home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1137 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  GTA 5 Crew
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: GTA 5 Crew  (Læst 43139 gange)
MichaelPaw
Gæst

Sv: GTA 5 Crew
« Svar #90: 02 Okt 2013, 13:30 »

Hvad med det FmFreaks logo der er i banneret øverst på siden (det med lauerbærkranse) eller det man kan få som avatar?

Hvad har du ændret?
Jeg har lavet rangtitler om  Smiley Øv jeg kan se at den ikke har gemt det jeg har lavet  Sur Det er ikke første gang det er ske derinde. må nok vente lidt med at lave det om, til deres server kører bedre..

Det ville være en god ide, men tror desværre man skal lave det derinde.
« Seneste Redigering: 02 Okt 2013, 13:34 af MichaelPaw » Logged

Zone 43
Manager

« Svar #91: 02 Okt 2013, 15:32 »

Hvad med det FmFreaks logo der er i banneret øverst på siden (det med lauerbærkranse) eller det man kan få som avatar?

Nej, desværre. Man kan end ikke skrive i logoet derinde, eller vælge en fodbold, der kan pryde logoet.

Jeg vil dog gerne forsøge mig med at lave et logo, hvis det er..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #92: 02 Okt 2013, 15:35 »

Nej, desværre. Man kan end ikke skrive i logoet derinde, eller vælge en fodbold, der kan pryde logoet.

Det må du da meget gerne  Thumbs Up

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #93: 02 Okt 2013, 15:43 »

Jaaaaah Zonøøøøøøøøøøh!

Kan du ikke få smidt en brønd ind? Noget af det smukkeste!

Virker online stabilt desuden?

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Zone 43
Manager

« Svar #94: 02 Okt 2013, 16:05 »

Jaaaaah Zonøøøøøøøøøøh!

Kan du ikke få smidt en brønd ind? Noget af det smukkeste!

Så meget gider jeg heller ikke tegne derinde. Tunge
Der skulle gerne ligge et logo på gruppens side, eller gøre det om lidt. Et simpelt og nemt logo blev til det.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

MichaelPaw
Gæst

« Svar #95: 02 Okt 2013, 17:19 »

Så meget gider jeg heller ikke tegne derinde. Tunge
Der skulle gerne ligge et logo på gruppens side, eller gøre det om lidt. Et simpelt og nemt logo blev til det.
Jeg kan ikke se det?

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #96: 02 Okt 2013, 17:33 »

Har i været online endnu?

Jeg er ved at lave min nok femte character nu, fordi det ikke har virket de andre gange, og så har den slette den gamle.

Det længste jeg er kommet er at stå på den der parkeringsplads, hvor der vist nok skulle være et race, men der skete ikke noget. Jeg kunne godt skride fra parkeringspladsen, men så sagde den bare at jeg skulle gå tilbage :s

Seller95
Manager

« Svar #97: 02 Okt 2013, 17:49 »

Jeg gider ikke prøve mere.. Synes det er ringe, at de ikke har styr på det til release.. Burde jo netop være derfor, at de har ventet med at gøre online spilbar... Der er folk der allerede er i fuld gang og er steget i rank og alt det pjat, mens andre slet ikke kan komme på.

Arsenal <3

bettepjevs
Førsteholdsspiller

« Svar #98: 02 Okt 2013, 18:58 »

Har i været online endnu?

Jeg er ved at lave min nok femte character nu, fordi det ikke har virket de andre gange, og så har den slette den gamle.

Det længste jeg er kommet er at stå på den der parkeringsplads, hvor der vist nok skulle være et race, men der skete ikke noget. Jeg kunne godt skride fra parkeringspladsen, men så sagde den bare at jeg skulle gå tilbage :s

Jeg har oplevet præcis det samme. Pænt irriterende at lave sin character femten gange for blot at skulle lave en ny næste gang man forsøger. Også ret irriterende at man får gennemført den første mission med World Record for derefter at blive smidt af.

Hvordan kunne du gå væk fra parkeringspladsen? Ved mig går min character selv hen til ringen og starter.

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #99: 02 Okt 2013, 19:08 »

Jeg har oplevet præcis det samme. Pænt irriterende at lave sin character femten gange for blot at skulle lave en ny næste gang man forsøger. Også ret irriterende at man får gennemført den første mission med World Record for derefter at blive smidt af.

Hvordan kunne du gå væk fra parkeringspladsen? Ved mig går min character selv hen til ringen og starter.

Ja det har jeg set nogle videoer af, men ved mig var der slet ingen ring. Der var to dudes der blev ved med at råbe, ''its that way'' og når jeg gik væk var der en gul streg på kortet tilbage til parkeringspladsen, der skete bare ikke noget der.

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #100: 02 Okt 2013, 19:12 »

Jeg har præcis det samme problem som dig pjævs!!!

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Zone 43
Manager

« Svar #101: 02 Okt 2013, 19:38 »

Jeg kan ikke se det?

Det burde være der nu.

- Daniel Agger.

Morten-Loft
Ynglingespiller

« Svar #102: 03 Okt 2013, 14:31 »

Virker online idag? Smiley

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #103: 03 Okt 2013, 15:06 »

Virker online idag? Smiley

Jeg er ihvertfald kommet ind, og har også gennemført et par missioner, men nu skal jeg til at i en deathmatch som en del af en mission, men der sker ikke rigtig noget :S

Pjævs
Ynglingespiller

« Svar #104: 03 Okt 2013, 16:31 »

Det ser ud til at virke nu, havde dog forestillet mig at det var lidt nemmere at samle folk til race og deathmatch og sådan noget, men hvis nogen er klar på at game, så skriver i bare Opstemt

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010