home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 220 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Bayer 04 Leverkusen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Bayer 04 Leverkusen  (Læst 1658 gange)
Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Bayer 04 Leverkusen
« : 15 Sep 2013, 15:24 »

Er jeg virkelig den eneste der spiller med Leverkusen?

Jeg er nu nået til fjerde sæson, og har et bedre hold end nogensinde, som jeg håber endelig kan vippe suveræne Bayern af pinden.
Det var dog ikke engang Bayern, som vandt Bundesligaen i første sæson, men derimod Dortmund. Mit hold lå længe til at tage anden pladsen, og hvad bedre var, kom der et ordentligt Champions League eventyr med i hatten. Jeg nåede nemlig hele vejen til semifinalen, efter at have mørbanket både Zenit og Lyon. Det var godt til at være sandt, og det var det også. Da mægtige Real Madrid var modstanderen endte det med et samlet 2-6 nederlag. Dette resultat knækkede fuldstændig holdet og jeg tabte de sidste fire kampe. Hvilket ikke alene gjorde, at jeg tabte kampen om andenpladsen, men at jeg røg under både Bayern og Schalke og endte på fjerdepladsen.

Op til anden sæson kom der kraftige forbedringer til truppen. Krydret med købene af Pierre-Michel Lasogga og Ibrahim Afellay fra første sæson, kom Bruno Martins Indi, Mbark Boussoufa, Ryad Boudebouz og Agustin Allione på fri. Derudover blev der spenderet store penge på Marko Marin og Lucas Romero.
Det forbedrede også markant indsatsen i den hjemlige liga, og efter en sindssygt nerverpirrende marathon-duel med Bayern, måtte jeg til sidst tage takke med sølv, en kamp jeg tabte på målforskel. Fuldstændig forfærdeligt, når holdet havde gjort sig fortjent til mere. Endnu en gang kom jeg videre fra gruppespillet i Champions League, men Juventus i første knockoutrunde var for stærke.

I tredje sæson købte jeg Marco Van Ginkel ind som ny offensiv stjerne, og Kurt Zouma som ny defensiv stjerne. Det var også et fuldstændig fantastisk hold, som ved nytårstid både var ubesejret og Herbstmeister. Der gik helt til den 1. marts før holdet tabte i Bundesligaen. Igen kom der en kort periode på fire kampe, hvor holdet var i krise og tabte. Denne gang blev der dog rettet op på det, og sæsonen blev sluttet af med samme fart som den startede. Det kunne dog være ligegyldigt, at jeg havde slået klubrekorden for point i ligaen, og havde fået flere end mesterholdene de to forrige år. For Bayern smadrede alle rekorder og hentede 87 point. Og igen tabte jeg i første knockoutrunde, denne gang med kun 1-2 til Barcelona. Tilgengæld endte jeg sensationelt med at hentede pokalen i DFB-Pokal med 2-1 over Bayern i finalen.

Her op til fjerde sæson har jeg også hentet Xherdan Shaqiri og Paul Pogba, og føler holdet er stærkere end nogensinde. Dette skyldes ikke mindst rekordkøbet af den fantastiske Ivan Oschepkov. Han er stjernen som jeg har ledt efter, som kan måle sig med Lewandowski, der nu bomber i Bayern, og som har scoret 64 ligamål de to sidste sæsoner. Jeg har sjældent meget kvalitet i truppen, og glæder mig til endnu en kamp med Bayern.

Målmænd:
Bernd Leno
Timo Hildebrand

Forsvar:
Marc Scholl
Bruno Martins Indi
Kurt Zouma
Philipp Wollscheid
Stefan Reinartz
Danny da Costa
Kostas Stafylidis

Midtbane:
Simon Rolfes
Lucas Romero
Lars Bender
Paul Pogba
Xherdan Shaqiri
Agustin Allione
Marco van Ginkel
Marko Marin
Ibrahim Afellay

Angreb:
Stefan Kießling
Ivan Oschepkov
Davy Arnaud Edou Nzué

Hvis I ønsker SS, må I sige til. Der er linket SS til de tre newgens på mit hold.
Logged

ydersog
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Bayer 04 Leverkusen
« Svar #1: 15 Sep 2013, 15:30 »

Er helt pjattet med din midtbane - vanvittigt!

Zouma, Indi og Wollscheid er også et skræmmende godt midterforsvar - dog synes jeg at der mangler lidt forsvarsspillere til bredden. Og måske en ekstra angriber, da Nzué er meget ung ..

Spiller du en 4-2-3-1? Og hvordan ser din startopstilling ud? Smiley

Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bayer 04 Leverkusen
« Svar #2: 15 Sep 2013, 15:39 »

Jeg har tidligere opereret med større trupper, men ender altid omkring 21 mand, ellers oplever jeg altid mange utilfredse spillere.

Jeg stiller op i dyb 4-2-3-1, som handler meget om fysisk styrke og arbejdsomhed i de bagerste kæder. Mens jeg før har lagt stor vægt på arbejdsomheden oppe foran, er den blevet lidt sidestillet med mængden af teknisk talent, som jeg besidder på den offensive midtbane. Men jeg planlægger, at arbejde mod mere fokus på team work og work rate med ankomsten af Oschepkov og Nzué.

Jeg kører med stor rotation, så jeg er stadig ikke helt fast besluttet på min start ellever. Men tror at den i nuværende sæson mest kommer til, at se således ud:
Leno; da Costa, Wollscheid, Zouma, Martins Indi; Bender, Rolfes; Shaqiri, van Ginkel, Marin; Oschepkov.

Men det kunne lige så godt være en variation, eksempelvis med Romero eller Pogba inde i stedet for Rolfes. Eller Kießling inde på enten spydspidsen eller kanten. Derudover kommer Allione også til at spille meget. Det er svært at sige, da mange af mine spillere er næsten lige gode, men kan forskellige ting.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010