home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  0 Brugere, 594 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 159948 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Sv: Brøndby IF
« Svar #135: 24 Okt 2013, 16:59 »

Hvis du ikke bruger Makienok på toppen, skal du nok ændre rollen så den passer bedre til din angriber, men ja, generelt scores der ikke mange mål med den taktik, til gengæld holder den godt styr på defensiven så man heller ikke skulle lukke så meget ind igen Smiley

Lukás Hrádecký ud, Kasper Schmeichel ind... Godkendt (gir 20 for schmeichel, fik 10+50% for lukas)
Thomas Kahlenberg ud, Jirés Kembo-Ekoko ind... Godkendt i Kalles alder :p (gir nada for Jirés, får 2 mil for kalledrengen)
Simon Makienok ud, Jean-Marie Dongou ind... mjaaah, godkendt køb, ikke tilfreds med salget i forhold til hvad andre får for Simon... (8 mil for Dongou, 10+50% for Simon)

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

madsbrøns
Ynglingespiller

« Svar #136: 24 Okt 2013, 17:09 »

Hvis du ikke bruger Makienok på toppen, skal du nok ændre rollen så den passer bedre til din angriber, men ja, generelt scores der ikke mange mål med den taktik, til gengæld holder den godt styr på defensiven så man heller ikke skulle lukke så meget ind igen Smiley

Lukás Hrádecký ud, Kasper Schmeichel ind... Godkendt (gir 20 for schmeichel, fik 10+50% for lukas)
Thomas Kahlenberg ud, Jirés Kembo-Ekoko ind... Godkendt i Kalles alder :p (gir nada for Jirés, får 2 mil for kalledrengen)
Simon Makienok ud, Jean-Marie Dongou ind... mjaaah, godkendt køb, ikke tilfreds med salget i forhold til hvad andre får for Simon... (8 mil for Dongou, 10+50% for Simon)

Makienok røg i første vindue, for 37 til Anji.  Rullende Øjne

Jeg hentede så Macheda ( Sur) til at erstatte ham. Lige pt. spiller jeg således;

Hradecky
Ruud - Thelander - Boulahrouz - Albrechtsen
                 Sergi Darder/Holst
              Thygesen - Kahlenberg
Ankersen                -             Szymanowski
                     Macheda/Arthuro/Keane/Antipas (Ingen af dem scorer!)

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #137: 24 Okt 2013, 17:21 »

Ligner at du har hentet 5 spillere ind der, foruden at klubben selv har hentet mange spillere... hvor mange kampe har du spillet ind til nu? for det lyder mest af alt som et problem omkring for mange nye spillere, hvilket kun kan løses ved at lade dem spille sammen noget tid, de skal så at sige "finde" hinanden, før de kan arbejde ordentligt sammen på banen Smiley

Ja, jeg skulle nok også have solgt Simon i 1. sæson, men han var ret vigtig for mit hold på det tidspunkt, så må jeg jo nøjes med de 10 mil Peace

madsbrøns
Ynglingespiller

« Svar #138: 24 Okt 2013, 17:28 »

Ligner at du har hentet 5 spillere ind der, foruden at klubben selv har hentet mange spillere... hvor mange kampe har du spillet ind til nu? for det lyder mest af alt som et problem omkring for mange nye spillere, hvilket kun kan løses ved at lade dem spille sammen noget tid, de skal så at sige "finde" hinanden, før de kan arbejde ordentligt sammen på banen Smiley

Ja, jeg skulle nok også have solgt Simon i 1. sæson, men han var ret vigtig for mit hold på det tidspunkt, så må jeg jo nøjes med de 10 mil Peace

Macheda blev hentet med det samme, da jeg havde solgt Simon. Han spillede en halv sæson og har sgu ikke rigtig præsteret. Der hvor jeg er kommet til nu, har spillet 18 kampe og der er vinterpause, har jeg så hentet Keane fra United på leje og skrevet kontrakt med Arthuro. Så det er ikke fordi Macheda ikke har fået lang snor! Men jeg ved bare ikke hvorfor han ikke scorer. Jeg har også prøvet at ændre hans rolle til Skarpretter, men lige lidt hjælper det. Måske er han bare skod? Opstemt Men så ved jeg ikke hvem jeg ellers skal købe..

