Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 22:25:50
Wester Jr.
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23472
0 Brugere, 1163 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
aarvi123
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Klubsøgning og -erfaring
Brøndby IF
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
18
19
[
20
]
21
22
...
34
Forfatter
Emne: Brøndby IF (Læst 159697 gange)
HulkOmaniA
Førsteholdsspiller
Sv: Brøndby IF
«
Svar #285:
12 Dec 2013, 23:18 »
Citat af: Dehli 12 Dec 2013, 22:15
Antipas satte i 30. spillerunde ny scoringsrekord i ligaen med 29 mål.
Kahlenberg har lagt op til 20 mål og scoret 16!
Bernard parker har været stabil afløser for kalle, som vanft kampen om OMC
Thyge har været fremragende på midtbanen og lavet intet mindre end 14 assist.
Dumic må betragtes som årets talent med et snit på 7.44
Szymanowski er omskolet, og spiller nu som skarpretter når antipas har brug for pause, eller bare har en offday, han endte med at score 9 mål på 5 kampe
hvilken taktik bruger du?
Brøndby og Manchester United siden 1994/1995
Fc Barcelona siden Ronaldinho tryllede rundt
Dehli
Landsholdsspiller
«
Svar #286:
13 Dec 2013, 14:15 »
Citat af: HulkOmaniA 12 Dec 2013, 23:18
hvilken taktik bruger du?
3-1-4-1-1
BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt
Min Blog - Parma Drama
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #287:
14 Dec 2013, 01:27 »
mit bedste indkøb nogensinde, gav 5,5 mio for ham og sender ham så til Catania for 75 mio + 50% og så dukker den her besked op 2 sæsoner efter <3 <3 <3
[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent!
Taget fra vman
kennib
Ynglingespiller
«
Svar #288:
14 Dec 2013, 09:39 »
Citat af: AndreasNord 14 Dec 2013, 01:27
mit bedste indkøb nogensinde, gav 5,5 mio for ham og sender ham så til Catania for 75 mio + 50% og så dukker den her besked op 2 sæsoner efter <3 <3 <3
Fix lige et ss af svinet.
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #289:
14 Dec 2013, 14:50 »
Citat af: kennib 14 Dec 2013, 09:39
Fix lige et ss af svinet.
her er et ss af ham nu, og hans historie
EDIT: nåede også kvartfinalen i CHL så det er en masse gode penge i min klubkasse i år!
«
Seneste Redigering: 14 Dec 2013, 14:54 af AndreasNord
»
[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent!
Taget fra vman
MichaelHarlev
Gæst
«
Svar #290:
14 Dec 2013, 14:53 »
Hold da kæft en god handel du fik lavet dig der
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #291:
14 Dec 2013, 14:55 »
Citat af: MichaelHarlev 14 Dec 2013, 14:53
Hold da kæft en god handel du fik lavet dig der
Ja det var gode penge, og kunne desværre ikke holde på ham.
Har også et par spillere i baghånden som jeg regner med at kunne tjene en god skilling på. Dog ikke i samme omfang som ham der
«
Seneste Redigering: 14 Dec 2013, 15:12 af AndreasNord
»
[quote=Mongolia FC]
Taget fra vman
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #292:
15 Dec 2013, 11:02 »
Har valgt at satse utroligt ungt i mit nye spil - har startet en del, hvor det for hurtigt tager overhånd med at jeg får kassen, så denne gang har jeg lidt begrænsninger med:
første sæson; gå amok
Derefter, må der ikke købes for mere end jeg sælger for
Aldrig købes mere end 5 spillere i en sæson
ikke forlænges kontrakter med reservespillere over 25 år (målmand undtaget, hvis han ikke er utilfreds)
...
Kort om mine handler, alt på reserveholdene er fyret/afskediget, antipas til Evian for 10 mil, thygesen til Ural for 7, Dumic til Tbilisi for 6,5, falkesgaard til Ekranas for 750k, Makienok til Wolfsburg for 50 mil, Albrechtsen til APOEL for 345k, samt Hjulsager, Orellana, Phiri, Da Silva, Kristian Andersen og Mads Nielsen udlejet (alle salg under 25 år er med 50% fremtidige salg bonus).
Ind er kommet - overraskende, Franco Zuculini ( var hurtigt ude og sælge ud, og satte alt budget ind på ham, 97,5k om ugen i løn, 50% af fremtidigt salgt + diverse for kampe, mål, årets hold osv.) pisse glad for den handel!
Patrick Owomoyela, 20k om ugen, 1 års kontrakt - rutine, og det ligner jeg har været heldig med Crone, han er vurderet til 4 stjerner (var 4½ kortvarigt), så han skal lære lidt af min tyske ven.) skal nævnes han er en lottokupon når det kommer til skader.
Ivan Obradovic, 55k + 50% fremtidige salg og lidt lir.
Germain Sanou, 12k om ugen og 5 årig kontrakt, klasse for en god ung reserve keeper.
Adrián Luna, 15k, 5 årig kontrakt, fin offensiv reserve.
Alexander Milosevic, 4 mil
Pione Sisto, 2 mil
Simon Tibbling, 5 mil
Frederik Semb, 5 mil
Stefan Johansen, 5,5 mil
Oskar Larsson, 1,5 mil
Gastón Silva, 4 mil + 50% fremtidige salg, pænt tilfreds, de startede med at forlange 25+ mil.
Uros Djrdjevic, 2 mil + 50% fremtidig indtjening.
Bernard Parker, 3 mil +venskabskamp og 50% fremtidige salg.
Flere af disse folk får 50% fremtidige salg, for at holde lønnen nede, med andre ord har jeg skrevet 5 årige kontrakter over hele linjen, og prøver nok at undgå salg, med mindre det er tvunget, der er simpelthen ingen mulighed for at tjene penge på dem her, og oven i hatten er de købt over 2-4 år.
Stjernen, er dog Richairo Zivkovic, som er hentet for kun 5 mil (forhåndskontrakt), 32k om ugen, 50% fremtidige salg, 15k for mål, 10k pr. kamp, 10k for at sidde på bænken, 1 mil for topscorer, 20 mål og årets hold. Han er ikke på Niveau med Makienok, men med Parker som oplæringsmakker, og fast fodbold i første sæson (ja, han er førstevalget!), kan det blive stort, 5 stjerner mener de han kan drive det til, og jeg er vildt tilfreds.
Skal nævnes, alle de får en fed løn på personale fronten fik ophævet, og kun billige folk hentet ind, derudover gik jeg køligt ind og forlangte flere penge, til transfer og løn, fik begge - var inden nogle fyringer eller køb, og er fandme godt tilfreds med høsten her.
Milosevic og Silva, træner til at blive Libero's, med Silva som førstevalget.
Jeg satser på at vinde det hele + et europæisk trofæ inden for 3 sæsoner, flabet, arrogant og lige til.
Opstillingen bliver i stil med den jeg brugte da jeg sidste år afsluttede mit projekt, med lidt tweaks.
en stille Libero, 2x Boldspillende, WBV/Ankermand/WBH (Ankermanden bliver nok en Regista med tiden), Dybdeliggende Playmaker (skal selvfølgelig være fremskudt med tiden), 2x Wings, Dybdeliggende lille Zivkovic. Alle på Support i offensiven.
Jeg smider en update når jeg har vundet the double om nogle dage
Edit: glemte lige at sige at Zohore er smidt hjem igen, ikke om jeg vil betale 10 røde rejer for den skøre kugle...
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #293:
15 Dec 2013, 12:40 »
Citat af: BelthazorDK 15 Dec 2013, 11:02
Har valgt at satse utroligt ungt i mit nye spil - har startet en del, hvor det for hurtigt tager overhånd med at jeg får kassen, så denne gang har jeg lidt begrænsninger med:
første sæson; gå amok
Derefter, må der ikke købes for mere end jeg sælger for
Aldrig købes mere end 5 spillere i en sæson
ikke forlænges kontrakter med reservespillere over 25 år (målmand undtaget, hvis han ikke er utilfreds)
...
Kort om mine handler, alt på reserveholdene er fyret/afskediget, antipas til Evian for 10 mil, thygesen til Ural for 7, Dumic til Tbilisi for 6,5, falkesgaard til Ekranas for 750k, Makienok til Wolfsburg for 50 mil, Albrechtsen til APOEL for 345k, samt Hjulsager, Orellana, Phiri, Da Silva, Kristian Andersen og Mads Nielsen udlejet (alle salg under 25 år er med 50% fremtidige salg bonus).
Ind er kommet - overraskende, Franco Zuculini ( var hurtigt ude og sælge ud, og satte alt budget ind på ham, 97,5k om ugen i løn, 50% af fremtidigt salgt + diverse for kampe, mål, årets hold osv.) pisse glad for den handel!
Patrick Owomoyela, 20k om ugen, 1 års kontrakt - rutine, og det ligner jeg har været heldig med Crone, han er vurderet til 4 stjerner (var 4½ kortvarigt), så han skal lære lidt af min tyske ven.) skal nævnes han er en lottokupon når det kommer til skader.
Ivan Obradovic, 55k + 50% fremtidige salg og lidt lir.
Germain Sanou, 12k om ugen og 5 årig kontrakt, klasse for en god ung reserve keeper.
