home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:10:36 warmon Blogkonkur... [7] Journeyman - Offic...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  4 Brugere, 118 Gæster Online.

Indlæg: 1132717 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Sommerbold '13 - nedtakt
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Sommerbold '13 - nedtakt  (Læst 29136 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sommerbold '13 - nedtakt
« : 01 Jul 2013, 18:16 »

 :'(Så gik sørme også det 6. arrangement på hæld!

Nok engang var der tale om en dramatisk affære med både skade og straffespark, dog ikke relateret til hinanden. De to hold, anført af henholdsvis keeper Shaft og keeper verdenskrig, spillede en spændende kamp, der dog var en kende ensidig indtil en skade tvang sort holds dweebfck ud med en knæskade. Det skal dog siges, at skaden ikke kom som følge af en voldsom tackling, men derimod en uheldig landing. Dermed gik en af kampens potentielle profiler ud allerede før halvlegen.

Kampen endte 3-1 til sort hold, hvilket er lidt utroligt, for før deres skade stod den faktisk kun 1-0 i sort holds favør, og eftersom hvidt hold var blevet tilført en spiller ca. halvvejs inde i første halvleg skulle man tro det kunne gøre udslaget. Men nej. Ikke engang to mand i overtal (overlegne som de var afviste sort hold at få en af hvidt holds spillere i pausen) formåede de hvide at score de fornødne mål. Det til trods for at have været i overlegen boldbesiddelse det meste af anden halvleg. Med kynisk kontrabold og sikkert forsvarsspil sikrede sort hold sig sejren.

Sort holds tre scoringer stod mathiasnh, Shaft og GudenEricsson for, og det var tre fornemme scoringer. Mathias fik en skarp stikning, som han forvandlede til en sikker scoring, og i anden halvleg fik han tiltvunget sig et klokkeklart straffespark. Straffesparket tog anfører Shaft sig dog af, da han ikke kunne lade chancen for at ydmyge verdenskrig gå fra sig. Verdenskrig havde dog fingerspidserne på bolden, men formåede ikke at dreje det hårde, flade skud udenom stolpen. Tredje scoring for sort hold var straks værre for keeper verdenskrig, da GudenEricsson udnyttede hvidt holds forsøg på powerplay med et hurtigt kontrangreb. Den tilbagevendte angriber sparkede koldt og kynisk under benene på den fremstormende keeper; 3-0 og kampen var reelt afgjort.

Der var dog lidt krudt i hvidt hold, da de sent i kampen omsider fik udnyttet spilovertaget, da den notorisk dårlige afslutter og forsvarsspiller plutonium fik sparket bolden i netmaskerne bag den store keeper, der ellers nåede helt ud at få fingrene på bolden. Men den sneg sig stadig ind på den rigtige side af stolpen, og dermed vil undertegnede jo mene, at hvidt hold gik derfra som de moralske sejrherrer!

Vi fik ikke kåret en kampens spiller, da der ikke var nogen præmier denne gang. Men der er da flere spillere, der markerede sig positivt i kampen. Dem kan den første diskussion om kampen jo passe kredse lidt om Wink

For hvidt hold vil jeg i flæng nævne jernmanden Swizz, playmakeren Hcan og den unge, men hårdt kæmpende, forsvarstrio Anfield Road, Oli og Demi. Sidstnævnte tre kæmpede sgu flot, når nu størstedelen af holdet satsede benhårdt på det offensive til sidst.