Ankersen, derimod. HOLD NU OP, hvor spiller han godt! Blev også kåret til årets spiller (efterår) og var på det bedste hold i DK. Han er en succes!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #139: 24 Okt 2013, 17:54 »

Tja, har ikke prøvet Macheda selv, men syntes heller ikke det er fordi min frontangriber har været den store målscorer, til gengæld har han været 2-3. mand på mange mål, fordi han netop var sat som support..

De der 2 ankersen drenge, der er altså vilde.. men hvis din angriber bare ligger op til mål, er det vel også en succes i sig selv? og så bare spare sammen til en klasse angriber, i stedet for at brænde mange penge af på lappeløsninger, hvis du stadig kan vinde ligaen med det du har Smiley

Vil lige nævne de sidste 3 års topscorere hos mig: Søren Frederiksen første år med 20 mål, Morten Beck Andersen anden sæson 15 mål, Nicolai Brock-Madsen 3. sæson, 21 mål..

Morten Beck Andersen har jeg selv kigget på, har overvejet om han skulle smides på min shortlist, til andre saves, han ligner en klasse  boksspiller, hvis man har et lidt mindre hold, Brock-Madsen er heller ikke uspændende og har sågar fået landsholdsdebut.

madsbrøns
Ynglingespiller

« Svar #140: 24 Okt 2013, 18:02 »

Tja, har ikke prøvet Macheda selv, men syntes heller ikke det er fordi min frontangriber har været den store målscorer, til gengæld har han været 2-3. mand på mange mål, fordi han netop var sat som support..

De der 2 ankersen drenge, der er altså vilde.. men hvis din angriber bare ligger op til mål, er det vel også en succes i sig selv? og så bare spare sammen til en klasse angriber, i stedet for at brænde mange penge af på lappeløsninger, hvis du stadig kan vinde ligaen med det du har Smiley

Vil lige nævne de sidste 3 års topscorere hos mig: Søren Frederiksen første år med 20 mål, Morten Beck Andersen anden sæson 15 mål, Nicolai Brock-Madsen 3. sæson, 21 mål..

Morten Beck Andersen har jeg selv kigget på, har overvejet om han skulle smides på min shortlist, til andre saves, han ligner en klasse  boksspiller, hvis man har et lidt mindre hold, Brock-Madsen er heller ikke uspændende og har sågar fået landsholdsdebut.

Jeg er på arbejde lige nu, så jeg har ikke rigtig mulighed for at tjekke det. Men jeg mener bare ikke, at han har lavet nogen assist eller noget. Desuden spiller han ikke til et gennemsnit over 7.

Så det jeg hører dig sige er, at det kunne være man skulle hente Brock-Madsen? Wink Og så stadig køre samme taktik, eller burde man ændre ham til noget andet? For jeg har nok kommet til at ændre lidt på spillerrollerne, men det var også fordi Kalle og Thyge heller ikke spillede specielt godt! Opstemt

Coldice
Førsteholdsspiller

« Svar #141: 24 Okt 2013, 18:49 »

Har lejet Morten Beck Andersen i 2. sæson med HB Køge og han spiller altså bedre end Søren Larsen, jeg også er skaffet.

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!

