home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  0 Brugere, 826 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 159752 gange)
hans11-
Lilleputspiller
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #210: 18 Nov 2013, 12:32 »

Hej allesammen er godt i gang med yellow blue army, men elder efter en god venter back, da jet synths durmisi og da silva er meet svingende i præsentertioner. Kan se i andre har købt emil Krafth men kan ikke selv finde ham og tænkte det er fordi at det har noget af gøre med de ligaer jeg har sat til ellers ved jeg det ikke.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #211: 18 Nov 2013, 12:53 »

Knut Olav Rindarøy kan også anbefales Smiley

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #212: 18 Nov 2013, 13:21 »

Jesper Juelsgård gør det godt for mig på VB - har stadig Durmisi som back, og han gør det egentlig fint Smiley

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #213: 18 Nov 2013, 13:59 »

Så er jeg 1 kamp fra at være færdig med anden sæson.

Det bliver til en 4. plads i ligaen, endte på en 3. plads i første sæson.
At jeg kvalificerede mig til Europa League gruppespillet endte med at koste nogle point i ligaen, som var meget tæt på nær FCK som endte som en sikker mester.

Vandt Pokalturneringen, så det har ikke været en helt igennem skuffende sæson.
Jeg havde regnet med top 2, men det må så blive mit mål til næste sæson, hvor jeg også vil genvinde pokalturneringen og nå gruppespillet i Europa League.

Håber til næste sæson at få hentet 1-2 centrale forsvarspillere, da Mads Nielsen ikke har udviklet sig særlig meget samt at Khalid er ved at blive gammel. Desuden skal jeg også ud og hente 1 venstreback, da Durmisi har spillet en rigtig dårlig sæson. gns karakter på 6.46 er bare ikke i orden. han havde ellers en super første sæson 7.46.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #214: 18 Nov 2013, 17:21 »

Jeg mistænker altså at Thomas Helveg har et decideret HAD for Ankersen brødrene... jeg har ham som assistent og de 2 andre på mit hold, og overvej lige at Jakob Ankersen vurderes til samme niveau her og nu, som Pione Sisto og Peter Ankersen som værende en halv stjerne dårligere end Svenn Crone... mens alle andre spillere får en "fair" vurdering, på niverau med mine andre træneres vurderinger, mens de to her helt sikkert kunne bruge lidt mere kærlighed fra Helvegs side....

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Maibum
Juniorspiller
**

« Svar #215: 18 Nov 2013, 22:34 »

Hej allesammen!
Jeg må sige at det er nogle imponerende spil mange af jer har gang i ! Smiley

Jeg har også valgt at starte med hjerteklubben Brøndby! Jeg havde egentligt et spil i gang med Brøndby som gik fremragende, det valgte jeg at slette igen, da jeg hellere ville starte med et større hold.. (Flot!)

Men nu er jeg altså på banen igen, og denne gang er det godt nok ren Auri der er gået i den.. Fy for helvede hvor mit forsvar sejler! Men det vender jeg tilbage til Wink

Lad os starte med mit transfervindue, som jeg faktisk er ganske tilfreds med Smiley

Især min salg er jeg rigtigt godt tilfreds med Smiley !

Jeg har lidt svært ved at finde frem til en egentligt startopstilling og startformation.. 4-1-2-2-1 eller 4-2-3-1 er det jeg mest benytter mig af.

Efter 7 kampe er jeg 11'er dog med 5 point til 3. pladsen, så jeg er ikke hægtet helt af endnu..
Jeg banker kasser ind, men mit forsvar er tilgengæld hullet som en si! Jeg satser dog på, at det har lidt med manglende forståelse for hinanden at gøre.
« Seneste Redigering: 18 Nov 2013, 22:37 af Maibum » Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #216: 18 Nov 2013, 23:07 »

Lige solgt Hradecky for 19 mio og hentet Schmeichel ind på en fri transfers i stedet. Synes selv det var et rimeligt godt salg/køb

Er lige blevet færdig med anden sæson

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #217: 19 Nov 2013, 08:44 »

Lige solgt Hradecky for 19 mio og hentet Schmeichel ind på en fri transfers i stedet. Synes selv det var et rimeligt godt salg/køb

Er lige blevet færdig med anden sæson

did the same, Schemeichel blive rdu enormt glad for, han er virkelig en klasse målmand Smiley
han havde i første sæson for mig holdt buret rent i 50% af kampene
i anden sæson mere end 50% (dovenskab gider ikke regne det ud) 29/15
er i gang med 3. sæson med ham hvor han i 18 kampe har holdt buret rent i 11 af dem.
K.L.A.S.S.E!!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #218: 19 Nov 2013, 12:30 »

did the same, Schemeichel blive rdu enormt glad for, han er virkelig en klasse målmand Smiley
han havde i første sæson for mig holdt buret rent i 50% af kampene
i anden sæson mere end 50% (dovenskab gider ikke regne det ud) 29/15
er i gang med 3. sæson med ham hvor han i 18 kampe har holdt buret rent i 11 af dem.
K.L.A.S.S.E!!