Det sorte hold:
Tash, BlaZZo, PEAST, GudenEricsson, ydersog, mathiasnh, Legenden, Anthev og Shaft liggende


Det hvide hold:
Anfield Road, Swizz Catar, Hcan, warmon, Demi Lovato, plutonium, Tobias, Zone 43, Oli, Fynbo og verdenskrig siddende


De to keepere og et sæt kaninører i forlængelse af warmons arm
« Seneste Redigering: 06 Jul 2013, 12:36 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ulle94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #1: 01 Jul 2013, 18:25 »

Det lyder mega fedt! Regn mig med næste år! Det passer også med, at det på det tidspunkt er de der 12 måneder siden, jeg fik nyt korsbånd! Smiley
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #2: 01 Jul 2013, 18:26 »

Jeg kan ikke gå i nu.
Logged


KyleBrotzman
Gæst
 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #3: 01 Jul 2013, 18:43 »

Endnu*
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #4: 01 Jul 2013, 18:43 »

Endnu*
Den fejl har han lavet i flere år. Det er ret uhyggeligt.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #5: 01 Jul 2013, 18:45 »

Det lyder mega fedt! Regn mig med næste år! Det passer også med, at det på det tidspunkt er de der 12 måneder siden, jeg fik nyt korsbånd! Smiley
Forfærdelig skade... døjer stadig selv med det her 1 ½ år efter jeg fik mit...
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #6: 01 Jul 2013, 18:46 »

Endnu*
Den fejl har han lavet i flere år. Det er ret uhyggeligt.
Er det ikke fuldstændig lige meget, i vidste begge hvad han mente?
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #7: 01 Jul 2013, 19:06 »

Hold kæft mand, jeg har det ligesom Demi. Jeg har ikke tal på de gange hvor jeg halsede håbløst efter Antchev, mathiasnh og GE. Det er altså noget der trækker søm ud....Grin

Men tak for kampen, drenge, selv med et nederlag(og en moralsk sejr!) var det super hyggeligt.
« Seneste Redigering: 01 Jul 2013, 19:11 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #8: 01 Jul 2013, 19:16 »

Er det ikke fuldstændig lige meget, i vidste begge hvad han mente?
Vi hjælper ham bare.
Logged

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #9: 01 Jul 2013, 19:27 »

Kommer der også billeder af de 2 hold Pluto, meget sjovt lige at se hvem man spillede sammen med, nu tænker jeg ud fra Nicks. For har ingen anelse om hvem jeg var med Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #10: 01 Jul 2013, 19:55 »

Jeg er dybt skuffet over, at mit millimeter præcise indlæg ved 1-0-scoringen overhovedet ikke bliver nævnt! Men også godt headet ind af mathiasnh Smiley

Men god kamp af det sorte hold. Det var en fornøjelse Smiley
« Seneste Redigering: 01 Jul 2013, 20:02 af Tash » Logged


BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #11: 01 Jul 2013, 20:04 »

Det var et super indlæg og samtidig godt headet ind af HIK knægten Smiley
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #12: 01 Jul 2013, 20:07 »

Heh ja. Hvordan pluto kan nævne det som "en skarp stikning" må stå i det uvisse...Opstemt
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #13: 01 Jul 2013, 20:27 »

Jeg er dybt skuffet over, at mit millimeter præcise indlæg ved 1-0-scoringen overhovedet ikke bliver nævnt! Men også godt headet ind af mathiasnh Smiley

Men god kamp af det sorte hold. Det var en fornøjelse Smiley

Ja, så husker jeg helt forkert crazy

Huskede det som en løftet stikning, men under alle omstændigheder var det et godt udført mål Peace

Og ja, jeg lægger billederne op i første indlæg, når jeg lige har fået dem lagt ind på computeren først! Jeg har heller ikke 100% styr på hvem alle var, så nogle nicks til billederne vil da være kærkomne! crazy
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Tash
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Sommerbold '13 - nedtakt
« Svar #14: 01 Jul 2013, 20:57 »

Ja, så husker jeg helt forkert crazy

Huskede det som en løftet stikning, men under alle omstændigheder var det et godt udført mål Peace

Og ja, jeg lægger billederne op i første indlæg, når jeg lige har fået dem lagt ind på computeren først! Jeg har heller ikke 100% styr på hvem alle var, så nogle nicks til billederne vil da være kærkomne! crazy

Du skal jo også bare huske dit eget mål. Shaft skal drilles i årevis.
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010