Brøndby IF <3

Campai
Ynglingespiller

« Svar #142: 24 Okt 2013, 22:26 »

Fååårk man... Så bød roma li 85 mil for makienok... Tror nok li de blev glad for deres 25 procent i køge -.-

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #143: 24 Okt 2013, 23:21 »

syntes det er pænt træls, at Schmeichel var vurderet til 4½ stjerner inden køb, og efter han ankom 3½, indtil jeg solgte lukas (som var til 3), nu er Schmeichel så faldet til 2½, mens hans stats er uændrede.. gir jo ingen mening, han er altså vild ??  tid til ny assistent måske..

madsbrøns
Ynglingespiller

« Svar #144: 25 Okt 2013, 10:32 »

Nå.. Ankersen er en lille tøs og har derfor erklæret, at han vil væk. Fint! 21m og 20% af næste transfer og han er nu formentlig på vej til fransk fodbold.

Hvem burde man så hente som erstatning? Jeg har allerede lejet Suso i Liverpool, men det var egentlig mest tænkt som værende til VM.
Bud på en højrekant? Spiller med en IA på højre, kunne evt. rykke Suso derover og så står vi bare med problemet på VM. Opstemt Men jeg tager imod foreslag!

Til alle der starter på ny; kig på Thelander! Han blev kåret til årets spiller i Brøndby i sin første sæson. Godt køb.

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #145: 25 Okt 2013, 11:11 »

Nu står Dumic også til at ryge ud af vagten for 10 millioner og 40% videresalgsklausul. Smiley

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

frandseen
Reserveholdsspiller

« Svar #146: 25 Okt 2013, 15:17 »

Så blev jeg også færdig med min første sæson i det nye FM!

Den endte med en godkendt 3. plads efter FCK kun formåede at få 1-1 hjemme mod OB på sidste spilledag. Jeg er egentlig meget godt tilfreds, selv om vi startede fremragende med 4 ud af 5 sejre. Derefter gik det nedad og så stabilt - fra kamp 7 til 11 lå vi nummer 4 og fra spillerunde 17 til 31 (med undtagelse af en runde) lå vi nummer 5, så udmærket slutspurt af drengene!
I pokalturneringen blev jeg slået ud i kvartfinalen af Viborg på hjemmebane efter straffespark efter 1-1 i ordinær spilletid, så det var meget skuffende!

Bestyrelsen ændrede forventning fra Europa League kvalifikation til blot at være med i toppen midt i sæsonen, så derfor har de været tilfredse hele sæsonen, selv om jeg ikke vil mene, at man er med i toppen, når man ligger nummer 5, men det er da ok, så man ikke er fyringstruet. Opstemt

Derudover er vores økonomi blevet meget dårlig. Lige nu er min balancen på -7,5 millioner, og bestyrelsen skriver i hver månedsrapport, at økonomien er dårlig og det ville være godt, hvis jeg kunne få nogle penge ind i kassen i form af spillersalg. Skuffet

Transfer ud:
Det lykkedes mig at komme af med Bernburg, som dog får 33K hver uge indtil hans oprindelige kontrakt udløber..
En masse B-spillere blev også sat på fri transfer.
Derudover blev følgende unge spillere lejet ud i sommertransfervindu et: Mads Nielsen, Kristian Andersen, Oskar Tranberg, Svenne Crone, Lebogang Phiri, Daniel Holm og Torbjørn Billeskov.
Dario Dumic blev solgt til Zaragoza for 5,5 millioner + 50 % af næste salg.
Anzhi bød på sidstedagen 46 millioner for Makienok, og jeg accepterede, men han sagde nej og valgte mit kontraktudspil i stedet for. I stedet for valgte de at byde på Thygesen (?!), som jeg sendte afsted for 6,5 millioner + 25 % af næste salg.
I vinterpausen fik jeg lejet Akpoveta, Arthuro, Malthe Johansen, og Christian Nørgaard ud.
Derudover blev Patrick da Silva solgt til Steaur Bukarest for 5,5 millioner + 30 % af næste salg.