Super Smiley Han startede også lige med at redde et straffespark og holde buret rent i sin første kamp Smiley

hans11-
Lilleputspiller
*

« Svar #219: 20 Nov 2013, 09:12 »

syntes det køre fint i mit spil, Men ved ikke noget om træning, det kunne være lækkert hvis en af jer lige skrev hvad i træner

Farver
Lilleputspiller
*

« Svar #220: 20 Nov 2013, 20:20 »

Er jeg den eneste, der har vildt svingende resultater? Jeg scorer dog en masse kasser i alle kampe, men kan simpelthen ikke holde buret rent. Nogle forslag? Hvilke taktikker virker for jer?

chackpercom
Førsteholdsspiller

« Svar #221: 20 Nov 2013, 20:48 »

Er jeg den eneste, der har vildt svingende resultater? Jeg scorer dog en masse kasser i alle kampe, men kan simpelthen ikke holde buret rent. Nogle forslag? Hvilke taktikker virker for jer?

Jeg havde et stort problem med at få mine spillere til at holde fokus. Jeg var tit foran ved pausen med 1-2 mål og holdet spillede fremragende. Men så efter pausen faldt holdet i niveau, så på det seneste er jeg simpelthen begyndt at sige til mine spillere i halvlegs teamtalk er de skal passe på med at tro at sejren er hjemme.

Spillerne er ikke altid glad for den teamtalk, men det er hvad der virker for mig.

DehnFM
Lilleputspiller
*

« Svar #222: 22 Nov 2013, 09:53 »

VIGTIG VIDEN:

* Brug wingbacks i BIF - Køb Luis Felipe og Jussandro!

* Ophæv Bernburgs kontrakt - årsag: skader. Han accepterer altid - god dreng!

* Bolatti kan fås i første sæson - køb ham!

* Makienok er god - Rescaldani er BEDRE!

* Jeg er gældsfri i 3 sæson - klubben blev solgt i 2. sæson. Sørg for at præstere godt i ligaen og kvalificere dig til CL    efter første sæson! Alle træningsfaciliteter er snart fuldt opgraderede - i 3. sæson.

* Hvis du ikke må ansætte nok trænere af din bestyrelse, så fyr alle fysioterapeuter og fyld op med trænere. Når der ikke er flere pladser tilbage, tillader din bestyrelse stadig at du ansætter en cheffys Smiley VIIIIIIIIGTIG VIDEN I BIF!!!

DehnFM
Lilleputspiller
*

« Svar #223: 22 Nov 2013, 09:56 »

Jeg havde et stort problem med at få mine spillere til at holde fokus. Jeg var tit foran ved pausen med 1-2 mål og holdet spillede fremragende. Men så efter pausen faldt holdet i niveau, så på det seneste er jeg simpelthen begyndt at sige til mine spillere i halvlegs teamtalk er de skal passe på med at tro at sejren er hjemme.

Spillerne er ikke altid glad for den teamtalk, men det er hvad der virker for mig.

Skaf dig nogle rutinerede spillere med lederevner - det gør altid forskellen!! Samtidigt skal du fokusere på kamptræning - ang. bevægelser mod svage modstandere - def. bevægelser mod stærke modstandere.

DehnFM
Lilleputspiller
*

« Svar #224: 22 Nov 2013, 10:03 »

Jeg havde samme problem i 2-3 filer med BIF - indtil jeg gik over til denne opstilling:

MM
        CF-opbakker CF-stopper CF-opbakker
WB-off                                                  WB-off
                               DM-anker

Dyb.play-support  Frem-play/felt-til-felt

Trequartista

Fremskudt Ang/Boks

Instruktioner:

Kontroller - balanceret
Chikaner modstander
Udnyt fløjene
Spil op fra forsvar

Jeg vinder alt nu - slog FC Bayern i CL 3-0 ude, 2-0 hjemme UDEN anfører og første angriber.
SL hvert år, samt pokalen (kun med reserver) 3 år i træk. Næste år går jeg efter CL-finalen og måske pokalen!
Rescaldani er den helt store stjerne for mig, ligesom jeg også har fået en del ud af Bolatti og Patrick Viera (brasser-Viera). Benzia er reserve-angriber for mig :O
Doria er også en god handel - fik ham på fri transfer efter første sæson - solgte ham videre for 85 mill + 50% af næste salg.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010