Adrián Luna, 15k, 5 årig kontrakt, fin offensiv reserve.
Alexander Milosevic, 4 mil
Pione Sisto, 2 mil
Simon Tibbling, 5 mil
Frederik Semb, 5 mil
Stefan Johansen, 5,5 mil
Oskar Larsson, 1,5 mil
Gastón Silva, 4 mil + 50% fremtidige salg, pænt tilfreds, de startede med at forlange 25+ mil.
Uros Djrdjevic, 2 mil + 50% fremtidig indtjening.
Bernard Parker, 3 mil +venskabskamp og 50% fremtidige salg.
Flere af disse folk får 50% fremtidige salg, for at holde lønnen nede, med andre ord har jeg skrevet 5 årige kontrakter over hele linjen, og prøver nok at undgå salg, med mindre det er tvunget, der er simpelthen ingen mulighed for at tjene penge på dem her, og oven i hatten er de købt over 2-4 år.
Stjernen, er dog Richairo Zivkovic, som er hentet for kun 5 mil (forhåndskontrakt), 32k om ugen, 50% fremtidige salg, 15k for mål, 10k pr. kamp, 10k for at sidde på bænken, 1 mil for topscorer, 20 mål og årets hold. Han er ikke på Niveau med Makienok, men med Parker som oplæringsmakker, og fast fodbold i første sæson (ja, han er førstevalget!), kan det blive stort, 5 stjerner mener de han kan drive det til, og jeg er vildt tilfreds.
Skal nævnes, alle de får en fed løn på personale fronten fik ophævet, og kun billige folk hentet ind, derudover gik jeg køligt ind og forlangte flere penge, til transfer og løn, fik begge - var inden nogle fyringer eller køb, og er fandme godt tilfreds med høsten her.
Milosevic og Silva, træner til at blive Libero's, med Silva som førstevalget.
Jeg satser på at vinde det hele + et europæisk trofæ inden for 3 sæsoner, flabet, arrogant og lige til.
Opstillingen bliver i stil med den jeg brugte da jeg sidste år afsluttede mit projekt, med lidt tweaks.
en stille Libero, 2x Boldspillende, WBV/Ankermand/WBH (Ankermanden bliver nok en Regista med tiden), Dybdeliggende Playmaker (skal selvfølgelig være fremskudt med tiden), 2x Wings, Dybdeliggende lille Zivkovic. Alle på Support i offensiven.
Jeg smider en update når jeg har vundet the double om nogle dage
Edit: glemte lige at sige at Zohore er smidt hjem igen, ikke om jeg vil betale 10 røde rejer for den skøre kugle...
Bider det dig ikke i røven i den lange ende, med så mange 50% af næste salg?
[quote=Mongolia FC]
Taget fra vman
AndreasNord
Landsholdsspiller
«
Svar #294:
15 Dec 2013, 18:03 »
Har fået skudt 7 spillere afsted i den her sæson med 50% af næste transfer, samt fået imellem 20-40 mio kontant for dem med det samme. Har nu omkring 20-25 spillere i udlandet som jeg hiver i mellem 20-50% på næste gang de bliver solgt, og de fleste af dem kommer aldrig til at blive de store penge, men håber på at jeg i fremtiden kan hive nogen penge ind
[quote=Mongolia FC]
Taget fra vman
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #295:
15 Dec 2013, 21:55 »
Citat af: AndreasNord 15 Dec 2013, 12:40
Bider det dig ikke i røven i den lange ende, med så mange 50% af næste salg?
Både og, det er jo ikke Brøndby der går ud og sælger spillere til 100 mil de første par sæsoner, jo jeg skal have 50% fremtidige salgs klausul på dem når de sælges, eller lade deres kontrakter løbe ud, men det er et kortvarrigt problem, men jo, jeg regner såmænd ikke med at få mange kroner ind ved spillersalg foreløbig, dog er der heller ikke nogen af mine indkøb som er købt som 1 sæsons løsninger, udover Owomoyela, men med holst, Crone og ham til pladsen, tror jeg godt jeg kan overleve det tab..
Felix
Lilleputspiller
Brøndby IF - den spæde men solide start
«
Svar #296:
17 Dec 2013, 12:04 »
Hej.
Så er jeg gået igang med min 3 sæson i BIF.
Første sæson endte med tidlig afgang i pokalen men en 2 plads efter Randers og med FCK på 3 pladsen. Holdet forblev nogenlunde intakt med kun få ændringer.
Anden sæson var straks bedre - røg tidligt i pokalen igen til et eller andet divisions hold - skuffende. Men med 3 kampe igen var jeg i finalen i Europa League mod Swansea og med i kamp i hånden kun 2 point efter AaB på førstepladsen.
Jeg vandt 2-1 over Swansea efter forlænget spilletid hvor jeg scorede til 2-1 på straffe begået mod Hjulsager, som han selv scorede på (Scorede desuden også til 1-0). Og i de sidste 3 suppe kampe vandt jeg 2 og spillede en uafgjort og dermed mestre.
Tredje sæson er nu startet og første kval runde til CL blev vundet med samlet 15-0 mod HV fra Island (Mener jeg). Ellers 2 sejre og et håbløst nederlag til AaB i suppen smider mig på en 2 plads. Nu er Helsingborg sidste skridt inden ChL - første kamp blev vundet 3-2 i Sverige - så burde være lige til.
Lad mig vide hvis nogle vil vide noget om spillere osv....
Felix
farganis
Juniorspiller
«
Svar #297:
19 Dec 2013, 18:37 »
Jeg er også gået igang med min 3. sæson hos Brøndby.
1. sæson endte jeg nummer 5 men vandt pokalen, det er jeg godt tilfreds med når jeg tænker på at solgte spillere for næsten 100 mio og brugte 0 kr. på nye spillere. 2. sæson vandt jeg med en del held (fik kun 56 point) og igen vandt jeg også pokalen.
Der er kommet rigtig mange spændende spillere op fra ungdomsrækkerne og jeg får lånt en del spillere fra mine samarbejdsklubber til bredden, men jeg har lidt problemer med at finde de gode men billige indkøb. Jeg satser meget på at tjene mere på at sælge spillere end jeg bruger på at købe spillere.
3. sæson er jeg kommet lidt ind i, jeg har skiftet taktik fra 4-3-2-1 til en 4-4-2 som jeg synes virker som en mere stabil taktik. Jeg røg ud i champions league før jeg kunne sige hej til gruppespillet og er p.t. igang med at spille min anden kamp mod spartak moskva i europa league som jeg håber på jeg vinder.
Update følger
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #298:
21 Dec 2013, 16:35 »
Så fik jeg endelig tid til at tage de sidste 3 kampe i min 1. sæson. Som tidligere, arrogant proklameret skulle the double hjem, og tja, det holdt hårdt. tabte 2-1 til FCK på Brøndby Stadion i semifinalen af pokalen, men fik dog reddet en 3-0 sejr, kampen 4. sidste kamp var ligeså mod FCK, og den endte 2-0 til os, det trak os op på 1. pladsen for en stund, men ugen efter slog FCM os 3-0 og sendte FCK tilbage på 1. pladsen... FCM sluttede kun på en 5. plads selv, men hold da fast hvor havde de indflydelse på det hele. De var holdet der sendte OB under stregen, de var holdet der sendte FCK på 1. pladsen, og de var runden efter holdet, der tog 1. pladsen fra FCK, og gav den til Brøndby IF, da de slog FCK.
Vi ender med 67 point, 4 point foran FCK, og må sige farvel til SønderjyskE og OB som rykker ned. Pokalen blev vundet over Esbjerg, som måtte tage til takke med en 6. plads. Næste sæson kigger Vejle og Silkeborg IF forbi superligaen, mens Marienlyst og AB rykker ud af 1. division.
Af spændende tilgange der er klar til den nye sæson, kan nævnes Veton Berisha og Andrija Zivkovic.
Nu skal der sælges lidt folk fra - købte i øvrigt Schmeichel i vinters, for 1.55 mio (kunne have taget kontrakt fra sommeren, men var ikke tilfreds med lukas). 10 mål lukket ind, 8 rent bur i 15 kampe, mod Lukas' 17 mål i 17 kampe og "kun" 7 rent bur, ikke vildt skidt, men jeg var ikke tilfreds, og så ville jeg iøvrigt godt have en dansker på egen banehalvdel. Fik sølle 7,75 mil + 50% fremtidige salg for Lukas, men Zürich er jo ikke ligefrem en langtids holdbar løsning, så mon ikke det går.
har fået et bud på Alex accepteret på sølle 4,25 mil (1,25 under klausulen), nu må vi se hvad han forlanger i kontrakt, ellers bliver det nok et farvel til den herre.
Edit: er sku nødt til at dele navnet på min nye sportschef med nogen.. ingen ringere end, Jens Mustermann
hahahaha
«
Seneste Redigering: 21 Dec 2013, 16:43 af BelthazorDK
»
26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
«
Svar #299:
22 Dec 2013, 13:39 »
en der kan hjælpe med en taktik :p
for det sejler fuldstændighed hele tiden:/
har ikke prøvet at få spillet en sæson endnu i fm 14
starter forfra hele tiden pga jeg bliver fyret
det pisse provokerende
Sider:
1
...
18
19
[
20
]
21
22
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »