home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1190 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold '13 - nedtakt
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold '13 - nedtakt  (Læst 30838 gange)
Tash
Ynglingespiller

Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #60: 03 Jul 2013, 01:36 »

Kan? Sikkert. Har lyst til at bruge penge og tid på at tage helt der til? Mehh...

Det vil tage den samme tid som i søndags, da du skal følges med en flok. Så farer du ikke vild! Cool

Shaft
Manager

« Svar #61: 03 Jul 2013, 01:46 »

Det vil tage den samme tid som i søndags, da du skal følges med en flok. Så farer du ikke vild! Cool

Haha klasse!

Men der er ikke så langt til Fyn. Er mere end villig til at tage en togtur på en times og betale et par hundrede for en fed dag med jer andre. Vi følges jo bare alle i toget, så der er underholdning hele vejen igennem. (Denne gang kan Pluto og Warmon alligevel ikke sidde og snakke om deres nørdesnak på togturen.....)

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #62: 03 Jul 2013, 01:57 »

Haha klasse!

Men der er ikke så langt til Fyn. Er mere end villig til at tage en togtur på en times og betale et par hundrede for en fed dag med jer andre. Vi følges jo bare alle i toget, så der er underholdning hele vejen igennem. (Denne gang kan Pluto og Warmon alligevel ikke sidde og snakke om deres nørdesnak på togturen.....)

Hey hey! helt nørd bliver det vel først når vi snakker fm!

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #63: 03 Jul 2013, 02:22 »

Nu hvor der er rygter om, at arrangementet rykkes lidt tættere på hvor jeg bor, kunne det jo være, at jeg skulle overveje at dukke op næste gang! Thumbs Up

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #64: 03 Jul 2013, 03:38 »

Hvis man skal hives helt til Fyn(!), så skal der altså også arrangeres noget efter kampen!

warmon
Landsholdsspiller

« Svar #65: 03 Jul 2013, 03:53 »

Hvis man skal hives helt til Fyn(!), så skal der altså også arrangeres noget efter kampen!

Det klart der står på bytur i odense efterfølgende, så de der fra det "udkants danmark" kan lære hvordan man rigtig fester! I odense lukker byen jo ikke kl. 5 som i kbh...

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

plutonium
Manager

« Svar #66: 03 Jul 2013, 08:58 »

Så længe øllene ikke koster 50 kroner og man dermed skal lænse sin konto for et besøg i jeres natteliv, så er jeg fresh Wink

I det hele taget er jeg klar på at tage over broen for at spille noget bold. Nu har vi tre gange i træk haft jyder og fynboer på langfart til vores skønne hovedstad, så må det også være rimeligt, at vi støtter det den anden vej Peace

Men hvis det viser sig at gå i kage igen, så skal jeg nok sørge for at lave noget backup her i det Kjøwenhanske! Eller... jeg vil høre Shaft om han ikke kan skaffe en bane, og så skal jeg nok organisere deltagerne xD

Og forresten... vi nørdede ikke! Vi havde bare fælles interesser at snakke om Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #67: 03 Jul 2013, 10:10 »

Nu hvor der er rygter om, at arrangementet rykkes lidt tættere på hvor jeg bor, kunne det jo være, at jeg skulle overveje at dukke op næste gang! Thumbs Up

Enig!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager

« Svar #68: 03 Jul 2013, 10:55 »

Og foregår det i København er du naturligvis også klar! Der er slet ikke så farligt herovre Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #69: 03 Jul 2013, 11:49 »

Og foregår det i København er du naturligvis også klar! Der er slet ikke så farligt herovre Peace

Sikkert ikke, men der er pokkers langt! Tunge

Ariana Grande
Manager

« Svar #70: 03 Jul 2013, 12:10 »

Nu gider jeg ikke læse alt jeres ævl.

Men en lørdag og så enten i Aalborg (Jeg vil sindsygt gerne se Aalborg) eller Odense så er jeg selvfølgelig også klar.

Jeg er faktisk klar uanset hvad... Så København er også fin. Men vi skal fandme drikke bagefter!!

plutonium
Manager

« Svar #71: 03 Jul 2013, 12:42 »

Sikkert ikke, men der er pokkers langt! Tunge

Du skal bare tage Hawkins og TheX under armen Wink

Det kunne jo gå hen og blive helt hyggeligt Opstemt

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #72: 03 Jul 2013, 13:25 »

Du skal bare tage Hawkins og TheX under armen Wink

Det kunne jo gå hen og blive helt hyggeligt Opstemt

Uden tvivl!

Så snart der er en dato og et sted, skal jeg nok se hvad jeg kan gøre, men er det i København, formindsker det altså chancerne gevaldigt! Wink

PEAST
Landsholdsspiller

« Svar #73: 03 Jul 2013, 14:00 »

Hva, skal der aldrig lægges nogle billeder og film op? Wink

Videoen er på vej men der var dog væsenligt mere video end først antaget der er cirka 40 minutter at kigge igennem og klippe sammen

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Ariana Grande
Manager

« Svar #74: 03 Jul 2013, 15:59 »

Uden tvivl!

Så snart der er en dato og et sted, skal jeg nok se hvad jeg kan gøre, men er det i København, formindsker det altså chancerne gevaldigt! Wink

Nu er Danmark fandme ikke større end at man nemt kan komme rundt i hele landet uden det tager flere dage Wink

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010