Transfer ind:
Arthuro, fri
Emil Krafth, 4 millioner
Tryggvi Hrafn Haraldsson, 590K
Oliver Silverholt, fri
Jiloan Hamad, fri
Abdi Ibrahim, fri
Linus Wahlqvist, 1,25 millioner
Sebastian Remme Berge, 800K

Startede ud med en 4-2-3-1 opstilling:
Hradecky
Krafth, Boulahrouz, Almebäck, Durmisi
Ørnskov, Thygesen (Holst da Thyge blev solgt)
Szymanowski (Hjulsager fik også et par kampe og spillede fremragende), Kahlenberg, Hasani
Makienok

Midt i sæsonen skiftede jeg til Belthazor's taktik, en 4-1-2-2-1, hvorefter jeg for det meste stillede således op:
Hradecky
Krafth, Boulahrouz, Almebäck, Durmisi
Holst
Kahlenberg/Ibrahim (Kahlenberg var meget skadet i foråret), Remme Berge (Ørnskov fik et par enkelte kampe)
Hamad, Antipas/Hasani/Szymanowski
Makienok

Fremtidige transfer:
Albrechtsen, kontraktudløb
Szymanowski må nok også forlade holdet - ellers henter jeg ham måske på ny lejekontrakt, men så vil jeg ikke have mulighed for at have en fremtidig købesum på ham. Men jo bedre at have ham på lån end slet ikke at have ham!
Pablo Alvarez kommer også ind på en fri transfer - på en meget dyr kontrakt, og det har jeg fortrudt lidt nu, men det er der ikke noget at gøre ved!

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #147: 25 Okt 2013, 16:38 »

Kan anbefale IKKE at trykke "Afslut og forlad spil" også gemme, vil råde til at man gemmer også afslutter. Mit spil er ihvertfald lige crashet og tror det var grundet det, da jeg fik beskeden "Steam sluttede uventet", røg lige 8 kampe tilbage og havde ellers sikret mig skabet med 5 runder tilbage og var i pokalfinalen Skuffet

Desuden oprettede FM 1700 (!!!!!) backup filer af mit gamle save, hvor INTET af dem virker..

Så bare et lille råd til brøndbydrengene herinde! Wink

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #148: 25 Okt 2013, 16:42 »

On topic:

Lurer på denne Amerikanske herre, måske han kunne løse mit angrebsproblem, som pt. er min akillessene (spiller med en 37 årig og Zohore som backup, det siger alt)

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #149: 25 Okt 2013, 21:32 »

Så kom jeg endelig ordenligt i gang, mit tidligere save valgte at fucke op, det satser jeg på ikke sker igen.

Jeg køre med 2 forskellige taktikker, men med samme filosofi, korte pasninger, stift, og så skal bolden spilles stille og roligt rundt, indtil chancen byder sig, og så slår vi til.

Formationerne hedder:
4-1-2-2-1 magen tll den jeg brugte i 13 med bif
Jeg har som noget nyt kastet mig ud i 4-4-2, med utroligt succes indtil nu, eller det er måske lidt tidligt at sige, men de kampe den har været brugt har boldbessidelse været enorm. Helt op til 75%.

Makienok har fået stjernenykker fra start af, så han røg for 50 millioner NU OG HER, ingen betaling over måneder, og så lige 30% vidersalg oveni, farvel og goodby mr.

Dumic blev sur over at jeg hentede banggaard, så han blev sendt afsted for 10 millioner samt en klausul på 40%

Ind er kommet:
Banggaard: 3 millioner (agent ejer 40%, men kan købes ud for 1.2 - hvilket jeg gør hurtigst muligt)
Jakob Ankersen: 6 millioner
Rasmus Falk: 10 millioner

Samlet: 20 (21.2)

Ud er gået:
Dumic 10 millioner - 40 procent
Makienok 50 millioner - 30 procent
Oke - leje
Villfort - fri
Holm - leje
Billeskov -leje
M. Andersen - leje
Johansen - leje
Joensen - leje

Samlet: 60

De 2 første kampe i liagen blev vundet 2-0 og 4-1

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010