home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  3-5-2 - Juventus
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 3-5-2 - Juventus  (Læst 12720 gange)
xzound
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #15: 09 Okt 2013, 12:53 »

Fedt initiativ, ser ud til at virke super fedt Smiley Har tænkt mig at forsøge mig med Monaco.
Første tanke jeg får, er omkring de defensive wings, da jeg selv har forsøgt mig med dem, dog i en anderledes formation. Har du erfaringer med at omskole backs til wingbacks? De har jo nogenlunde samme tal efter min bedste vurdering, og virker som det oplagte valg?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #16: 09 Okt 2013, 13:25 »

Fedt initiativ, ser ud til at virke super fedt Smiley Har tænkt mig at forsøge mig med Monaco.
Første tanke jeg får, er omkring de defensive wings, da jeg selv har forsøgt mig med dem, dog i en anderledes formation. Har du erfaringer med at omskole backs til wingbacks? De har jo nogenlunde samme tal efter min bedste vurdering, og virker som det oplagte valg?
Jeg spiller selv en 3-5-2 med mit Juventus-hold, og jeg stiler imod hele tiden at have en offensivt orienteret "wing-kant" og en defensivt ditto.
Logged

welbz is dat guy

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #17: 09 Okt 2013, 13:29 »

Jeg spiller selv en 3-5-2 med mit Juventus-hold, og jeg stiler imod hele tiden at have en offensivt orienteret "wing-kant" og en defensivt ditto.

Altså en af hver eller hvad?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #18: 09 Okt 2013, 13:35 »

Altså en af hver eller hvad?
Ja.
Logged

welbz is dat guy

Jakob..
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #19: 13 Okt 2013, 12:01 »

Har du erfaringer med at omskole backs til wingbacks? De har jo nogenlunde samme tal efter min bedste vurdering, og virker som det oplagte valg?

Jeg startede et save med Southampton, hvor min plan netop var at omskole Shaw, Chambers og Clyne til wingbacks/defensive wings. Jeg har spillet lidt over en halv sæson, så det er svært at konkludere noget endegyldigt, dels fordi at de er langt fra deres potentiale og fordi at de ikke har vænnet sig til deres nye position endnu, men jeg synes at de viser lovende takter. Defensivt fungerer de godt, mens at der stadig er noget at ønske offensivt, men det regner jeg med bliver bedre med tiden. Lallana er faktisk den spiller, som har fungeret bedst på den defensive wing, hvertfald offensivt. Jeg føler dog at i det lange løb skal de defensive wings udfyldes at spillere, som har både stærke offensive og defensive kvaliteter. Derfor tror jeg også det er mest fordelagtigt at omskole backs til wingbacks end wingere til wingbacks, da jeg synes det er nemmere at give backs offensive kvaliteter (hvis de ikke besidder dem i forvejen) end at give wings defensive kvaliteter.

Taktikken fungerer forresten også fremragende i Premier Leauge, hvor jeg lægger nr. 2 i Februar et par point efter Chelsea. Defensiven er meget solid. Jeg har desuden ændret de defensive wings løb fra dyb til nogle gange, da jeg synes de havde en tendens til at storme for hurtigt frem. Desuden kan det være en fordel at sætte dem til mandsopdækning af modstanderens wings i kampe, hvor man er underdog.

 
Logged

Svartovich
Gæst
 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #20: 13 Okt 2013, 12:12 »

Ej hvor sjovt, har en taktik i et Watford spil som er stort set identisk med din groft set. Stort set samme roller og holdinstruktioner. Dog spiller jeg med wingbacks istedet for defensive wings. Smiley
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #21: 23 Okt 2013, 10:43 »

Fremragende indlæg! Jeg slugte dog lige min morgen te, da jeg så hvor mange point du havde.

Jeg har selv arbejdet lidt på en 3-mands-forsvar taktik, så det er fedt at læse dine tanker omkring det.
Som manden lige over mig, spiller jeg dog også med wingbacks. Men jeg er også Portsmouth, lille forskel fra dem til Juventus Wink

Men igen, fremragende indlæg!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 23 Okt 2013, 11:50 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #22: 23 Okt 2013, 11:36 »

Jeg brugte også denne fantastiske taktik med southampton hvor jeg var nået til januar første sæsson og lå nummer 2 og det var faktisk meget fedt men så desværre crashede mit spil så startede et nyt igår:) et godt råd køb maupay 16 år men allerde i den alder var han min topscorer og fuldstændig ustoppelig
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #23: 23 Okt 2013, 13:17 »

Jeg brugte også denne fantastiske taktik med southampton hvor jeg var nået til januar første sæsson og lå nummer 2 og det var faktisk meget fedt men så desværre crashede mit spil så startede et nyt igår:) et godt råd køb maupay 16 år men allerde i den alder var han min topscorer og fuldstændig ustoppelig
Der er en FM13 Portsmouth tråd, så du kan da skrive om dit save  der Smiley
Medmindre du spiller FM14.
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #24: 23 Okt 2013, 14:30 »

Der er en FM13 Portsmouth tråd, så du kan da skrive om dit save  der Smiley
Medmindre du spiller FM14.
Portsmouth???  Cool du mener southampton ikk? Og ha det er fm13 Smiley
Logged

TimE
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #25: 23 Okt 2013, 15:10 »

Portsmouth???  Cool du mener southampton ikk? Og ha det er fm13 Smiley

Hvordan i alverden fik jeg Southampton til Portsmouth?  Huh
Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3-5-2 - Juventus
« Svar #26: 23 Okt 2013, 17:30 »

Hvordan i alverden fik jeg Southampton til Portsmouth?  Huh
Hehe dt et godt spørgsmål, der himmel og jord forskel på de to
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010