup på 23 mand, hvor 5 spillere er 24 eller ældre, slog vi stuttgart ud i kvalifikationen til EL gruppespillet, efter at være slået ud af CHL kvalen, af BATE... Har 5 dage til at beslutte mig for om de 23 er nok, eller om der skal 1-2 spillere mere ind, og i givetfald, hvilke spillere.
Har 22 millioner til indkøb samt 170k til løn, så en rutineret herre til forsvaret samt til den ene kant, kunne være muligt.. bum bum
ER selvfølgelig stadigvæk kun 2. sæson.
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
kennib
Ynglingespiller
«
Svar #305:
23 Dec 2013, 21:51 »
Citat af: Castrup1990 22 Dec 2013, 20:56
Føj for satan nogle talenter.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #306:
24 Dec 2013, 00:31 »
Everton, Leverkusen, Fiorentina og Brøndby, Europa League gruppe 1..
Indtil videre har vi tabt 2-3 i Tyskland, hvor vi ellers først var nede, så oppe 2-1 og så endte med at tabe, Kiesling er altså en farlig herre.
Derefter kom vi ind i en ude kamp mod Fiorentina, og hvorfor fanden skal jeg spille 2 udekampe til at starte med??
37 skud havde de, 25 inden for rammen, 72% boldbesiddelse, mod mine sørgmodige 5 chancer, 2 inden for rammen og 28% besiddelse.. så er det jo skønt af ens 2 chancer inden for rammen bliver sat ind, af Semb og Gáston Silva, dejlige drenge, dejlige point! egentlig et under, at Schmeichel kun trækker 7,1 i karakter..
KongSnaps
Lilleputspiller
«
Svar #307:
24 Dec 2013, 00:53 »
Citat af: BelthazorDK 24 Dec 2013, 00:31
Everton, Leverkusen, Fiorentina og Brøndby, Europa League gruppe 1..
Indtil videre har vi tabt 2-3 i Tyskland, hvor vi ellers først var nede, så oppe 2-1 og så endte med at tabe, Kiesling er altså en farlig herre.
Derefter kom vi ind i en ude kamp mod Fiorentina, og hvorfor fanden skal jeg spille 2 udekampe til at starte med??
37 skud havde de, 25 inden for rammen, 72% boldbesiddelse, mod mine sørgmodige 5 chancer, 2 inden for rammen og 28% besiddelse.. så er det jo skønt af ens 2 chancer inden for rammen bliver sat ind, af Semb og Gáston Silva, dejlige drenge, dejlige point! egentlig et under, at Schmeichel kun trækker 7,1 i karakter..
Altid lækkert når ens spillere præstere.
Hvor meget betaler du Schmeichel i løn? Hos mig skal han have kassen for at trække i verdens smukkeste trøje.
Selv er jeg også igang med et godt spil med Brøndby. Vandt mesterskabet i 1. sæson, selvom det længe så ud til at det skulle være Aab. I pokalen blev jeg slået ud i første kamp, satser dog heller ikke på den.
Transfers 1 sæson
http://i42.tinypic.com/9fqz5i.png
I 2. sæson er jeg nået forbi vintervinduet og fører ligaen med 9 point ned til Nordsjælland.
I Champions league kom jeg i gruppe med Chelsea, Dortmund og Dynamo og måtte tage til takke med 4. pladsen, med kun 1 sølle point.
I pokalen røg jeg igen ud i første kamp.
Transfer 2. sæson
http://i42.tinypic.com/289vr7t.png
Kan varmt anbefale Emmanuel Ekpo fra Molde, fik ham for 300k i første vindue, han er fast starter på midtbanen og har spillet til over 7.0 i snit.
Alexander Milosevic gjorde det fantastisk i forsvaret, sammen med almebäck. Men da Torino smed 30 mil på bordet, så var jeg nødt til at sige ja.
Ind er istedet kommer Stefan Strandberg fra Rosenborg, for 7.5 mil. Han har indtil videre spillet 14 kampe, scoret 5 mål og har et snit på 7.55.
Hvis folk vil have billeder af nogle af spillerne, så må i sige til.
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #308:
24 Dec 2013, 00:55 »
Synes i også det bliver rigtig svært at finde spillere der er gode nok til en rimelig pris jo længere ind man kommer?
Ved selvfølgelig godt de bliver dyrere og er også klar til at betale mere, men synes det er for meget
«
Seneste Redigering: 24 Dec 2013, 00:59 af AndreasNord
»
[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent!
Taget fra vman
KongSnaps
Lilleputspiller
«
Svar #309:
24 Dec 2013, 01:11 »
Citat af: AndreasNord 24 Dec 2013, 00:55
Synes i også det bliver rigtig svært at finde spillere der er gode nok til en rimelig pris jo længere ind man kommer?
Ved selvfølgelig godt de bliver dyrere og er også klar til at betale mere, men synes det er for meget
Nu er jeg ikke nået så langt i spillet, så det har jeg ikke tænkt over.
Tænker du, at en spiller som koster f.eks. 1 mil i første vindue, koster meget mere i næste? Eller er det generelt, at alle spillere er dyrere jo længere du kommer frem?
Mathi89
Reserveholdsspiller
«
Svar #310:
24 Dec 2013, 01:14 »
Citat af: AndreasNord 24 Dec 2013, 00:55
Synes tit man kan finde gode spillere i Sverige, Norge eller i sydamerika som er billige.. gjorde jeg i mine to sæsoner i Brøndby, og kan se de har solgt nogle af dem videre med stor fortjeneste
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #311:
24 Dec 2013, 01:17 »
Jamen jeg betaler faktisk kun 97,5k om ugen til Schmeichel, men til gengæld får han godt 15k pr. kamp og 25k for rent bur, 1 mil for årets hold, og så den tunge dreng, 50% af fremtidige salg, men han gik med til 5 år i trøjen, til den tid er han 32 og enten villig til at handle, eller jeg har en afløser klar - alternativt, kan jeg jo være blevet mange millionær til den tid
Var også selv glad for Milosevic, men udlandet trak i ham hurtigt, så Jacob Dehn blev hentet som ny "backup" til Silva..
Lige nu, er jeg ved et punkt hvor jeg overvejer at sælge Zivkovic fra, for i stedet at hente en ny angriber, første sæson scorede han 7 mål, lavede 5 oplæg og blev kampens spiller 2 gange, i 30 kampe (29 fra start!), den afskrev jeg som hans sæson til at vende sig til landet, ligaen og top fodbold, men han er nået 18 år nu, og med 3 mål i 11 kampe, og kun 1 oplæg har han ikke leveret meget - Kahlenberg som ligger på den centrale midt har derimod 5 mål fra 10 kampe med 3 oplæg.. kunne ligeså godt spille med en ekstra midtbanespiller, hvis ikke Zivkovic begynder at få tur i den. Forlanger jo ikke 3 mål pr. kamp, men sådan et mål i hver anden, ville da være rart.
@AndreasNord, tror faktisk problemet er at assistenternes vurdering af spillere er totalt "off", prøvede for sjov at kigge på mit gamle save, hvor jeg mindes det samme problem, der mener de at min nuværende venstreback spiller til 4 stjerner, men Boilesen som jeg havde før, kun er til 2½, mens Genie scout vurderer dem til samme rating på positionen, og boilesen faktisk er 7 nuværende potentiale over min egen (et regen), de minder egentlig også om hinanden, min er lidt hurtigere, men lidt dårligere teknisk, men det er ca. det.. samme gælder på andre positioner, hvor en spiller som Kusk vurderes til 3½ stjerne, mens til sammenligning, siger den at Shaqiri er til 4 stjerner - Det niveau er kusk sku ikke på :p
KongSnaps
Lilleputspiller
«
Svar #312:
24 Dec 2013, 01:25 »
Kunne da være man skulle overveje at kigge på ham igen så
Det kørte egentlig fint med Hradecky, men da Gladbach ville give 23 mil. for ham, så var det rimelig nemt at sige ja! Havde dog ingen afløser klar, så Rønnow blev hentet lidt i panik, men synes sgu ikke han gør det godt nok.
Kalle spillede også godt for mig, men da han er løntung og ved at være oppe i alderen, så synes jeg de 85k han trak i løn om ugen kunne bruges bedre.
Er der nogen af jer der har forsøgt jer med Kannibalen? Jeg er konsekvent begyndt at smide ham ud på fri transfer, da han hiver alt for mange røde kort og begår sindssygt mange straffespark.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #313:
24 Dec 2013, 01:36 »
Schmeichel kan klart anbefales..
Kalle er jeg stadigvæk fint tilfreds med, men hvis jeg kunne finde en playmaker med mere speed, så kunne jeg godt overveje at sælge ham fra...
Kannibalen var jeg vildt glad for i første sæson, han kunne have været forlænget, men ville have i nærheden af 200k om ugen for det, mens Barcelona havde sagt "smut" til Sergi Gómez, som jeg kunne få med til 42k om ugen, og måtte betale 7 millioner for.. mit lille 6 mands forsvar, gør det fortrinligt, selvom de 2 af dem er mega offensive fløje, og den ene er Holst som Regista, men Silva/Semb/Gómez gør det fortrinligt som henholdsvis Libero/Begrænset/Boldspillende forsvarere..
Syntes faktisk der er en overflod af billige, dygtige centrale forsvarsspillere, Semb, Gomez, Milosevic, Banggård, Dehn, Thelander, Runje, Helander, for lige at nævne et par, mens der for få penge ekstra kan søges et nieveau højere, det kan man ikke helt sige om backs/fløje, for enten har de mangler eller også er prisen vildt høj, mens de centrale forsvarere blot skal bruge få nøglestats
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #314:
24 Dec 2013, 02:09 »
Citat af: KongSnaps 24 Dec 2013, 01:11
Nu er jeg ikke nået så langt i spillet, så det har jeg ikke tænkt over.
Tænker du, at en spiller som koster f.eks. 1 mil i første vindue, koster meget mere i næste? Eller er det generelt, at alle spillere er dyrere jo længere du kommer frem?
Nu er jeg selv i 2022, og der er mange spillere fra næsten øverste hylde som gerne vil til klubben, men da mit transferbudget ligger omkring 100 mio per sæson har jeg ikke helt råd til dem, men de næstbedste koster fandme det samme! Spillere som ikke ligger langt over det niveua jeg hentede for et par sæsoner siden koster 30-40 mio mere. Synes det er en tendens som vokser hele tiden, og noget jeg har oplevet i mange football managers indtil videre. Ved godt at klubberne kræver lidt mere fordi de ved at man får flere penge mellem hænderne og man bliver en større klub, men det kan ikke passe at unge dansker talenter som man plejer at kunne hente mellem 1-5 mio pludselig koster 40 mio. Specielt også brasserne er blevet utrolig dyre.
Citat af: BelthazorDK 24 Dec 2013, 01:17
@AndreasNord, tror faktisk problemet er at assistenternes vurdering af spillere er totalt "off", prøvede for sjov at kigge på mit gamle save, hvor jeg mindes det samme problem, der mener de at min nuværende venstreback spiller til 4 stjerner, men Boilesen som jeg havde før, kun er til 2½, mens Genie scout vurderer dem til samme rating på positionen, og boilesen faktisk er 7 nuværende potentiale over min egen (et regen), de minder egentlig også om hinanden, min er lidt hurtigere, men lidt dårligere teknisk, men det er ca. det.. samme gælder på andre positioner, hvor en spiller som Kusk vurderes til 3½ stjerne, mens til sammenligning, siger den at Shaqiri er til 4 stjerner - Det niveau er kusk sku ikke på :p
Det kunne måske være, for ligesom dig er det noget jeg har oplevet i utallige Brøndby saves efterhånden, også i tidligere udgaver.
[quote=Mongolia FC]
Taget fra vman
Sider:
1
...
19
20
[
21
]
22
23
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »