Cesc
|
|
Skandinaviske talenter Som jeg kan se, er der allerede en gammel tråd om danske talenter - den er dog langt fra blevet brugt flittigt og er derfor ikke til meget nytte. Sidst der blev skrevet i tråden var også i november 2012, så meget kan være ændret siden i form af patches osv. Derfor søger jeg nu imod, at vi får lavet et emne om skandinaviske talenter.
Personligt elsker jeg at handle de unge skandinaviske drenge til mine klubber, uanset række, og forsøge at gøre dem til internationale profiler. Jeg tror ikke, at jeg er den eneste der har det sådan. Derfor laver jeg nu en tråd - I er velkommen til at skrive spillere - så tilføjer jeg dem.
Lad os give dem stjerner efter hvor gode de ca. kan blive - da det derved vil gøre det en anelse nemmere for folk at finde rundt i om han er god nok til deres hold.
Kan blive: * = Fast spiller i SAS Ligaen ** = Spille for mindre klubber i de store ligaer *** = Spille i storhold i verden **** = Blive en af verdens bedste
MÅLMAND
danskere + Jeppe Højbjerg, 17 år, Esbjerg U-17
++ Frederik Rønnow, 19 år, AC Horsens Jakob Haugaard, 20 år, FCM Nicolai Larsen, 21 år, AaB Jakob Busk, 18 år, FCK
nordmænd + Eirik Johansen, 19 år, Man City
svenskere + David Nilsson, 21 år, Norrköping Markus Sandberg, 21 år, Göteborg
++ Viktor Noring, 21 år, Celtic
FORSVAR
danskere + Peter Ankersen, 21 år, Esbjerg Jacob Laursen, 17 år, Juventus Mads Fenger, 21 år, Randers FC
++ Jakob Dehn, 16 år, Randers FC Jannik Vestergaard, 19 år, Hoffenheim Mikkel Kirkeskov, 20 år, AGF Erik Sviatchenko, 20 år, FCM Seejou King, 20 år, Sporting
+++ Jores Okore, 19 år, FC Nordsjælland Frederik Sørensen, 20 år, Juventus Nicolai Boilesen, 20 år, Ajax
nordmænd + Joakim Våge Nilsen, 21 år, Haugesund Simen Wangberg, 21 år, Brann
++ Vegar Eggen Hedenstad, 20 år, Freiburg Thomas Rogne, 21 år, Celtic Christian Landu-Landu, 20 år, Viking Stefan Strandberg, 21 år, Rosenborg Jørgen Skejvik, 20 år, Kalmar FF
svenskere + Carlos Garcia, 19 år, Perugia
++ Alexander Milosevic, 20 år, AIK Pontus Jansson, 21 år, Malmö Miiko Albornoz, 21 år, Malmö Joseph Baffo, 19 år, Helsingborg Lindelöf, 17 år, Benfica
+++ Mattias Johansson, 20 år, AZ
MIDTBANE
danskere + Uffe Bech, 19 år, FC Nordsjælland
++ Christian Nørgaard, 18 år, HSV II Lasse Vigen, 17 år, Fulham Andreas Laudrup, 21 år, St. Etienne Lucas Andersen, 17 år, Ajax Nicolai Jørgensen, 21 år, FCK Patrick Olsen, 18 år, Inter Emil Larsen, 21 år, OB Casper Sloth, 20 år, AGF Rasmus Falk, 20 år, OB Bashkim Kadrii, 20 år, OB Kasper Kusk, 20 år, AaB
+++ Viktor Fischer, 18 år, Ajax Pierre-Emile Højbjerg, 17 år, Bayern Munchen
++++ Christian Eriksen, 20 år, Ajax
nordmænd
++ Valon Berisha, 19 år, RB Salzburg Etzaz Hussein, 19 år, Molde Jonas Svensson, 19 år, Rosenborg Anders Konradsen, 21 år, Rennes Harmeet Singh, 21 år, Feyenoord Vajebah Sakor, 16 år, Juventus Abdi Ibrahim, 21 år, Man City Mats Dæhli, 17 år, Man Utd
+++ Markus Henriksen, 19 år, AZ Magnus Wolff Eikrem, 21 år, Molde Thomas Drage, 20 år, Tromsø Ole Kristian Selnæs, 17 år, Rosenborg Håvard Nordtveit, 21 år, Gladbach
svenskere + Kristoffer Olsson 17 år, Arsenal Sebastian Carlsen, 21 år, Inter Oscar Lewicki, 19 år, Häcken
++ Amin Affane, 18 år, Roda Jakob Johansson, 21 år, Göteborg Jiloan Hamad, 21 år, Malmö Ivo Pekalski, 21 år, Malmö
+++ Oskar Hiljemark, 19 år, PSV Alexander Kacaniklic, 20 år, Fulham Branimir Hrgota, 19 år, Gladbach
ANGRIBER
danskere + Yussuf Poulsen, 18 år, Lyngby
++ Nicklas Helenius, 21 år, AaB Andreas Cornelius, 19 år, FCK Simon Makienok, 21 år, Brøndby Martin Braithwaite, 21 år, Esbjerg
nordmænd ++ Joshua King, 20 år, Blackburn Mushaga Bakenga, 19 år, Cercle Brugge Mohammed Elyounoussi, 17 år, Sarpsborg
svenskere + Dino Islamovic, 18 år, Fulham
++ Nicolao Dumitru, 20 år, Cittadella Mikael Ishak, 19 år, St. Gallen Muamer Tankovic, 17 år, Fulham
+++ John Guidetti, 20 år, Man City
Som sagt er du velkommen til at poste spillere du finder gode - da det vil gøre tråden meget bedre og mere gavnlig - men for at gøre det nemmere vil det være dejligt at du skrev dem op på denne måde:
(Eksempel)
Jakob Dehn, 16 år, Randers FC **
|